Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Kalat on juoppoja, aina ja salaa. Manipuloinnin, flirtin, teeskentelyn taitureita, oijoi kun on niiiiin yksinäistä ja lässy lässyn ulinaa. Sillä saavat muka muka sympatiat ja kietovat vilpillä itseensä kiinni. Jaiks ja yök.
Teiltä pitäis ottaa äänioikeus pois, niin sakeaa settiä kirjoittelette.
Vierailija kirjoitti:
Kalat on juoppoja, aina ja salaa. Manipuloinnin, flirtin, teeskentelyn taitureita, oijoi kun on niiiiin yksinäistä ja lässy lässyn ulinaa. Sillä saavat muka muka sympatiat ja kietovat vilpillä itseensä kiinni. Jaiks ja yök.
Tämä, ja aina selitys valehtelulle! Omat hattaraelämän säännöt, elää jossain utopiassa joku ainehuuru tai pilveily pitää olla että tuntuu jossain. Let the sunshine in- meno 70- luvun tyyliin!!
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama, tuollaiseen hömppään en uskoiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tähän sais liitettyä.vaikka viestin "kalat on juoppoja"! Anna mun kaikki kestää.
Itse ole vaaka ja pidän itseäni huippukauniina sekä älykkäänä. Parhaimmat miehet ovat olleet kala-merkkisiä horoskoopissa varsinkin ne lääkärit joitten kanssa olen päässyt ihan sänkyyn asti.
Vierailija kirjoitti:
Itse ole vaaka ja pidän itseäni huippukauniina sekä älykkäänä. Parhaimmat miehet ovat olleet kala-merkkisiä horoskoopissa varsinkin ne lääkärit joitten kanssa olen päässyt ihan sänkyyn asti.
Ei ole saavutus päästä "sänkyyn asti" lääkärimiehen kanssa. Ne tietää että vientiä riittää ja sieltä täältä lohkeaa
Parhaimmat merkit järjestyksessä.. rapu, kalat, skorpioni, härkä, neitsyt ja kauris.
tieteellinen maailmankuva kirjoitti:
Horoskooppimerkillä ei ole mitään korrelaatiota henkilön luonteeseen eikä muihin ominaisuuksiin.
Joskus kyseessä voi olla ilmeisesti ns itseään toteuttava ennuste.Eli henkilö omaksuu tietoa minkälaisia ominaisuuksia omalla merkillä on ja rupeaa toteuttamaan jotain nistä itselle sopivaa.
Suosittelen tutustumaan myös sporalogiaan ja Lentävään Spagettihirviöön.
Kiitos!
Ennemminkin olen ymmärtänyt itseäni paremmin tutustuttuani syntymäkarttaani. Nuorempana luin lähinnä aurinkomerkistäni, enkä löytänyt itseäni Kaksosesta kuin osittain. Tutustuminen esim. Venukseen joka minulla on Härässä, selvensi paljonkin asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Paras on kauris. Luotettava, kiltti mutta ei mikään lälly.
No ihan tismalleen tunnistan kalat tästä. Huhhuh. Vaikka ihania ne onkin.
Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.
Öö, kalana olen nyt sitä mieltä, että tunteeni on aitoa eikä mitään manipulointia. En edes osaa manipuloida ketään.
Ne jotka pitävät tunteiden osoittamista manipulointina, eikö heillä itsellään ole tunteita? Onko tunteiden ilmaisu heille samaa kuin manipulointi?
Itkuun pillahtaminen aina kun keskustelu menee hiemankaan Kaloja epämiellyttävään suuntaan, manipulointia. Tunteellisuudella perusteltu häilyväisyys ja ailahtelevaisuus yhteisten suunnitelmien suhteen, hyvin epäempaattista. Huomionhakua mistä ikinä, mutta toisilta sitä ei sallita jne. Toisaalta hauras utopioissaan lilluva, toisaalta kylmä ja lipevä =Kalat.
Minulla on yksi herttainenkin Kalat-tuttu, mutta ystävänä olo onkin eri asia kuin suhde Kalojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieroin on kalat. Teeskentelee hyvää mutta haluaa vain nostaa omaa egoaan olemalla auttavainen. Itsekeskeinen vehkeilijä.
Vesimerkkien huonoihin piirteisiin kuuluu manipulointi. Piilotettuna ns. tunteellisuuteen.
Mitä eroa on rapujen, skorpionien ja kalojen tavoilla manipuloida?
Kalat itkee, rapu mököttää, skorpioni juonii.
Skorpioni osaa mykkäkoulun salat suuttuessaan ja muutenkin skorpionit kantavat kaunaa ja pitkään jos heitä loukataan. Skorpioni ajattelee hiljaa mielessään vastapuolesta, että ei tuolle kannata avautua ja sanoa mitään, koska toinen voi hyötyä hänestä myöhemmin.
Osui. "Jos heitä loukataan" on avainlause. Turhaa puhua mistään "pahuuden hirviöstä" jos itse ensin loukkaa. Jos mä loukkaan pahasti jotakuta, niin ihan varmasti se suuttuu. Joku itsetunnoton ja hauras tietty kääntää toisenkin posken. Mutta jokainen on vastuussa vain itsestään loppupeleissä. Elämä on raakaa.
Mykkäkoulu voi olla myös sitä, ettei vaan pysty toisen kanssa keskustelemaan, kun se toinen ei ole valmis tekemään pienintäkään myönnytystä tai kompromissiä, puhumattakaan että myöntäisi olleensa väärässä ikinä, niin eipä auta kuin antaa tilateen jäähtyä. Ei ole järkeä huutaa naama punaisenakaan.
Ja koska olen tehnyt sen virheen, että kertonut arkaluontoisia asioita itsestäni, ja sitä on käytetty minua vastaan, en tee niin enää. Aika loogista kuitenkin. En tee niin itsekään, puhutaan suoraan ilman vyön alle iskemistä, eikö vaan...
Ole hyvä. Tiedän miten skorpionit toimivat, tuntevat ja elävät, koska olen noususkorpioni ja syntymäkartalla pariin huoneeseen osuu skorpionia vahvasti. Jos saan sanoa, niin skorpionin sanat kannattaa ottaa tosissaan, koska jos petät meidän luottamuksen niin sitä et tule koskaan saamaan takaisin. Et vaikka mitä tekisit, rukoilisit armoa polvillasi. Kuulostaa ehkä karulta, mutta niin vain on, koska skorpioni on rehellisyyttä rakastava merkki. Luottamus on todellakin kaiken a ja o.
Vierailija kirjoitti:
Päivän naurut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, kalana olen nyt sitä mieltä, että tunteeni on aitoa eikä mitään manipulointia. En edes osaa manipuloida ketään.
Ne jotka pitävät tunteiden osoittamista manipulointina, eikö heillä itsellään ole tunteita? Onko tunteiden ilmaisu heille samaa kuin manipulointi?
Olen eri kuin aiempi kirjoittaja, mutta itse näen kalojen tunteellisuuden vääristyneenä silloin kun "esitetään" ja kalojen tapa manipuloida on esittää tunteellista marttyyriä itkien. Tuolla ei ole mitään tekemistä oikeiden tunteiden kanssa vaan kalat yrittävät hyötyä muista tuolla marttyyriydellä. Olen itsekin kalat mutta minuun ei tehoa tuo aurinko kalojen marttyyriys ja minussa kaloja on muualla kuin aurinkomerkissä. Älä käsitä väärin, sillä tiedän itsekin miten ihania (oikeasti) kalat ovat, kuinka pehmeitä, huolehtivia, empaattisia ja taiteellisia, koska olen itsekin sellainen. Juuri näiden ominaisuuksien takia meitä on helppo satuttaa, meidän on myös vaikea asettaa rajoja ja päivähaaveilemme paljon - tai ainakin minä teen niin. Hih. En kestä kovuutta, ankaruutta ja haluan vilpittömästi kaikille hyvää.
Olisi hauska tietää, mikä on kenenkin kirjoittajan koulutustaso. Kertokaapa!
Vierailija kirjoitti:
4 toisen asteen tutkintoa.
Kaksoset
AMK Tietojenkäsittelyn tradenomi Leijona
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen leijona, tasainen vaaka, helposti pettävä ja seikkailunhaluinen kaksonen. Kiltti kauris, kammottava oinas, mielenkiintoinen skorpioni ja herkkä neitsyt.
Nämä ovat minua tulleet vastaan. Kammottavin leijonat. Ihanin neitsyt
Itse olen rapu tunteellinen ja ailahteleva.
Haluaisin kuulla perustelut miksi pidät oinasta kammottavana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omahyväinen leijona, tasainen vaaka, helposti pettävä ja seikkailunhaluinen kaksonen. Kiltti kauris, kammottava oinas, mielenkiintoinen skorpioni ja herkkä neitsyt.
Nämä ovat minua tulleet vastaan. Kammottavin leijonat. Ihanin neitsyt
Itse olen rapu tunteellinen ja ailahteleva.
Haluaisin kuulla perustelut miksi pidät oinasta kammottavana?
Ja Vaakaa tasaisena. Kaikilla tietämilläni Vaakoilla on tasapaino hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjallisuudentutkimuksen maisteri. Olen leijona.