Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
11541/12684 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin joskus, että sen sijaan, että ihminen olisi tähtikarttansa mukainen, tähtikartta kuvaa sitä millainen ihminen haluaa olla ja millaiseksi tulla. Varmaan siksi kaikki kokevat oman horoskooppinsa ns parhaaksi. Minäkin. Tahdonhan olla ytimeltäni, auringoltani vilpitön ikuinen lapsi ja suunnannäyttäjä oinas, jota kuitenkin ulospäin toppuuttelee tarkkailija (nouseva) neitsyt, joka ei tee itsestään numeroa. Haluan kuitenkin sisimmässäni (kuumerkki) olla kiltti ja välittävä, toisten ulottuvuuksien kalat. Asiat tahdon tehdä (mars) sinnikkäästi ja tarttua vain hyödyllisiin toimiin ja puhua (merkurius) vain kun on asiaa, kuten härkä. Haluan myös rakastaa (venus) kuin härkä. Ja juurikin tälläinen tähtikarttani on. Mitä te arvelette?

Itse taas luin sellaista astrokartan merkityksestä, että se on kuva taivaasta syntymähetkellä, jolloin se on niinkö kuva siittä ihmisestä. Eli jos ajatellaan universaaleja lakeja niin ylhäällä kuin alhaalla, niin pienessä kuin suuressa jne, niin tämä kuva tähtitaivaasta kuvaa syntynyttä ihmistä. Nousumerkki on se, jota kohti on tarkoitus pyrkiä ja jonka piirteitä olis tarkoitus omaksua

Vierailija
11542/12684 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukaisin muutamia sivuja ja tuli kysymys mieleen. Kun niin monet näytti olevan varmoja että sen ja sen horoskooppimerkin mukaan ihminen on tasan sellainen, niin miten ihmeessä voitte elää ja saada oikeita ystäviä jne?

Kaiken järjen mukaan oletan, että teidän täytyy selvittää uuden ihmisen kohdalla tämän horoskooppi? Sen jälkeen tarkkailua kauankin onko sellanen jota pelkään olevan jne?

Kovin vaikeaksi elämä käy jos noin on.

eikun sehän menee näin: tapaat ihmisiä, jonkun kanssa kemiat toimii tai ei, ystävystyt ja joskus jutellessanne selviää horoskooppi. Ja sitten siinä ihmetellään, että no ei ihme, että tullaan niin hyvin juttuun kun sä oot kauris ja minä neitsyt! Esimerkiksi.

Mä olen ollut pätkätöissä hoitoalalla, ja tavannut satoja ihmisiä. Ja kyllä, homma lähtee käyntiin joidenkin kanssa ihan ensi katseesta. Yleensä annan ensin sen toisen kysyä kaikenlaista, ja aika usein kun on tutustuttu, saatetaan minulta  jopa sitä horoskooppiakin kysellä. Ja nehän ovat aina sellaiset tietynlaiset tyypit, mikä sopii minulle hyvin. Sijaisena en itse ala kyselemään mitään ylimääräistä.

Olen skorpioni, ja sieltä ne ravut, kauriit ja kalat löytyvät, joiden kanssa synkkaa. Näin se vaan menee.

Ja se toinen puoli kolikosta ovat sitten nuo oinaat ja leijonat, kun se tökkii, niin se vaan tökkii. Olen kaikkia kohtaan samanlainen, mistäs minä tietäisin varautua, kun en heidän merkkejään etukäteen tiedä, joten en voi vaikuttaa lopputulokseen. Kun kemiat/merkit kolahtaa, niin se on siinä. -sivusta

Täytyy silti antaa mahdollisuus muillekin selityksille.  Geneettiselle käytökselle esimerkiksi.  On tietysti kummallista jos jo ensikatse täysin tuntemattomasta ihmisestä on merkitsevinään jotain.  Piäsi joskus jaksaa uida vastavirtaan ja feikata ymmärrystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11543/12684 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinasnaiset olleet kaksinaamaisia. Et tiedä onko oinas lopulta aito ystäväsi vai ei. 

Oinas on aika itsenäinen eikä tarvi sellaista ystävyyttä josta tulee riippakivi. Mutta on muuten vieraanvarainen ja seurallinen.

Ei päde muhun, oon oinas enkä yhtään itsenäinen ja yleensä se oon mä joka on se riippakivi. En voi olla kavereina toisen oinaan kanssa koska oinaat on repineet mut rikki, pettäneet ja jättäneet. Kun tulinen oinas alkaa toimimaan siinä palaa sillat ja suljetaan kaikki ovet nopeasti ja hemmetin äkkiä eikä paluuta menneeseen ole. Näin armoton on oinas pahimmillaan mut ei edelleenkään päde muhun koska oon enemmän kalat (syntynyt oinaan ja kalojen rajalla + muissa huoneissa on lähes pelkkää vettä kaloja ja rapua). Oinaan tarmo on jyräävää ja hirveää, oinas itkettää muita eikä kestä hitaita paikallaan olijoita. Täällä parjattu skorpionikaan ei ole niin suora ja ilkeä mitä oinas osaa olla. Tunnistan toiset oinaat heti ja yritän vältellä kaikin keinoin, koska mun on helpoin olla maa- ja vesimerkkien seurassa.

Juuri tuollaisia oinaita olen tavannut. Suoraan asioista puhuminen ei tarkoita sitä että loukataan härskisti,  alistetaan ja valehdellaan. Hirveitä ihmisiä, yksi huusi sylki roiskuen ja meinasi hyökätä kimppuuni, vanha ukko, kun naapuriasioista oli kyse, eli ihan normaali keskustelua piti käydä taloyhtiön projekteista.

Skorppari

Oinaat on avoimia itsenäisiä johtavia henkilöitä, eivät tarvi toisten ylimääräistä hyysäilyä ja on muutenkin erilainen kun kyräilevä itsekäs oman edun tavoittelija skorpioni.

Se ei itseasiassa ole itsenäisen aikuisen ihmisen merkki, että käyttää muita oman tunnesäätelyn välineenä tai on täysin sokea itselleen. Se on todellisuudessa todella kypsymätöntä, vaikka tulisikin esiin itsevarmuuden valeasussa. Ehkä ongelma on siinä, etteivät oinaat itse edes tätä näe lainkaan, pitävät itseään vahvoina ja etevinä. Muut näkevät joustamattoman, minään kietoutuneen öykkäri-taaperon, joka ei vielä vaan osaa nähdä kokonaisuuksia. Tällä mekanismilla varmaan myös selittävät kehittymättömän itsekkyyden terveeksi puoliensa pitämiseksi. Muilla omat ja muiden rajat perustuvat vuoropuheluun ja neuvotteluun, eivät siihen, kellä on kovin ääni tms.

Minkä vaan merkin edustaja voi olla sokea itselleen. Ite oinaana myönnän, että oon ollu ja saatan vieläkin olla taipuvainen olemaan epämiellyttävä ihmisenä. Mutta kuka vain kykenee alkaa observoimaan itseään ja tätä kautta jalostautumaan muille (ja samalla myös itselleen) suotuisampaan suuntaan. Se vain tarvii tajuta.

Kiinnostais tietää, että millä tavalla epämiellyttävä? Oletko omasta mielestäsi johtajatyyppiä? -Skorpioni

No, vähän toki tilanteesta riippuva juttu, mutta nää useampaan otteeseen esille tulleet syytökset oinaiden jyrämäisyydestä, oman näkökulman oikeana pitämisestä ja siittä tiukasti kiinnipitämisestä. Varsinkin aiemmin olin silleen, etten millään tapaa pystyny näkemään itseäni johtajatyyppinä, mutta observoinnin myötä on tullutkin huomattua tilanteita joissa satunkin olemaan sellaisessa asemassa.

Voithan olla miellyttävä ja muut huomioon ottava johtaja. Kunnioitus pitää ansaita.

Vierailija
11544/12684 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukaisin muutamia sivuja ja tuli kysymys mieleen. Kun niin monet näytti olevan varmoja että sen ja sen horoskooppimerkin mukaan ihminen on tasan sellainen, niin miten ihmeessä voitte elää ja saada oikeita ystäviä jne?

Kaiken järjen mukaan oletan, että teidän täytyy selvittää uuden ihmisen kohdalla tämän horoskooppi? Sen jälkeen tarkkailua kauankin onko sellanen jota pelkään olevan jne?

Kovin vaikeaksi elämä käy jos noin on.

eikun sehän menee näin: tapaat ihmisiä, jonkun kanssa kemiat toimii tai ei, ystävystyt ja joskus jutellessanne selviää horoskooppi. Ja sitten siinä ihmetellään, että no ei ihme, että tullaan niin hyvin juttuun kun sä oot kauris ja minä neitsyt! Esimerkiksi.

Mä olen ollut pätkätöissä hoitoalalla, ja tavannut satoja ihmisiä. Ja kyllä, homma lähtee käyntiin joidenkin kanssa ihan ensi katseesta. Yleensä annan ensin sen toisen kysyä kaikenlaista, ja aika usein kun on tutustuttu, saatetaan minulta  jopa sitä horoskooppiakin kysellä. Ja nehän ovat aina sellaiset tietynlaiset tyypit, mikä sopii minulle hyvin. Sijaisena en itse ala kyselemään mitään ylimääräistä.

Olen skorpioni, ja sieltä ne ravut, kauriit ja kalat löytyvät, joiden kanssa synkkaa. Näin se vaan menee.

Ja se toinen puoli kolikosta ovat sitten nuo oinaat ja leijonat, kun se tökkii, niin se vaan tökkii. Olen kaikkia kohtaan samanlainen, mistäs minä tietäisin varautua, kun en heidän merkkejään etukäteen tiedä, joten en voi vaikuttaa lopputulokseen. Kun kemiat/merkit kolahtaa, niin se on siinä. -sivusta

Täytyy silti antaa mahdollisuus muillekin selityksille.  Geneettiselle käytökselle esimerkiksi.  On tietysti kummallista jos jo ensikatse täysin tuntemattomasta ihmisestä on merkitsevinään jotain.  Piäsi joskus jaksaa uida vastavirtaan ja feikata ymmärrystä. 

No tietenkin pitää katsoa monelta eri kantilta. Enkä minä päätyökseni ole töissä analysoinut joitain taivaankappaleita tai miettinyt onko joku norsu vai leijona. Tämä nyt vaan on ketju horoskoopeista, joiden kanssa joutuu silloin tällöin tekemisiin. Ja ihan muiden toimesta kysellään syntymäaikaa, en mä itse lähde utelemaan missään raporteilla tai kun työhön opastaja antaa ohjeitaan.

"Ensikatse" on symboliikkaa, eiköhän tuon ymmärrä jokainen. Suomeksi: melkein heti alkaa löytyä yhteinen sävel, enkä siis tarkoita että alettais soittamaan tai laulamaan, vaan siis huomaa hyvin kuinka ollaan joidenkin kanssa samalla aaltopituudella.

Minä en feikkaa mitään, en sitten ymmärrystä enkä muutakaan. Olen rehellinen ja teen vain työni. Kovissa liemissä olen keitetty ja osaan kyllä suhtautua kohteliaasti ja kunnioittavasti ikävimpäänkin tyyppiin. Joka työpaikassa on se pirullinen energiasyöppö, toisesta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
11545/12684 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni hyviä kokemuksia vaa'asta, hyvä ystäväni, työkaverit joiden kanssa tulee erityisen hyvin toimeen, sekä nykyinen parisuhde ovat henkilöiden kanssa joilla vaaka merkkinä. Elämäni paras parisuhde tähän mennessä, toki muutaman kerran ns. väittelyitä väärinymmärryksien takia, jotka ratkenneet nopeasti.

Hyviä kokemuksia myös jousimiehestä, hyviä ystäviä ja työpaikalla jouskareiden kanssa tulee helposti toimeen, ja hauskaa on. Pystyy myös puhumaan syvällisimmistä asioista tosissaan.

Härät, ihania tyyppejä. Jokseenkin liikaahuumorilla höystettynä voi mennä vitsit tunteisiin, mutta hyvin huomioonottavia ja reiluja, kun on heille sitä samaa.

Absolute worst: Rapu. Rapumiehet. Ja naiset, kun sille päälle sattuvat. Ehkä ei selittelyjä kaipaa. Manipulointi, uhriutuminen ja ajoittainen kykenemättömyys ymmärtää tilanteita toisten näkökulmista. Pisin parisuhde rapumiehen kanssa, oli yhtä ihana kuin oli myös kauheakin. Jätti henkiset haavat pitkäksi aikaa, jotka ajoittain vieläkin huomaa.

Olen itse siis kalat, jolla kuu-oinas ja nousu leijona. (Välillä tuntuu hyvin ristiriitaiselta itseni kanssa).

Vierailija
11546/12684 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitelkaa miten horoskooppi voi määrätä ihmisen persoonaa, kun moni syntyy lasketusta ajasta poiketen kaks viikkoa jälkeen tai kuukautta rai jopa kahta ennen mm sektiolla tms kun on pakko ottaa pois. Puhumattakaan päivistä viikoista puoleen tai toiseen jolloin ollaan täysin eri merkissä.

Jotenkin uskon, että eniten persoonaan vaikuttaa perimä.

Vierailija
11547/12684 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa miten horoskooppi voi määrätä ihmisen persoonaa, kun moni syntyy lasketusta ajasta poiketen kaks viikkoa jälkeen tai kuukautta rai jopa kahta ennen mm sektiolla tms kun on pakko ottaa pois. Puhumattakaan päivistä viikoista puoleen tai toiseen jolloin ollaan täysin eri merkissä.

Jotenkin uskon, että eniten persoonaan vaikuttaa perimä.

Mitä merkitystä jollain lääkärin laskemalla todennäköisellä syntymäajalla on?

Jos uskoo, että kaikella on merkitys ja että kaikki tapahtuu niin kuin on tarkoitettu, niin tällöin sektiot ja "ennenaikaiset" syntymät, ja niiden tuoma tarkka syntymäaika on juuri se, joka on tämän ihmisen elämänsuunnitelmaan laitettu

Vierailija
11548/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvio Berlusconi vaaka

Vierailija
11549/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Juu, tuollaisia ovat minunkin tuntemat skorpioninaiset. Kunnioitettavia, vahvoja ja -hieman pelottavia jollain tapaa. Ehkä jokin sellainen "aura" ympärillä, että kannattaa toimia fiksusti ja asiallisesti. Jotenkin sitä heidän kanssaan aina säätää omaa käytöstään ja tunnustelee ensin heitä, varovasti.

En koe olevani tuollainen itse, olen huomattavasti sähläävämpi ja arempi ja ehkä tyhmempi kuin skorpionit yleensä. Lisäksi ole sotkuinen, skorpparit on yleensä siistejä. Lisäksi olen kovempi hölösuu, skorpparit yleensä puhuu lyhyemmin ja asiaa.

Onko se hyvä, että on vahva ja pisteliäs sekä pelottava ja tällä tavoin muita alistava.

Vierailija
11550/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.

Vierailija
11551/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä naisista en pidä yhtään.

Vierailija
11552/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se neitsysen pilkunviilaus tulee esille.

Vierailija
11553/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni x 5 kirjoitti:

Juu, tuollaisia ovat minunkin tuntemat skorpioninaiset. Kunnioitettavia, vahvoja ja -hieman pelottavia jollain tapaa. Ehkä jokin sellainen "aura" ympärillä, että kannattaa toimia fiksusti ja asiallisesti. Jotenkin sitä heidän kanssaan aina säätää omaa käytöstään ja tunnustelee ensin heitä, varovasti.

En koe olevani tuollainen itse, olen huomattavasti sähläävämpi ja arempi ja ehkä tyhmempi kuin skorpionit yleensä. Lisäksi ole sotkuinen, skorpparit on yleensä siistejä. Lisäksi olen kovempi hölösuu, skorpparit yleensä puhuu lyhyemmin ja asiaa.

Onko se hyvä, että on vahva ja pisteliäs sekä pelottava ja tällä tavoin muita alistava.

Niin sähän pistelet nyt ihan omiasi tässä vaikka muka viittaat toisen sanomaan. Olet kai merkiltäsi apina.

Vierailija
11554/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa'at on jotenkin pinnallisia kulissi-ihmisiä, joilla voi olla vaikka minkälaisia luurankoja kaapissa. Lisäksi heidän lupauksiin ei voi luottaa. Riippuvaisia parisuhteistaan, mutta ottavat vain eivätkä anna mitään.

Rapu on takertuva ja liian tunteellinen omaan makuun. Jotenkin ahdistava.

Neitsyt on nipottaja joka ei pysty rentoutumaan. Kaiken pitää olla täydellistä.

Vierailija
11555/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se neitsysen pilkunviilaus tulee esille.

Sellaisena neuvomisena, tarkkuutena ja lähes kaiken tulee olla neitsyen mielestä siistiä. Neitsyt huomaa jos jokin asia on tekemättä tai se kannattaisi tehdä käytönnöllisemmin. Ehei, neitsyt ei suinkaan kysy tarvitseeko kukaan hänen neuvojaan, vaan kertoo ne, koska ajattelee näin olevan avulias ja huomaavainen muita kohtaan. Neitsyt jos kukaan ei pidä juostun kustuista hutaisten tehdyistä jutuista.

Vierailija
11556/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaa'at on jotenkin pinnallisia kulissi-ihmisiä, joilla voi olla vaikka minkälaisia luurankoja kaapissa. Lisäksi heidän lupauksiin ei voi luottaa. Riippuvaisia parisuhteistaan, mutta ottavat vain eivätkä anna mitään.

Rapu on takertuva ja liian tunteellinen omaan makuun. Jotenkin ahdistava.

Neitsyt on nipottaja joka ei pysty rentoutumaan. Kaiken pitää olla täydellistä.

Voisitko kertoa enemmän ravun takertuvuudesta ja tunteellisuudesta? Miksi rapu oli sinulle jotenkin ahdistava?

Vierailija
11557/12684 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä synnyin 10 päivää myöhässä, musta piti tulla kauris, mutta olen vesimies ja mieluummin olen tätä merkkiä. En kaikista kaurisihmisistä pidä, varsinkin naisissa on joitakin jotenkin liian vahvoja, joskus selän takana touhuvia ja jopa kiusaamiseen taipuvaisia yksilöitä.

mut se horoskooppimerkki katotaankin siitä syntymäpäivästä, ei taaksepäin,mikä olis pitänyt olla :). Eli et voi sanoa, että mieluummin olenkin vesimies kuin kauris.  Mutta jos olet syntynyt vesimiehen aikoihin, olet just vesimies, etkä mikään muu :)

Vierailija
11558/12684 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia kokemuksia deittirintamalla täällä on erimerkkisistä miehistä? Mistä pidätte eniten ja minkä toisen merkin edustajan kanssa ei synkannut yhtään?

Vierailija
11559/12684 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut se horoskooppimerkki katotaankin siitä syntymäpäivästä, ei taaksepäin,mikä olis pitänyt olla :). Eli et voi sanoa, että mieluummin olenkin vesimies kuin kauris.  Mutta jos olet syntynyt vesimiehen aikoihin, olet just vesimies, etkä mikään muu :)

Niin, olet aurinkomerkiltäsi vesimies jos olet syntynyt vesimiehen aikaan 21.1.-19.2., mutta muilta osin syntymäkarttasi voi olla täynnä aivan muita merkkejä. Voi olla esimerkiksi aurinkovesimies ja nousukauris jne.

Vierailija
11560/12684 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten Zaharova, naapurin seuraava pressa.