Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9441/12740 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ja kalat, pahin pettäjä kaksikko. Tätä seurannut vierestä, en enää kauan vaan otan puhelimen ja soitan pari puhelua!

Molemmat naimisissa mutta puolisia petetään ja viina maistuu. Törkeintä mitä koskaan nähnyt.

Vierailija
9442/12740 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka ja kalat, pahin pettäjä kaksikko. Tätä seurannut vierestä, en enää kauan vaan otan puhelimen ja soitan pari puhelua!

Molemmat naimisissa mutta puolisia petetään ja viina maistuu. Törkeintä mitä koskaan nähnyt.

Ikävä tilanne. Tosiaan kuitenkin vain 1 tilanne. Otanta ei ole kovin suuri jotta näitä voisi julistaa tietynlaisiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9443/12740 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Tosiaan kuitenkin vain 1 tilanne. Otanta ei ole kovin suuri jotta näitä voisi julistaa tietynlaisiksi.

Tuolla perusteella mun pitäisi ottaa puhelu Vaa´an lisäksi ainakin Ravun, Leijonan, parin Kaksosen ja kolmen Oinaan naisille. Jousimies, Kauris ja Kalat jo lempattiin pettämisten jälkeen.

Vierailija
9444/12740 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla perusteella mun pitäisi ottaa puhelu Vaa´an lisäksi ainakin Ravun, Leijonan, parin Kaksosen ja kolmen Oinaan naisille. Jousimies, Kauris ja Kalat jo lempattiin pettämisten jälkeen.

Tee se, voit vapauttaa monen naisen lapsineen näiden pettäjien kynsistä.

Vierailija
9445/12740 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalat- mies petollisin, muka herkkiskuoren alla. Alko ja muut naiset maistuu. Sutki, puhuu ympäri kyliä, valehtelee, salailee.

Tämä! Juuri nytkin tuttavan kalat-mies viettänyt monta viikkoa omilla teillään jossain mökillä tmv. selitellen, että on koronakaranteenissa tai joku tarttuva tulehdus. Aivan käsittämättömiä ”katoamisia” usein ja tyypin tietäen alko maistuu.

Vierailija
9446/12740 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitää todeta että kaikkein karmeimman yhteenkohtaamisen olen kokenut skorpionin kanssa vuosia sitten nuorena naisenalkuna tälläisen kanssa seurustellessani. Oli seurustelukumppanina sairaalloisen omistuishaluinen, kontrolloiva ja mustasukkainen, mitä en lainkaan ymmärtänyt sillä en antanut aihetta moiseen. Esimerkkinä jokaisella kerralla kun lähdin ystävieni kanssa iltaa viettämään, niin lähes varmasti tasaisin väliajoin soitteli perääni vainoharhaisen tiukasti kysellen ketä kaikkia paikalla on, ja jos sattui olemaan miespuolisia porukassa, niin hänen mielestään he minua himoitsevat ja yrittävät housuihini päästä, sillä miehet ja naiset kuulema eivät voi olla vain kavereita. Sittemin saattoi myös kutsumatta paikan päälle ilmestyä viimeistään pubissa taikka yökerhossa ollessamme, missä eristi minut ystävistäni ja katseli kaikkia miespuoleisia hullun kiilto silmissään ketkä vain sattuivat 5 metrin lähellä olemaan. Näin ollen jäi moni ilta kohdallani lyhyeksi, kun totesin että parempi lähteä kotiin missä olikin sittemin rajut riidat edessä. Oli myös taipuvainen päihteisiin ja kaunistelematta alkoholisoitunut sillä viikossa piti useamman kerran kännit ottaa. Saattoi saada erityisesti humalassa ollessaan aivan pimeitä raivokohtauksia ja eräänkin kerran nyrkillään pasautti olohuoneen pöydästä lasipinnan säpäleiksi. Ikinä ei myöskään ottanut mistään vastuuta, vaan syytteli aina kaikkia muita taikka yhteiskuntaa elämän vastoinkäymisistä. Minua kiristi pysymään suhteessa, sillä jos lähtisin niin ottaisi itsensä hengiltä ja toisinaan uhitteli myös minunkin ja mahdollisen uuden kumppanin henkeä kun ei kestäisi nähdä minua kenenkään toisen kanssa. Sain onneksi lopulta rohkeutta lähteä tästä painajaismaisesta suhteesta ja sittemmin löytänytkin rinnalleni mitä rakastavimman ja tasapainoisen miehen, kenen kanssa arki ja elämä on niin ihanan tasapainoista ja kaikin puolin vain niin hyvää. Tällä tekstillä en missään nimessä kaikkia skorpioneja halua yleistää/mustamaalata, sillä olen tavannut myös muutamia sydämmellisiä, hyvällä tavalla intohimoisia ja kehittyneitä skorpioneja elämän varrella ja itseltäkin kuitenkin nouseva merkki löytyy kyseisestä merkistä. Mutta se että kun on nähnyt kaikin puolin pahimmat puolet ja kehittymättömän version tästä kyseisestä merkistä, niin olen todennut että moni muu merkki jää huonoissa puolissa kyllä reilusti kauas jälkeen.

Vierailija
9447/12740 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on nousukalat mies?

Vierailija
9448/12740 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pitää todeta että kaikkein karmeimman yhteenkohtaamisen olen kokenut skorpionin kanssa vuosia sitten nuorena naisenalkuna tälläisen kanssa seurustellessani. Oli seurustelukumppanina sairaalloisen omistuishaluinen, kontrolloiva ja mustasukkainen, mitä en lainkaan ymmärtänyt sillä en antanut aihetta moiseen. Esimerkkinä jokaisella kerralla kun lähdin ystävieni kanssa iltaa viettämään, niin lähes varmasti tasaisin väliajoin soitteli perääni vainoharhaisen tiukasti kysellen ketä kaikkia paikalla on, ja jos sattui olemaan miespuolisia porukassa, niin hänen mielestään he minua himoitsevat ja yrittävät housuihini päästä, sillä miehet ja naiset kuulema eivät voi olla vain kavereita. Sittemin saattoi myös kutsumatta paikan päälle ilmestyä viimeistään pubissa taikka yökerhossa ollessamme, missä eristi minut ystävistäni ja katseli kaikkia miespuoleisia hullun kiilto silmissään ketkä vain sattuivat 5 metrin lähellä olemaan. Näin ollen jäi moni ilta kohdallani lyhyeksi, kun totesin että parempi lähteä kotiin missä olikin sittemin rajut riidat edessä. Oli myös taipuvainen päihteisiin ja kaunistelematta alkoholisoitunut sillä viikossa piti useamman kerran kännit ottaa. Saattoi saada erityisesti humalassa ollessaan aivan pimeitä raivokohtauksia ja eräänkin kerran nyrkillään pasautti olohuoneen pöydästä lasipinnan säpäleiksi. Ikinä ei myöskään ottanut mistään vastuuta, vaan syytteli aina kaikkia muita taikka yhteiskuntaa elämän vastoinkäymisistä. Minua kiristi pysymään suhteessa, sillä jos lähtisin niin ottaisi itsensä hengiltä ja toisinaan uhitteli myös minunkin ja mahdollisen uuden kumppanin henkeä kun ei kestäisi nähdä minua kenenkään toisen kanssa. Sain onneksi lopulta rohkeutta lähteä tästä painajaismaisesta suhteesta ja sittemmin löytänytkin rinnalleni mitä rakastavimman ja tasapainoisen miehen, kenen kanssa arki ja elämä on niin ihanan tasapainoista ja kaikin puolin vain niin hyvää. Tällä tekstillä en missään nimessä kaikkia skorpioneja halua yleistää/mustamaalata, sillä olen tavannut myös muutamia sydämmellisiä, hyvällä tavalla intohimoisia ja kehittyneitä skorpioneja elämän varrella ja itseltäkin kuitenkin nouseva merkki löytyy kyseisestä merkistä. Mutta se että kun on nähnyt kaikin puolin pahimmat puolet ja kehittymättömän version tästä kyseisestä merkistä, niin olen todennut että moni muu merkki jää huonoissa puolissa kyllä reilusti kauas jälkeen.

Juu siinä sai keittiön kalustus ja sohvapöydät kyytiä kun eräs skorpionipari kännitappeli...

Tunnen myös rauhallisia skorpioneja, mutta varsinkin 2 yhdessä oli humalassa katastrofi. Aina sai illanvietoissa jännittää kuka tällä kertaa joutuu tappelun kohteeksi elleivät riehuneet keskenään. Ja joka hemmetin käänteessä mustasukkaisia.

Vierailija
9449/12740 |
22.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää mistä erottaa onko Oinasmies nousuNeitsyt vai nousuKauris.

Vierailija
9450/12740 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi tietää mistä erottaa onko Oinasmies nousuNeitsyt vai nousuKauris.

Noh oman kokemuksen mukaan osaan kertoa oinasmiehestä nousukauriilla sillä lähipiiristä tämmöinen tyyppi löytyy. On ulkoiselta olemukseltaan raamikas/urheilullinen, keskipitkä, tummanvaaleahko hius mutta tummat ja tuuheat/erottuvat kulmakarvat hyvin oinasmaisesti :D On suht huolellinen/tarkka ollut nuoresta asti vaatetuksestaan ja hänen päällään useasti näkyykin merkkivaatetta. Omaa kunnianhimoa ja päättäväisyyttä ja haluaa edetä/päästä elämässä eteenpäin. Hyvä ja terve itsetunto löytyy, ei ole tarvetta toisia alas lytätä vaan pikemmitenkin heikompiaan ja läheisiään puolustaa. On myös sanoissaan/tekemisissään suora, ei ymmärrä selän takana venkoilua. Olen myös huomannut että omaa niinsanotusti luontaista auktoriteettiä/karismaa sekä korkean moraalin ja periaatteet. Ei ollut mm. lähtenyt tuttavan muijan flirttailuun mukaan, sillä kokenut tämän olevan väärin eikä millään lailla houkuttelevaksi. Ylipäätään ns.liian helpot ja pintaliitäjä naiset eivät kuulema sytytä, vaan haluaa edetä pikkuhiljaa tapaillen ja tutustuen. Töissä hyvin ahkera ja luotettava tekijä, saa asioita aikaan. Sanoisin että kaikin puolin huippu tyyppi, että hyvin oinaan impulsiivisuutta/tulisuutta sekä leikkimielisyyttä tasapainottaa tuo nousukauris tuoden jämäkkyyttä, kypsyyttä ja määrätietoisuutta :)

Vierailija
9451/12740 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti itsekin kuullut joitain keissejä, ettei skorpioni ole välttämättä mikään helpoin ja tasapainoisin kumppani.. Yksi parhaista ystävistäni aikoinaan skorpparin kanssa seurusteli eikä ollut helppo suhde. Mies oli kovin sulkeutunut ja kylmä sekä vetäytyi omiin oloihinsa. Myös oli päihteisiin taipuvainen jolloin draamaa kehkeytyi sillä humalassa eritoten oli melko arvaamaton. Olipa kerran kännissä hermostuessaan ystävääni käynyt käsiksi kuristaen häntä. Onneksi leijonaystäväni ymmärtänyt oman arvonsa ja laittanut hyvin nopeaan lusikat jakoon moisesta ukosta.

Vierailija
9452/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh oman kokemuksen mukaan osaan kertoa oinasmiehestä nousukauriilla sillä lähipiiristä tämmöinen tyyppi löytyy. On ulkoiselta olemukseltaan raamikas/urheilullinen, keskipitkä, tummanvaaleahko hius mutta tummat ja tuuheat/erottuvat kulmakarvat hyvin oinasmaisesti :D On suht huolellinen/tarkka ollut nuoresta asti vaatetuksestaan ja hänen päällään useasti näkyykin merkkivaatetta. Omaa kunnianhimoa ja päättäväisyyttä ja haluaa edetä/päästä elämässä eteenpäin. Hyvä ja terve itsetunto löytyy, ei ole tarvetta toisia alas lytätä vaan pikemmitenkin heikompiaan ja läheisiään puolustaa. On myös sanoissaan/tekemisissään suora, ei ymmärrä selän takana venkoilua. Olen myös huomannut että omaa niinsanotusti luontaista auktoriteettiä/karismaa sekä korkean moraalin ja periaatteet. Ei ollut mm. lähtenyt tuttavan muijan flirttailuun mukaan, sillä kokenut tämän olevan väärin eikä millään lailla houkuttelevaksi. Ylipäätään ns.liian helpot ja pintaliitäjä naiset eivät kuulema sytytä, vaan haluaa edetä pikkuhiljaa tapaillen ja tutustuen. Töissä hyvin ahkera ja luotettava tekijä, saa asioita aikaan. Sanoisin että kaikin puolin huippu tyyppi, että hyvin oinaan impulsiivisuutta/tulisuutta sekä leikkimielisyyttä tasapainottaa tuo nousukauris tuoden jämäkkyyttä, kypsyyttä ja määrätietoisuutta :)

Oho, mä olen aurinko oinas, nouseva kaunis, ja aika tarkkaan kuvailit minut :) Olen kylläkin nainen. Mutta koen nimenomaan, että kauris tasapainottaa ja järkevöittää oinaan impulsiivisuutta.

Vierailija
9453/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin pitää kallistua siihen suuntaan, että vaaka ja kalat osaavat olla huonoimmillaan raivostuttavia. Ja kaksoset. Itseäni nyppii eniten akkamainen kieroilu, selän takana juonittelu, manipulointi ja uhriutuminen, ja nämä piirteet ovat valitetattavasti näiden merkkien huonot puolet. Joillain tulee esiin ne huonot puolet helpommin kuin hyvät. Tykkään suorista, huumorintajuisista ja rehellisistä ihmisistä. Olkoonkin vaativia kuten kauriit, tai tulistuvia kuten oinaat. Ravut on myös jees, koska he näyttävät tunteensa aika suoraan. Tai ainakin ne on luettavissa heidän eleistään helposti.

Vierailija
9454/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti itsekin kuullut joitain keissejä, ettei skorpioni ole välttämättä mikään helpoin ja tasapainoisin kumppani.. Yksi parhaista ystävistäni aikoinaan skorpparin kanssa seurusteli eikä ollut helppo suhde. Mies oli kovin sulkeutunut ja kylmä sekä vetäytyi omiin oloihinsa. Myös oli päihteisiin taipuvainen jolloin draamaa kehkeytyi sillä humalassa eritoten oli melko arvaamaton. Olipa kerran kännissä hermostuessaan ystävääni käynyt käsiksi kuristaen häntä. Onneksi leijonaystäväni ymmärtänyt oman arvonsa ja laittanut hyvin nopeaan lusikat jakoon moisesta ukosta.

Mun leijonaystäväni olisi ollut oitis valmis laittamaan kotonaan lusikat jakoon, jos vain mieheni olisi häntä vilkaissutkaan toivotulla tavalla. Oma miehensä tuli luokseni pyytämään, jos puhuisin järkeä naisen päähän. Kun ei  naisensa sitten palannut ruotuun, vaan iski toisen, halukkaamman, miehen naapurista, tappoi tämä oinasmies naisen koiran ja teki muutakin aika ikävää.

Minä katselin mieheni kanssa kauhuissani tapahtumien kulkua. Leijonanainen muutti uuden poikkiksensa kanssa muualle. Oinasmies sai kai jonkun rangaistuksen ja joi itsensä lopuksi hengiltä. -Skorpioninainen

Vierailija
9455/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minunkin pitää kallistua siihen suuntaan, että vaaka ja kalat osaavat olla huonoimmillaan raivostuttavia. Ja kaksoset. Itseäni nyppii eniten akkamainen kieroilu, selän takana juonittelu, manipulointi ja uhriutuminen, ja nämä piirteet ovat valitetattavasti näiden merkkien huonot puolet. Joillain tulee esiin ne huonot puolet helpommin kuin hyvät. Tykkään suorista, huumorintajuisista ja rehellisistä ihmisistä. Olkoonkin vaativia kuten kauriit, tai tulistuvia kuten oinaat. Ravut on myös jees, koska he näyttävät tunteensa aika suoraan. Tai ainakin ne on luettavissa heidän eleistään helposti.

Nyt on aukaistava sanaisa arkkuni vaakanaisena, että en kyllä koe noita mainitsemiasi juonitteluita taikka manipulointeja vaa'an piirteiksi lainkaan. Voin kertoa puolestani että vaaka itsessäni näkyy siten, että olen ennen kaikkea oikeudenmukainen ja inhoan vääryyttä ja ihmisten hyväksikäyttämistä kaikessa muodossaan. Tällöin käykin että leppoisan ja tyynen ulkokuoreni alla rupeaa roihuamaan ja haluan oikaista asiat. En myöskään siedä toisten kiusaamista ja voin myös todeta etten tunne edes ketään kiusaajavaakoja, vaan kouluaikojenkin öykkärit ja suun soittajat olivat oikeastaan kesällä syntyneitä. Myös monella vaa'alla tuntunut olevan etenkin lapsena ja nuorempana vaikeuksia sanoa sanaa "ei" ja oltu liiankin kilttejä, joten on pitänyt vanhemmiten opetella omia rajoja asettamaan. Haluan myös asiat rakentavassa hengessä keskustella läpi ilman turhia draamailuja tai huutokonsertteja, ei ole tapana selän takana kieroilla. Ei ole myöskään tapana uhriutua taikka heittäytyä marttyyriksi, joten koen tämmöisen ehkäpä tunteellisemmille merkeille ominaiseksi? Muutoinkin mielestäni minä ja lähipiirini vaa'at olemme melko leppoisia, iloisia, ystävällisiä ja rauhaa rakastavia ihmisiä. Huomannut myös että johtavana ilmamerkkinä meitä yhdistää että laitamme asioita tuulemaan ja pyritään mieluiten eteenpäin kun roikuttaisiin menneisyydessä :D

Olisi todellakin mielenkiintoista tosin tietää, että mitä muita merkkejä tämmöisten draamailijoiden sekä kieroilevien vaakojen kartoilta löytyy.

Vierailija
9456/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni parhaimpia merkkejä ovat tulimerkkien edustajat eli: oinas, leijona ja jousimies. Heidän kanssaan vain yksinkertaisesti parhaiten synkkaa, sillä ovat ihanan energisiä, huumorintajuisia ja suoria. Voi tosin johtua että kartastani löytyy hallitsevimpana merkkinä tuli ja sitten ilma :D ilmamerkit tulevatkin hyvänä kakkosena sillä omaavat hyvät ja monipuoliset keskustelutaidot sekä huumorintajua löytyy ja eikä asioita oteta liian kuolemanvakavasti. Ovat myös nopeasti innostuvia kuten tulimerkit.

Pahimmat ehkäpä kenen kanssa ei tunnu sitä yhteistä säveltä löytyvän on vesimerkkien edustajat eli: skorpioni, rapu ja kalat. En vain itse pysty samaistumaan siihen pohjamudissa ryömimiseen ja menneisyydessä vellomiseen. Myös jatkuva 110% tunteella eläminen sekä epävakaus ja ailahtelevaisuus ovat mielestäni kovin rasittavaa.

Maamerkkien edustajat koen suht neutraalina, ehkä aavistuksen kireitä ovat. Yleensä kuitenkin asiallisia ja tasapainoisia ihmisiä. Eli: härkä, neitsyt ja kauris.

Vierailija
9457/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jota kysymykseni koskee on hoikahko, n.185cm, paksut tummanruskeat hiukset, muuten luonnostaan vähäkarvainen, kapeahkot kasvot ja suora nenä, erottuvat kulmat, vaaleat silmät, isot jalkaterät ja kämmenet. Kätevä käsistään, puuhaa monenlaista korjaamista ja pihatöitä, lukee myös, entisenä jääkiekkoilijana laji lähellä sydäntä.

Ei ehkä merkkivaatteita, muttei ihan seinäruusukampettakaan, pientä omalaatuisuutta, tyyli ehkä hieman jäänyt vuosituhannenvaihteeseen, eli aikaan kun ikäisemme olivat parikymppisiä. Näyttää silti aina hyvältä :) Ääni on miehekäs mutta kuitenkin jotenkin veikeän poikamainen. Samassa duunariammatissa ollut ikänsä, tekee paljon töitä. Koti ollut aina siisti kun olen siellä vieraillut.

On toisaalta huolehtivainen, auttavainen, toisaalta haluaa tehdä ja mennä oman päänsä/halujensa mukaan, joka saattaa loukatakin toisia. Hyväntahtoisesti kiusoitteleva, mutta myös suorapuheinen, saattaa kuitenkin pitää pitkiäkin aikoja radiohiljaisuutta joka saa miettimään mitä mielessä liikkuu, mutta aina kun tavataan on sähköä ilmassa... Ehkä tämäkin on jokin osoitus halusta olla oinasmaisesti riippumaton.

Kiitos vastauksesta, olisi mukava saada joltain kuvausta Oinas nousuNeitsyt -miehestäkin vertailun vuoksi.

Vierailija
9458/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, haluaisin mielenkiinnosta kysyä että onko kukaan huomannut että hakeutuuko jonkin tietyn merkit edustajat tietylle alalle? Itse nimittäin pistänyt merkille että suh monta kalat merkin ihmistä on hoitoalalla työkaverina :D

Vierailija
9459/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni parhaimpia merkkejä ovat tulimerkkien edustajat eli: oinas, leijona ja jousimies. Heidän kanssaan vain yksinkertaisesti parhaiten synkkaa, sillä ovat ihanan energisiä, huumorintajuisia ja suoria. Voi tosin johtua että kartastani löytyy hallitsevimpana merkkinä tuli ja sitten ilma :D ilmamerkit tulevatkin hyvänä kakkosena sillä omaavat hyvät ja monipuoliset keskustelutaidot sekä huumorintajua löytyy ja eikä asioita oteta liian kuolemanvakavasti. Ovat myös nopeasti innostuvia kuten tulimerkit.

Pahimmat ehkäpä kenen kanssa ei tunnu sitä yhteistä säveltä löytyvän on vesimerkkien edustajat eli: skorpioni, rapu ja kalat. En vain itse pysty samaistumaan siihen pohjamudissa ryömimiseen ja menneisyydessä vellomiseen. Myös jatkuva 110% tunteella eläminen sekä epävakaus ja ailahtelevaisuus ovat mielestäni kovin rasittavaa.

Maamerkkien edustajat koen suht neutraalina, ehkä aavistuksen kireitä ovat. Yleensä kuitenkin asiallisia ja tasapainoisia ihmisiä. Eli: härkä, neitsyt ja kauris.

Samoja kokemuksia: jouskarinaiset ovat huumorintajuisia ja monilahjakkaitakin. Pidän myös suoraselkäisyydestä, jouskari ei juoruile, koska inhoaa valehtelua ja kaikenlaista kieroilua selän takana. Jouskarinaisen kanssa siis turha pelata ihmissuhdepelejä, osaa kyllä iskeä takaisin suorapuheisuudellaan jos sorrut valehtelemaan hänelle.

No, sitten kalat. Mieskaloista muutama kokemus ja kyllä viinan kanssa on ogelmia ollut. Elävät jonkinlaista höttöelämää, pää pitää saada viinan tai pettämiskuvioiden kanssa ” pilveen”. Ovat kyllä olleet ulospäin kohteliaita, mutta sitten se vajoaminen arjessa jonnekin sfääreihin viinan, urheilun.. mikä vaan kun saa olla pois ja ei-läsnä. Kaloista ei vaan saa otetta.

Parhaimmat merkit olleet ystävinä ja parisuhteessa jouskari, leijona ja kauris.

Välttelen neitsyttä, rapua, kaksosia, ovat olleet juoruilevia, selkään puukottajia, kaksinaamaisia tuuliviirejä.

Vierailija
9460/12740 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, haluaisin mielenkiinnosta kysyä että onko kukaan huomannut että hakeutuuko jonkin tietyn merkit edustajat tietylle alalle? Itse nimittäin pistänyt merkille että suh monta kalat merkin ihmistä on hoitoalalla työkaverina :D

Kokemukseni mukaan opettajissa paljon jousimiehiä ja kauriita. Ravintola-alalla kaksosia ja oinaita. Lääkäreissä jousimiehiä, skorppioneja, neitsyitä ja kauriita.