Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9861/12740 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän vesimiehestä, en tule toimeen neitsyiden kanssa. Heistä ei saa mitään selvää, ovat minä ja minä tyyppejä, eivät ajattele muita.

- Kaksonen nainen

Neitsyet tunnetaan yleisesti avuliaisuudestaan. Ystäväpiirissäni juuri he antavat usein parhaita neuvoja ja ovat todella hyviä kuuntelijoita. Ymmärrän, ettei neitsyen viileän ratkaisukeskeinen tyyli lähestyä vaikkapa ihmissuhdeongelmia ole kaikille mieleen vaan voi tuntua tylyltä, mutta niin neitsyen mieli toimii. He oikeasti yrittävät ratkaista heille esitettyjä ongelmia, eivätkä tyydy hymähtelemään että kyllä, onpas se mies taas idiootti tms.

Muita auttaessaan neitsyet ovat mielestäni jopa uhrautuvaisia ja asettavat muiden hyvinvoinnin omansa edelle. Heillä on kuitenkin välillä melkein yliluonnolliselta tuntuva kyky pitää kaikki langat käsissään samalla, kun heidän elämässään on meneillään vaikka minkälaista kiirettä. Yksi neitsytkaverini pyörittää perhearkea kahden pikkulapsen kanssa, tekee vaativaa asiantuntijatyötä ja siinä samalla väitöskirjaa, mutta ehtii silti kuunnella ystäviensä huolia, auttaa iäkkäitä vanhempiaan, harrastaa ja pitää itsestäänkin huolta. Olisin kade, ellei hän olisi niin ihana! :)

T. Eri (vaakanainen)

Vierailija
9862/12740 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän vesimiehestä, en tule toimeen neitsyiden kanssa. Heistä ei saa mitään selvää, ovat minä ja minä tyyppejä, eivät ajattele muita.

- Kaksonen nainen

Neitsyet tunnetaan yleisesti avuliaisuudestaan. Ystäväpiirissäni juuri he antavat usein parhaita neuvoja ja ovat todella hyviä kuuntelijoita. Ymmärrän, ettei neitsyen viileän ratkaisukeskeinen tyyli lähestyä vaikkapa ihmissuhdeongelmia ole kaikille mieleen vaan voi tuntua tylyltä, mutta niin neitsyen mieli toimii. He oikeasti yrittävät ratkaista heille esitettyjä ongelmia, eivätkä tyydy hymähtelemään että kyllä, onpas se mies taas idiootti tms.

Muita auttaessaan neitsyet ovat mielestäni jopa uhrautuvaisia ja asettavat muiden hyvinvoinnin omansa edelle. Heillä on kuitenkin välillä melkein yliluonnolliselta tuntuva kyky pitää kaikki langat käsissään samalla, kun heidän elämässään on meneillään vaikka minkälaista kiirettä. Yksi neitsytkaverini pyörittää perhearkea kahden pikkulapsen kanssa, tekee vaativaa asiantuntijatyötä ja siinä samalla väitöskirjaa, mutta ehtii silti kuunnella ystäviensä huolia, auttaa iäkkäitä vanhempiaan, harrastaa ja pitää itsestäänkin huolta. Olisin kade, ellei hän olisi niin ihana! :)

T. Eri (vaakanainen)

Saman tyylinen oli läheinen neitsythenkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9863/12740 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosnaiset  parhaita, naimisissa olevat nimenomaan !

Vierailija
9864/12740 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla neitsyillä jotka tunnen on on lähinnä kiinnostus omaan napaan. Pikkutarkkoja pilkunviilaajia ja vinksahtaneesti pihejä. Ivallisia piikittelijöitä.

Vierailija
9865/12740 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut jostain että neitsyet, vai oliko ehkä nousuneitsyet, olisivat kauniita ja ikäistään nuoremman näköisiä. Pitääköhän paikkansa?

Vierailija
9866/12740 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä syntyneet ovat pahimpia, ja huhtikuussa syntyneet.

Parhaimpia ovat syys-, loka-, marraskuussa syntyneet sekä tammikuussa,helmikuussa ja maaliskuussa syntyneet.

Itse olen vaaka.

Vaaka se paha onkin. Putin on vaaka.

Vierailija
9867/12740 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neitsyen merkkiin kuuluu avuliaisuus. He auttavat nimenomaan niin, että saavat oman elämänsä silti pidettyä napakassa otteessa samalla. Yhdessä horoskooppikirjassa luki tosin kerran näin: "neitsyet auttavat mielellään muita, mutta jälkeen päin harmittelevat näihin käyttämäänsä aikaa ja vaivaa". Tämä oli minusta aika koominen lause, ensin auttaa ja sitten harmittelee, että menipä aikaa ja vaivaa. Kirjassa luki myös, että "neitsyet mielessään kauhistelevat toisten ihmisten sotkuista elämää".

