Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia ehdottomasti huhtikuun ja ihan toukokuun alun härät. Kavioissa vielä oinaan kaudelta vähän kipinöitä jäljellä ja siihen päälle järkyttävä jääräpäisyys ilman mitään perusteluita mihinkään. "MINÄ TIEDÄN", "MINÄ OSAAN" ja sitten rymistellään joka tilanteeseen kuin posliinikauppaan ja ihmetellään minne kaikki ystävät ja kumppanit katosivat vaikka niin hyvin osaavat aina täysin tarpeettomasti neuvoa ja tietävät kaikesta kaiken. Näillä härillä on rankkaa!
Ahahaa, samaa mieltä. Itse olen syntynyt Härän merkin lopputienoilla lähellä Kaksosta ja muut jääräpäiset kanssahärät usein riipivät meikäläisen levottomia hermoja ja avaraa mieltä 😅
Vierailija kirjoitti:
Tämä on AV:n noloin ketju ikinä. Aikuiset ihmiset.
Ja tuollainen esiintulo on noloa. Miksi tunkea itsensä asioihin, joista ei pidä tai jotka eivät kiinnosta? Onko sulla joku syy esittää? Elä ja anna muiden elää, se on fiksun ihmisen ominaisuus, kunhan ei hyväksy väkivaltaa yms.
Kummallista, kun vaan jonkun täytyy säännöllisesti tulla kertomaan että jotkut on noloja. Se jos mikä, on noloa. Pysy hyvä ihminen poissa nolojen seurasta, vai etkö vaan pysty?? :D
Aivan täysin vilpitön kysymys, en yritä trollata. Oletteko tosissanne eli uskotteko oikeasti horoskooppeihin vai onko nämä teille vain jonkinlaista viihdettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minunkin pitää kallistua siihen suuntaan, että vaaka ja kalat osaavat olla huonoimmillaan raivostuttavia. Ja kaksoset. Itseäni nyppii eniten akkamainen kieroilu, selän takana juonittelu, manipulointi ja uhriutuminen, ja nämä piirteet ovat valitetattavasti näiden merkkien huonot puolet. Joillain tulee esiin ne huonot puolet helpommin kuin hyvät. Tykkään suorista, huumorintajuisista ja rehellisistä ihmisistä. Olkoonkin vaativia kuten kauriit, tai tulistuvia kuten oinaat. Ravut on myös jees, koska he näyttävät tunteensa aika suoraan. Tai ainakin ne on luettavissa heidän eleistään helposti.
Nyt on aukaistava sanaisa arkkuni vaakanaisena, että en kyllä koe noita mainitsemiasi juonitteluita taikka manipulointeja vaa'an piirteiksi lainkaan. Voin kertoa puolestani että vaaka itsessäni näkyy siten, että olen ennen kaikkea oikeudenmukainen ja inhoan vääryyttä ja ihmisten hyväksikäyttämistä kaikessa muodossaan. Tällöin käykin että leppoisan ja tyynen ulkokuoreni alla rupeaa roihuamaan ja haluan oikaista asiat. En myöskään siedä toisten kiusaamista ja voin myös todeta etten tunne edes ketään kiusaajavaakoja, vaan kouluaikojenkin öykkärit ja suun soittajat olivat oikeastaan kesällä syntyneitä. Myös monella vaa'alla tuntunut olevan etenkin lapsena ja nuorempana vaikeuksia sanoa sanaa "ei" ja oltu liiankin kilttejä, joten on pitänyt vanhemmiten opetella omia rajoja asettamaan. Haluan myös asiat rakentavassa hengessä keskustella läpi ilman turhia draamailuja tai huutokonsertteja, ei ole tapana selän takana kieroilla. Ei ole myöskään tapana uhriutua taikka heittäytyä marttyyriksi, joten koen tämmöisen ehkäpä tunteellisemmille merkeille ominaiseksi? Muutoinkin mielestäni minä ja lähipiirini vaa'at olemme melko leppoisia, iloisia, ystävällisiä ja rauhaa rakastavia ihmisiä. Huomannut myös että johtavana ilmamerkkinä meitä yhdistää että laitamme asioita tuulemaan ja pyritään mieluiten eteenpäin kun roikuttaisiin menneisyydessä :D
Olisi todellakin mielenkiintoista tosin tietää, että mitä muita merkkejä tämmöisten draamailijoiden sekä kieroilevien vaakojen kartoilta löytyy.
