Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11581/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari naisrapua tunnen, molemmat erittäin pitkävihaisia. Kerran kun menee sukset ristiin kunnolla niin saattavat olla vuosia puhumatta toiselle osapuolelle.

Minäkin tunnen yhden tuollaisen, on pitkävihaisuuden lisäksi erittäin kostonhimoinen. Hän on kalat, mutta ei muut tuntemani kalat ole tuollaisia.... ehkä sinunkaan ei kannattaisi niiden kahden tietämäsi perusteella alkaa yleistämään :D

äitini on kalat ja erittäin kostonhimoinen, ei ole todellakaan mikään eteerinen unelmoija..eli kai niitä kaikenlaisia osuu..tosin hän on aika alkupään kaloja eli lähellä vesimiestä, joka on mulle suraan pysy kaukana merkki :D itse olen maa-merkki ja mieskalojen kanssa tulen kyllä toimeen.

Vierailija
11582/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat ystäväni ovat oinas ja kauris.

Oinaan kanssa tullaan toimeen, sillä hän on energinen, keksii kaikenlaista uutta tekemistä, on hyvin suorasanainen, eli kommunikaatio helppoa, toisaalta suuttuu nollasta sataan sekunneissa ja voi olla hyvinkin ilkeä, mutta se on ohi pian eikä jäädä märehtimään.

Kauriin kanssa yhteisiä arvoja: urakeskeisyys, vaativuus ja lojaalius. Hän on hyvin rauhallinen ja punnitsee asioita tarkkaan kuitenkaan vatuloimatta sekä älykäs ja diplomaattinen.

Miessuhteissa ollut kaksonen, kaksi kalaa ja vesimies, ei natsannut kenenkään kanssa.

Kaksonen oli ajoittain hauskaa seuraa, mutta pimeältä puoleltaan myrkyllinen. Epärehellinen (petti) ja henkisen väkivallan mestari.

Kalat olivat romanttisia haaveilijoita, läheisriippuvaisia, mustasukkaisia, mutta kuitenkin empaattisia.

Vesimies oli outo hiihtäjä, ei oikein saanut selvää mistään. Fiksu keskustelija ja utelias maailmaa kohtaan, mutta usein ylimielinen besserwisseri. Uppoutui täysillä johonkin asiaan ja sitten hetkessä unohti sen. Sarkastinen huumori tosin oli hyvää.

Molemmat vanhempani ovat rapuja ja en tule toimeen rapujen kanssa. Marttyrointi ja pitkävihaisuus sekä takertuminen. Toisaalta ovat hyvin suojelevia läheisiään kohtaan.

Itse olen leijona.

Kaksosista samaa kokemusta: kaksinaamaisia, epärehellisiä,valehtelu yleistä,tietty selkärangattomuus ja hyväksikäyttää helposti. Tulipas paljon negatiivista, mutta kokemus :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11583/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.

mut se horoskooppimerkki katotaankin siitä syntymäpäivästä, ei taaksepäin,mikä olis pitänyt olla :). Eli et voi sanoa, että mieluummin olenkin vesimies kuin kauris.  Mutta jos olet syntynyt vesimiehen aikoihin, olet just vesimies, etkä mikään muu :)

Niin, olet aurinkomerkiltäsi vesimies jos olet syntynyt vesimiehen aikaan 21.1.-19.2., mutta muilta osin syntymäkarttasi voi olla täynnä aivan muita merkkejä. Voi olla esimerkiksi aurinkovesimies ja nousukauris jne.

No niin onkin, nousumerkki neitsyt, kuumerkki kaksoset, mars oinas, venus kalat (tuo ehkä romattisuutta ja sanoisin hyväuskoisuutta sydämen asioissa, enää en ole niin hyväuskoinen), merkurius kauris. Testasin tuon signature sign merkin ja se on kaksoset. Ilmamerkkien, ravun ja tulimerkeistä oinaan sekä jousimiehen kanssa tulen erityisen hyvin toimeen. Monista leijonista en pidä, itsekeskeisiä mahtailijoita, ei tosin kaikki. Skorpioni voivat olla pisteliäisyydessään ja jostakin asiasta intoillessaan vähän pelottavia ja liian kiihkeitä. Tosin pitkäaikaisin parisuhteeni on skorpionin kanssa ja hyvä ystäväni on skorpioni.

Vierailija
11584/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun horoskooppi kauris. Läheisin ystävä neitsyt, toinen hyvin läheinen skorpioni.

Vesimies mies piirittää, en ole alkanut luottaa mutta voin tutustua. Jousimies haluaisi olla kanssani, minusta meillä ei ole mitään kemiaa.

Kuumerkki skorpioni. Tarkoittaako se nousumerkkiä? En niin paljon näistä ymmärrä.

Vierailija
11585/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä. 

Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).

Hämmentävää. Kun tapaatjonkun joka kertoo olevansa skorpioni, miten suhtauduthäneen? Pienellävarauksella? Varoen?

Vierailija
11586/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris kirjoitti:

Minun horoskooppi kauris. Läheisin ystävä neitsyt, toinen hyvin läheinen skorpioni.

Vesimies mies piirittää, en ole alkanut luottaa mutta voin tutustua. Jousimies haluaisi olla kanssani, minusta meillä ei ole mitään kemiaa.

Kuumerkki skorpioni. Tarkoittaako se nousumerkkiä? En niin paljon näistä ymmärrä.

Sun kuumerkki on skorpioni? Kuumerkki on eri asia kuin nousumerkki.

Vierailija
11587/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris kirjoitti:

kuumerkki ei tarkoita nousumerkkiä. Aurinkomerkkisi on kauris, kuumerkkisi skorpioni ja nousumerkkisi joku ? 

'Kuumerkki ilmentää syvintä sinua. Se kertoo tavasta, joilla käsittelet tunnekokemuksia ja kuvaa herkkyyttäsi. Se kertoo asioista, jotka tuovat sinulle henkistä turvaa ja minkälainen ympäristö tekee olosi tyytyväiseksi, sekä yksityiselämäsi toimintamalleista. Kuumerkki ilmaisee syvimmät tarpeesi ja vaistonvaraiset reaktiosi asioihin, mutta myös paljon muutakin.' (Intuitiolla.com/astrologia/kuumerkki)

Vierailija
11588/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan kuumerkki oinas mihin tahansa muuhun kuumerkkiin. Ei saa palauttaa, jos ei pidäkään. Tai muut ei pidä. Kuka vaihtaa minun kanssa?

Vierailija
11589/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Vaihdetaan kuumerkki oinas mihin tahansa muuhun kuumerkkiin. Ei saa palauttaa, jos ei pidäkään. Tai muut ei pidä. Kuka vaihtaa minun kanssa?

Miten kävisi vesimies?

Vierailija
11590/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Miten kävisi vesimies?

Otan! Laitan yv. Nouto heti! Vesimies olisi oikein ihanne kuumerkiksi. Oikein mielelläni vaihdan siihen.

Vierailija
11591/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo skorpioni

Sanna Marin myös.

Vierailija
11592/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo skorpioni

Sanna Marin myös.

Annika Saarikko, Matti Vanhanen ja Antti Rinnekin myös.

Vierailija
11593/12684 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että vaakoja pidetään pinnallisina. Mun hyvät ystävät ovat olleet vaakoja ja kaikkein syvällisimmät keskustelut olen käynyt heidän kanssaan. Itse olen skorpioni, enkä ymmärrä toista vedenmerkkiä, rapua, yhtään. Selkäänpuukottamista, vahingoniloa, kaksinaamaisuutta kokenut parinkin ravun suunnalta.

Olen vaaka ja alapeukutin, koska haukuit rapua :D

Mutta tuohon pinnallisuuteen, niin eihän nuo sulje toisiaan pois. Minua pidetään jotenkin syvällisenä ja kanssani halutaan keskustella asioista, avautua ja inspiroitua, koska olen kuulemma "viisas". Samoin kuulen usein sellaista innostunutta "hyvin sanottu"-kommenttia kun puhun. Olen hyvä myös vaikeammissa tilanteissa; esim. en välttämättä ole paljoa tekemisissä jonkun ihmisen kanssa, mutta kun tulee ero tai kuolee äiti, niin minut pyydetään paikalle. 

Olen silti pinnallinen, aika vahvastikin pinnallinen - näiden välillä on nähdäkseni aika täydellinen balanssi, pinnallinen ~ syvällinen. Tykkään, kun on molempia yhtälailla eikä kumpaakaan liikaa, siis omassa elämässäni. 

Vierailija
11594/12684 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on skorpioni, joka on tosiaan kateellinen ja katkera sekä kylmä, omissa maailmoissaan elävä vesimies jolla ei ole mitään empatiakykyä. 

Paraas on itsevarma ja lämmin leijona. Olen kaksonen (joka ei ikinä ole pettänyt kumppaniaan).

Hämmentävää. Kun tapaatjonkun joka kertoo olevansa skorpioni, miten suhtauduthäneen? Pienellävarauksella? Varoen?

Mikäli kyseessä on naispuolinen skorpioni käännyn kannoillani sanaakaan sanomatta ja poistun taakseni vilkaisematta paikalta.

Sielultaan saastunut succubus saa etsiä toisen uhrin.

Vierailija
11595/12684 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.

Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.

Vierailija
11596/12684 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.

Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.

Minä myös ihmettelen (skorpioni minäkin, ja sinun kanssasi aiemmin ollut jutunjuurta, siis vain positiivista) tuota sielun saastuneisuutta ja jotain saatanallisen mustaa pahuutta, ihan kuin ihmisessä asuisi synnynnäinen Lucifer, jolla ei ole minkäänlaista itsekontrollia ja inhimillisiä tunteita.

Tunnustan, että olen tunteiltani ailahteleva, ollut ollut eräällä lailla jopa itsetuhoinenkin ja elämä on kuljettanut vääriin suuntiin, mutta pahuutta en sielustani löydä, ketään en ole koskaan haavoittanut. Tunnen vain halua pyrkiä hyvyyteen ja tasapainoon, ja samaa toivon muillekin kanssakulkijoille.

Tunnistin oitis esim. Katariina Sourin ja laulaja Kikan merkin edustajiksi, ja on muitakin.  Kun ne tunteet vievät...onneksi on sitten näitä Sanna Marin -tyyppejä, joille tuntuu kaikki olevan harvinaisen selvää.

Vierailija
11597/12684 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Minä myös ihmettelen (skorpioni minäkin, ja sinun kanssasi aiemmin ollut jutunjuurta, siis vain positiivista) tuota sielun saastuneisuutta ja jotain saatanallisen mustaa pahuutta, ihan kuin ihmisessä asuisi synnynnäinen Lucifer, jolla ei ole minkäänlaista itsekontrollia ja inhimillisiä tunteita.

Tunnustan, että olen tunteiltani ailahteleva, ollut ollut eräällä lailla jopa itsetuhoinenkin ja elämä on kuljettanut vääriin suuntiin, mutta pahuutta en sielustani löydä, ketään en ole koskaan haavoittanut. Tunnen vain halua pyrkiä hyvyyteen ja tasapainoon, ja samaa toivon muillekin kanssakulkijoille.

Tunnistin oitis esim. Katariina Sourin ja laulaja Kikan merkin edustajiksi, ja on muitakin.  Kun ne tunteet vievät...onneksi on sitten näitä Sanna Marin -tyyppejä, joille tuntuu kaikki olevan harvinaisen selvää.

Itsellä kun olen läpikäynyt vääriä tekojani lapsuudesta alkaen, niin olen huomannut että 80 -90 prosenttiin niistä houkutteli toisten sanat tai esimerkki. Joku sanoi jotain ja minä tein väärin niitten sanojen mukaisesti. Olin siis johdateltava, vietävissä ja ymmärrystä vailla. Toki kuu oinaassa piti huolen siitä, että lapsellisia ja hölmöjä ideoita syntyi omastakin takaa. Mutta en siltikään koe olleeni tai olevani jotenkin sisäisesti paha tai musta. Mustuutta tunnen lähinnä stressaantunena, mutta se mustuus on vain pino huolta ja pelkoa yms tunteita eikä missään nimessä mitään pahuutta.

Vierailija
11598/12684 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani leijonat ovat pirullisia ihmisiä. Eräs leijona kiusaa ja valehtelee.

Vierailija
11599/12684 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole skorpionit ilkeitä. Jotkut tosin itsekeskeisiä. Ystäväni on skorpioni. Jotkut ovat ehkä huomionhakuisia mut yleensä miellyttäviä.

Vierailija
11600/12684 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Väärin ajatteleva kuulostaa paljon lievemmältä pahalta kuin sielultaan saastunut. Ajatukset on kuitenkin vain ajatuksia, mutta sielu on se syvin ihmisen olemus joka on yhteydessä lähteeseen/luojaan/jumalaan/miksi ikinä haluaakaan sitä nimittää. Veikkaanpa, ettei minkään merkin edustajaa oikeasti voi noin radikaalisti määritellä.