Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Jäätteemäki oli vesimies
Zelenskyi on myös, syntynyt tammikuun lopussa, itse asiassa sama syntymäpäivä kuin itsellänikin, olen vaan 6 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäätteemäki oli vesimies
Zelenskyi on myös, syntynyt tammikuun lopussa, itse asiassa sama syntymäpäivä kuin itsellänikin, olen vaan 6 vuotta vanhempi.
Myös Zelenskyin vaimo on veskari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraillut sivusta yhtä Kalat-Vaaka -suhdetta. Voitte kuvitella mitä säätämistä :D
Jotkut kai tykkää vuoristoradassa tasapainoilusta.
Heh, en ole tuntenut yhtäkään vaaka-kalat paria. N52
No täällä kalat-vaaka kombo, oltu yhdessä 37 vuotta. Ei ole vuoristorataa, vaan vastakohdat täydentävät toisiaan. En vaihtaisi en, kalana tarviin turvallisen ja realistisen kumppanin. N59
Riippuu ihan siitä mitä merkkiä itse edustat... Ja entisenä alan harrastajana voin kertoa, että kukaan ei ole tyylipuhdas mikään merkki, on ne muut planeetat.
Ja vielä: lopetin tuon huuhaan kun itse sain ammattilaisen tekemän henk.kohtaisen luonnehoroskoopin, jota sitten uskoin täydellisenä VAIKKA se olikin jonkun toisen ja vahingossa minulle lähetetty. Että hohhoijaa!
Kun ei muuta uskoa ole niin sitten horoskooppi.
Olet tyhmempi kuin horoskooppisi tohtii sinulle kertoa.
Suomen presidentit
Ståhlberg Kauris
Relander Kaksonen
Svinhufvud Jousimies
Kallio Oinas
Ryti Vesimies
Mannerheim Kaksonen
Paasikivi Jousimies
Kekkonen Neitsyt
Koivisto Jousimies
Ahtisaari Rapu
Halonen Kauris
Niinistö Neitsyt
Leijonat on säälittäviä huomionhakuisuudessaan ja draamailussaan. Vaaat on liian pinnallisia ja miellyttäjiä vailla omaa identiteettiä. Skorpparit selkäänpuukottajia. Kauriit fiksuja ja maanläheisiä mutta ehkä liian kunnianhimoisia suorittajia. Kala liian herkkis. Oinas olen itse ja oinaista ei olekaan pahaa sanottavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka ihmisen heikkous on siinä että he ovat sisäisesti tuntevat olevansa erittäin hyvän näköisiä se itse rakkaus ei onneksi ehkä ulos näy. Mutta voi myös kyllä näkyä
Huoh mitä bsssää taas. Olen vaaka, ja kokenut elämässäni paljon sellaista rumaa oloa suhteessa muihin, siis sellaista joka estää menemästä jonnekin ja tekee mieli piilotella. Jos pitäisin itseäni todella hyvännäköisenä, niin olisin varmaan kuussa. Minäkuva onneksi helpottaa kun ikää tulee ja itsetuntemus kasvaa, mutta edelleen joka kerta kotoa lähtiessä täytyy päästä tietynlaisen olemushäpeän yli jotta voi lähteä.
Se on nimenomaan sellaista kokonaisvaltaisesti olemukseen liittyvää, että kokee olevansa jotenkin ällöttävä, ei niinkään sinänsä ulkonäkö vaikka ulkonäköhän on olemusta.
Tiedän naisen, jolla on tismalleen sama syntymäpäivä kuin minulla, ja olen tajunnut hänen kärsivän samasta. Joskus hänen kotikulmillaan törmäsin sattumalta häneen, niin paineli huppu päässä just sillä tavalla itseään peitellen täysillä ohi, että tajusin heti mistä on kyse. Jos näen häntä jossain tapahtumissa, niin tuota ei huomaa, kun sellaisiin mennessä on ylittänyt itsensä ja työntänyt sellaiset ajatukset pois päästä, jotta voi mennä paikalle. Onneksi sen useimmiten unohtaa sitten kun menee jonnekin, ja elää hetkessä ja keskittyy ympäristöön.
Ai niin, tiedänhän minä yhden miehenkin jolla on sama syntymäpäivä (ja vuosikin), ja hänkin on sellainen lippiksen alta kuikuilija ja piilottelija, vaikka muut pitää häntä hyvännäköisenä.
Tää kuvaus osui kyllä ihan nappiin, kiitos! Minäkin olen vaaka ja on päiviä, jolloin tahtoisin muuttua näkymättömäksi koska tunnen itseni vastenmieliseksi tavalla, jota tähän saakka on ollut hyvin vaikea selittää. Hyvä tietää, että muutkin kärsivät tästä. Nämä tuntemukset eivät toisaalta mitenkään sulje pois kauniista asioista nauttimista - niihin kuuluu myös vaatteet ym. ulkonäköön liittyvä. Välillä tykkään laittautua, mutta en koskaan ole täysin tyytyväinen peilikuvaani. Nuorempana täydellisyyden tavoittelu johti syömishäiriöön. Iän myötä olen oppinut keskittymään enemmän ympäröivän maailman kauneuteen.
Vaaalla voi olla niin korkeat tai epärealistiset esteettiset kriteerit että häpeää kuollakseen jos ei itsekään nitä täytä. Jos ei ole jotain törkeän itsevarmaa tekijää mukana kuvioissa. Arvelen vain, en ole itse vaaka.
Oikein arvelit. Olen aurinko vaaka ja nousu leijona, mutta en koe sen lisäävän itsevarmuuttani, vaikka itsevarmuus usein liitetään leijonaan. Tosin mulla on kartallani myös yksi sijainti - en nyt muista mikä - joka vaikeuttaa suhdetta omaan kehoon. Ja kyllä, ulkonäkökriteerit on tosiaan kovat. Vain täydellisyys kelpaa.
Ketjun alku/puoliväli oli huvittavaa vääntöä kumpi on johtaja: oinas vai leijona. Leijonat sanovat olevansa kuninkaallisia, joita ihaillaan. Totta. Typerät ihmiset ihailevat leijonia. Oinas ei tarvitse ihailua. Hän tietää kuka on. Oinas on uhrilammas, leijona on jalopeura, petoeläin. Petoja yleensä ihaillaan, uhrilampaita ei. Täällä ihannoidaan kostonhimoista skorpparia. Mitä hienoa on kostonhimoisissa draamailijoissa tai diivoissa? Silti leijona ja skorpparikin on aina enemmän kuin aurinkomerkkinsä, vähintään yhtä paljon olen kiinnostunut kuumerkistä jos ihmisestä jotain pitää sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisesta naisesta rapumies pitää?
Rapumies pitää, siis mun kokemukseni mukaan, vaikkapa skorpioninaisesta, joka laittaa kodin kutsuvaksi, tekee hyvää ruokaa ja on lapsille huolehtiva äiti. Olen tuntenut kaksi hyvin saman tyyppistä.
Tämä toinen näistä piiritti mua pitkään, vaikka olin varattu. Puhui aina kuinka me oltais sopivat toisillemme. Hän oli mun ja mieheni hyvä ystävä, kunnes paljasti tunteensa. Koska välillämme ei ollut mitään, en miehelle siitä kertonut. Turhaa draamaa vaan.
Kävi usein meillä vähän bilettämässä ja viihtyi kodissamme liiankin hyvin. Ihasteli mun verhoja ja tykkäsi mun nojatuoleista yms yms. Oli kehunut mun ruuat maasta taivaaseen.
Ihan fiksu kaveri oli, meribiologi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään mitään hypoteesia siitä miksi Maan merkit (Kauris, Härkä, Neitsyt) pitävät perää?
Pysyvyys, yksivakaiset käsitykset joista ei kyetä eikä haluta joustaa.
Tämä! Mun ukko, kauris, jäärien jäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka ihmisen heikkous on siinä että he ovat sisäisesti tuntevat olevansa erittäin hyvän näköisiä se itse rakkaus ei onneksi ehkä ulos näy. Mutta voi myös kyllä näkyä
Huoh mitä bsssää taas. Olen vaaka, ja kokenut elämässäni paljon sellaista rumaa oloa suhteessa muihin, siis sellaista joka estää menemästä jonnekin ja tekee mieli piilotella. Jos pitäisin itseäni todella hyvännäköisenä, niin olisin varmaan kuussa. Minäkuva onneksi helpottaa kun ikää tulee ja itsetuntemus kasvaa, mutta edelleen joka kerta kotoa lähtiessä täytyy päästä tietynlaisen olemushäpeän yli jotta voi lähteä.
Se on nimenomaan sellaista kokonaisvaltaisesti olemukseen liittyvää, että kokee olevansa jotenkin ällöttävä, ei niinkään sinänsä ulkonäkö vaikka ulkonäköhän on olemusta.
Tiedän naisen, jolla on tismalleen sama syntymäpäivä kuin minulla, ja olen tajunnut hänen kärsivän samasta. Joskus hänen kotikulmillaan törmäsin sattumalta häneen, niin paineli huppu päässä just sillä tavalla itseään peitellen täysillä ohi, että tajusin heti mistä on kyse. Jos näen häntä jossain tapahtumissa, niin tuota ei huomaa, kun sellaisiin mennessä on ylittänyt itsensä ja työntänyt sellaiset ajatukset pois päästä, jotta voi mennä paikalle. Onneksi sen useimmiten unohtaa sitten kun menee jonnekin, ja elää hetkessä ja keskittyy ympäristöön.
Ai niin, tiedänhän minä yhden miehenkin jolla on sama syntymäpäivä (ja vuosikin), ja hänkin on sellainen lippiksen alta kuikuilija ja piilottelija, vaikka muut pitää häntä hyvännäköisenä.
Tää kuvaus osui kyllä ihan nappiin, kiitos! Minäkin olen vaaka ja on päiviä, jolloin tahtoisin muuttua näkymättömäksi koska tunnen itseni vastenmieliseksi tavalla, jota tähän saakka on ollut hyvin vaikea selittää. Hyvä tietää, että muutkin kärsivät tästä. Nämä tuntemukset eivät toisaalta mitenkään sulje pois kauniista asioista nauttimista - niihin kuuluu myös vaatteet ym. ulkonäköön liittyvä. Välillä tykkään laittautua, mutta en koskaan ole täysin tyytyväinen peilikuvaani. Nuorempana täydellisyyden tavoittelu johti syömishäiriöön. Iän myötä olen oppinut keskittymään enemmän ympäröivän maailman kauneuteen.
Vaaalla voi olla niin korkeat tai epärealistiset esteettiset kriteerit että häpeää kuollakseen jos ei itsekään nitä täytä. Jos ei ole jotain törkeän itsevarmaa tekijää mukana kuvioissa. Arvelen vain, en ole itse vaaka.
Oikein arvelit. Olen aurinko vaaka ja nousu leijona, mutta en koe sen lisäävän itsevarmuuttani, vaikka itsevarmuus usein liitetään leijonaan. Tosin mulla on kartallani myös yksi sijainti - en nyt muista mikä - joka vaikeuttaa suhdetta omaan kehoon. Ja kyllä, ulkonäkökriteerit on tosiaan kovat. Vain täydellisyys kelpaa.
Täällä kuu ja nousu vaaka, aurinko oinas. Voisin sanoa ailahtelevani itsevarman, tyytyväisen ja myös itsestäni kauneuden löytävän, ja näiden vastakohdan kanssa. Oon ollu epävarma, lytännyt itseäni ja vieläkin niitä hetkiä löytyy, mutta jostain syystä olen löytänyt itseäni, kehoani ja olemassaoloani kohtaan arvostusta. Pidän näiden välillä aaltoilua osana kasvamista, mutta myös aika vaakamaisena piirteenä.
On hetkiä, jolloin yhtäkkiä huomaan/löydän itsestäni ja olemassaolostani kauneutta ja eleganssia. Monesti tulee ihasteltua tätä ympärilläolevista ihmisistä ja asioista, mutta kun sen pystyy nähdä omassa olemassaolossa, tuottaa se suurta riemua ja tyytyväisyyttä. Suorastaan tunnetta siitä, miten maailmassa kaikki vaan loksahtaa ihmeellisesti kohdilleen ja tämän aiheuttamaa suurta sanoinkuvaamatonta ihastusta elämää kohtaan.
Täydellisyyden tavoittelusta olen onnistunut luopumaan. Ehkä se lähti siitä, kun yleisesti itseni hyväksi päätin luopua odotuksista ja tavoitteista. Liian suurten tai suorastaan mahdottomien tavoitteiden asettaminen on tehokas ilonpilaaja, joka vie mahdollisuuden olla tyytyväinen yhtään sen vähempään lopputulokseen.
