Naiset vallottaa bussissa penkkejä laukuillaan
Istuvat käytäväpaikalla ja pitävät laukkujaan ikkunapaikalla. Mikä on kun ei ole köytöstapoja?
Kommentit (17)
En halua, että joku turilas tulee viereeni haisemaan!
Kysy niiltä onko laukullasi matkalippu !
Voi tänään inkkeliä ihmetyttää ja kummastuttaa moni asia!!
Mun mielestä ei ole väärin, jos bussi on lähes tyhjä tai korkeintaan puolillaan. Tuolloin on mielestäni outoa, jos vieras tulee istumaan viereen, kun vapaita paikkoja olisi yllin kyllin muutoinkin.
Suussa on sellainen mahtava ominaisuus että
1) sen voi avata
2) voi tuottaa ääntä.
Sano niille naisille, että "istuisin tähän".
Laukkuni maksaa enemmän kuin tienaat kuukaudessa. Lopeta valitus.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei ole väärin, jos bussi on lähes tyhjä tai korkeintaan puolillaan. Tuolloin on mielestäni outoa, jos vieras tulee istumaan viereen, kun vapaita paikkoja olisi yllin kyllin muutoinkin.
Ne on ihan kaikille tarkoitettuja vaikka muualla olisikin tilaa
Vierailija kirjoitti:
Laukkuni maksaa enemmän kuin tienaat kuukaudessa. Lopeta valitus.
Ai sun temufeikkilaukku
Vierailija kirjoitti:
1) sen voi avata
2) voi tuottaa ääntä.
Ei tarvi edes sanoa voi istua sen laukun päälle
Vierailija kirjoitti:
1) sen voi avata
2) voi tuottaa ääntä.
Ai "istuisin sinne ikkunapaikalle sun laukun päälle". Pari kertaa koittanut niin ei naisella ilmekään värähdä eikä hievahda. Niin ovat itseään täynnä.
En halua jotain miestä viereeni istumaan hajareisin.
Istu ens kerralla päälle. Eikllhän se mulkku ymmärrä väistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan kaikille tarkoitettuja vaikka muualla olisikin tilaa
No kuka helvetti tulee vieraan kylkeen kiinni istumaan, jos tilaa on muuallakin? Ei oo onneksi omalle kohdalle tuollaista osunut, mutta vaihtaisin silloin ite saman tien paikkaa toiselle vapaalle paikalle.
Kai sen isomman oman tilan luulisi ihan jokaiselle kelpaavan, jos siihen on vain mahdollisuus? Voi käsiään ja jalkojaankin silloin vähän vapaammin oikoa ilman huolta, että ne olisi vieressä istuvassa kiinni.
Aina kun olen rannalla valoisaan aikaan hetken katsomassa maisemaa, usein joku törvelö nainen puhuu kovaa puhelimeen lenkkeilen ja tulee ohi ihan läheltä. Tampere. Opetelkaa ottamaan muut huomioon, myös bussissa. Muille itsestäänselvyys. Ei kailoteta muidenkaan kanssa siellä missä muut etsii rauhaa ja taukoa. Kiitos.
Onko se äijähaara joka vie kaksi paikkaa sitten jotenkin parempi vaihtoehto?
Jos se laukku on siinä penkillä, niin se tarkoittaa, ettei nainen halua sinua viereensä istumaan. Älä silloin tunge siihen. Voit tietysti kysyä, onko ok, jos istut siihen, niin nainen voi halutessaan poistua.
Eikö niille riitä että läskeillä perseillääm varailee penkkejä. Nykyään täytyy laukuillakin