Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11641/12684 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se neitsysen pilkunviilaus tulee esille.

Miesystävältä kysyin ja hän vastasi, että olen tarkka korjailemaan esim. sana- tai kirjoitusvirheitä tai ylipäätään tiukkaan sävyyn arvostelevan havaittua vääryyttä ympärilläni. Tiedä sitten, että johtuuko siitä että olen Neitsyt vai vaan luonteenpiirre 😁

Vierailija
11642/12684 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette koe tulevanne toimeen Neitsyen kanssa, kertokaa toki lisää?

Itse olen Neitsyt ja olen kyllä hyvin itsekriittinen, mutta muita kohtaan hyvinkin armollinen. Viimeiseen pisteeseen asti puolustan muita jopa siihen saakka, että itse väsyn tai saan p*skaa niskaani. Sen myönnän, että esim. siisteyden suhteen olen hyvinkin tarkka, mutta "pikkutarkaksi nipottajaksi" minua ei ole kukaan koskaan kutsunut. Voi tietysti olla ihan vain ystävällisyyttä, siksi kysynkin, anonyymisti kun on helppo kommentoida 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11643/12684 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se neitsysen pilkunviilaus tulee esille.

Miesystävältä kysyin ja hän vastasi, että olen tarkka korjailemaan esim. sana- tai kirjoitusvirheitä tai ylipäätään tiukkaan sävyyn arvostelevan havaittua vääryyttä ympärilläni. Tiedä sitten, että johtuuko siitä että olen Neitsyt vai vaan luonteenpiirre 😁

*arvostelemaan siis. Ihana autocorrect tai sitten vaan tämän kuumuuden pehmentänyt pää 😂

Vierailija
11644/12684 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.

mut se horoskooppimerkki katotaankin siitä syntymäpäivästä, ei taaksepäin,mikä olis pitänyt olla :). Eli et voi sanoa, että mieluummin olenkin vesimies kuin kauris.  Mutta jos olet syntynyt vesimiehen aikoihin, olet just vesimies, etkä mikään muu :)

Niin, olet aurinkomerkiltäsi vesimies jos olet syntynyt vesimiehen aikaan 21.1.-19.2., mutta muilta osin syntymäkarttasi voi olla täynnä aivan muita merkkejä. Voi olla esimerkiksi aurinkovesimies ja nousukauris jne.

No niin onkin, nousumerkki neitsyt, kuumerkki kaksoset, mars oinas, venus kalat (tuo ehkä romattisuutta ja sanoisin hyväuskoisuutta sydämen asioissa, enää en ole niin hyväuskoinen), merkurius kauris. Testasin tuon signature sign merkin ja se on kaksoset. Ilmamerkkien, ravun ja tulimerkeistä oinaan sekä jousimiehen kanssa tulen erityisen hyvin toimeen. Monista leijonista en pidä, itsekeskeisiä mahtailijoita, ei tosin kaikki. Skorpioni voivat olla pisteliäisyydessään ja jostakin asiasta intoillessaan vähän pelottavia ja liian kiihkeitä. Tosin pitkäaikaisin parisuhteeni on skorpionin kanssa ja hyvä ystäväni on skorpioni.

Kuinka kuuKaksoset+venusKalat -yhdistelmä näkyy sydämenasioissasi/suhdekäyttäytymisessäsi?

Minulle tärkeää suhteessa on käydä kiinnostavia keskusteluja ja en halua, että olemme vain toistemme seurassa, haluan nähdä myös ystäviä. Ehkä tunteeni ovat välillä ailahtelevia, mutta kun johonkin ihmiseen rakastun, haluan tosissaan olla hänen kanssaan. En kuitenkaan leiki ihmisten tunteilla, vaikka en olisikaan niin rakastunut. Olen kokenut useampia pettymyksiä rakkaudessa, olen välillä ollut sinisilmäinen ja varmaan olen sellainen romanttinen maailmanparantaja.

Onko sinun helppoa ilmaista kiinnostuksesi vai odotatko toisen ilmaisevan sen ensin?

Mietityttää miten tämä mahtaa olla miespuolisella kuuKaksoset+venusKaloilla...

Vierailija
11645/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.

Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.

Vastaan kysymykseesi seuraavalla lainauksella linkittämästäsi tekstistä:

"Sielun viisaus ja hyveellisyys kuvastuvat ihmisen katseesta, kävelytavasta, äänestä ja naurusta sekä siitä, kuinka hän käyttää aikansa ja keiden kanssa hän seurustelee. Viisaassa sielussa on kaikki muuttunut ja kehittynyt kauneimmilleen, sillä Jumalaa rakastava mieli torjuu valppaan ovenvartijan tavoin pahat ja häpeälliset ajatukset. Viisas sielu pyrkii eroon irstaudesta, pöyhkeydestä, petollisuudesta, pahansuopuudesta, riistosta ja muista senkaltaisista pimeyden teoista, jotka ovat demoonista toimintaa ja kielivät sielun huonosta tilasta. Sitkeän ponnistelun ja harkinnan avulla ihminen, jota hänen mielihalunsa eivät vedä petollisiin nautintoihin, voi saavuttaa kaiken. (Pyhä Antonios Suuri: Opetuksia ihmisen luonteesta Filok. I/20-21.20,22)"

Sielultaan saastunut on Pyhän Antonius Suuren viisaan kirjoituksen täydellinen vastakohta.

Sielu vailla ainoatakaan kaunista ja hyvää ominaisuutta.

Skorpionin paatunut ja pahuuden sekä ultimaattisen julmuuden kyllästämä rappioitunut sielu, vailla ainoatakaan sielun kauneudesta ja hyveellisyydestä indikoivaa ominaisuutta.

Sitä on skorpioni, musta pimeyden lähettiläs.

Ai että sain kyllä makeat naurut tästä kuvauksesta! Saisiko lisää tällaista tunnelmaa keventämään?

terveisin Skorpioni

Ota viisauden sanat ja totuus vastaan kun ne sinulle(kin) vilpittömästi tarjotaan.

Kirjoitukseni sisältö tarjoaa mahdollisuuden itsereflektioon ja paranemisen käynnistymiseen. Henkiseen alkemiaan.

Tosin skorpioneilla suurin este tämän jalostumisprosessin käynnistymiseen on juuri oman sielun pohjaton mustuus ja julmuus.

Olemuksen täysin läpäisevä puhdas pahuus vastustaa valon vastaanottamista ja saa skorpionin tyytyväisenä rypemään saastassa ja rappiossa ja vielä olemaan tästä omasta alennustilastaan ylpeä ja kerskumaan sillä.

Täten tilanne on haastava, miltei mahdoton, sillä sairas ei ymmärrä olevansa sairas ja paranemisprosessi ei voi käynnistyä.

Tämä lohduton tilanne saakin skorpionin vellomaan läpitunkevassa pahuudessaan kehdosta hautaan vailla toivoa paremmasta,

Vierailija
11646/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sielultaan saastunut? Onko se sama asia kuin väärin ajatteleva? Pitäisi saada paljon tarkemmat selitykset ja myös hoito-ohjeet, miten pitää muuttua ja millä keinolla.

Isä runoili "kesken syksyn pimeimmän, syntyi myrkkypistin, skorpiooni. Voihan aurinkoinen, hänet heti otan partiooni". Ontuvuudessaan tämä on herttainen runontapainen. Isä oli kaksonen ja hän teki aina tuollaisia pieniä tarkoituksella vähän hupsuja runoja.

