Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12684)

Vierailija
861/12684 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen 3 vesimiestä ja he ovat kyllä hyvin itsenäisiä ja oman tien kulkijoita.

Vierailija
862/12684 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia vesimiehet teidän mielestänne ovat? Täällä ei hirveesti kommentteja niistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/12684 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko neitsytnaiset kovia pettämään?

Ei kun ei ole vielä päässyt kukaan korkkaamaan!

Vierailija
864/12684 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia vesimiehet teidän mielestänne ovat? Täällä ei hirveesti kommentteja niistä!

Parisuhteessa:

-etäisiä

-eivät kerro itsestään juuri mitään

-kylmäksi jättävät kumppanin

-tarvitsevat paljon yksinoloa ja omaa rauhaa

-eivät tykkää olla lähellä, hellitellä (mutta seksi käy)

-eivät ole kovin romanttisia

ehkä tästä syytä heillä on usein ollut paljon kumppaneita menneisyydessä.

Vierailija
865/12684 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nouseva leijona, eräs läheinen on leijona . Kumpi meistä voittaa jos riidellään? Riidat lähes murhia välillämme.

Varmaan se jolla kovempi isku, terävämpi veitsi tai ase.

Vierailija
866/12684 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näkiksiä vesimiehistä!

Vierailija
867/12684 |
24.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etäisiä ja tarvitsevat vapautta. Toisaalta vastaavasti suovat vapautta kumppanillekin, ainakin ne, jotka olen tuntenut. Ajattelee, että jokainen taaplaa tyylillään. Ovat itsenäisiä.

Vierailija
868/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on skorpioni. Syystä että kaikki skorpionit (esim. entiset koulukaverit) on ollut ilkeitä ja mitä olen siitä horoskoopista lukenut niin luonnekin on sen mukainen.

Vierailija
869/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaaka, nousu leijona ja kuu leijonassa. Mieheni on jousimies, nousu vaaka ja kuu kaksonen.

Olen aina jakanut mielipiteitä ihmisissä. Usein minut koetaan ärsyttävänä mutta kuitenkin miellyttävänä ja huomioon ottavaisena ihmisenä. Olen ollut lapsesta asti esillä erilaisten harrastusten kautta jossa pääsee esiintymään. Kiinnitän myös aika paljon huomiota ulkonäkööni ja pyrin pitämään huolta itsestäni.

Parhaimpia horoskooppimerkkejä ovat vesimies ja jousimies. Lisäksi minulla on paljon oinas ystäviä. En kyllä aina ymmärrä heitä.

Skorpionit saavat minut hulluksi. Siskoni mm on skorppari...

Vierailija
870/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet ovat todellakin parempia ystävinä kuin kumppanina. Ovat ystävilleen läheisempiä, kumppani vähän kuin "välttämätön paha".

Sen ymmärtää, kun kokee.

Vierailija
871/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Aurinko-vesimies parhaillaan kumppanina. Hänellä on Kuu-Vaaka (eli pohjimmiltaan tarvitsee kumppania) ja Kauris Venus ja Mars (Kauris tuo tasaisuutta ja pitkäjänteisyyttä, myös uskollisuutta).

Ollaan oltu yhdessä nyt 4 vuotta. Alussa hän tiesi paljon ennen minua haluavansa sitoutua muhun vakavasti ja puolen vuoden päästä hän jo puhui yhteenmuutosta, ja avioitumisesta ja yhteisistä lapsista. Pyysi aikoinaan treffeille ensitapaamisella.

Alkuun meillä oli paljon riitoja, koska en ymmärtänyt hänen "viileiden" ja läheisten jaksojen vuorottelua, vaan otin niistä itseeni. Nyt tiedän, että lämmintä jaksoa seuraa aina muutama etäinen päivä. Vesimies tarvitsee paljon omaa tilaa puuhastella ja ajatella omiaan. Hyödynnän etäiset päivät omiin asioihin.

Keskustelukumppanina mahtava, ymmärtää että asiat eivät ole mustavalkoisia. Hyvin perhekeskeinen mies, ollaan usein hänen perheensä kanssa tekemisissä. Erittäin huumorintajuinen, mutta joskus laskee leikkiä asioista joista muille tulee paha mieli. Meillä osuu huumori 99% ajasta niin yksiin, että meinaan pissata housuun joka päivä. Kuitenkin vakavissa asioissa hyvin diplomaattinen, ei mielellään ole jyrkästi mitään mieltä, paitsi musiikista.

