Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Edesmennyt äitini oli skorpioni. Hän oli luonteeltaan toiset huomioon ottava, tasapainoinen, rakastettava jne. Ehkä huono piirre oli ettei pitänyt itsestään huolta vaan ajatteli muita. Ei osannut olla itsekäs. Tyttäreni on myös skorpioni ja tunnustan hänessä samat luonteenpiirteet kuin äidissäni. Itse olen kalat. Olen empaattinen ja avulias mutta on minussa se ikävä puolikin eli olen tunteellinen niin hyvässä kuin pahassa. Kiihdyn äkkiä nollasta sataan jos minua ärsytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyi ketjun keskivaiheilla mikä olisi pahin turnoff merkkinä ja asetelmana. Sanoisin että parisuhteessa ainakin venus kaksosissa. Pettäjän merkki. No riippuu toki myös kartan muista tekijöistä, mutta esim yhdistettynä aurinkorapuun, uhriutujaan, niin aivan kamala. Tunnen useita venuskaksosia ja yhtä lukuunottamatta kaikki pettureita. Se poikkeus on aurinkoleijona mutta hänkin kertoi tuntevansa vetoa muihin miehiin avioliittonsa aikana. Liitto hajosi eikä tietääkseni pettämistä tapahtunut. Mutta heti oli uusi kala koukussa venuskaksosella.
Voi apua. Olen just tuoreessa suhteessa miehen kanssa, jonka aspektit aurinkorapu, kuuhärkä, merkuriusrapu, mars rapu ja venus kaksosissa. Mitä tuo kaikki tietää?? En tiedä näistä mitään....osaatko kertoa enemmän? Mies on herkkä, ei pidä kritiikistä ja ottaa helposti itseensä ja sulkeutuu rapumaisesti.
Kauhistus. Tuo kuuhärkä hieman tasottaa tuota asetelmaa, koska härkä tuo arkijärkeä ravun tunteisiin ja sitten jos/kun sitoutuu, sitoutuu vahvasti, joka tasottaa tuota venuskaksosta. Mutta tuosta aurinkorapu/venuskaksonen itselläni huonot kokemukset.
Mies on sanonut olevansa vahva sitoutuja eli ei ota tunteita leikillään ja haluaa sitoutua loppuelämäkseen. Ei pidä muutoksesta, mutta tosiaankin haluaa sitoutua kunnolla. Miksi aurinkorapu on huono? Minkälaisia huonoja kokemuksia sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä miten härkä-neitsyt-kauris ovat äänestyksessä häntäpäässä ja oinas on rapua paremmalla sijainnilla. Miksi? Neitsyt pitää häntäsijaa kornilla 6,9% LOL.
Rapu on ilkeä, kateellinen, epärehellinen, itsekäs ym. oinas ei.
- - - -
Jos rapu käyttyäytyy näin, hän puolustaa silloin itseään.
Tai jos hänen läheistään "uhataan", muuttuu rapunainen vaikka naarastiikeriksi...joka näyttää muille merkeille "taivaanmerkit".
Olen ollut töissä niin että minulla oli miesrapu esimiehenä. Hän oli aluksi hyvin varuillaan, mutta pian ikään kuin suli ja hänestä tuli erittäin avoin ja kertoi minulle paljon itsestään ja hän jotenkin kiintyi minuun. Lähdin sitten pois toiseen työhön ja hän kiroili kovin, kun kuuli, että lähden. Sitten olen ollut töissä naispuolinen rapu esimiehenä ja hänkin oli hyvin varautunut aluksi. Hän oli hyvin herkkä ja luulen, että hän loukkaantui joistakin mielipiteistäni, jotka eivät liittyneet häneen eikä työhön vaan muutamaan julkisuuden henkilöön. Arvostin erästä laulajaa, josta hän ei pitänyt ja hän loukkaantui mielipiteestäni. Nyt on esimiehenä kala ja toisen esimiehen merkkiä en tiedä, mutta erittäin mukavasti tulemme toimeen. Ei minulla muuta tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä miten härkä-neitsyt-kauris ovat äänestyksessä häntäpäässä ja oinas on rapua paremmalla sijainnilla. Miksi? Neitsyt pitää häntäsijaa kornilla 6,9% LOL.
Pah. Oma kokemukseni on toisinpäin Oinas on ilkeä, kateellinen, epärehellinen ja erittäin itsekäs ym., Rapu ei.
Äitini ja veljeni ovat rapuja ja kaksi aivan erilaista persoonaa; äitini itsekäs, loukkaa aivan tahallaan, leikkii marttyyria jos asiat ei mene haluamallaan tavalla, pitkävihajinen ja toisaalta ripustautuva. Veljeni ja myös oinas sisareni ovat aittavaisia ja asioista keskustelevia, omatoimisia ja itsenäisiä.