Vastaan kysymykseesi seuraavalla lainauksella linkittämästäsi tekstistä:

"Sielun viisaus ja hyveellisyys kuvastuvat ihmisen katseesta, kävelytavasta, äänestä ja naurusta sekä siitä, kuinka hän käyttää aikansa ja keiden kanssa hän seurustelee. Viisaassa sielussa on kaikki muuttunut ja kehittynyt kauneimmilleen, sillä Jumalaa rakastava mieli torjuu valppaan ovenvartijan tavoin pahat ja häpeälliset ajatukset. Viisas sielu pyrkii eroon irstaudesta, pöyhkeydestä, petollisuudesta, pahansuopuudesta, riistosta ja muista senkaltaisista pimeyden teoista, jotka ovat demoonista toimintaa ja kielivät sielun huonosta tilasta. Sitkeän ponnistelun ja harkinnan avulla ihminen, jota hänen mielihalunsa eivät vedä petollisiin nautintoihin, voi saavuttaa kaiken. (Pyhä Antonios Suuri: Opetuksia ihmisen luonteesta Filok. I/20-21.20,22)"

Sielultaan saastunut on Pyhän Antonius Suuren viisaan kirjoituksen täydellinen vastakohta.

Sielu vailla ainoatakaan kaunista ja hyvää ominaisuutta.

Skorpionin paatunut ja pahuuden sekä ultimaattisen julmuuden kyllästämä rappioitunut sielu, vailla ainoatakaan sielun kauneudesta ja hyveellisyydestä indikoivaa ominaisuutta.

Sitä on skorpioni, musta pimeyden lähettiläs.

Ai että sain kyllä makeat naurut tästä kuvauksesta! Saisiko lisää tällaista tunnelmaa keventämään?

terveisin Skorpioni

Ota viisauden sanat ja totuus vastaan kun ne sinulle(kin) vilpittömästi tarjotaan.

Kirjoitukseni sisältö tarjoaa mahdollisuuden itsereflektioon ja paranemisen käynnistymiseen. Henkiseen alkemiaan.

Tosin skorpioneilla suurin este tämän jalostumisprosessin käynnistymiseen on juuri oman sielun pohjaton mustuus ja julmuus.

Olemuksen täysin läpäisevä puhdas pahuus vastustaa valon vastaanottamista ja saa skorpionin tyytyväisenä rypemään saastassa ja rappiossa ja vielä olemaan tästä omasta alennustilastaan ylpeä ja kerskumaan sillä.

Täten tilanne on haastava, miltei mahdoton, sillä sairas ei ymmärrä olevansa sairas ja paranemisprosessi ei voi käynnistyä.

Tämä lohduton tilanne saakin skorpionin vellomaan läpitunkevassa pahuudessaan kehdosta hautaan vailla toivoa paremmasta,

No höpö höpö. Ei kukaan ole syntymähetkensä (jota ei voi valita) perusteella parannukseen ja katumukseen ja kääntymiseen kelvoton. Ei Jumala paaduta ketään syntymähetkellä tai horoskooppimerkin perusteella.

Mutta toki jokaisen pitää tehdä parannusta omista synneistään ja tottakyllä, varoa sitä paatumista. Paatuminen on siis sellaista sydämen kovettumista, omantunnon äänen hiljenemistä ja väärintekoon tottumista, jossa ennen väärältä tuntunut ja vääräksi tiedetty asia alkaa tuntuakin aivan sallitulta ja sitä tulee jopa hieman röyhkeäksi sen harjoittamisessa. Ainakin välinpitämättömäksi tyyliin "mitä väliä tällä nyt on".

Vierailija
11647/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä miten härkä-neitsyt-kauris ovat äänestyksessä häntäpäässä ja oinas on rapua paremmalla sijainnilla. Miksi? Neitsyt pitää häntäsijaa kornilla 6,9% LOL.

Rapu on ilkeä, kateellinen, epärehellinen, itsekäs ym. oinas ei.

Tosiaan. Tunnen muutaman ja sopii. On ilkeä juonittelija ja hyvin kateellinen joka hänen käytöksessään purkautuu. Paha ihminen.

Mutta sitten tunnen toisen rapunaisen ja hän on täysin erilainen.

Hmm, jaotteletko ihmiset hyviin ja pahoihin, se kyllä kertoo paljon. . Ihan vaan sivuhuomiona.

En. Pikemminkin päinvastoin. Eikä minua ole kiinnostanut ihmisten horoskooppimerkit siten että olisin udellut syntymäaikoja. Joidenkin kohdalla asia on tullut esiin jossakin vaiheessa.

Ihmisen luonteet tulevat esille jos on tiiviimmin yhteyksissä.

Miten voi sanoa ensin että "paha ihminen" ja sen jälkeen kieltää jaottelevansa ihmisiä hyväksi tai pahaksi?

Vierailija
11648/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei taida olla kiinnostuneita horoskoopeista. En tiedä onko ne huuhaata vai ei. Mutta parhaiten tulen toimeen vesimiesten ja jousimiesten kanssa. Ne ovat reiluja ihmisiä. Kaloja on tuttavapiirissäni enkä näe heissä erityistä herkkyyttä.

Vierailija
11649/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset on kaikkein rasittavampia ja sosiaalisuudessaan jotenkin epäaidoimpia. Jousimiehet ovat olleet upeita ystäviä ja mitä luovempia ihmisiä.

Vierailija
11650/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei taida olla kiinnostuneita horoskoopeista. En tiedä onko ne huuhaata vai ei. Mutta parhaiten tulen toimeen vesimiesten ja jousimiesten kanssa. Ne ovat reiluja ihmisiä. Kaloja on tuttavapiirissäni enkä näe heissä erityistä herkkyyttä.

Varmaan vähemmissä määrin, mutta mulla tulee kyllä heti mieleen muutama suomalainen astrologiaan perehtyny mies; erkki lehtiranta ja seppo tanhua

Vierailija
11651/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä miten härkä-neitsyt-kauris ovat äänestyksessä häntäpäässä ja oinas on rapua paremmalla sijainnilla. Miksi? Neitsyt pitää häntäsijaa kornilla 6,9% LOL.

Rapu on ilkeä, kateellinen, epärehellinen, itsekäs ym. oinas ei.

- - - -

Jos rapu käyttyäytyy näin, hän puolustaa silloin itseään.

Tai jos hänen läheistään "uhataan", muuttuu rapunainen vaikka naarastiikeriksi...joka näyttää muille merkeille "taivaanmerkit".

Tuntemani rapuihmiset ovat lämpimiä ja rakastavia, mutta osaavat olla todella rajuja, jos heitä kohdellaan väärin.

Tuntemani rapu on kyllä perheihminen ja varmasti rakastaa perhettään mutta muutoin negatiivisuuden multihuipentuma, en tunne ketään yhtä ilotonta ihmistä. 

Vierailija
11652/12684 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vähemmissä määrin, mutta mulla tulee kyllä heti mieleen muutama suomalainen astrologiaan perehtyny mies; erkki lehtiranta ja seppo tanhua

Olen tavannut enemmän miehiä, joilla astrologia on tärkeää. Eräskin mies kertoi olevansa kauris ja selitti merkistään minkälainen on ja että valitsee tulevan puolisonsa erittäin tarkasti horoskooppimerkkiä myöten.

Vierailija
11653/12684 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet pitää oikeutenaan olla totuuden torvia ja sanoa suorat sanat ihmisille, joitten he katsovat olevan väärässä. Usein he suuntaavat ne totuuden torven törähdykset tiettyihin ihmisryhmiin ja tiettyihin asioihin, jotka ovat heidän oikeustajunsa vastaisia. Ja monet näistä jousimiehistä ovat monessa asiassa oikeassa tai on siinä ainakin totta toinen puoli.

Mutta millä saada jousimies näkemään omat vikansa? Ja tekemään niistä parannus? Itsellä aviopuolisona tällainen totuuden torvi, joka ei näe omia vikojaan sitten mitenkään.

Vierailija
11654/12684 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat ja Härkä miehet sekä naiset ovat parhaita, vaikka ovatkin täällä ketjussa parjattuja. Härkänaiset voivat olla kovia mutta kun tutustut kunnolla niin pinnanalta löytyy vakaa, luotettava ja lempeä yksilö. Härät ovat loistavia laulajia, hehe. :D Toisaalta härät osaavat olla ehdottomia omissa arvoissaan ja heidän päätä on vaikea kääntää.

Vierailija
11655/12684 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.

mut se horoskooppimerkki katotaankin siitä syntymäpäivästä, ei taaksepäin,mikä olis pitänyt olla :). Eli et voi sanoa, että mieluummin olenkin vesimies kuin kauris.  Mutta jos olet syntynyt vesimiehen aikoihin, olet just vesimies, etkä mikään muu :)

Niin, olet aurinkomerkiltäsi vesimies jos olet syntynyt vesimiehen aikaan 21.1.-19.2., mutta muilta osin syntymäkarttasi voi olla täynnä aivan muita merkkejä. Voi olla esimerkiksi aurinkovesimies ja nousukauris jne.

No niin onkin, nousumerkki neitsyt, kuumerkki kaksoset, mars oinas, venus kalat (tuo ehkä romattisuutta ja sanoisin hyväuskoisuutta sydämen asioissa, enää en ole niin hyväuskoinen), merkurius kauris. Testasin tuon signature sign merkin ja se on kaksoset. Ilmamerkkien, ravun ja tulimerkeistä oinaan sekä jousimiehen kanssa tulen erityisen hyvin toimeen. Monista leijonista en pidä, itsekeskeisiä mahtailijoita, ei tosin kaikki. Skorpioni voivat olla pisteliäisyydessään ja jostakin asiasta intoillessaan vähän pelottavia ja liian kiihkeitä. Tosin pitkäaikaisin parisuhteeni on skorpionin kanssa ja hyvä ystäväni on skorpioni.

Kuinka kuuKaksoset+venusKalat -yhdistelmä näkyy sydämenasioissasi/suhdekäyttäytymisessäsi?

Minulle tärkeää suhteessa on käydä kiinnostavia keskusteluja ja en halua, että olemme vain toistemme seurassa, haluan nähdä myös ystäviä. Ehkä tunteeni ovat välillä ailahtelevia, mutta kun johonkin ihmiseen rakastun, haluan tosissaan olla hänen kanssaan. En kuitenkaan leiki ihmisten tunteilla, vaikka en olisikaan niin rakastunut. Olen kokenut useampia pettymyksiä rakkaudessa, olen välillä ollut sinisilmäinen ja varmaan olen sellainen romanttinen maailmanparantaja.

Onko sinun helppoa ilmaista kiinnostuksesi vai odotatko toisen ilmaisevan sen ensin?

Kyllä on ollut helppo ilmaista kiinnostukseni ja olen tehnyt aloitteitakin, vaikka nainen olenkin (joidenkin mielestä miehen tulee tehdä aloite), tosin iän myötä olen tullut varovaisemmaksi, kun oon polttanut näppini.

Vierailija
11656/12684 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on ollut helppo ilmaista kiinnostukseni ja olen tehnyt aloitteitakin, vaikka nainen olenkin (joidenkin mielestä miehen tulee tehdä aloite), tosin iän myötä olen tullut varovaisemmaksi, kun oon polttanut näppini.

Mies teki kyllä aloitteen, ja vielä ajan päästä uudenkin kun yhteydenpito oli osaltani jäänyt. Sitten sovittiinkin pian ensitreffit, jotka kesti 2,5 päivää :D Viihdyttiin siis luontevasti yhdessä, mutta edelleen jäi epäselväksi hänen fiiliksensä, kaveruutta vai jotain muutakin..? Meillä on välimatkaa kymmeniä kilometrejä, puhelimen välityksellä tuntuu tökeröltä lähteä selvittelemään, enkä halua pilata ystävyyttä jos hänellä ei olekaan fiiliksiä muuhun.

Vierailija
11657/12684 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytynyttä, fb-ryhmästä Karjala murre:

Karjala murteel horoskoopit

OINAS A`voit mite reipas hää onkii. Häähä on kerent tehhä kaik jo alt aikayksikön. Ko myö muut seisoo toljotetaa suu ja silmät ympyrjäisin siin vaa mihikää hievahtamatta, ni tää yks on saan jo kaik hommat hoijettuu. Hää o oikee energiapakkaus. Vaa paljo hää särköö mennessää ja huitoissaa.

HÄRKÄ A kuuleha sie, ku miut vähä harmittaa, ku mitää sie ja et sit aikaseks tun

nu saavan. Sie oot nii hias ja jäykkä ko ***** tikun nenäs. Vaa hermoi siul tuntuu kyl olevan, koha siuta ei kukaa käy härnäämää. Sit siit on leikki kaukan siu kanssais. Vaa sillo ko sie saat märehtii iha rauhas ja kukaa ei siut härnää, ni sillo siust o pajo turvaa meil muil.

SISOT JA VEIKOT Hää ko ei tiijä onks hää lintu vai kala vai mikä lie. Ko yhten päivän tuulee iäst ja toisen lännest ni mist hitost se sillo oikeee tuulee? Vaa kyl hää jaksaa haastella, jos sie mis juttumiest tarviit. Hää ei ikin jää sanattomaks ja siit mie tykkään.

RAPU Mitä hittoo siekii siin ain vetistelet häh? Antasiit jo mokoma olla, ei tollasist tartte alkaa murehtii. Yöunes siin vaan menetät ystävä hyvä. Vaa kuka se on ain koton, ko vieraisil tullaa. No se on hää, kukas muukaa? Ja pöyänkii hää laittaa ain nii komiaks, et a `vot Kyl sinne kelpaa ain mennä pistäisil.

LEIJONA Älä sie kuule miulle ala röystäilee. Mie en oo kuule mikää siu kenkiis kiillotamaa. Mokomaki mahtailija. Mikä lie sie kuvittelet olevas? Herra ja hidalkoko? Vaa iso on syän jellonan köllil, nii iso et kaikkee muut hää ymmärtää, mut ei iha jonnejoutavaa piruiluu. Ja kyl hää ain auttaa, jos sie mis apuva tarviit.

NEITIHMINE Ai mite sie osaatki olla noi ikävä ihmine. Miuta ihan inhottaa. Kaivaa ny malkaa toise silmäkulmas jatkuval syötöl ja vinkuu ja valittaa joka asiast. Häpiä! Vaa kylhä myö siit kaik tykätää, ko sie se huomaat kaik yksityiskohat ja jaksat palvella meit muit. Siin sie oot oikee kelpo lyyli.

PUNTAR A kuuleha sie, ko miust vähä tuntuu, jot sie se et sit osaa päättää, et sit yhtää mitää ilma toiste apua. Koittasit ees, kyl sie siihe pystyt. Vaa jos sie et osaa päätöksii tehhä, ni kyl sie ainaki oot nii pirun nätti, et kivaha siut on kattella. Oo vaa oma ittes, ni kaik menee hyvi.

KOPRIOONI Hui hitto mite häijy ihmine, miut iha pelottaa tollane touhu. Elä sie ain kehtaa muije kans alkaa rähinähommii. Sie oot paljo kivampi ko lopetat tollaset touhut pois tykkänää ja lakkaat venkoilemast iha turhan takia. Sit ko sie oot rauhalline ja kaik o hyvi, ni siuta parempaa ystävää ei varmast oo viel keksittykkää.

JOUSMIES Kokoajaks siu pitää olla jossai maalimal liituumas? Mites myö muut? Et sie yhtää aattele milt meist tuntuu? Mut oikeest sie saat olla mis haluvat. Siithä sie sitä elämäntuntuu saat, ko oma maa on ain kuiteki nii ahas siulle. Mie kuiteki toivon, et kortin nakkaat ain joku päivä postii, ni eiköhä myö tääl pärjätä.

KAURIS A häähä se on sellane työjuhta, jot pois tiehesä. Miss sie hyvää työmist tarviit, ni ota pois. Hää ei muut tekiskää ko pirust vaa töitä. Leikkii hää ei sit siiä yhtää, mut sit ko hää vanhenee, ni sit alkaa pikkase suupieliikii nykimää.

VESMIES Sellane taivaanrannanmaalar, istus vaa nenä kii kirjas, eikä muuta tekiskää. Turhaa myö siulle mitää yritetää muut keksii. Sie et kuitekaa työmieheks kykene. Oo veikkosel sellanen ko oot, mut älä ala miuta opettaa.

KALAT A toine hyväkäs ko ei muuta tee ko vetistää. Mite hitso se joiekii elämä voipkii olla noi hito hankalaa? Vaa kylhä sie sit toisiiki lohutat, ko maalima kaatuu niskaa ja itteesäkii itkettää. Siin sie oot piru hyvä. Kyl mie siut pistäsi itkijämummoks jos vaa voisin.

Vierailija
11658/12684 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laitetaan vielä oma mielipide: en oo kaikista ihan samaa mieltä, mutta hauskahan tuo on silti

Vierailija
11659/12684 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tyypillinen astrologiasta puhuja on nainen, joka puuhuu aurinkomerkeistä kuin se olisi jonkinlaista ihmeen identiteettipolitiikkaa. Se on suurin syy miksi miehen inhoavat sitä. Se että se on epätieteellistä tai jotain on vasta kaukainen kakkonen.

Vierailija
11660/12684 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella neitsyt on se huonoin ja tosi useassa kommentissa jossa mainittuna niin myös haukuttuna. Hassua että heitä haukutaan kaikista kovimmiksi kritisoijiksi, mutta kaikki muut täällä ovat koko ajan kovaan ääneen kritisoimassa heitä 😂

Itse tunnen hyvin läheisesti yhden ja hän on kaikkea muuta kuin ketjun haukut kertovat. Tosi tykätty ja nöyrä ihminen. Semmonen kaikkien kaveri, auttaja, kuuntelija, tukija, viisaiden neuvojen jakaja. Ehkä vähän liiankin empaattinen herkkis joka itkee kanssasi murheesi ja sitten tarttuu toimeen ja yrittää keksiä ratkaisun. Antaisi toisen puolesta vaikka toisen kätensä. Kuormittaa ehkä joskus itseään vähän liikaakin koska ei osaa lopettaa muista huolehtimista ja välittämistä.

Toki on sitten ne kritisoitavatkin puolet... Osaa kyllä olla suustaan napakka ja kriittinen. Ei pelkää sanoa suoraan mitä ajattelee ja se voi ärsyttää monia. Yleensä kuitenkin kai tarkoittaa hyvää ja puuttuukin huomaamiinsa epäkohtiin ja vääryyteen eli vaikkapa kiusaaminen. Toki joillekkin tuo suorasanaisuus saattaa näyttäytyä pätemisenä ja ärsyttävänä. Tuntemani neitsyt osaa kyllä kritisoida epäkohtia ympärilläänkin, mutta muita kohtaan on aina ystävällinen ja jaksaa muistuttaa muiden hyvistä puolista ja kehua. Itseään kohtaan on hirveän kriittinen ja ankara. Ei kävele toisten koteihin huomautellen likaisesta pöytäliinasta mutta oman kodin pitää kyllä tiptop. Myös tuo jatkuvasti pölyhuiska kädessä ympäri kotiaan juokseminen jopa vieraiden läsnäollessa saattaa ärsyttää muita, mutta ei se pahalla 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi