Olen asunut Helsingin keskustassa vsta 2001 ja vasta viime vuosina olen alkanut nähdä piikittäjiä ja neuloja
No neuloja näkyi puskissa joskus 2015 jo, mutta vasta parina viime vuotena olen nähnyt kun heroiinia, luultavasti, piikitetään Baanalla lähellä Musiikkitaloa.
Kommentit (10)
Jep, kun Baanaa tullaan Hietsun suunnasta, siinä vanhan sillan kupeessa ennen Musiikkitaloa ne piikittää.
Baanalla ei uskalla kulkea viikonloppuöisin.
Käykö poliisit koskaan Baanalla? sinnehän ei autolla pääse.
Eivät ennen käyttäneet huumeita niin näkyvästi kuin ennen. Ja onhan käyttäjien määrä lisääntynyt siinä missä Helsingin asukasmääräkin.
Pelkkä käyttäminen ei enää ole rikos.
Lapsuuteni spurgujen tilalle on tulleet huumeiden käyttäjät, pahimpina niistä arvaamattomat sekakäyttäjät.
N 69 v
Vierailija kirjoitti:
Eivät ennen käyttäneet huumeita niin näkyvästi kuin ennen. Ja onhan käyttäjien määrä lisääntynyt siinä missä Helsingin asukasmääräkin.
Pelkkä käyttäminen ei enää ole rikos.
Lapsuuteni spurgujen tilalle on tulleet huumeiden käyttäjät, pahimpina niistä arvaamattomat sekakäyttäjät.
N 69 v
Korjaus: eivät ennen käyttäneet niin näkyvästi kuin nykyisin.
5/5
Vierailija kirjoitti:
Jep, kun Baanaa tullaan Hietsun suunnasta, siinä vanhan sillan kupeessa ennen Musiikkitaloa ne piikittää.
siinähän on ns. "käyttöhuonekin", eli yleinen wc.
Kaikki huumeet tulisi antaa valtion monopolille myytäväksi. Käyttöhuoneita ostopaikkoihin. Käyttäjät saisivat puhdasta tavaraa, tietoa turvallisesta käytöstä, rikollisuus vähenisi, valtion tulot kasvaisi ja ihmiset saisivat valinnan vapauden.
Diabetes on lihavuuden myötä leviävä kansantauti. Mammat piikittelee missä sattuu.
Jos olisit asunut Kalliossa olisit nähnyt koko ajan.