Huomaan jatkuvasti enemmän pystyväni luottamaan siihen, että kaikki menee juuri niin kuin kuuluukin. Tämän on parhaiten oppinut taiteen kautta. Kun alkaa vain piirtämään ja katsomaan millaisen teoksen tällä kertaa teen, siittä tulee aina hieno. Mutta jos haluaisin täydellistä lopputulosta, se tappaisi koko homman täysin, veisi ilon ja kyvyn olla tyytyväinen lopputulokseen.
Täällä aurinko neitsyt,kuu skorpioni,nousu leijona. Leijona näkyy haluna olla esillä,vitsailla,rento ja positiivinen elämänasenne, sekä monessa asiassa suurpiirteisyys, vaikkakin neitsyt tunnetaan pikkutarkkana. Neitsyt hieman aina antaa pidättyväisyyttä, joka hyvässä seurassa katoaa :). Mutta huomaan tuon neitsyt merkin tuoman pidättyväisyyden ja tarkkuuden ja järjestelmällisyyden sekä analysoinnin :). Kuumerkki näkyy haluna yksityisyyteen ja tunnetyyppi olen.
Täällä aurinko jousimies, nouseva jousimies ja kuu kauris. Naiseksi identifioidun.
Itsellä jousimies näkyy siinä, että kyllästyn nopeasti kaikkeen ja kaikkiin, ja paikallaan pysyminen on toisinaan erittäin tuskallista, ellei minulla sitten ole mielekästä tekemistä. Jousimies paistaa läpi myös huumorissa ja monesti ympärilläni olevat ihmiset ovat nimenneet minut meme queeniksi ja kannan tätä titteliä ylpeydellä. En kuitenkaan koe olevani mitenkään erityisen ulospäinsuuntautunut ja pidän erittäin paljon suurien ja syvällisten asioiden pohdiskelusta ja analysoinnista. En suutu helposti, mutta ärsyynnyn kuitenkin todella pienistä asioista. Jos nenilleni yritetään hyppiä, minua loukataan tai joku yksinkertaisesti vain puhuu paskaa, annan kuulua ja lujaa.
Kauris ilmenee minussa myös introverttiytenä ja yleisenä kylmäkiskoisuutena. Olen tunneherkkä, mutta haavoittuvaisuutta ilmentävien tunteiden osoittaminen on äärimmäisen hankalaa. Kauris ilmenee myös perfektionismina ja menestymisen pakkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolmas skorpioni peräkkäin pääministerinä. Oispa kyl mahtavaa kokea pääministeri joka ois kalat tai vesimies. Vois maailma näyttää vähän toiselta heidän käsialansa jälkeen.
Skorpionit tuhoavat kaiken mihin koskevat.
No sua nyt ei taaskaan kaivattu tänne, niinku...
Vaikka sysimusta ja paatunut sielunne tietoisella tasolla kieltää julkituomani totuudet ja niiden tarpeellisuuden ei alitajuntanne toimi samoin.
Se tunnistaa ja tunnustaa sanojeni totuudellisuuden ja kaipaa niitä palavasti. Sen välittämää opetusta edes Te, pahuuden lähettiläät, voi loputtomiin vastustaa.
Kuunnelkaa alitajuntanne viisasta, mutta hienovaraista, viestintää ja ottakaa viestin sisältö vastaan.
Minä olen vapahtaja, joka vapauttaa kieroutuneet ja sysimustat skorpioninsielunne siellä elävästä ja hengittävästä ultimaattisesta pahuudesta ja julmuudesta sekä mahdollistaa teille katharsisen puhdistumisen kivuliaan käynnistymisen.
Veljenne skorpionivihassa.
- skorpionihullu-
Jousimiehet pitää julistamisesta ja mielipiteidensä kertomisesta ääneen. Päivi Räsänen julistaa Raamatun sanaa ja tämä Nuuskamuikkunen tätä omaa tärkeäksi kokemaansa sanomaa.
Olen naimisissa yhden jousimiehen kanssa ja hän aloittaa helposti pitkän puheen sanomalla "jos nyt ihan rehellisiä ollaan..." tai "totta puhuen.." ja sitten seuraa pitkä yksinpuhelu jostain aiheesta ja välillä hän kiihtyy puhuessaan ja puhe ei siedä keskeytyksiä tahi vastaväitteitä. Se pitää vaan kuunnella loppuun. Aina ei jaksa, vaan ajattelen salaa muita asioita ja olen vain kuuntelevinani. Välillä seuraan hänen puheensa mukana vaihtelevia tunnetiloja ja saatan sanoa, että "älä korota ääntä". Hieman huvittaviakin nämä paasaukset toisinaan ovat, mutta ei siitä pidä hänelle sanoa, hän on niin tosissaan niitten kanssa. Julistava jousimies 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolmas skorpioni peräkkäin pääministerinä. Oispa kyl mahtavaa kokea pääministeri joka ois kalat tai vesimies. Vois maailma näyttää vähän toiselta heidän käsialansa jälkeen.
Skorpionit tuhoavat kaiken mihin koskevat.
No sua nyt ei taaskaan kaivattu tänne, niinku...
Vaikka sysimusta ja paatunut sielunne tietoisella tasolla kieltää julkituomani totuudet ja niiden tarpeellisuuden ei alitajuntanne toimi samoin.
Se tunnistaa ja tunnustaa sanojeni totuudellisuuden ja kaipaa niitä palavasti. Sen välittämää opetusta edes Te, pahuuden lähettiläät, voi loputtomiin vastustaa.
Kuunnelkaa alitajuntanne viisasta, mutta hienovaraista, viestintää ja ottakaa viestin sisältö vastaan.
Minä olen vapahtaja, joka vapauttaa kieroutuneet ja sysimustat skorpioninsielunne siellä elävästä ja hengittävästä ultimaattisesta pahuudesta ja julmuudesta sekä mahdollistaa teille katharsisen puhdistumisen kivuliaan käynnistymisen.
Veljenne skorpionivihassa.
- skorpionihullu-
Olen aurinko-oinas ja aivan tyypillinen oinasmöläyttelijä. Olen kuitenkin kiltti möläyttelijä, koska olen kuukala. En siis ole aggressiivinen lainkaan, mutta kerron kyllä mielipiteeni kaikille. Haluavat kuulla tai eivät. Useimmiten eivät. Nousevana neitsyenä olen kuitenkin tarkkanäköinen pohdiskelija, ja näkemykseni ovat hyvin perustellut. Sen takia niitä ei tahdota kuulla. Totuus kun sattuu. Mars, merkurius ja venus härässä hidastavat nopeaa oinasta minussa. Melkein kaikki persoonalliset planeettani ovat huoneessa 9 ja olenkin totuuden etsijä, filosofinen ja uskovainen, en silti kovin uskonnollinen.
Kalana pitää sanoa, että kaksonen ja kauris. Eka liian pinnallinen, toinen sellainen että, no ei niitä kavereina ole. Työteliäs, kiipivä.
Onko totta että aurinkoleijona ja nousuleijona eivät tulisi toimeen ja näiden välillä olisi valtataistelua? Leijona jos mikään on arvovaltainen, ylväs ja ylpeä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Olen aurinko-oinas ja aivan tyypillinen oinasmöläyttelijä. Olen kuitenkin kiltti möläyttelijä, koska olen kuukala. En siis ole aggressiivinen lainkaan, mutta kerron kyllä mielipiteeni kaikille. Haluavat kuulla tai eivät. Useimmiten eivät. Nousevana neitsyenä olen kuitenkin tarkkanäköinen pohdiskelija, ja näkemykseni ovat hyvin perustellut. Sen takia niitä ei tahdota kuulla. Totuus kun sattuu. Mars, merkurius ja venus härässä hidastavat nopeaa oinasta minussa. Melkein kaikki persoonalliset planeettani ovat huoneessa 9 ja olenkin totuuden etsijä, filosofinen ja uskovainen, en silti kovin uskonnollinen.
Toinen aurinko-oinas ja kuukalat täällä, mutta en ole möläyttelijä enkä oinasmainen tyranni. Minulla on myös härkää ja neitsyttä tietyissä huoneissa, joten olen toooodella (joidenkin mielestä liikaakin) harkitseva ja hidas. Olen noususkorpioni, joten uusien ihmisten suhtautuminen itseeni on joko todella uteliasta tai suoraa kauhistusta/pelkoa. Ilkeä en ole, mutta skorpionimaisesti salaileva ja mysteerinen. En ole avoin, olen hiljainen ja minua luullaan usein aurinkoneitsyeksi tai aurinkokalaksi. Minusta on karsittu oinaan suoruus, karskius ja vahva johtaminen pois. Onneksi! Toisaalta juuri näiden poikkeuksien takia tulimerkit eivät pidä minusta.
Pysyvyys, yksivakaiset käsitykset joista ei kyetä eikä haluta joustaa.