Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Mun sisko on aurinkoneitsyt ja valehtelee, varastelee, juo ym. On myös väkivaltainen ja ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko tää todellista että näin monet (aikuiset?) ihmiset uskoo horoskooppeihin?
Herran jestas.
Saanko arvata: olet neitsyt?
Noup.
Aurinko jousimies, nouseva jousimies, kuu neitsyt. Millainen olen?
Vierailija kirjoitti:
Hölösuu ja pikkutarkka pilkunnussija .
Mistä tietää nuo nousevat ja kuut? Nouseva mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hölösuu ja pikkutarkka pilkunnussija .
Niinpä niin. On tämä vain niin "hauskaa" ... oikea hyvän mielen ketju !(sarkasmivaroitus)
Vierailija kirjoitti:
Tarvitset tarkan syntymäajan, niin saat syntymäkartan missä nuo kaikki tiedot ovat.
https://horoscopes.astro-seek.com/birth-chart-horoscope-online
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko oinas, kuu vaaka. Vastakohdat, mutta osaako joku tulkita tarkemmin?
Fortright, charming, ingenious, eager for love, apparently confident but inwardly indecisive, gregarious, convivial, amourous, chivalrous, idealistic, intellectually precocious, self-centred but kindhearted, emotionally naive, vascillates between independence and dependence.
Sanoo C. & S. Harvey: Sun sing, moon sign. Kirja kuvailee osuvasti jokaista 144 aur+kuu -komboa muutamalla sivulla.
Entä jos aurinkomerkin paikalle vaihtaa Kaksoset?
Millaiset sijainnit kartoilla voivat saada aikaan vetovoimaa, joka tekee sen että vaikka suhde loppuisi, tiet erkanisi/ei näkisi toisiaan edes somessa tms, elämät olisi muualla välillä muiden ihmisten kanssa, henkilöt palaavat kuitenkin aina uudelleen toistensa kuvioihin?
Etenkin näin tuntuu tapahtuvan silloin kun toinen osapuoli on jo heittänyt toivonsa ja siirtynyt eteenpäin...
Vierailija kirjoitti:
Astrologiselta kartalta. Sun tarvii sitä varten tietää tarkka syntymäaikasi (kellon tunnit minuutteineen) ja syntymäkaupunkisi, sitten googlaat netistä "free natal chart" ja änget sinne syntymäaikasi ja paikkasi, ja tsa daa: saat tietää nousevan merkkisi ja kuumerkkisi, ja kaikki muut!
Jos olet "normaali"horoskoopin mukaan esim. vesimies, mutta sinulla on nouseva merkki skorpionissa ja kuumerkkikin skorpionissa, ja jos kartalla on muutenkin paljon skorpinia, niin sinun johtava merkkisi on skorpioni ja oletkin sen mukainen enemmän, vaikuttaa eniten kartalla.
Mä olen Aurinko oinas, nouseva leijona ja Kuu vesimies. Tämä on aika osuva analyysi minusta, mutta myös muut asiat kartalla vaikuttavat. Olen hyvin boheemi, vapauden kaipuinen, rajoja rikkova ja omia polkujani tallaava, joka tykkää olla huomion keskipisteenä ja inhoaa olla määräiltävänä. Näin on ollut ihan lapsesta saakka. Olen myös helposti innostuva, iloinen, leikkimielinen, luova ja oma-aloitteinen ja pukeudun näyttävästi. Myös herkkä ja itsekriittinen puoli minusta löytyy.
Kaikista nopeiten minulla menee hermo neitsyihin ja kauriisin. Härkien jumiutumista rutiineihin ei myöskään aina jaksa. Neitsyiden pikkutarkkuus, näpäyttely ja huomauttelu saa minut ärsyyntymään helposti. Kauriiden normien ihannointi ja kapealainen ajattelu joissakin asioissa on minulle taas sen verran vierasta, että sarvet taatusti kolisee. Härät on muuten ihan kivoja, mutta ajoittain turhaudun heidän liiallisen mukavuudenhaluisuuteen ja jumiutumista rutiineihin. Ite haluais mennä johonkin kivaan tapahtumaan ja härkä toteaa ettei jaksa ja jää taas katsomaan samoja sarjoja sipsipussi kädessä kuin viikko sitten. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen Aurinko oinas, nouseva leijona ja Kuu vesimies. Tämä on aika osuva analyysi minusta, mutta myös muut asiat kartalla vaikuttavat. Olen hyvin boheemi, vapauden kaipuinen, rajoja rikkova ja omia polkujani tallaava, joka tykkää olla huomion keskipisteenä ja inhoaa olla määräiltävänä. Näin on ollut ihan lapsesta saakka. Olen myös helposti innostuva, iloinen, leikkimielinen, luova ja oma-aloitteinen ja pukeudun näyttävästi. Myös herkkä ja itsekriittinen puoli minusta löytyy.
Kaikista nopeiten minulla menee hermo neitsyihin ja kauriisin. Härkien jumiutumista rutiineihin ei myöskään aina jaksa. Neitsyiden pikkutarkkuus, näpäyttely ja huomauttelu saa minut ärsyyntymään helposti. Kauriiden normien ihannointi ja kapealainen ajattelu joissakin asioissa on minulle taas sen verran vierasta, että sarvet taatusti kolisee. Härät on muuten ihan kivoja, mutta ajoittain turhaudun heidän liiallisen mukavuudenhaluisuuteen ja jumiutumista rutiineihin. Ite haluais mennä johonkin kivaan tapahtumaan ja härkä toteaa ettei jaksa ja jää taas katsomaan samoja sarjoja sipsipussi kädessä kuin viikko sitten. :D
Joku toinenkin Oinas oli täällä kirjoittanut, ettei kummemmin tule toimeen Neitsyen kanssa ja joku kertoi, ettei Oinaana halua olla ovimattona. Neitsyt on monesti samanlainen; ei halua jäädä jalkoihin eikä halua muiden jäävän toisten jalkoihin, puuttuu epäreiluun kohteluun jos sitä huomaa. Ehkä nuo kaksi merkkiä eivät yleensä tule niin hyvin toimeen mm. siksi, että kummatkin ovat suorasanaisia, itsepäisiä eivätkä siedä muiden määräilyä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat normien ihannoinnilla? Mun exä on Kauris ja eniten ärsytti juurikin tuo kapeakatseisuus ja lisäksi oli aivan liian rationaalinen ihminen minulle. Kaikki olisi pitänyt aina selvittää järjellä. Jos minulla koskaan oli henkisesti vaikeaa, hän ei tukenut emotionaalisesti mitenkään vaan halusi aina saman tien löytää keinon "ratkaista" asia eli hänen tapauksessaan = ei saa näyttää tunteita ja ne pitää kieltää, täytyy vaan kestää. Toki asioille pitää tehdäkin jotain, muuten jää paikalleen eikä muutosta tapahdu. Joskus olisi kuitenkin ollut kiva saada vain itkeä paha olo ulos ja päälle halaus toiselta...
Vierailija kirjoitti:
Oma analyysisi itsestäsi?
Toinen aurinko-oinas täällä, joka rakastaa maamerkkejä. En tiedä yhtään "näpäyttelevää" neitsyttä ja termiä voisi paremminkin käyttää tulimerkkeihin. Neitsyt on tarkka, analyyttinen, lempeä ja yksi paras ystäväni on neitsyt. Huomauttelua olen saanut kuulla tulimerkeiltä, en neitsyeltä. En tiedä johtuuko siitä, että minulla osuu 9. huone neitsyeen ja haluan selkeyttä niin ihmissuhteisiin että elämän kaikille osa-alueille. Neitsyt on paras työpari minulle, koska olemme molemmat analyyttisia ja tarkkoja. Kauris on joskus liiankin auktoritäärinen ja aina raha mielessä, mutta heiltä saa parhaimmat vinkit talouteen. Härkä ottaa rennosti ja viihtyy kanssani kotona. :D
Kyllä on yksinkertaista sakkia täällä. Ei paljoa järki päätä pakota. Aurinkoneitsyt ja nouseva kauris ja sielusopimus, minne alakoululaisten hörhöpalstalle oikein eksyin... Voi hyväluojasentään.
Ja ei, ei tarvitse vastata, että mene sitten pois, menin kuule jo! Kierien naurusta:- Dd
Voisiko joku selittää miten tosta "kartasta" katsotaan, esim nouseva aurinko? laskeva kuu jne?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää miten tosta "kartasta" katsotaan, esim nouseva aurinko? laskeva kuu jne? [/quote
Katso googlesta, helpompi, pitkä selitettövöksi tässä!
Astrologiasta oikeasti tietävää paikalla?
Mitä sanoisit tästä miehestä näillä tiedoilla:
Aurinko kalat
Nouseva kauris
Kuu kaksonen?
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on yksinkertaista sakkia täällä. Ei paljoa järki päätä pakota. Aurinkoneitsyt ja nouseva kauris ja sielusopimus, minne alakoululaisten hörhöpalstalle oikein eksyin... Voi hyväluojasentään.
Ja ei, ei tarvitse vastata, että mene sitten pois, menin kuule jo! Kierien naurusta:- Dd
Ei tätä tarvitse ottaa niin vakavasti, yksi tapa tutkia ihmistä! Hauskaa ja mielenkiintoista löytää yhtymäkohtia/eroja merkkien välillä tai saman merkin sisällä. Yksi vanhimmista tieteenlajeista astronomiassa eli tähtitieteen sivuhaara!
Mikä sun merkkisi on? Voit yllättyä ja pettyä! Kokemusta on.
Joo, olen aika sosiaalinen ja menevä enkä ole mikään ovimatto jos kyse on jostakin minulle tärkeästä asiasta.