Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
9021/12740 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttuja jousimiehistä, kun sitä aikaa elämme!

Vierailija
9022/12740 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaks jouskaria joista ekalla on kuu ravussa ja tokalla on kuu kaloissa. Ovat tosi mukavia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9023/12740 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuntemat jousimiehet (miehet) ovat olleet aika pinnallisia liihottajia. Onko näistä vakavaan suhteeseen? Olen useasta kiinnostunut elämäni aikana, vaikka tiedän etteivät skorpionille sovi. Joku noissa vaan sytyttää. Kai se on juuri se saavuttamattomuus ja vapaus. Ovat olleet myös aika urheilullisia. 

Vierailija
9024/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jousimies mutta vihaan urheilua. Mikä juttu?

Vierailija
9025/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jousimies mutta vihaan urheilua. Mikä juttu?

No vaikka sellainen juttu, että noita urheilullisia voi tavata tietyissä piireissä ja yhteyksissä, ja sitten sohvapottuja jossain muualla. Ihan varmasti olisin voinut ihastua jousimieheen vaikka lähipubin karaokessa, siis sellaiseen joka ei pidä urheilusta eikä harrasta liikuntaa. Edellinen skorpioni

Vierailija
9026/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemat jousimiehet (miehet) ovat olleet aika pinnallisia liihottajia. Onko näistä vakavaan suhteeseen? Olen useasta kiinnostunut elämäni aikana, vaikka tiedän etteivät skorpionille sovi. Joku noissa vaan sytyttää. Kai se on juuri se saavuttamattomuus ja vapaus. Ovat olleet myös aika urheilullisia. 

Mihin perustat näkemyksesi siitä, että jousimiehet eivät sovi skorpionille? Tuhoava kiertoko, vesi sammuttaa tulen?

Vierailija
9027/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltaisia, taipumusta eläimiin kohdistuvaan sadismiin.

Vierailija
9028/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat näkemyksesi siitä, että jousimiehet eivät sovi skorpionille? Tuhoava kiertoko, vesi sammuttaa tulen?

No miten tunteitasi nyt sitten perustelet? Kyllähän sen nyt huomaa, kun ei lopulta se kemia kolahda. Ihastun urheilullisiin ja hyväkroppaisiin, mielellään pitkät hiukset, plussana taito soittaa kitaraa :D Lapsellista, tiedän.

Ja sitten jostain syystä tällaisen ihanuuden huumori ei kohtaa eikä seurassaan tunnukaan hyvältä, kun tutustut paremmin. Ja kuten sanoin (tuosta vapauden kaipuusta), pidän sitä tärkeänä, että tiedän suurin piirtein miehen menemiset, ei siksi että kyttään tai vaanin, mutta päiväkausien poissaolo ilman mitään viestiä ei mulle sovi. Hävitään kuin tuhka tuuleen. En itsekään ole tavoittamattomissa ja jätä vastaamatta.

Vierailija
9029/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimies ja oinas eivät sovi yhteen vaikka on sanottu olevan täydellinen pari. Jouskarit on todella suulaita, liian suoria ja mikään ei pidättele kun kaipaavat jatkuvaa menoa.

Vierailija
9030/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on kovatahtoisia ja kaikki pahimmat tuntemani jäärät ovat oinaita. Esimerkiksi isäni ja avokkini.. oinaan kalloon ei tunnu mahtuvan esim. niinkin hämmentävä asia, että he saattaisivat olla jossain asiassa väärässä. Tai että ohjekirjan lukemisesta voisi olla hyötyä koska "kyllähän minäminäminä osaan, tietenkin". Tai että jokin esine tai asia saattaisi olla hukassa heidän itsensä jäljiltä.

Tuntemani kaksoset ovat melkoisen kaksinaamaisia kyitä, joihin ei koskaan kannata täysin luottaa.

Parhaat.. Jostain syystä jousimiesten kanssa on yleensä helpointa tulla toimeen.

Itse olen leijona. Vaikka nyt en varsinaisesti horoskooppeihin usko, niin kyllä jotain leijonan tyyppipiirteitä tunnistan itsessäni. Ainakin niitä huonoja puolia :'D

Rakastuin oinaana vaakaan, mutta saattaa olla, että leijona ois oinaalle sopivampi, vai?

Nm. leijonanaaraasta kiinnostunut

Vierailija
9031/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinaat on kovatahtoisia ja kaikki pahimmat tuntemani jäärät ovat oinaita. Esimerkiksi isäni ja avokkini.. oinaan kalloon ei tunnu mahtuvan esim. niinkin hämmentävä asia, että he saattaisivat olla jossain asiassa väärässä. Tai että ohjekirjan lukemisesta voisi olla hyötyä koska "kyllähän minäminäminä osaan, tietenkin". Tai että jokin esine tai asia saattaisi olla hukassa heidän itsensä jäljiltä.

Tuntemani kaksoset ovat melkoisen kaksinaamaisia kyitä, joihin ei koskaan kannata täysin luottaa.

Parhaat.. Jostain syystä jousimiesten kanssa on yleensä helpointa tulla toimeen.

Itse olen leijona. Vaikka nyt en varsinaisesti horoskooppeihin usko, niin kyllä jotain leijonan tyyppipiirteitä tunnistan itsessäni. Ainakin niitä huonoja puolia :'D

Rakastuin oinaana vaakaan, mutta saattaa olla, että leijona ois oinaalle sopivampi, vai?

Nm. leijonanaaraasta kiinnostunut

Omalla kohdallani tulimerkit eivät sovi, koska ovat liian suoria. Ei toinen oinas eikä leijona eikä jousimies. Leijonat on liian mahtailevia, kateellisia ja ilkeitä. Olen ehkä harvinainen oinas, kun viehätyn rauhallisuudesta ja olen todella hidas pohtija. Sanoisin, että itselleni sopisi rapu tai härkä, koska kaipaan empaattisuutta ja tasaisuutta.

Vierailija
9032/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lojaaleimmat ystävät ovat merkeiltään neitsyt, vaaka ja kauris.

Rapuun ja kaksosiin olen joutunut pettymään, mikä on vähän outoa.

Ravun kanssa olimme ennen todella läheiset, mutta sitten häntä vain lakkasi kiinnostamasta. Eikös Ravun pitäisi hyvin empaattinen ja luotettava läheisilleen? Osaako joku kertoa mistä tämmöinen kumpuaa? 

Rapu voi olla kateellinen, puolueellinen, mustasukkis, mikä tulee esiin kun hän alkaa vertaamaan teitä toisiimme, tai kun menestyt. Kun et menesty, on liian tyytyväinen. Arvottaa liikaa ihmisiä ja erilaisia elämäntyylejä ja -valintoja, vaikka vaikuttaakin ensin empaattiselta ja ymmärtäväiseltä. Pohjimmiltaan epäreilu kateellinen tärkeilijä ja kyräilijä, pehmeän kuorensa alla.

Täällä kirjoittelee kuvaukseen täydellisesti sopiva rapunainen, jota on lakannut kiinnostamasta eräs ihminen, jonka kanssa olimme hyvät ystävät. Välit ovat viilenneet perustuttavuuden tasolle.

Syynä omalla kohdallani on se, että toinen ihminen on jatkuvasti piikitellyt hyvin hienovaraisesti. Se kettuilu ja piikkien heittely vaan on alkanut ärsyttämään, enkä jaksa alituisesti pahoittaa mieltäni ja altistaa ennestäänkin hieman heikkoa itsetuntoani tarpeettomille piikeille. Ex-ystäväni on aina ollut menestyneempi kuin minä (lähinnä taloudellisilla mittareilla), eikä se ole ollut ongelma. Kun minulle tuli elämääni hyviä asioita, joita ystäväni oli saavuttanut jo aikoja sitten, vittuilu paheni entisestään. Enkä todellakaan leuhkinut millään.

Sen myönnän, että turhankin herkkä olen ottamaan nokkiini. Tässä kohtaa kuitenkin kyse oli niin pitkään ja hienovaraisesti tulleista viesteistä, etten enää voinut erehtyä. Aikani jaksoin sivuuttaa tätä, mutta katson nyt, että vähemmällä pääsee jos antaa olla. En enää jaksa olla jonkun itsetunnonpönkitysseinä.

Sori pitkä jorina, mutta halusin tuoda tämänkin puolen. Aina ei ole kyse vain kateudesta, jos rapu menee kuoreensa. Joskus vaan rapu on aikansa rauhassa jaksanut, kunnes kuori sulkeutuu.

Vierailija
9033/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimiehet on parhaita, niin miehissä kuin naisissa. Erityisesti hieman kokeneemmat ja rauhoittuneet.

Vierailija
9034/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme nyt (ja tulemme elämään pitkään) Vesimiehen aikakautta, joten heistä löytyy ja tulee löytymään tämän ajan merkkihenkilöt ja suunnannäyttäjät, tavalla tai toisella.

Sen verran mitä itse Vesimiehiä tunnen, niin tämän aikauden avainteemoja tulevat olemaan irrottautuminen materialismista ja kovista arvoista sekä paluu luonnonläheisempiin ja henkisempiin päämääriin elämässä.

Vierailija
9035/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras horoskooppimerkki: Skorpioni

Pahin horoskooppimerkki: Skorpioni.

T. Skorpioni.

Tähän merkkiin mahtuu kumpaakin ääripäätä, joskus jopa samassa pakkauksessa. 

Muutoin kyllä pahimmista päästä ovat Kaksoset. Samperin tuulispäitä, aina monta rautaa tulessa eivätkä keskity koskaan yhteen asiaan. Raivostuttavia otuksia.

Vierailija
9036/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme nyt (ja tulemme elämään pitkään) Vesimiehen aikakautta, joten heistä löytyy ja tulee löytymään tämän ajan merkkihenkilöt ja suunnannäyttäjät, tavalla tai toisella.

Sen verran mitä itse Vesimiehiä tunnen, niin tämän aikauden avainteemoja tulevat olemaan irrottautuminen materialismista ja kovista arvoista sekä paluu luonnonläheisempiin ja henkisempiin päämääriin elämässä.

Tämä.

Yleensä suuret massat oppivat arvostamaan aikaansa johtavien merkkien ajatuksia ja saavutuksia vasta myöhemmin tulevaisuudessa.

Tuntuu, että suurten massojen suosiossa ovat usein ne merkit, jotka ovat olleet hallitsevia ja joiden ominaisuudet ovat parhaiten istuneet edelliseen tai jo päättymäisillään olevaan suureen aikakauteen, kuten vaikkapa toistaiseksi vaikkapa Leijona, jonka suurinta kukoistuskautta olivat eittämättä maailmansotien aikakausi.

Leijona on ollut ehdottomasti ominaisuuksiltaan täydellinen kukoistamaan sotien, kiihkeän taloudellisen ja teknologisen kasvun ja some kulttuurin tapaisten ilmiöiden aikakautena. Hintana Leijonan kukoistus kaudesta saamme kuitenkin nauttia alati pahenevista ympäristö ongelmista, kovemmiksi käyneistä yhteiskunnan arvoista ja henkisyyden hylkäämisestä.

Vastaanotan ilolla uuden Vesimiehen aikakauden :)

Vierailija
9037/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat jouskarit ovat parhaimmillaan kun suu pysyy kiinni.  Mutta uskon että ovat hyviä kasvattajia kun ei tarvitse yrittää laskeutua lapsen tasolle.

Vierailija
9038/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehen hahmo on kentauri, jolla on jousipyssy. Olen huomannut (sori..), että todella usein jousimiehillä on hevosen naama eli iso nenä ja leveät ja pitkät kasvot. ;D

Vierailija
9039/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan?

Ed Sheeran on vesimies ja hänen musiikkivideot kuvaavat jollain oudolla mutta samalla hyvällä tavalla sitä minkälaisia vesimiehet ovat.

Vierailija
9040/12740 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jousimiehet-naiset ampuu eläimiä huvikseen jousipyssyllä :(