Hyvä huomio tuo Merkurius vedenmerkeissä ei ole omimmillaan. Minulla Merkurius skorpionissa ja itseilmaisu on jäykkää ja vaivalloista, sanat tulevat kuin pakotettuina. Jonkun kaksosen kanssa menen yleensä mykäksi ja lopulta menee pääkin pyörälle, koska en pysty käsittelemään asioita siinä tahdissa ja ahdistun.

Vierailija
9868/12740 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa horoskoopeissa huonot ja hyvät puolet. Se on miten niitä käyttää ja valjastaa käyttöönsä ,on tunnettava itsensä ja myönnettävä niin huonot kuin hyvätkin puolet, vain niin voi kasvaa myös ihmisenä:)

T aurinko oinas

Vierailija
9869/12740 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut jostain että neitsyet, vai oliko ehkä nousuneitsyet, olisivat kauniita ja ikäistään nuoremman näköisiä. Pitääköhän paikkansa?

Nouseva merkki kertoo ulkoisesta olemuksesta enemmän kuin aurinkomerkki. Nousevat neitsyet ja kaksoset ovat Merkuriuksen vaikutuksesta usein ikäistään nuoremman näköisiä. Neitsyt on lisäksi merkki, joka hallitsee terveyttä ja on usein kiinnostunut niin henkisestä kuin fyysisestäkin hyvinvoinnista - yleensä neitsyt syö terveellisesti ja harrastaa liikuntaa, joten ainakin elämäntavat ovat hänen puolellaan kun kauneudesta tai komeudesta puhutaan. Neitsyen ulkonäössä on nimensä mukaisesti usein myös jotain puhdasta ja viatonta.

Lopulta geenit tietenkin määräävät ulkonäön, mutta olemuksessa ja tavassa kantaa itsensä on usein kaikuja erityisesti nousumerkistä.

Neitsyen lisäksi perinteisesti viehättävinä pidettyinä nousumerkkejä ovat vaaka ja härkä (Venus, kauneuden ja rakkauden planeetta hallitsee näitä merkkejä) ja leijona (Auringon merkki lisää valovoimaisuutta). Nousukauriilla on usein upea luusto, ja monet mallit ovat nousukauriita.

Vierailija
9870/12740 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimpia ovat syys-, loka-, marraskuussa syntyneet sekä tammikuussa,helmikuussa ja maaliskuussa syntyneet.

Itse olen vaaka.

Eikö kaksoset ja vaat ole sitten melkein samaa? Koska ilmamerkki? 

Vierailija
9871/12740 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vaaka.

Eikö kaksoset ja vaat ole sitten melkein samaa? Koska ilmamerkki? 

Jokasta tuollasta elementtiä kohden on kolme horoskooppimerkkiä. Vaa'an ja kaksosten ero vois olla vaikka jo ihan niitten nimien merkityksestä. Vaaka tasapainottaa ja hakee sellaista balanssia eri tilanteista. Kaksoset on yleensä hyvä ja haluaa olla hyvä kanssakäymisessä ja kommunikoinnissa. On niissä saman elementin merkeissä yhtäläisyyksiä, mutta ei ne oo keskenään edes melkein sama asia

Vierailija
9872/12740 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi härät ovat niin itsepäisiä? Kokemuksia härkämiehistä?

Vierailija
9873/12740 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi härät ovat niin itsepäisiä? Kokemuksia härkämiehistä?

Koska sarvet

Vierailija
9874/12740 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko kaksi sarvipäätä yhteen - oinas ja härkä?

Vierailija
9875/12740 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet parhaita. Osaavat nauttia vapaudesta. Taiteilija sieluja.

Vierailija
9876/12740 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit aivan sekopäitä.

Vierailija
9877/12740 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki ja seitsemän kääpiötä, 1937 piirretty versio, niin siinä sen ilkeän äitipuolen peilin ympärillä on horoskooppimerkkien ne symbolit. Olisko kellään mitään ideaa, mitä tuo vois kuvata?

Vierailija
9878/12740 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumikki ja seitsemän kääpiötä, 1937 piirretty versio, niin siinä sen ilkeän äitipuolen peilin ympärillä on horoskooppimerkkien ne symbolit. Olisko kellään mitään ideaa, mitä tuo vois kuvata?

Astrologia liitetään usein edelleen tietyissä piireissä noituuteen ja salatieteisiin. Näin oli varsinkin ns. ennen vanhaan, ja 30-luvun USA oli vielä todella uskonnollinen paikka. Uskon, että Lumikissa haluttiin vain symboloida peilin taikavoimia ja äitipuolen vehkeilyä pimeiden voimien kanssa :)

T. Leijona

Vierailija
9879/12740 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes. Huomenna mennään rapuihin 22.6-22.7

Vierailija
9880/12740 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaana ja nopea tempoisena en voi sietää härän hitautta :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi