Yksinäisen miehen ajatuksia: Baariin muiden turhien ihmisten jatkoksi vai jäädäkkö yksin kotiin?
Kommentit (20)
Itse menisin, mukavaa kun on ihmisiä ympärillä.
Miten olla muiden ihmisten jatkona? Entä jos menisit olemaan ihminen, hymyilisit ja juttelisit jollekin, joka istuu yksin eikä houkuttele väkeä ympärilleen. Sukupuolesta ja iästä riippumatta.
Baarissa saan sentään flirttailevia katseita ja hymyjä alkoholista rohkaistuneilta naisilta, mutta eivät silti uskalla juttelemaan tulla. En laske niitä aloitteiksi. Koen, että tarpeeksi kiinnostunut nainen kyllä tekee aloitteen.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Sekin riippuu.
ei ap
Vierailija kirjoitti:
Miten olla muiden ihmisten jatkona? Entä jos menisit olemaan ihminen, hymyilisit ja juttelisit jollekin, joka istuu yksin eikä houkuttele väkeä ympärilleen. Sukupuolesta ja iästä riippumatta.
Miksi, en halua pakkeja keneltäkään.
Mene baariin, ota rennosti, nauti, hymyile. Et välttämättä ole yksin valomerkin aikaan.
Yritä kiinnostua jostain oikeasta harrastuksesta. Homma on ryssitty jos vaihtoehdot on yksin baariin tai yksin kotona.
Ei nykysin kannata baariin mennä, ei sieltä juttuseuraa saa kun kaikki vaan räplää kännyköitään. Tammikuussa olin ja sitkeesti join sen yhden kaljan loppuun asti vaikka ei enää huvittanutkaan. Ootko Tampereelta?
Näillä nykyhinnoilla en suosittele ainakaan baaria. Yksi juoma maksaa sen mitä Alkossa koko pullo.
Vierailija kirjoitti:
Mene baariin, ota rennosti, nauti, hymyile. Et välttämättä ole yksin valomerkin aikaan.
En minä ainakaan jaksa mitenkään valvoa valomerkkiin asti. Pitää viimeistään kymmeneltä päästä nukkumaan oli arki tai viikonloppu. Työt vie liiat menohalut. 12h vuoroo viikolla. Sama jäädä kotiin. Tulkoot naiset täältä hakemaan. Olen muuten kilttimies eli ei teitä kiinnosta tulla. m38
Baariin. Ehdottomasti.
Ihmiset ovat unohtaneet miten tavataan ja tutustutaan uusiin ihmisiin. Nyt on aika päästä eroon yknäisyydestä ja opetella uudelleen tutustuminen ihmisiin.
Tuleeks kukaan Härmälän vieteriin tänään?;)
baariin vaan vaikkei seuraa saiskaan
Jäin kotiin, mukava syödä aamupalaa ikkunasta auringon nousua odottaen.
Vierailija kirjoitti:
Määrä ei korvaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne vahvasti päihtyneet ihmiset nyt mitenkään mukava kokemus ole. Raskasta enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kun luottaa turhaan tarpeeksi monta kertaa niin jossain vaiheessa ei vaan enää pysty. Toisekseen kun en ole kiinnostunut yhdenillanjutuista enkä edes parisuhteen aloittamisesta seksin harrastamisella ventovieraan ihmisen kanssa niin lottovoitto kai se jo olisi, että sieltä seuraa saisi.
Itse luotin turhankin pitkään siihen, että kyllä siellä voisi olla yhtälailla miehiäkin joita ei niin baaripyörimiset nappaa koska kävinhän niissä minäkin vaikka olisin mieluummin ollut ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottavan aika on pitkä.
2 tuntia vain.
Riippuu oletko Kiltti Mies vai Jännämies.