Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12741)

Vierailija
9801/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No skorpionihan se. Aurinko, Merkurius, Venus, Lilith ja joku ulkoplaneetoista on skorpionissa. On siinä yhtä ihmistä planeetoilla paiskattu. :D

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vai tylytetään jousimiehiä? Aika vaatimatonta tylyttämistä verrattuna skorpionien tylyttämiseen. Itsellä viisi planeettaa skorpionissa, kuu oinaassa ja mars jousimiehessä. Kyllä on tullut viskottua sanoja kuin miekanpistoja ja lennätettyä sanoja kuin nuolia. Mutta Siperia on opettanut. Silti joka päivä kadun jotain, mitä olen taas hölissyt. Edesmennyt äitini tuumi joskus, että "olet eniten eduksesi, kun et puhu mitään".

Mikä on merkurius merkkisi?

Vierailija
9802/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras kaverini on jousimies, mutta niin on myös eräs ihminen jonka kanssa en tule yhtään toimeen.

Onko edes jouskari, ehkä käärmeenkantaja, uusi merkki jouskarin ja kauriin välissä?

En tiennytkään tuollaisesta. Tuo inhoamani tyyppi on näköjään käärmeenkantaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9803/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä jouskareista moni voi olla käärmeenkantaja, joten liian helppoa leimata kaikki jouskarit kuten täälläkin on luokiteltu. No, moni muu saanut osansa haukuista, joten näillä mennään.

Vierailija
9804/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouskarinainen paras! Rehellinen, luotettava, avarakatseinen maailmankansalainen esim. reissuissa kotonaan maassa kuin maassa, usein kielitaitoinen ja tietää kulttuureista paljon. Myös lapsia ja eläimiä rakastava, ja reissailun lisäksi toisaalta koti-ihminen. Rakastaa avoimesti ja rehellisesti, ei pelaa pelejä parisuhteessa.

Mielenkiintoisen luova ja opiskelee elinikäisesti monenlaista maan ja taivaan välillä. Intuitiivinen, näkee asioita ja huomaa vilpin, valehtelun ja salailun. Tämä nostaa esiin suorapuheisuuden, koska ei siedä valehtelijoita ja pettäjiä.

Kaikista tuntemistani naisista, nuorin ajatuksiltaan, mutta vanhin sielultaan ja ulkonäöltään ajattomin.

Jousimies on aivan kamala. Haukkuu muut syyttä suotta maanrakoon ilman että olisi riitaa ja siltikin on riidanhaluinen ja loukkaa sanoillaan julmetun paljon. Meneviä ovat eikä mitään kotihiiriä, että jos seikkailullisuus kiinnostaa niin ota kaveriksi tai puolisoksi Jouskari. Jousimiehet naiset sekä miehet sanovat kaiken niin suoraan ilman miettimättä ja viskovat sanojaan mukamas vitseinä eivätkä koskaan pyydä anteeksi. Yhtäkään Jousimiestä en ole nähnyt saati kuulleen pyytävän anteeksi loukkaavaa käytöstä mutta silti ollaan niin niin filosifia että p askan marjat!!

En tunnista itseäni ollenkaan tästä hirveästä ryöpytyksestä! Olen jouskarinainen, nousurapu. Rakastan lapsia, luontoa, rauhaa, ihmisiä. Huolehdin kodista, puutarhasta, ihmisistä ja olen ollut uskollinen vaimo jo vuosikymmeniä. Luen paljon ja pohdin maailmanmenoa. Ymmärrän, että ihmiset näkevät asiat joidenkin kokemusten läpi, jolloin usein sokeutuu muille näkökulmille. Siitäkö kysymys tässä jouskareiden tylyttämisessä?

Minun exä on Jousimies. Suhde ei toiminut, koska minä olen rauhaa rakastava, tasapainoa kaipaava ihminen. Hän taas oli ihan vastakohta; tuuliviiri, koko ajan piti olla menossa ja mieli muuttui jatkuvasti. Erosimme, mutta sen jälkeen olemme olleet todella hyvissä väleissä. Hän on aivan loistotyyppi, ihana ja herttainen ihminen - ystävänä. Meidän juttu ei toimisi parisuhdetasolla, mutta kaveruus sen sijaan aivan loistavasti.

Itse olen Neitsyt, nousurapu myös. Välillä huvittuneena olen ihmetellyt, miksi Neitsyt on äänestyksessä pohjimmaisena, kun palaute mitä olen ns. tosielämässä saanut, on ollut lähinnä positiivista. 😁 Ihmiset sanovat kuinka huomioiva, välittävä, empaattinen ja analyyttinen ihminen olen. Sellainen, jolle on helppo puhua ihan kaikesta. Ehkä vastanneilla on huonoja kokemuksia meistä, tai sitten heillä on ennakkoluuloja, sillä monesti Neitsyt kuvataan pikkutarkaksi, kriittiseksi "nillittäjäksi". Itsekriittinen todellakin olen ja nautin siisteydestä ja järjestyksestä, mutta muita kohtaan olen hyvin suvaitsevainen.

Vierailija
9805/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyitten hyvät piirteet jää helposti mainitsematta. Hehän ovat avuliaita, tehokkaita, järkeviä ja nöyriä. Onhan heidän siisteys ja järjestelmällisyytensäkin hyveitä. Itse tunnen neitsyitten seurassa aina häpeää sotkuisuudestani ja epäjärjestelmällisyydestäni. Heillä on kaikki kaappien tavaratkin siisteissä riveissä. Ei voi kuin ihmetellä ja ihailla heidän säntillisyyttään.

Vierailija
9806/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oinas, nousukauris ja kuurapu. Millainen mä oon horoskooppien perusteella?

Vierailija
9807/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oinas, nousukauris ja kuurapu. Millainen mä oon horoskooppien perusteella?

Nopealiikkeinen, itsenäinen, työhön keskittyvä ja sitkeä, tunnepuolella kuu ravussa voi tuoda varovaisuutta ja hidasliikkeisyyttä, patoat tunteita sisääsi.

Vierailija
9808/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Neitsyitten hyvät piirteet jää helposti mainitsematta. Hehän ovat avuliaita, tehokkaita, järkeviä ja nöyriä. Onhan heidän siisteys ja järjestelmällisyytensäkin hyveitä. Itse tunnen neitsyitten seurassa aina häpeää sotkuisuudestani ja epäjärjestelmällisyydestäni. Heillä on kaikki kaappien tavaratkin siisteissä riveissä. Ei voi kuin ihmetellä ja ihailla heidän säntillisyyttään.

Tuntemani neitsyt on kaiken kuvailemasi täysi vastakohta.

Vierailija
9809/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosena rakastan tekemistä, mutta pitää muistaa että kaikkea ei tarvitse kerralla tehdä, siitä tulee burn out. Sanoin itselleni että otan kesän rennosti mutta... mitä se rentoutuminen on 🤷 olen jäänyt koukkuun tekemiseen, mutta ahdistaa ottaa rennosti pitäisi sitoa tuoliin 🤦

Vierailija
9810/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aurinko kauris, kuu oinas ja nouseva neitsyt. Millainen horoskoopin perusteella olen?

Vierailija
9811/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksosena rakastan tekemistä, mutta pitää muistaa että kaikkea ei tarvitse kerralla tehdä, siitä tulee burn out. Sanoin itselleni että otan kesän rennosti mutta... mitä se rentoutuminen on 🤷 olen jäänyt koukkuun tekemiseen, mutta ahdistaa ottaa rennosti pitäisi sitoa tuoliin 🤦

Yliajattelen liikaa ja sitten räjähdän läheisilleni. Ei ole ahdistusta, pitäisi muistaa että ei maailma siihen kaadu jos jätän jonkun asian tekemättä. Olen huolehtija luonne.

T: Kaksos nainen

Vierailija
9812/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Ymmärrän Neitsyenä, että jotakuta saattaa häiritä "jatkuva härväämiseni". 😀 Toisin sanoen se, että nautin tekemisestä, rakastan siisteyttä ja tykkään järjestellä ja ns. pitää pakan kasassa. Olen pahoillani jos se ärsyttää jotakuta, mutta se piirre on niin syvällä minussa, että en oikein taida voida sille mitään. Minua ahdistaa liika sotkuisuus, mutta omaan silti käytöstavat enkä lähde muiden kodeissa järjestelemään, siivoamaan tai arvostelemaan heidän tyyliään elää. Oman kotini tahdon olevan siisti ja kumppanini vähän vähemmän siisteydestä välittävänä ihmisenä on tämän hyväksynyt, jopa arvostaa sitä. 😁

Vierailija
9813/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Millainen tämä tuntemasi Neitsyt sitten on, kiinnostaisi kuulla? 😁 Ja mitä merkkiä itse edustat? T. Neitsyt

Vierailija
9814/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen Neitsyt, mutta samaistun tähän kovasti. Rakastan tekemistä, olen huono pysymään paikallani ja antamaan itselleni luvan vain olla. Olen myös huono ottamaan apua vastaan ja täten vedän helposti itseni piippuun. Monet läheiseni ovat minua toppuutelleet, suorastaan käskeneet vain välillä istumaan aloilleen. Joskus ärsyttää olla minä. 😂

Vierailija
9815/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouskarinainen paras! Rehellinen, luotettava, avarakatseinen maailmankansalainen esim. reissuissa kotonaan maassa kuin maassa, usein kielitaitoinen ja tietää kulttuureista paljon. Myös lapsia ja eläimiä rakastava, ja reissailun lisäksi toisaalta koti-ihminen. Rakastaa avoimesti ja rehellisesti, ei pelaa pelejä parisuhteessa.

Mielenkiintoisen luova ja opiskelee elinikäisesti monenlaista maan ja taivaan välillä. Intuitiivinen, näkee asioita ja huomaa vilpin, valehtelun ja salailun. Tämä nostaa esiin suorapuheisuuden, koska ei siedä valehtelijoita ja pettäjiä.

Kaikista tuntemistani naisista, nuorin ajatuksiltaan, mutta vanhin sielultaan ja ulkonäöltään ajattomin.

Jousimies on aivan kamala. Haukkuu muut syyttä suotta maanrakoon ilman että olisi riitaa ja siltikin on riidanhaluinen ja loukkaa sanoillaan julmetun paljon. Meneviä ovat eikä mitään kotihiiriä, että jos seikkailullisuus kiinnostaa niin ota kaveriksi tai puolisoksi Jouskari. Jousimiehet naiset sekä miehet sanovat kaiken niin suoraan ilman miettimättä ja viskovat sanojaan mukamas vitseinä eivätkä koskaan pyydä anteeksi. Yhtäkään Jousimiestä en ole nähnyt saati kuulleen pyytävän anteeksi loukkaavaa käytöstä mutta silti ollaan niin niin filosifia että p askan marjat!!

En tunnista itseäni ollenkaan tästä hirveästä ryöpytyksestä! Olen jouskarinainen, nousurapu. Rakastan lapsia, luontoa, rauhaa, ihmisiä. Huolehdin kodista, puutarhasta, ihmisistä ja olen ollut uskollinen vaimo jo vuosikymmeniä. Luen paljon ja pohdin maailmanmenoa. Ymmärrän, että ihmiset näkevät asiat joidenkin kokemusten läpi, jolloin usein sokeutuu muille näkökulmille. Siitäkö kysymys tässä jouskareiden tylyttämisessä?

Minun exä on Jousimies. Suhde ei toiminut, koska minä olen rauhaa rakastava, tasapainoa kaipaava ihminen. Hän taas oli ihan vastakohta; tuuliviiri, koko ajan piti olla menossa ja mieli muuttui jatkuvasti. Erosimme, mutta sen jälkeen olemme olleet todella hyvissä väleissä. Hän on aivan loistotyyppi, ihana ja herttainen ihminen - ystävänä. Meidän juttu ei toimisi parisuhdetasolla, mutta kaveruus sen sijaan aivan loistavasti.

Itse olen Neitsyt, nousurapu myös. Välillä huvittuneena olen ihmetellyt, miksi Neitsyt on äänestyksessä pohjimmaisena, kun palaute mitä olen ns. tosielämässä saanut, on ollut lähinnä positiivista. 😁 Ihmiset sanovat kuinka huomioiva, välittävä, empaattinen ja analyyttinen ihminen olen. Sellainen, jolle on helppo puhua ihan kaikesta. Ehkä vastanneilla on huonoja kokemuksia meistä, tai sitten heillä on ennakkoluuloja, sillä monesti Neitsyt kuvataan pikkutarkaksi, kriittiseksi "nillittäjäksi". Itsekriittinen todellakin olen ja nautin siisteydestä ja järjestyksestä, mutta muita kohtaan olen hyvin suvaitsevainen.

Lisään vielä, että ymmärrän ja tunnustan olevani joskus ärsyttävä. Minulla on vahvat omat mielipiteeni enkä pelkää sanoa asioita suoraan kuten ne itse koen ja näen. Mutta tykkään myös siitä, että minua haastetaan. On kiva, jos joku on eri mieltä ja kykenee rakentavaan keskusteluun ja tarjoamaan oman näkemyksensä asiasta. Joskus tosin olen vähän liiankin itsevarma omasta näkemyksestäni, eli kärsivällisyyttä vaatii jaksaa väitellä kanssani. 🤭 Olen myös aika hyvä perustelemaan omat näkemykseni ja jotkut herkästi provosoituvat ihmiset ärsyyntyvät siitä, että osaan pysyä kylmän rauhallisena silloin, kun he suuttuvat ja vain huutavat asian vierestä.

Vierailija
9816/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa 'pahoja' merkkejä mutta Leijonat ja Härkä saavat minut usein ärsyyntymään. Leijonat (yleensä miespuoliset) haluavat että heitä ihaillaan, sivelee itsetuntoa. Härät ovat usein niin itsepäisiä että helpompi puhua seinän kanssa,, Vaaka ja Kaksonen ovat hienoja ystävinä. Nuorin tyttäreni on Neitsyt, meillä meni vuosia ennenkuin löysimme sen 'kultaisen keskitien' . Minä kyllä ymmärsin häntä mutta hän ei minua. Olen Vesimies :)

Vierailija
9817/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Millainen tämä tuntemasi Neitsyt sitten on, kiinnostaisi kuulla? 😁 Ja mitä merkkiä itse edustat? T. Neitsyt

- Siisteys & järjestelmällisyys: kyseinen henkilö on kaikkein saastaisin tuntemani ihminen, oli sitten kyseessä koti taikka henkilökohtainen hygienia. Talo aina kuin pommin jäljiltä ja tavarat aina hukassa.

- Nöyrä: kehuskelee jatkuvasti aivan turhilla asioilla ja haukkuu muita.

- Järkevä: kaikkein älyttömämmät ideat olen kuullut tämän ihmisen suusta.

- Tehokas: kaikkein saamattomin (ja rehellisesti sanottuna: laiskin) tuntemani ihminen. Ei selviydy yhtään mistään ilman apua. Aikuinen vauva.

- Avulias: tässä on sentään hieman jotain perää. Mutta ei saamaton ihminen pysty olemaan kovin avulias ainakaan usein.

Tarkoituksenani ei nyt siis ole väittää että kaikki neitsyet ovat tällaisia tms. Meinaa vaan välillä tulla kahvit näppikselle kun lukee siitä miten siistejä jne neitsyet ovat ja mieleen tulee ensimmäisenä tämä tuntemani henkilö. Tunnen kyllä myös neitsyitä joita nuo positiiviset piirteet kuvastavat oikein hyvin. Itse olen oinas.

Vierailija
9818/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoppioonit leikkivät täydellistä mutta kun eivät ole sitten yritetään nokkelina keksiä ontuvia tekovaleita. Naurattaa.

Vierailija
9819/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

- Siisteys & järjestelmällisyys: kyseinen henkilö on kaikkein saastaisin tuntemani ihminen, oli sitten kyseessä koti taikka henkilökohtainen hygienia. Talo aina kuin pommin jäljiltä ja tavarat aina hukassa.

- Tehokas: kaikkein saamattomin (ja rehellisesti sanottuna: laiskin) tuntemani ihminen. Ei selviydy yhtään mistään ilman apua. Aikuinen vauva.

- Avulias: tässä on sentään hieman jotain perää. Mutta ei saamaton ihminen pysty olemaan kovin avulias ainakaan usein.

Tarkoituksenani ei nyt siis ole väittää että kaikki neitsyet ovat tällaisia tms. Meinaa vaan välillä tulla kahvit näppikselle kun lukee siitä miten siistejä jne neitsyet ovat ja mieleen tulee ensimmäisenä tämä tuntemani henkilö. Tunnen kyllä myös neitsyitä joita nuo positiiviset piirteet kuvastavat oikein hyvin. Itse olen oinas.

Minulla on yksi ystävä, joka on Neitsyt. Monessa asiassa samanlainen kuin itse olen, mutta on sotkuinen kuin mikä. 😀

Kerroit olevasi Oinas. Itse tulen aika huonosti toimeen teidän kanssa. Tiedän lähes 10 ihmistä tuota merkkiä, eikä kemiat ole kohdanneet kuin yhden kanssa. Tietysti ihmisessä on paljon muutakin kuin vain horoskooppimerkkinsä, mutta en usko että on täysin sattumaa etten yleensä tunne yhteyttä Oinaan kanssa. Olen etenkin uusien tuttavuuksien kanssa aika varautunut ja tuntemani Oinaat ovat aika äänekkäitä, mielestään aina oikeassa ja ns. vievät kovasti tilaa muilta ja se syö minulta energiaa ja väsyn siitä. Millaiseksi itse kuvailisit itsesi? 😁

Vierailija
9820/12741 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Minulla on yksi ystävä, joka on Neitsyt. Monessa asiassa samanlainen kuin itse olen, mutta on sotkuinen kuin mikä. 😀

Kerroit olevasi Oinas. Itse tulen aika huonosti toimeen teidän kanssa. Tiedän lähes 10 ihmistä tuota merkkiä, eikä kemiat ole kohdanneet kuin yhden kanssa. Tietysti ihmisessä on paljon muutakin kuin vain horoskooppimerkkinsä, mutta en usko että on täysin sattumaa etten yleensä tunne yhteyttä Oinaan kanssa. Olen etenkin uusien tuttavuuksien kanssa aika varautunut ja tuntemani Oinaat ovat aika äänekkäitä, mielestään aina oikeassa ja ns. vievät kovasti tilaa muilta ja se syö minulta energiaa ja väsyn siitä. Millaiseksi itse kuvailisit itsesi? 😁

Oon eri ja oinas. Eksä oli neitsyt ja aika helposti meni tinkaamiseksi kun kummallakin oma näkökulma. Kumpikin aattelee olevansa oikeassa ja valmis myös perustelemaan miksi niin. Sittemmin oon oppinu myös antamaan olla, ja se onkin ollu aivan hyödyllinen taito opetella :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi