Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Miten kukaan voi uskoa noihin.
Minusta on noloa jos joku puhuu noista horoskoopeista. Niinku sellanen joku pöpi kun uskoo noihin.
Ihan myötähäpeä tulee.
Millä logiikalla horoskoopit muka vois olla mitenkään totta. Täysin järjenvastaista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on noloa jos joku puhuu noista horoskoopeista. Niinku sellanen joku pöpi kun uskoo noihin.Ihan myötähäpeä tulee.
Millä logiikalla horoskoopit muka vois olla mitenkään totta. Täysin järjenvastaista.
Ja siis tosiaan ihan peruskoulun itse olen käynyt ja jonkusen kurssin. Ei järjen omaamiseen kouluja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Paras on kauris. Luotettava, kiltti mutta ei mikään lälly.
No ihan tismalleen tunnistan kalat tästä. Huhhuh. Vaikka ihania ne onkin.
Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.
Mitä eroa on rapujen, skorpionien ja kalojen tavoilla manipuloida?
Kalat itkee, rapu mököttää, skorpioni juonii.
Skorpioni osaa mykkäkoulun salat suuttuessaan ja muutenkin skorpionit kantavat kaunaa ja pitkään jos heitä loukataan. Skorpioni ajattelee hiljaa mielessään vastapuolesta, että ei tuolle kannata avautua ja sanoa mitään, koska toinen voi hyötyä hänestä myöhemmin.
Osui. "Jos heitä loukataan" on avainlause. Turhaa puhua mistään "pahuuden hirviöstä" jos itse ensin loukkaa. Jos mä loukkaan pahasti jotakuta, niin ihan varmasti se suuttuu. Joku itsetunnoton ja hauras tietty kääntää toisenkin posken. Mutta jokainen on vastuussa vain itsestään loppupeleissä. Elämä on raakaa.
Mykkäkoulu voi olla myös sitä, ettei vaan pysty toisen kanssa keskustelemaan, kun se toinen ei ole valmis tekemään pienintäkään myönnytystä tai kompromissiä, puhumattakaan että myöntäisi olleensa väärässä ikinä, niin eipä auta kuin antaa tilateen jäähtyä. Ei ole järkeä huutaa naama punaisenakaan.
Ja koska olen tehnyt sen virheen, että kertonut arkaluontoisia asioita itsestäni, ja sitä on käytetty minua vastaan, en tee niin enää. Aika loogista kuitenkin. En tee niin itsekään, puhutaan suoraan ilman vyön alle iskemistä, eikö vaan...
Ole hyvä. Tiedän miten skorpionit toimivat, tuntevat ja elävät, koska olen noususkorpioni ja syntymäkartalla pariin huoneeseen osuu skorpionia vahvasti. Jos saan sanoa, niin skorpionin sanat kannattaa ottaa tosissaan, koska jos petät meidän luottamuksen niin sitä et tule koskaan saamaan takaisin. Et vaikka mitä tekisit, rukoilisit armoa polvillasi. Kuulostaa ehkä karulta, mutta niin vain on, koska skorpioni on rehellisyyttä rakastava merkki. Luottamus on todellakin kaiken a ja o.
Katsos vaan, joku ymmärtää pointin ja vielä perusteleekin sen oikein.
Itse olen oikeudenmukaisuudessani aika fanaattinenkin toisaalta, kun tiettyyn elämän epäkohtaan päästään/joudutaan ja aina sen kiusatun/hyväksikäytetyn/väärinymmärretyn puolella, jos ei ole syytä epäillä vilppiä.
Ei turhaan sanota, että olemme ikuisesti luotettavia ystäviä, paitsi jos tulemme petetyiksi. Kaikki loppuu silloin siihen pisteeseen, todellakin. Olen joutunut hylkäämään tästä syystä täysin erään todella läheisen ihmisen jo vuosikymmeniä sitten. Ja siitä hyvästä mulla on hyvin ikävä ja julma maine, koska en ole selitellyt koskaan kellekään omaa kantaani ja sitä miten pahasti minua oikeasti kohdeltiin.
Tähän liittyy myös oma piirteeni, mikä on se, etten ole koskaan välittänyt mitä minusta yleisesti ajatellaan, poikkeuksena tietenkin minulle erittäin tärkeät läheiset. Itse kun on oma leipänsä pöytään hankittava, muut eivät sitä sinulle tee.
Kaikki kaksoset joihin törmännyt, ovat olleet valehtelevia narsisteja jotka eivät osaa pitää lupauksiaan. Jokainen pettänyt ja valehdellut silmät kirkkaina, myös varkaita osa. Välttäkää suhteita kaksosten kanssa hirveitä ihmisiä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta on noloa jos joku puhuu noista horoskoopeista. Niinku sellanen joku pöpi kun uskoo noihin.Ihan myötähäpeä tulee.
Ole hei riippumaton muiden ajatusmaailmasta ja touhuile omiasi. Miksi edes vaivaat itseäsi asioilla, joista et ole kiinnostunut? Pääasiahan sulla kuitenkin on jonkun syyn varjolla tulla mollaamaan tänne omassa rauhassaan omaa hömppäänsä höpötteleviä ihmisiä, jotka eivät häiritse sinua mitenkään, eikö?
Eikä sun tarvitse kokea myötähäpeää kenestäkään, kunhan toimit itse oikein, se riittää.
Vesimies on yksi sellainen merkki, joka ei ärsytä juuri ketään tai niin olen huomannut. Paras ja hauska ja samalla hieman erikoinen hyvällä tavalla merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vesimies on yksi sellainen merkki, joka ei ärsytä juuri ketään tai niin olen huomannut. Paras ja hauska ja samalla hieman erikoinen hyvällä tavalla merkki.
No, mun mielestä ne juuri ovat jotenkin persoonattomia ja vähän kylmän oloisia..ei ehkä ärsytä, mutta eivät herätä mitään tunteita, ei mitään erikoista heissä kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.
Skorpioni osaa mykkäkoulun salat suuttuessaan ja muutenkin skorpionit kantavat kaunaa ja pitkään jos heitä loukataan. Skorpioni ajattelee hiljaa mielessään vastapuolesta, että ei tuolle kannata avautua ja sanoa mitään, koska toinen voi hyötyä hänestä myöhemmin.
Osui. "Jos heitä loukataan" on avainlause. Turhaa puhua mistään "pahuuden hirviöstä" jos itse ensin loukkaa. Jos mä loukkaan pahasti jotakuta, niin ihan varmasti se suuttuu. Joku itsetunnoton ja hauras tietty kääntää toisenkin posken. Mutta jokainen on vastuussa vain itsestään loppupeleissä. Elämä on raakaa.
Mykkäkoulu voi olla myös sitä, ettei vaan pysty toisen kanssa keskustelemaan, kun se toinen ei ole valmis tekemään pienintäkään myönnytystä tai kompromissiä, puhumattakaan että myöntäisi olleensa väärässä ikinä, niin eipä auta kuin antaa tilateen jäähtyä. Ei ole järkeä huutaa naama punaisenakaan.
Ja koska olen tehnyt sen virheen, että kertonut arkaluontoisia asioita itsestäni, ja sitä on käytetty minua vastaan, en tee niin enää. Aika loogista kuitenkin. En tee niin itsekään, puhutaan suoraan ilman vyön alle iskemistä, eikö vaan...
Ole hyvä. Tiedän miten skorpionit toimivat, tuntevat ja elävät, koska olen noususkorpioni ja syntymäkartalla pariin huoneeseen osuu skorpionia vahvasti. Jos saan sanoa, niin skorpionin sanat kannattaa ottaa tosissaan, koska jos petät meidän luottamuksen niin sitä et tule koskaan saamaan takaisin. Et vaikka mitä tekisit, rukoilisit armoa polvillasi. Kuulostaa ehkä karulta, mutta niin vain on, koska skorpioni on rehellisyyttä rakastava merkki. Luottamus on todellakin kaiken a ja o.
Itse olen oikeudenmukaisuudessani aika fanaattinenkin toisaalta, kun tiettyyn elämän epäkohtaan päästään/joudutaan ja aina sen kiusatun/hyväksikäytetyn/väärinymmärretyn puolella, jos ei ole syytä epäillä vilppiä.
Ei turhaan sanota, että olemme ikuisesti luotettavia ystäviä, paitsi jos tulemme petetyiksi. Kaikki loppuu silloin siihen pisteeseen, todellakin. Olen joutunut hylkäämään tästä syystä täysin erään todella läheisen ihmisen jo vuosikymmeniä sitten. Ja siitä hyvästä mulla on hyvin ikävä ja julma maine, koska en ole selitellyt koskaan kellekään omaa kantaani ja sitä miten pahasti minua oikeasti kohdeltiin.
Tähän liittyy myös oma piirteeni, mikä on se, etten ole koskaan välittänyt mitä minusta yleisesti ajatellaan, poikkeuksena tietenkin minulle erittäin tärkeät läheiset. Itse kun on oma leipänsä pöytään hankittava, muut eivät sitä sinulle tee.
Tuon takia skorpioni vaikuttaakin hyvin epäempaattiselta. Hän ei hyväksy inhimillistä heikkoutta ja pitää itseään jonkinlaisena ylimpänä tuomarina.
Miten kukaan ihminen voi kuvata itseään oikeudenmukaiseksi, kun kukaan meistä ei voi tuntea ketään niin hyvin, että olisi edellytyksiä olla objektiivisesti oikeudenmukainen? Minusta tuollainen luonnehdinta omasta itsestä kuulostaa vain itserakkaalta ja omahyväiseltä.
Omien kokemuksien mukaan skorpionit ovat tosi mukavia ihmisiä. Luulen, että ihmiset haukkuvat skorppareita ihan vaan kateuttaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalat on juoppoja, aina ja salaa. Manipuloinnin, flirtin, teeskentelyn taitureita, oijoi kun on niiiiin yksinäistä ja lässy lässyn ulinaa. Sillä saavat muka muka sympatiat ja kietovat vilpillä itseensä kiinni. Jaiks ja yök.
Tämä, ja aina selitys valehtelulle! Omat hattaraelämän säännöt, elää jossain utopiassa joku ainehuuru tai pilveily pitää olla että tuntuu jossain. Let the sunshine in- meno 70- luvun tyyliin!!
Peace, man! Rauhaa ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia skorpioni vaikuttaakin hyvin epäempaattiselta. Hän ei hyväksy inhimillistä heikkoutta ja pitää itseään jonkinlaisena ylimpänä tuomarina.
Miten kukaan ihminen voi kuvata itseään oikeudenmukaiseksi, kun kukaan meistä ei voi tuntea ketään niin hyvin, että olisi edellytyksiä olla objektiivisesti oikeudenmukainen? Minusta tuollainen luonnehdinta omasta itsestä kuulostaa vain itserakkaalta ja omahyväiseltä.
Eli siis skorpionilta.
Juho kirjoitti:
Omien kokemuksien mukaan skorpionit ovat tosi mukavia ihmisiä. Luulen, että ihmiset haukkuvat skorppareita ihan vaan kateuttaan :D
Kateellisena mistä?
Kateus-hullu löysi linjoille! Palaa sinne Käärijäketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mun mielestä ne juuri ovat jotenkin persoonattomia ja vähän kylmän oloisia..ei ehkä ärsytä, mutta eivät herätä mitään tunteita, ei mitään erikoista heissä kyllä ole.
Oman kokemukseni mukaan paras sana kuvaamaan vesimiestä on eksentrinen. Ja miksikö? Siksi kun vesimies kulkee omaa polkuaan ja elää unelmilleen, on vähän sellainen "kylmä ja etäinen" oman elämänsä yksinäinen susi. Luovat uutta, ovat idealisteja ja uskovat vakaasti omiin juttuihinsa, joten tämän takia saattavat olla jossain määrin tylyjä ja muista piittaamattomia. Yksilöllisiä, vapaudenkaipuisia ja tulevaisuuteen luottavaisia.
Vierailija kirjoitti:
AMK ja yrittäjä, skorpioni
Työtön, masentunut ja ahdistunut, kalat.
Seuraillut sivusta yhtä Kalat-Vaaka -suhdetta. Voitte kuvitella mitä säätämistä :D
Jotkut kai tykkää vuoristoradassa tasapainoilusta.
Tietääkö joku millainen on naispuolinen härkä, nouseva jousimies?
Kaksonen, lastentarhanopettaja
Itse olen luuserisyndroomasta kärsivä (lääkärin epävirallinen diagnoosi for real) vaaka jolla usein vähän tyhmä ja ruma olo, minuun on ihastunut sellainen objektiivisesti arvioituna komea lääkäri jonka horoskooppia en kyllä tiedä :S