Todella taiteellinen mitä musiikkiin tulee, osaa luoda tyhjästä melodioita ja kokonaisia kappaleita.

Rakastaa historiaa, politiikkaa ym, imee tietoa itseensä kuin sieni. Tykkää strategiapeleistä ja yleensä voittaa niissä.

Suuttuessaan osaa iskeä vyön alle ja täytyy saada mököttää päivän verran, mutta seuraavana päivänä osaa hienosti katsoa myös itseään peiliin ja keskustella asiat halki.

Luulen että johtuu Kauriista, mutta seksuaalisesti osaa rankkoina/kiireisinä aikoina sulkeutua kokonaan, mikä voi olla sekä hyvä että huono. Hyvää siinä on se, että ei ole lainkaan alapään vietävissä, huonoa se, että toivoisin noina aikoina häneltä aloitteita eikä niitä juuri tule. On kuitenkin heti valmis jos itse teen aloitteen, ja seksi on meillä todella tyydyttävää koska hän jaksaisi tuntikausia putkeen ja on teknisesti hyvin osaava :D Ei osaa olla romanttinen Hollywood-leffojen ja prinsessasatujen tyyliin, mutta on sitä arkisesti. Ei osaa puhua romanttisia, mutta en minäkään joten hyvä niin.

Ei roiku yhtään, ei ole turhasta mustis, osaa ja tekee kaikki perinteiset miesten työt mukisematta, ei pöyhkeile eikä machoile. Ei piittaa muiden titteleistä tai ulkoisista olemuksista, vaan persoonasta ja lupauksien pitämisestä. Ei siedä huutamista eikä päälle puhumista. Ei määräile muita mutta tosipaikan tullen näyttää kyllä muille kaapin paikan, jos joku pyrkii alistamaan tai varpaille mitenkään. Pidän erityisesti hänessä siitä, että häntä ei määräile loppupeleissä kukaan.

Toivoisin häneltä sosiaalisempaa luonnetta kun ollaan kavereiden kesken, tai tietynlaista näyttelynlahjaa... Mutta ihmiset luonnostaan pitävät hänestä kovasti, joten ehkä se ei haittaa. Muutoin täys kymppi.

Vierailija
872/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kauris, nouseva rapu ja kuu Kaksonen. Saa tulkita, kestän kyllä :)

Tunnen paljon härkänaisia, ovat ulospäin vakaita ja luotettavia, mutta kaikilla on joku kierous ja itsekkäät motiivit sisällä.

Jousimiehiä tunnen molemmista sukupuolista. Kaikki ovat vähintään hieman hankalia ihmisiä, yhteistä heissä ehkä se, että eivät peittele hankaluuttaan, sitä arvostan heissä. Ehkä pieni omahyväisyys heistä näkyy.

Leijonamiehiä tiedän kaksi. Toinen hurmuripettäjä, toinen sellainen prinsessa. :D

Ajattelee siis, että hänestä tekee valovoimaisen johtajan vain se horoskooppimerkki. Suuttuessaan kääntää kaikki argumentit toista vastaan, eli ei osaa riidellä.

Tunnen kaksi skorpionimiestä, yhdistää se että lähes kaikki jutut liittyy seksiin. Eivät ole syvällisiä, ja yrittävät kovasti peitellä epävarmuuttaan. Vieraanvaraisia/avuliaita molemmat.

Ex oli vaaka ja toinen noista skorpioneista nouseva vaaka, en kestä heidän päättämättömyyttään, ja mielipiteen jos ilmaisee, se tehdään sen mukaan mitä oletetaan toisen haluavan kuulla.

Parasta ja huonointa en kyllä osaa valita. Tykkään kauriiden huumorista. Vesimiehien kanssa olen aina tullut toimeen, kuten myös jousimiehien ja kalojen. Ehkä huonoiten tulen toimeen leijonan ja vaa'an kanssa.

Vierailija
873/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ON PARAS! Kaikki muut TURPA KII! 😘😜

Vierailija
874/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinaat ovat parhaita. Luotettavia ystäviä,puolustavat läheisiään viimeiseen saakka. Heittäytymiskykyisiä ja tempperamenttisia. Kaikki oinaat joitten kanssa olen ollut, eivät ole pettäneet.

Vierailija
875/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuoinas on muuten ihan järkyttävä juoruakka tai juoru-ukko! Oletteko huomanneet? Rakastaa spekulointia, mässäilyä, muiden ihmissuhteiden analysointia.

Kyllä! Aurinkovaaka mieheni on kuuoinas (itse olen aurinko-oinas, kuuleijona, nouseva jouskari), on juuri tuollainen.

Vietetään parhaillaan joulua miehen vanhempien kanssa (kaikki 3 vaakoja), ollaan naureskeli tässä kälyn kanssa (leijona), kuinka turhamaisia nuo kolme on, aivan samasta puusta kaikki.

Vierailija
876/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat muista juoruilevat on kokemukseni mukaan vaa'at, neitsyet, oinaat ja skorpionit.

Vierailija
877/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuoinas on muuten ihan järkyttävä juoruakka tai juoru-ukko! Oletteko huomanneet? Rakastaa spekulointia, mässäilyä, muiden ihmissuhteiden analysointia.

Kyllä! Aurinkovaaka mieheni on kuuoinas (itse olen aurinko-oinas, kuuleijona, nouseva jouskari), on juuri tuollainen.

Vietetään parhaillaan joulua miehen vanhempien kanssa (kaikki 3 vaakoja), ollaan naureskeli tässä kälyn kanssa (leijona), kuinka turhamaisia nuo kolme on, aivan samasta puusta kaikki.

Lisään että minulla myös jollakin lailla varovainen olo ja varon sanomisiani leijona- kälyni kanssa. Hän määräilee omia vaaka-

vanhempiaan mennen tullen eikä pysty hyväksymään vanhenevien vanhempiensa tapaa olla ja elää, arvostelee koko ajan. Hän sosiaalinen, mukava ja reipas (mikä miellyttää minua oinaana) mutta kuitenkin jollakin tavalla pelottava.

Vierailija
878/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalat on hyvä imemään pippeliä

Vierailija
879/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nämä aurinkomerkit ja nousevat kuu ovat? Ikinä kuullutkaan.

Ihmisellä on kullakin oma syntymäkarttansa, joka kertoo missä merkissä kukin aurinkokuntamme planeetta on hänen tarkalla syntymähetkellään ollut. Lisäksi on nouseva merkki. Nämä planeetat vaikuttavat elämässämme eri osa-alueilla, aurinkomerkkisi on toki tärkein mutta vain ns. perusminä. Jos haluat tutkia syvemmälle ja tiedät syntymäkaupunkisi ja tarkan syntymäaikasi (ehkä äitisi muistaa, mutta se lukee myös syntymätodistuksessa), tästä linkistä saat englanniksi ilmaisen luonneanalyysin ja tiedon mm. kuu- ja nousumerkistäsi: https://astro.cafeastrology.com/natal.php

Myös aspektit kannattaa lukea tarkkaan, nekin kertovat paljon luonteesta. :)

Thanks. Olisin kyllä googlannut itse mutta kun en tiennyt mitä olisin googlannut.

Vierailija
880/12684 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioneista pidän yleensä.

Huonoksi puoleksi olen kuitenkin kokenut monen kokemuksen perusteella sen, että turhaankin salailevat asioita (joiden salaamisesta ei edes hyötyä heille, joskus jopa päinvastoin paljastuessa) ja punovat ison verkon sanomatta jättämisiä ja salaisuuksia elämänsä aikana (hämähäkkieläin...).

Tuntevat pitävänsä niin asiat hallinnassaan, mutta se salamyhkäisyys voi välillä kääntyä heitä itseään vastaan. Tästä olen antanut palautetta...

Skorpionista sanotaan, että hallinnan menettämisen pelko on heidän suuri oppiläksynsä. Kukaan ei voi hallita ympäristöään loputtomiin, ei edes skorpioni. Usein siksi sulkevat asioita pois ja ovat mustavalkoisia ja ehdottomia (esim selibaatti), koska se antaa hallinnan tunteen vaikka on myös itse asiassa asioiden pakoa.