Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12756)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni on pahin. Mustasukkainen kumppanina ja työkaverina myös muutama ja ovat kovin itsekeskeisiä ja itserakkaita. Nuorempana aina jostain syystä seurustelin oinaiden kanssa mutta yhteiselo ei toiminut muuta kuin sängyn puolella. Nykyisin seurustelen härän kanssa ja todella uskollinen kumppani. Välillä ärsyttää hitaus ja se, et asioita mietitään ja mitään ei tapahdu siltikään. Itse olen impulsiivinen jousimies. Ja joo olen huomannut et oinaat ja ravut ei usko horoskooppeihin.
Haukut skorpionia pahimmaksi, mutta todellisuudessa et tulimerkkinä tule koskaan pääsemään samalle intensiivisyyden tasolle kuin skorpioni. Skorpioni on mystinen ja pinnan alla on aina enemmän elämää kuin muut pystyvät koskaan näkemään. Skorpioni salailee asioita, koska ei halua tulla paljastetuksi muille.
Toisekseen, otan loukkauksena, että niin upea merkki kuin härkä 7,1% osuudella on toiseksi alimpana listalla. Härkä on maanläheinen, rauhallinen ja ihana!
Tämä tuntemissani skorpioneissa juuri mättääkin. He ovat omasta mielestään niin helvetin syvällisiä ja mystisiä, mutta tämä illuusio karisee heti kun heidät oppii vähänkään paremmin tuntemaan. Enemmänkin skorpionit ovat hyviä esittämään jotain suurtakin mysteeriä, mutta tuottavat aina pettymyksen läheisemmässä kanssakäymisessä. Skorpionin paljastuminen oletettua pinnallisemmaksi on se salaisuus, jota he pyrkivät tarkoin varjelemaan.
Word, skorpionit rakastavat itseään ja sitä syvällisen, vaarallisen seksijumalan leimaa, jonka horoskooppi heille antaa mutta eivät kykene niitä odotuksia täyttämään sitten millään.
Yksi hyvä esimerkki skorpionin itserakkaudesta on horoskooppitatuoinnit, joita en ole tavannut millään muulla merkillä yhtä paljon. Aika kornia.
Ja minä olen tavannut tyyppejä, joilla on skorpionitatska, vaikka eivät ole tuolla aikavälillä syntyneet. "Ääh, en mä skorppari oo, mutta toi merkki on niin hieno"... -skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni on pahin. Mustasukkainen kumppanina ja työkaverina myös muutama ja ovat kovin itsekeskeisiä ja itserakkaita. Nuorempana aina jostain syystä seurustelin oinaiden kanssa mutta yhteiselo ei toiminut muuta kuin sängyn puolella. Nykyisin seurustelen härän kanssa ja todella uskollinen kumppani. Välillä ärsyttää hitaus ja se, et asioita mietitään ja mitään ei tapahdu siltikään. Itse olen impulsiivinen jousimies. Ja joo olen huomannut et oinaat ja ravut ei usko horoskooppeihin.
Haukut skorpionia pahimmaksi, mutta todellisuudessa et tulimerkkinä tule koskaan pääsemään samalle intensiivisyyden tasolle kuin skorpioni. Skorpioni on mystinen ja pinnan alla on aina enemmän elämää kuin muut pystyvät koskaan näkemään. Skorpioni salailee asioita, koska ei halua tulla paljastetuksi muille.
Toisekseen, otan loukkauksena, että niin upea merkki kuin härkä 7,1% osuudella on toiseksi alimpana listalla. Härkä on maanläheinen, rauhallinen ja ihana!
Tämä tuntemissani skorpioneissa juuri mättääkin. He ovat omasta mielestään niin helvetin syvällisiä ja mystisiä, mutta tämä illuusio karisee heti kun heidät oppii vähänkään paremmin tuntemaan. Enemmänkin skorpionit ovat hyviä esittämään jotain suurtakin mysteeriä, mutta tuottavat aina pettymyksen läheisemmässä kanssakäymisessä. Skorpionin paljastuminen oletettua pinnallisemmaksi on se salaisuus, jota he pyrkivät tarkoin varjelemaan.
Hullujahan nämä skorpparit ovat.
Hy hitto!
Onpa vastaukset todella lähellä toisiaan. Jos about jokainen äänestää omaansa, niin hassun tasasesti tähdet on osannu meiät jakaa :-) t. monen mielestä pahin :(
Putin on muuten vaaka, Medvedev neitsyt ja Maria Zakharova kauris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki horoskooppimerkit ovat pahimpia. Ai miksi? Koska jokainen joka uskoo ja kuvittelee, että jollakin keksityllä merkillä on jotain vaikutusta luonteeseen, tai yhtään mihinkään, on aikuinen joka uskoo satuihin. Vähän samaa porukkaa kuin uskovaiset. Taivaankappaleiden asennoiden vaikutuksesta ihmisen luonteeseen kun ei ole niin minkään näköistä näyttöä. Ja jos niiden merkkien kuvauksia vaihtaisi keskenään päittäin, niin silti kaikki niihin hurahtaneet löytäisivät juuri niitä omia piirteitään sieltä. :D
Ite pidän sellaisia ihmisiä pahimpana, jotka uskoo että kaikki pitää olla tieteellisesti todistettavissa.