Äitini ja veljeni ovat kyllä koti-ihmisiä kun taas siskoni on aina menossa jonnekin.
Äitini ja veljeni ovat rapuja ja kaksi aivan erilaista persoonaa; äitini itsekäs, loukkaa aivan tahallaan, leikkii marttyyria jos asiat ei mene haluamallaan tavalla, pitkävihajinen ja toisaalta ripustautuva. Veljeni ja myös oinas sisareni ovat aittavaisia ja asioista keskustelevia, omatoimisia ja itsenäisiä.
Äitini ja veljeni ovat kyllä koti-ihmisiä kun taas siskoni on aina menossa jonnekin.[/quote]
Siis pitkävihainen ja auttavaisia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- - - -
Tai jos hänen läheistään "uhataan", muuttuu rapunainen vaikka naarastiikeriksi...joka näyttää muille merkeille "taivaanmerkit".
Tuntemani rapuihmiset ovat lämpimiä ja rakastavia, mutta osaavat olla todella rajuja, jos heitä kohdellaan väärin.
Kalat-mies.
Kahdesta tällaisesta kokemus reilun parinkymmenen vuoden takaa, kumpikin suhde loppui siihen ettei mies ymmärtänyt että voidaan välillä viettää aikaa erillään, omissa kaveriporukoissa/harrastuksissa. Joka omasta mielestäni on suhteessa ihan tervettä. Nyt olen tutustumassa Kalat-mieheen ja mietin onko tuo aiemmin mainittu Kalojen ominaisuus vai onko heitä erilaisiakin..?
Vai onko tämä muutenkin tuhoon tuomittu tutustumisyritys kun itse olen Kaksoset? Hänellä on kyllä kuu Kaksosissa.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat ystäväni ovat oinas ja kauris.
Oinaan kanssa tullaan toimeen, sillä hän on energinen, keksii kaikenlaista uutta tekemistä, on hyvin suorasanainen, eli kommunikaatio helppoa, toisaalta suuttuu nollasta sataan sekunneissa ja voi olla hyvinkin ilkeä, mutta se on ohi pian eikä jäädä märehtimään.Kauriin kanssa yhteisiä arvoja: urakeskeisyys, vaativuus ja lojaalius. Hän on hyvin rauhallinen ja punnitsee asioita tarkkaan kuitenkaan vatuloimatta sekä älykäs ja diplomaattinen.
Miessuhteissa ollut kaksonen, kaksi kalaa ja vesimies, ei natsannut kenenkään kanssa.
Kaksonen oli ajoittain hauskaa seuraa, mutta pimeältä puoleltaan myrkyllinen. Epärehellinen (petti) ja henkisen väkivallan mestari.Kalat olivat romanttisia haaveilijoita, läheisriippuvaisia, mustasukkaisia, mutta kuitenkin empaattisia.
Vesimies oli outo hiihtäjä, ei oikein saanut selvää mistään. Fiksu keskustelija ja utelias maailmaa kohtaan, mutta usein ylimielinen besserwisseri. Uppoutui täysillä johonkin asiaan ja sitten hetkessä unohti sen. Sarkastinen huumori tosin oli hyvää.
Molemmat vanhempani ovat rapuja ja en tule toimeen rapujen kanssa. Marttyrointi ja pitkävihaisuus sekä takertuminen. Toisaalta ovat hyvin suojelevia läheisiään kohtaan.
Itse olen leijona.
Kääk, juuri harkitsemassa tutustumista mieheen jonka lähiplaneetat Kaloissa, Kaksosissa ja Vesimiehessä ,:D
t: Kaksoset/Vaaka/Härkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.
mut se horoskooppimerkki katotaankin siitä syntymäpäivästä, ei taaksepäin,mikä olis pitänyt olla :). Eli et voi sanoa, että mieluummin olenkin vesimies kuin kauris. Mutta jos olet syntynyt vesimiehen aikoihin, olet just vesimies, etkä mikään muu :)
Niin, olet aurinkomerkiltäsi vesimies jos olet syntynyt vesimiehen aikaan 21.1.-19.2., mutta muilta osin syntymäkarttasi voi olla täynnä aivan muita merkkejä. Voi olla esimerkiksi aurinkovesimies ja nousukauris jne.
