Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraillut sivusta yhtä Kalat-Vaaka -suhdetta. Voitte kuvitella mitä säätämistä :D
Jotkut kai tykkää vuoristoradassa tasapainoilusta.
Heh, en ole tuntenut yhtäkään vaaka-kalat paria. N52
Onko kokemusta kalat-kalat suhteesta tai kalat-rapu suhteesta?
Vierailija kirjoitti:
Katkarapu
😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kaksoset joihin törmännyt, ovat olleet valehtelevia narsisteja jotka eivät osaa pitää lupauksiaan. Jokainen pettänyt ja valehdellut silmät kirkkaina, myös varkaita osa. Välttäkää suhteita kaksosten kanssa hirveitä ihmisiä!
Niissä vaikuttaa varmaan skorpioni jossain merkissä vai mikä aspekti se on.
Tulen itse parhaiten toimeen vesimiesten kanssa, minkä pitäisi kai olla ristiriitaista, kun olen itse rapu. Mulla on kuitenkin syntymäkartassa eniten ilmamerkkejä. Tuntemani vesimiehet ovat oman tiensä kulkijoita, ihania pohdiskelijoita. Tarvitsen paljon omaa tilaa ja rauhaa, ja nämä antavat sitä aina, kun vaikuttavat itsekin sitä kaipaavan. Olen nyt seurustellut 9 vuotta vesimiehen kanssa ja myös pitkäaikaisin ystäväni on vesimies.
Neitsyet ovat olleet yleisesti omaan makuun turhan kontrollifriikkejä, joten se on yksi vähiten miellyttävistä merkeistä. Tosin tunnen mukavia neitsyitäkin. Leijona ja jousimies taas ovat kaksi merkkiä, joista en välitä lainkaan.
T. rapu, kuukauris, nouseva vaaka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Paras on kauris. Luotettava, kiltti mutta ei mikään lälly.
No ihan tismalleen tunnistan kalat tästä. Huhhuh. Vaikka ihania ne onkin.
Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.
Mitä eroa on rapujen, skorpionien ja kalojen tavoilla manipuloida?
Kalat itkee, rapu mököttää, skorpioni juonii.
Skorpioni osaa mykkäkoulun salat suuttuessaan ja muutenkin skorpionit kantavat kaunaa ja pitkään jos heitä loukataan. Skorpioni ajattelee hiljaa mielessään vastapuolesta, että ei tuolle kannata avautua ja sanoa mitään, koska toinen voi hyötyä hänestä myöhemmin.
Osui. "Jos heitä loukataan" on avainlause. Turhaa puhua mistään "pahuuden hirviöstä" jos itse ensin loukkaa. Jos mä loukkaan pahasti jotakuta, niin ihan varmasti se suuttuu. Joku itsetunnoton ja hauras tietty kääntää toisenkin posken. Mutta jokainen on vastuussa vain itsestään loppupeleissä. Elämä on raakaa.
Mykkäkoulu voi olla myös sitä, ettei vaan pysty toisen kanssa keskustelemaan, kun se toinen ei ole valmis tekemään pienintäkään myönnytystä tai kompromissiä, puhumattakaan että myöntäisi olleensa väärässä ikinä, niin eipä auta kuin antaa tilateen jäähtyä. Ei ole järkeä huutaa naama punaisenakaan.
Ja koska olen tehnyt sen virheen, että kertonut arkaluontoisia asioita itsestäni, ja sitä on käytetty minua vastaan, en tee niin enää. Aika loogista kuitenkin. En tee niin itsekään, puhutaan suoraan ilman vyön alle iskemistä, eikö vaan...
Ole hyvä. Tiedän miten skorpionit toimivat, tuntevat ja elävät, koska olen noususkorpioni ja syntymäkartalla pariin huoneeseen osuu skorpionia vahvasti. Jos saan sanoa, niin skorpionin sanat kannattaa ottaa tosissaan, koska jos petät meidän luottamuksen niin sitä et tule koskaan saamaan takaisin. Et vaikka mitä tekisit, rukoilisit armoa polvillasi. Kuulostaa ehkä karulta, mutta niin vain on, koska skorpioni on rehellisyyttä rakastava merkki. Luottamus on todellakin kaiken a ja o.
Katsos vaan, joku ymmärtää pointin ja vielä perusteleekin sen oikein.
Itse olen oikeudenmukaisuudessani aika fanaattinenkin toisaalta, kun tiettyyn elämän epäkohtaan päästään/joudutaan ja aina sen kiusatun/hyväksikäytetyn/väärinymmärretyn puolella, jos ei ole syytä epäillä vilppiä.
Ei turhaan sanota, että olemme ikuisesti luotettavia ystäviä, paitsi jos tulemme petetyiksi. Kaikki loppuu silloin siihen pisteeseen, todellakin. Olen joutunut hylkäämään tästä syystä täysin erään todella läheisen ihmisen jo vuosikymmeniä sitten. Ja siitä hyvästä mulla on hyvin ikävä ja julma maine, koska en ole selitellyt koskaan kellekään omaa kantaani ja sitä miten pahasti minua oikeasti kohdeltiin.
Tähän liittyy myös oma piirteeni, mikä on se, etten ole koskaan välittänyt mitä minusta yleisesti ajatellaan, poikkeuksena tietenkin minulle erittäin tärkeät läheiset. Itse kun on oma leipänsä pöytään hankittava, muut eivät sitä sinulle tee.
Itsekin allekirjoitan ainakin osittain nämä noususkorpionina jolla vielä pluto 1 huoneessa, jotta rehellisyys ja suoraselkäisyys ovat piirteitä mitä pidän suuressa arvossa ihmisissä, ja mielummin haluan kuulla sen raa'an totuuden kun siloitellun valkean valheen. En ehket niin ehdoton kuitenkaan ole kuin ylläoleva kuvaus fanaattisen oikeudenmukaisesta skorpparista, sillä kartaltani löytyy kuitenkin melko paljon ilmaa joten osaan myös tarvittaessa katsoa asioita objektiivisesti ja useammalta eri kannalta, mutta selkeässä tapauksessa vääryydestä jossa toista hyväksi käytetään, eritoten heikompien hyväksikäyttäminen saa vereni hyvinkin nopeasti kiehumaan.
Huomaan myös että tarvitsen alkuun aikaa tunnustella uutta tuttavuutta ennen kuin pystyn avautumaan syvemmin omista asioistani ja erityisesti näyttämään herkän ja haavoittuvaisen puoleni juurikin varmistuakseni että pystynkö ihmiseen luottamaan. Vaikka muutoin olenkin perusystävällinen ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa ja pystyn pintapuolisesti ihmisten kanssa seurustelemaan ja kommunikoimaan. En myöskään mieti pahemmin mitä ihmiset minusta miettivät tai ovat mieltä, vaan elän elämääni tavallani kuten haluan + vaihtelen ulkoista habitustani vaatetuksen avulla rokkimimmistä hempeeän kukkaistyttöön, koska miksipä ei. Arvostan kuitenkin suuresti lähimmäisteni ajatuksia ja mielipiteitä, mutta loppupeleissä kukaan ei voi minulle sanella miten tehdä jonkin asian kanssa, sillä olen hyvinkin omaehtoinen tekemisistäni ja haluan kuitenkin loppupeleissä asiat tehdä omalla tavallani.
Uskon että skorppareihin voi olla alkuun hankala tutustua sillä saatamme vaikuttaa kovakuorisilta ja etäisiltä, mutta jos ns.klikkaa ja löytyy yhteinen taajuus ja voittaa skorpionin luottamuksen puolelleen, niin saa kyllä luotettavan ja lojaalin ystävän joka kertoo asiat suoraan ja pysyy rinnalla niin hyvinä kuin huonoina hetkinä.
Olen itse kalat ja koen toisten kalojen seuran itselleni muutamia huonoja kokemuksia lukuunottamatta parhaaksi. Tuntemani kalat ovat herkkiä, empaattisia, fiksuja ja pohdiskelevia ja heidän kanssaan ajatukset ja elämänarvot niin hyvässä kuin pahassa kohtaavat lähes aina. Myös vaaka ihmiset ovat miellyttäviä, seesteisiä ja helppoa seuraa.
Pahin horoskooppi ehdottomasti neitsyt. Turhanpäiväistä draamaa, niuhottamista ja järkyttävää pilkunviilausta.
Skorpparit ainakin selittelevät itseään monisanaisimmin ja...omahyväisimmin. Voihan olla että hyvä skorppari on hyvä mutta paha on kaikkein voimakkaimmin paha, rikollisuuteen saakka.
Aurinkomerkki ei kerro kaikkea. Myös nouseva ja kuumerkki otettava huomioon. Moni ei tiedä kuumerkkiään. Itselleni kuuluisa astrologi teki luonnekartan aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen leijona, tasainen vaaka, helposti pettävä ja seikkailunhaluinen kaksonen. Kiltti kauris, kammottava oinas, mielenkiintoinen skorpioni ja herkkä neitsyt.
Nämä ovat minua tulleet vastaan. Kammottavin leijonat. Ihanin neitsyt
Itse olen rapu tunteellinen ja ailahteleva.
Haluaisin kuulla perustelut miksi pidät oinasta kammottavana?
En ole sama rapu, mutta sen voin sanoa, että saat odottaa kauankin etkä siltikään välttämättä saa ravulta vastausta. Olen osittain samaa mieltä kyseisen ravun kanssa, mutta rapu on pinnan alla sen verran herkkä ettei halua alkaa vänkäämään vastapuolen kanssa. Rapu ennemmin pakenee, murehtii yksin, mylvii tunteissaan kuin alkaa riitelemään.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkomerkki ei kerro kaikkea. Myös nouseva ja kuumerkki otettava huomioon. Moni ei tiedä kuumerkkiään. Itselleni kuuluisa astrologi teki luonnekartan aikoinaan.
Unohdit listasta mars-merkin, joka kertoo tavastasi ilmaista suuttumusta ja vihaa, energiastasi, toiminnasta ja seksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesimies on yksi sellainen merkki, joka ei ärsytä juuri ketään tai niin olen huomannut. Paras ja hauska ja samalla hieman erikoinen hyvällä tavalla merkki.
No, mun mielestä ne juuri ovat jotenkin persoonattomia ja vähän kylmän oloisia..ei ehkä ärsytä, mutta eivät herätä mitään tunteita, ei mitään erikoista heissä kyllä ole.
Jännää että koet Vesimiehet persoonattomina. Mistä merkeistä pidät eniten jos Vesimies on persoonaton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit listasta mars-merkin, joka kertoo tavastasi ilmaista suuttumusta ja vihaa, energiastasi, toiminnasta ja seksuaalisuudesta.
Merkurius on myös aika olennainen, kun se kertoo esimerkiks ihmisen tavasta kommunikoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkurius on myös aika olennainen, kun se kertoo esimerkiks ihmisen tavasta kommunikoida
Itselle on osuneet hyvät Nousu-, merkurius- ja venusmerkit: Vaaka, Kaksoset, Härkä.
Aurinko, kuu, mars: Kaksoset, Vaaka, Vaaka.
Juho kirjoitti:
Omien kokemuksien mukaan skorpionit ovat tosi mukavia ihmisiä. Luulen, että ihmiset haukkuvat skorppareita ihan vaan kateuttaan :D
Joopa joo. Niin omahyväisiä ja ylempänä muita. Mun exä skorppari toi kiusallaan luteita mulle, tiesi että on ja toi mulle repun mitä piti makuuhuoneessaan. Tälläisen kivan "lahjan" sain. Ei kertonut myöskään kavereille että on luteita ja niitä sai kolme muutakin. Aina tietää hyötyä muista ja kokoaa hovinsa reppanoista jotka kuuntelevat tämän"viisaan" vankila juttuja missä hän on aina sankari ja hakannut vasikoita yms. Ihan täyttä peetä kaikki mut nuoret uskoo kun on tosi vakuuttava mutta sielu sysimusta. Ryösti 80 vuotiaan äitinsä ja vei hänen kotiinsa myös luteet.
Ja aihepiiri onkin vajonnut lopullisesti ansaitsemalleen tasolle.
Käärijä on näköjään tässäkin äänestyksessä ykkönen, kuten Euroviisujen popular vote'issa!
Millaisesta kumppanista pitää mies jolla:
Aurinko ja merkurius Vesimiehessä
Kuu ja mars Jousimiehessä
Venus Oinaassa?
Heh, en ole tuntenut yhtäkään vaaka-kalat paria. N52