Ok. :D Osaatko selittää miksi? Nakertaako tiede mahdollisesti maailmankuvaasi palasiksi? :)
Ei kaiken pidä olla tieteellisesti todistettavissa, eikä toistaiseksi olekaan. Mutta oishan se hyvä, että olisi edes jotain näyttöä. Siis edes jotain. Suurin osa tämän maailman tosiasioista on kuitenkin todistettavissa. Horoskoopit nyt sattuvat olemaan sellainen asia, joille ei ole mitään todellista perustetta. Ja siitä on kyllä näyttöä.
Ei nakerra. Olen käynyt noilla kriittisen ajattelun kursseilla, ja kuunnellut skeptikkoja monta vuotta. Monet heidän argumenttinsa astrologiaa vastaan ovat aika huonoja minusta. Esimerkiksi sanotaan että merkkisi ovat muuttuneet koska prekessio. No on se teknisesti totta, mutta se on toisaalta propagandistinen puolitotuus. Länsimainen astrologia ei ole nimittäin käyttänyt varsinaisia tähdistöja 2000 vuoteen. Siinä on kato idea luoda sellainen mielikuva, että se prekessio olisi jotain uutta hienoa tiedettä, joka tuli astrologeille shokkina ja yllätyksenä, vaikka oikeasti se on jo 2000 vuotta vanha juttu. Eikä kukaan tajua kyseenalaistaa sitä. Kuinka esim. joku Johannes Kepler oli suuri tiedemies, sekä helvetin tyhmä astrologi yhtä aikaa, joka ei tajunnut merkkien muuttuneen?
Tästä voisi kirjoittaa ihan hirveästi. Lyhesti sanottuna: maailma ei ole oikeasti niin yksinkertainen paikka, että astrologiasta vain tehtäsiin joku tieteellinen tutkimus, jossa todetaan, että onko se totta vai ei. Astrologiasta saisi korkeintaan heikkoa näyttöä, koska se on niin tulkinnanvaraista, mutta kun siitä tarvittaisiin todella vahvaa näyttöä. Jos menet jotain heikkoa näyttöä julkaisemaan, niin sinut vain leimataan ja tuhotaan.
T. eri
Putin on aurinko vaaka, nouseva skorpioni ja kuu kaksonen. Näin väittää Astrotheme.
Ja sitten kuitenkin tavallisin ilmenemismuoto skorpionilla on poikatyttö tai naapurintyttö tyyppinen ihminen. Oikeassa elämässä niinkuin.
Tapasin aivan ihanan miehen vastikään, mutta sitten osoittautui, että mies onkin horoskoopissa rapu, joten eihän siitä tullut mitään.
Ja Joe Biden on aurinkoskorpioni. Ja mun työnantajarouvani joka kannustaa ja tukee varsinkin nuoria naisia työelämässä että heitä ei kohdeltaisi kaltoin.
Skorpionit on pisteliäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullujahan nämä skorpparit ovat.
Hy hitto!
Umpihulluja sekopäitä.
Kauriista tulee hyviä kolmiloikkijoita.
Raput ei pelkää yhtään merta vaan mertaa.
Leijonat lepää savanilla raukeina tai karjuu.
Vierailija kirjoitti:
Putin on muuten vaaka, Medvedev neitsyt ja Maria Zakharova kauris.
Niinistökin on neitsyt
Maailman johtajia:
Trump, Xi Jinping ja Boris Johnson ovat kaksosia, Obama ja Fumio Kishida ovat leijonia, Biden on skorpioni, Putin on vaaka, Erdogan on kalat, Macron on kauris, Bolsonaro on oinas, Merkel on rapu ja Niinistö on neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on paras koska se on ainoa merkki jota ei ole ilmaistu elollisessa muodossa. Me vaa'at olemmekin tulevaisuuden lapsia.
Aurinko Vaa'oissa on jotain mikä ei nappaa ei sitten millään mutta Nousu Vaa'at ovat parempi versio merkistä.
.
Samaa mieltä. Olen oinas joten vaaka on vastamerkkini mutta en ole koskaan pitänyt vaaoista eivätkä vaa'at minusta. Oinas on paras merkki, koska olemme aloitteellisia, jaloja, muodikkaita ja aina kauniita.
Vierailija kirjoitti:
No voihan nyt ja kiitokset päälle. Onnistun olemaan jossain hyvä sentään vaikka todellisuudessa en välitä tuntemattomien mielipiteistä. Tiesitkö että skorpioneja on paljon terveydenhoitoalalla hoitajina, lääkäreinä ja kirurgeina? Tiesitkö myös että maailman yhdellä kuuluisimmista ravuista prinsessa Dianalla oli oma astrologi? Itse tiedän paljon rapuja ja oinaita jotka ovat kiinnostuneita horoskoopeista ja astrologiasta. -Skorpioni ;D
Ok. :D Osaatko selittää miksi? Nakertaako tiede mahdollisesti maailmankuvaasi palasiksi? :)
Ei kaiken pidä olla tieteellisesti todistettavissa, eikä toistaiseksi olekaan. Mutta oishan se hyvä, että olisi edes jotain näyttöä. Siis edes jotain. Suurin osa tämän maailman tosiasioista on kuitenkin todistettavissa. Horoskoopit nyt sattuvat olemaan sellainen asia, joille ei ole mitään todellista perustetta. Ja siitä on kyllä näyttöä.