Yleensä nämä ns. ikävämmän puoleiset vaa'at ovat niitä, joiden persoonallisista planeetoista löytyy skorpionia. Se on seuraava merkki, joten se on vaaoilla melko usein ainakin Merkuriuksessa tai Venuksessa. Esimerkiksi Putin on vaaka, jolla on paljon skorpionia kartallaan.
Oinas on ystävällisin mitä tiedän mutta väärinymmärretty. Oinaan reipas oma-aloitteisuus ja aktiivisuus ilkeämieliset lukee helposti ylimielisyydeksi, vaikka oikeesti se ei ole niin.
Tuntemani skorpioninainen on sitä mukavampi, mitä huonommin hänet tunnet. Hän osaa antaa itsestään hyvän kuvan, mutta pikkuhiljaa se oikea luonne tulee esiin. Läheisessä ystävyyssuhteessa on vaikeaa, sillä hän on hyvin mustasukkainen ja haluaa tietyllä tapaa omistaa sinut; et saisi nähdä muita ihmisiä tai jos niin teet, niin kuittailua asiasta ainakin tulee. Parisuhteissa hän on, anteeksi vain, täysi hirviö. Muutama miespuolinen kaveri on tuohon naiseen haksahtanut, ja pois päästyään ovat kertoneet uskomattomasta kontrollista, takertuvuudesta, itkuraivareista, läheisille mustamaalaamisesta ja yöllisistä soitteluista, työpaikalle soittelusta, uhkailusta ja jopa lähisuhdeväkivallasta.
En viitsi tässä toistaa yksityiskohtia, koska on mahdollista että ko. nainen jopa lukee ketjua. Hän on kiinnostunut astrologiasta ja niin ylpeä skorpioniudestaan, että sometileissään pitää merkin symbolia nimensä perässä. Muistan, kuinka hän piti joskus pitkän monologin horoskoopeista ja ilmoitti, että vihaa kaikkia leijonia koska "ne h*orat varastavat aina huomion", "vittumaisia" vesimiehiä ja "kusipäisiä" kauriita. Puhui myös todella kauniisti muista, kuten huomaatte. Onneksi tajusin katkaista ystävyyssuhteen ajoissa.
T. Neitsytnainen
Vierailija kirjoitti:
Aivan täysin vilpitön kysymys, en yritä trollata. Oletteko tosissanne eli uskotteko oikeasti horoskooppeihin vai onko nämä teille vain jonkinlaista viihdettä?
Vähän molempia. Uskon horoskooppeihin tietyissä määrin, mutta en lue niitä kuin absoluuttista totuutta. Olen löytänyt paljon yhteensopivuutta sekä omani että muiden merkkien kohdalla. Kuitenkin niin moni muukin asia vaikuttaa siihen, millainen ihmisestä kasvaa, että pelkästään horoskoopin perusteella en lähde ihmisiä jaottelemaan tai määrittelemään. On ihan mielenkiintoista ja hauskaa lukea horoskoopeista ja tutkia, kuinka moni asia osuu jonkin tietyn merkin edustajan kohdalle. Itse tykkään tietää ihmisten horoskoopit juurikin sen uteliaisuuden ja viihteen vuoksi. 😀
Vierailija kirjoitti:
Pahin on kyllä vaaka, jotka ovat myös usein pettäjiä vaikka saavatkin kaiken aina anteeksi! Annetaan ymmärtää kaikenlaista ja sitten esitetään viatonta ja yritetään kiemurrella vastuusta ulos.
Paras on kauris, joka on luotettava, järkevä ja valmis panostamaan suhteeseen. Hyvä isä myös, ja raha-asiat hallussa.
Olen skorpioni, joita täällä kovasti haukutaan. En ole ikinä pettänyt, mutta tunteeni voivat olla välillä hyvinkin rajuja. Olen yrittänyt opetella kateudesta pois enkä ole enää kostonhimoinen tai katkera mistään. Jostain syystä skorpionin elämään osuu usein enemmän vastoinkäymisiä kuin muiden. Skorpioni on kuitenkin kuoleman ja muutoksen merkki. Itsekin olen tavallaan syntynyt uudelleen monta kertaa.
Kuulostat narsistilta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani skorpioninainen on sitä mukavampi, mitä huonommin hänet tunnet. Hän osaa antaa itsestään hyvän kuvan, mutta pikkuhiljaa se oikea luonne tulee esiin. Läheisessä ystävyyssuhteessa on vaikeaa, sillä hän on hyvin mustasukkainen ja haluaa tietyllä tapaa omistaa sinut; et saisi nähdä muita ihmisiä tai jos niin teet, niin kuittailua asiasta ainakin tulee. Parisuhteissa hän on, anteeksi vain, täysi hirviö. Muutama miespuolinen kaveri on tuohon naiseen haksahtanut, ja pois päästyään ovat kertoneet uskomattomasta kontrollista, takertuvuudesta, itkuraivareista, läheisille mustamaalaamisesta ja yöllisistä soitteluista, työpaikalle soittelusta, uhkailusta ja jopa lähisuhdeväkivallasta.
En viitsi tässä toistaa yksityiskohtia, koska on mahdollista että ko. nainen jopa lukee ketjua. Hän on kiinnostunut astrologiasta ja niin ylpeä skorpioniudestaan, että sometileissään pitää merkin symbolia nimensä perässä. Muistan, kuinka hän piti joskus pitkän monologin horoskoopeista ja ilmoitti, että vihaa kaikkia leijonia koska "ne h*orat varastavat aina huomion", "vittumaisia" vesimiehiä ja "kusipäisiä" kauriita. Puhui myös todella kauniisti muista, kuten huomaatte. Onneksi tajusin katkaista ystävyyssuhteen ajoissa.
T. Neitsytnainen
Saman huomannut. Skorpionit ei anna toisten olla sellaisia kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän molempia. Uskon horoskooppeihin tietyissä määrin, mutta en lue niitä kuin absoluuttista totuutta. Olen löytänyt paljon yhteensopivuutta sekä omani että muiden merkkien kohdalla. Kuitenkin niin moni muukin asia vaikuttaa siihen, millainen ihmisestä kasvaa, että pelkästään horoskoopin perusteella en lähde ihmisiä jaottelemaan tai määrittelemään. On ihan mielenkiintoista ja hauskaa lukea horoskoopeista ja tutkia, kuinka moni asia osuu jonkin tietyn merkin edustajan kohdalle. Itse tykkään tietää ihmisten horoskoopit juurikin sen uteliaisuuden ja viihteen vuoksi. 😀
Yhteensopivuutta siis henkilön horoskoopin ja kyseisen merkin kuvauksen kanssa, anteeksi sekava selitys haha. Itse olen Neitsyt ja voin sanoa, että moni kyseisen merkin piirre sopii minuun aivan täydellisesti. On kuitenkin sellasiakin piirteitä joita Neitsyellä usein kuvataan olevan, mitkä eivät päde itseeni yhtään. Esim. olen kyllä pikkutarkka ja kriittinen, mutta vain itseäni kohtaan. Kodin siisteys on tärkeää. Muiden ihmisten suhteen en jaksa enkä osaa olla kovin kriittinen, olen hyvin avarakatseinen, ymmärtäväinen ja muita kannustava persoona. Itseäni kohtaan en sitten osaakaan olla niin armollinen. 😂
Skorppiooninaisten miehet näyttävät kärsineiltä, laihoilta tai ovat alkoholisteja. Se kertoo merkistä jotain, niin kuin aiemmatkin kirjoittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minunkin pitää kallistua siihen suuntaan, että vaaka ja kalat osaavat olla huonoimmillaan raivostuttavia. Ja kaksoset. Itseäni nyppii eniten akkamainen kieroilu, selän takana juonittelu, manipulointi ja uhriutuminen, ja nämä piirteet ovat valitetattavasti näiden merkkien huonot puolet. Joillain tulee esiin ne huonot puolet helpommin kuin hyvät. Tykkään suorista, huumorintajuisista ja rehellisistä ihmisistä. Olkoonkin vaativia kuten kauriit, tai tulistuvia kuten oinaat. Ravut on myös jees, koska he näyttävät tunteensa aika suoraan. Tai ainakin ne on luettavissa heidän eleistään helposti.
Nyt on aukaistava sanaisa arkkuni vaakanaisena, että en kyllä koe noita mainitsemiasi juonitteluita taikka manipulointeja vaa'an piirteiksi lainkaan. Voin kertoa puolestani että vaaka itsessäni näkyy siten, että olen ennen kaikkea oikeudenmukainen ja inhoan vääryyttä ja ihmisten hyväksikäyttämistä kaikessa muodossaan. Tällöin käykin että leppoisan ja tyynen ulkokuoreni alla rupeaa roihuamaan ja haluan oikaista asiat. En myöskään siedä toisten kiusaamista ja voin myös todeta etten tunne edes ketään kiusaajavaakoja, vaan kouluaikojenkin öykkärit ja suun soittajat olivat oikeastaan kesällä syntyneitä. Myös monella vaa'alla tuntunut olevan etenkin lapsena ja nuorempana vaikeuksia sanoa sanaa "ei" ja oltu liiankin kilttejä, joten on pitänyt vanhemmiten opetella omia rajoja asettamaan. Haluan myös asiat rakentavassa hengessä keskustella läpi ilman turhia draamailuja tai huutokonsertteja, ei ole tapana selän takana kieroilla. Ei ole myöskään tapana uhriutua taikka heittäytyä marttyyriksi, joten koen tämmöisen ehkäpä tunteellisemmille merkeille ominaiseksi? Muutoinkin mielestäni minä ja lähipiirini vaa'at olemme melko leppoisia, iloisia, ystävällisiä ja rauhaa rakastavia ihmisiä. Huomannut myös että johtavana ilmamerkkinä meitä yhdistää että laitamme asioita tuulemaan ja pyritään mieluiten eteenpäin kun roikuttaisiin menneisyydessä :D
Olisi todellakin mielenkiintoista tosin tietää, että mitä muita merkkejä tämmöisten draamailijoiden sekä kieroilevien vaakojen kartoilta löytyy.
Yleensä nämä ns. ikävämmän puoleiset vaa'at ovat niitä, joiden persoonallisista planeetoista löytyy skorpionia. Se on seuraava merkki, joten se on vaaoilla melko usein ainakin Merkuriuksessa tai Venuksessa. Esimerkiksi Putin on vaaka, jolla on paljon skorpionia kartallaan.
Oho, olen rakastunut vaakamieheen, jolla paljon skorpionia syntymäkartallaan, eikä hienompaa ihmistä kyllä löydy. Ehkä ymmärrämme toisiamme hyvin, koska olen itse skorpioni, jolla myös nousumerkki skorpioni.
herätys! tv'stä tulee tiedeohjelmia avaruudesta ja planeetoista, katsokaa! Nämä horoskooppihömpät eivät stemmaa. Planeettoja on enämpi kuin mitä putken läpi tiiraavat astrologian aloittajat tiesivät.
Vierailija kirjoitti:
Skorppiooninaisten miehet näyttävät kärsineiltä, laihoilta tai ovat alkoholisteja. Se kertoo merkistä jotain, niin kuin aiemmatkin kirjoittaneet.
Hahhaa, tämä on melkein hauska!!! terveisin Skorpioni ;)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Neitsyt on äänten mukaan niin epäsuosittu? 😂😭
Kertokaa, millaisia kyseisen merkin edustajia tunnette. Olen huomannut, että jotkut oikeasti perääntyvät siinä vaiheessa kun kerron olevani Neitsyt, koska heillä on vahvassa se ennakkoluulo, että jokainen Neitsyt on pikkutarkka, näsäviisas nillittäjä. 😀
Neitsyt on top 3 paras horoskooppimerkki. Olen pitänyt 99% kaikista tapaamistani neitsyeistä ja itselläni 9. huone osuu neitsyeen ja tämä tekee minusta puhtaan olemukseltaan ja tuo analyyttisyyttä, niin että haluaisin tehdä kaiken elämässäni neitsyen lailla. Minulle ei kelpaa melkein hyvä vaan pitää olla siisti, puhdas ja elegantti ilman sotkuja. Uskoisin sinun neitsyenä ymmärtävän mitä ajan takaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on nousukalat mies?
Minua kiinnostaisi tietää mistä erottaa onko Oinasmies nousuNeitsyt vai nousuKauris.
Noh oman kokemuksen mukaan osaan kertoa oinasmiehestä nousukauriilla sillä lähipiiristä tämmöinen tyyppi löytyy. On ulkoiselta olemukseltaan raamikas/urheilullinen, keskipitkä, tummanvaaleahko hius mutta tummat ja tuuheat/erottuvat kulmakarvat hyvin oinasmaisesti :D On suht huolellinen/tarkka ollut nuoresta asti vaatetuksestaan ja hänen päällään useasti näkyykin merkkivaatetta. Omaa kunnianhimoa ja päättäväisyyttä ja haluaa edetä/päästä elämässä eteenpäin. Hyvä ja terve itsetunto löytyy, ei ole tarvetta toisia alas lytätä vaan pikemmitenkin heikompiaan ja läheisiään puolustaa. On myös sanoissaan/tekemisissään suora, ei ymmärrä selän takana venkoilua. Olen myös huomannut että omaa niinsanotusti luontaista auktoriteettiä/karismaa sekä korkean moraalin ja periaatteet. Ei ollut mm. lähtenyt tuttavan muijan flirttailuun mukaan, sillä kokenut tämän olevan väärin eikä millään lailla houkuttelevaksi. Ylipäätään ns.liian helpot ja pintaliitäjä naiset eivät kuulema sytytä, vaan haluaa edetä pikkuhiljaa tapaillen ja tutustuen. Töissä hyvin ahkera ja luotettava tekijä, saa asioita aikaan. Sanoisin että kaikin puolin huippu tyyppi, että hyvin oinaan impulsiivisuutta/tulisuutta sekä leikkimielisyyttä tasapainottaa tuo nousukauris tuoden jämäkkyyttä, kypsyyttä ja määrätietoisuutta :)
Millä tavalla nämä oinaan impulsiivisuus/tulisuus sekä leikkimielisyys näkyvät käytännössä kyseisessä miehessä?
Ex-mieheni on horoskoopiltaan vaaka. Itse olen terveyssidekondomi. Se ei toiminut, koska juon verta joka 55. vuosi.
Vierailija kirjoitti:
T. Neitsytnainen
Kuulostaa kauhealta, mutta samalla tutulta. Minäkin tunnen skorpioninaisen, joka hehkuttaa merkkiään joka paikassa. Ja jostain syystä vihaa erityisesti leijonia. Mikähän siinä on, vievätkö ne skorpionilta tosiaan liikaa huomiota vai osaavatko ehkä ärjäistä takaisin?
Vierailija kirjoitti:
T. Neitsytnainen
Sori, mutta nuo kuulostaa jo mielenterveydellisiltä ongelmilta. Joten kun nyt olet pistänyt välit poikki, niin anna olla, jotain muuta on taustalla kuin "skorpionimaisuus".
Minäkin olen erittäin temperamenttinen skorpioni, ja omat epäilyni pettämisistä ovat aina osoittautuneet paikkansa pitäviksi, joten ihan on ollut oikeus suuttua ja nostaa äänen voimakkuuttakin. Silti elän normaalia elämää, vaikka impulsiivinen ja "erikoinen persoona" olen. On hyvät suhteet työkavereihin, sekä muihinkin ihmisiin ja pitkäaikainen suhde.
Mutta tuo ex-ystäväsi ei nyt vaikuta ihan täysillä kulkevan.
Lääkitystä ja hoitoa voi tarvita horoskooppimerkistä riippumatta.
Aurinko Vaa'an Venus ei voi olla Kaksosessa. Venus on aina maks. kahden merkin päässä Auringosta. Aurinko Vaa'an Venus on aina joko Leijona, Neitsyt, Vaaka, Skorpioni tai Jousimies.