No niin onkin, nousumerkki neitsyt, kuumerkki kaksoset, mars oinas, venus kalat (tuo ehkä romattisuutta ja sanoisin hyväuskoisuutta sydämen asioissa, enää en ole niin hyväuskoinen), merkurius kauris. Testasin tuon signature sign merkin ja se on kaksoset. Ilmamerkkien, ravun ja tulimerkeistä oinaan sekä jousimiehen kanssa tulen erityisen hyvin toimeen. Monista leijonista en pidä, itsekeskeisiä mahtailijoita, ei tosin kaikki. Skorpioni voivat olla pisteliäisyydessään ja jostakin asiasta intoillessaan vähän pelottavia ja liian kiihkeitä. Tosin pitkäaikaisin parisuhteeni on skorpionin kanssa ja hyvä ystäväni on skorpioni.
Kuinka kuuKaksoset+venusKalat -yhdistelmä näkyy sydämenasioissasi/suhdekäyttäytymisessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- - - -
Tai jos hänen läheistään "uhataan", muuttuu rapunainen vaikka naarastiikeriksi...joka näyttää muille merkeille "taivaanmerkit".Tuntemani rapuihmiset ovat lämpimiä ja rakastavia, mutta osaavat olla todella rajuja, jos heitä kohdellaan väärin.
Rapumiehet lukevat muita hyvin vahvan intuition avulla. Jos rapumies luottaa sinuun niin saat tuntea hänen aidon välittämisen, turvan ja empatian. Rapumies kuuntelee sinua aamuneljään asti ja tulee luoksesi laittamaan ruokaa, kun olet kipeänä vain jos kuulut tämän lähipiiriin. Rapu jos mikään loukkaantuu herkästi, joten näiden kanssa ei kannata heitellä huulta noin vain eikä moittia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Tunnen muutaman ja sopii. On ilkeä juonittelija ja hyvin kateellinen joka hänen käytöksessään purkautuu. Paha ihminen.
Mutta sitten tunnen toisen rapunaisen ja hän on täysin erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- - - -
Rapunainen on kauhean kateellinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan. Tunnen muutaman ja sopii. On ilkeä juonittelija ja hyvin kateellinen joka hänen käytöksessään purkautuu. Paha ihminen.
Mutta sitten tunnen toisen rapunaisen ja hän on täysin erilainen.
Hmm, jaotteletko ihmiset hyviin ja pahoihin, se kyllä kertoo paljon. . Ihan vaan sivuhuomiona.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.
Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.
Vastaan kysymykseesi seuraavalla lainauksella linkittämästäsi tekstistä:
"Sielun viisaus ja hyveellisyys kuvastuvat ihmisen katseesta, kävelytavasta, äänestä ja naurusta sekä siitä, kuinka hän käyttää aikansa ja keiden kanssa hän seurustelee. Viisaassa sielussa on kaikki muuttunut ja kehittynyt kauneimmilleen, sillä Jumalaa rakastava mieli torjuu valppaan ovenvartijan tavoin pahat ja häpeälliset ajatukset. Viisas sielu pyrkii eroon irstaudesta, pöyhkeydestä, petollisuudesta, pahansuopuudesta, riistosta ja muista senkaltaisista pimeyden teoista, jotka ovat demoonista toimintaa ja kielivät sielun huonosta tilasta. Sitkeän ponnistelun ja harkinnan avulla ihminen, jota hänen mielihalunsa eivät vedä petollisiin nautintoihin, voi saavuttaa kaiken. (Pyhä Antonios Suuri: Opetuksia ihmisen luonteesta Filok. I/20-21.20,22)"
Sielultaan saastunut on Pyhän Antonius Suuren viisaan kirjoituksen täydellinen vastakohta.
Sielu vailla ainoatakaan kaunista ja hyvää ominaisuutta.
Skorpionin paatunut ja pahuuden sekä ultimaattisen julmuuden kyllästämä rappioitunut sielu, vailla ainoatakaan sielun kauneudesta ja hyveellisyydestä indikoivaa ominaisuutta.
Sitä on skorpioni, musta pimeyden lähettiläs.
Ai että sain kyllä makeat naurut tästä kuvauksesta! Saisiko lisää tällaista tunnelmaa keventämään?
terveisin Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten tunnen toisen rapunaisen ja hän on täysin erilainen.Hmm, jaotteletko ihmiset hyviin ja pahoihin, se kyllä kertoo paljon. . Ihan vaan sivuhuomiona.
En. Pikemminkin päinvastoin. Eikä minua ole kiinnostanut ihmisten horoskooppimerkit siten että olisin udellut syntymäaikoja. Joidenkin kohdalla asia on tullut esiin jossakin vaiheessa.
Ihmisen luonteet tulevat esille jos on tiiviimmin yhteyksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni x 5 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.
Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.
Vastaan kysymykseesi seuraavalla lainauksella linkittämästäsi tekstistä:
"Sielun viisaus ja hyveellisyys kuvastuvat ihmisen katseesta, kävelytavasta, äänestä ja naurusta sekä siitä, kuinka hän käyttää aikansa ja keiden kanssa hän seurustelee. Viisaassa sielussa on kaikki muuttunut ja kehittynyt kauneimmilleen, sillä Jumalaa rakastava mieli torjuu valppaan ovenvartijan tavoin pahat ja häpeälliset ajatukset. Viisas sielu pyrkii eroon irstaudesta, pöyhkeydestä, petollisuudesta, pahansuopuudesta, riistosta ja muista senkaltaisista pimeyden teoista, jotka ovat demoonista toimintaa ja kielivät sielun huonosta tilasta. Sitkeän ponnistelun ja harkinnan avulla ihminen, jota hänen mielihalunsa eivät vedä petollisiin nautintoihin, voi saavuttaa kaiken. (Pyhä Antonios Suuri: Opetuksia ihmisen luonteesta Filok. I/20-21.20,22)"
Sielultaan saastunut on Pyhän Antonius Suuren viisaan kirjoituksen täydellinen vastakohta.
Sielu vailla ainoatakaan kaunista ja hyvää ominaisuutta.
Skorpionin paatunut ja pahuuden sekä ultimaattisen julmuuden kyllästämä rappioitunut sielu, vailla ainoatakaan sielun kauneudesta ja hyveellisyydestä indikoivaa ominaisuutta.
Sitä on skorpioni, musta pimeyden lähettiläs.
Ai että sain kyllä makeat naurut tästä kuvauksesta! Saisiko lisää tällaista tunnelmaa keventämään?
terveisin Skorpioni
Tuon saman kahelin kommentteja on pitkin matkaa tässä ketjussa, ei ole tosin sivuja sinulle kertoa. Samaa linjaa kaikki, mustaa pimeyttä aggressiolla höystettynä, kävi hyökkääväksikin, kun esitin vasta-argumentteja. /Skorpioni minäkin
On tänne tämä vauvasivuilla päivystävä palstajankkaajakin eksynyt, joka säännöllisen väliajoin haukkuu muut. Eikun onnea ja menestystä plus pelkkää lovee sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.
mut se horoskooppimerkki katotaankin siitä syntymäpäivästä, ei taaksepäin,mikä olis pitänyt olla :). Eli et voi sanoa, että mieluummin olenkin vesimies kuin kauris. Mutta jos olet syntynyt vesimiehen aikoihin, olet just vesimies, etkä mikään muu :)
Niin, olet aurinkomerkiltäsi vesimies jos olet syntynyt vesimiehen aikaan 21.1.-19.2., mutta muilta osin syntymäkarttasi voi olla täynnä aivan muita merkkejä. Voi olla esimerkiksi aurinkovesimies ja nousukauris jne.
No niin onkin, nousumerkki neitsyt, kuumerkki kaksoset, mars oinas, venus kalat (tuo ehkä romattisuutta ja sanoisin hyväuskoisuutta sydämen asioissa, enää en ole niin hyväuskoinen), merkurius kauris. Testasin tuon signature sign merkin ja se on kaksoset. Ilmamerkkien, ravun ja tulimerkeistä oinaan sekä jousimiehen kanssa tulen erityisen hyvin toimeen. Monista leijonista en pidä, itsekeskeisiä mahtailijoita, ei tosin kaikki. Skorpioni voivat olla pisteliäisyydessään ja jostakin asiasta intoillessaan vähän pelottavia ja liian kiihkeitä. Tosin pitkäaikaisin parisuhteeni on skorpionin kanssa ja hyvä ystäväni on skorpioni.
Kuinka kuuKaksoset+venusKalat -yhdistelmä näkyy sydämenasioissasi/suhdekäyttäytymisessäsi?
Minulle tärkeää suhteessa on käydä kiinnostavia keskusteluja ja en halua, että olemme vain toistemme seurassa, haluan nähdä myös ystäviä. Ehkä tunteeni ovat välillä ailahtelevia, mutta kun johonkin ihmiseen rakastun, haluan tosissaan olla hänen kanssaan. En kuitenkaan leiki ihmisten tunteilla, vaikka en olisikaan niin rakastunut. Olen kokenut useampia pettymyksiä rakkaudessa, olen välillä ollut sinisilmäinen ja varmaan olen sellainen romanttinen maailmanparantaja.
Kauhistus. Tuo kuuhärkä hieman tasottaa tuota asetelmaa, koska härkä tuo arkijärkeä ravun tunteisiin ja sitten jos/kun sitoutuu, sitoutuu vahvasti, joka tasottaa tuota venuskaksosta. Mutta tuosta aurinkorapu/venuskaksonen itselläni huonot kokemukset.