Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Onko rapu ja leijona sitten jotenkin toistensa vastakohtia? Kuu ja Aurinko? Isovanhempani olivat leijona (pappa) ja rapu (mummo) ja olivat yhdessä teineistä aina papan kuolemaan asti. Mummo kuoli seuraavana vuonna. Yhdessä ehtivät olemaan 69 vuotta! :)
Ihanaa! <3 Kuuhan kyllä edustaa naista ja aurinko miestä, että siinäkin mielessä kuulostaa kauniilta rakkaustarinalta. :) Tämä pisti hymyilyttämään ja jotenkin liikutuinkin. Toivottavasti kalojen (minä) ja oinaan (mieheni) liitto kestää ainakin yhtä pitkään!
Ympärillä paljon maanmerkkejä, skorpioneja ja leijonia. Ei pahemmin muita merkkejä.Lapset leijona, neitsyt ja kauris. Leijona rakastaa huomioto. Itse olen härkä ja mieheni neitsyt.Paras merkki minusta on kauris.Tasapainoisia, huumorintajusia ja viisaita.
Skorpionit hieman konstikkaita mikä tulee rakkauselämään. Pistäviä kommenteineen välillä.
Olen aurinko skorpioni, nouseva rapu ja kuu kaloissa. Olen vaativassa ihmissuhdetyössä, johon vesimerkit vissiin sopiikin. Ihan mielenkiinnosta ollut näitä selvitellä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinasnaiset ihan hirveitä, etenkin työelämässä. Kiusaajia ja päällepäsmäreitä!
Vaakanaiset epätasapainoisia, mielialat heittelee nollasta tuhanteen minuutin sisällä.
t. Kaksosnainen
Voin allekirjoittaa tuon oinasnaisen kiusaajana, ei muutenkaan ehkä kovin miellyttävä, jos yleistää.
Täällä myös huonoja kokemuksia nimenomaan oinasnaisista. Tiukkapipoisia ja takakireitä, toisaalta lapsellisia rätkättäjiä ja päällekäyviä kiusaajia. Muiden tapaamieni horoskooppien edustajissa on sen sijaan ollut ihmistyyppejä laidasta laitaan. Leijonissa, neitsyissä ja kaksosissa ehkä eniten mukavia tapauksia. Itse olen vaaka.
Aurinko kalat, nouseva skorpioni ja kuu skorpionissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egyptiläis-kaldealainen horoskooppijärjestelmä eli tämä tavallinen horoskooppimme edellyttää että oinaan ja leijonan tähtikuviot ovat ne jotka vaikuttavat syntyvän lapsen luonteeseen. Kuitenkin ne oikeat tähdistöt ovat horoskooppien laatimisen jälkeen n. 3000 vuotta sitten liikkuneet, joten jos olet syntynyt nykyisin vaikkapa 5.8. ja koet olevasi mahtava leijona, et sitä olekaan, koska olet oikeasti syntynyt ravun tähdistön vaikutuspiirissä. Taas 5.4. syntynyt itsepäinenja kovaääniseksi haukuttu oinas onkin oikeasti hiljainen ja runollinen kala. Jne...
Sä olet nyt noin 500 sadas henkilö tässä ketjussa, joka tulee kertomaan tuon itsestäänselvyyden jotenkin uutena asiana....
Tuossa ei ole mitään uutta, kaikki tietää tuon. Osa astrologian harrastajista harrastaa sideerista astrologiaa, ja se on ollut tunnettu asia länsimaissa jo jostain 60-luvulta, ja esim. veedinen astrologia on tuhansia vuosia vanhempaa kuin länsimainen.
On hyvä olla 500-sadas 60-kymmentäluvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Egyptiläis-kaldealainen horoskooppijärjestelmä eli tämä tavallinen horoskooppimme edellyttää että oinaan ja leijonan tähtikuviot ovat ne jotka vaikuttavat syntyvän lapsen luonteeseen. Kuitenkin ne oikeat tähdistöt ovat horoskooppien laatimisen jälkeen n. 3000 vuotta sitten liikkuneet, joten jos olet syntynyt nykyisin vaikkapa 5.8. ja koet olevasi mahtava leijona, et sitä olekaan, koska olet oikeasti syntynyt ravun tähdistön vaikutuspiirissä. Taas 5.4. syntynyt itsepäinenja kovaääniseksi haukuttu oinas onkin oikeasti hiljainen ja runollinen kala. Jne...
Sä olet nyt noin 500 sadas henkilö tässä ketjussa, joka tulee kertomaan tuon itsestäänselvyyden jotenkin uutena asiana....
Tuossa ei ole mitään uutta, kaikki tietää tuon. Osa astrologian harrastajista harrastaa sideerista astrologiaa, ja se on ollut tunnettu asia länsimaissa jo jostain 60-luvulta, ja esim. veedinen astrologia on tuhansia vuosia vanhempaa kuin länsimainen.
On hyvä olla 500-sadas 60-kymmentäluvulta.
Viidessadas kommentoija tässä ketjussa. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaakanaiset epätasapainoisia, mielialat heittelee nollasta tuhanteen minuutin sisällä.
t. Kaksosnainen
Voin allekirjoittaa tuon oinasnaisen kiusaajana, ei muutenkaan ehkä kovin miellyttävä, jos yleistää.
Täällä myös huonoja kokemuksia nimenomaan oinasnaisista. Tiukkapipoisia ja takakireitä, toisaalta lapsellisia rätkättäjiä ja päällekäyviä kiusaajia. Muiden tapaamieni horoskooppien edustajissa on sen sijaan ollut ihmistyyppejä laidasta laitaan. Leijonissa, neitsyissä ja kaksosissa ehkä eniten mukavia tapauksia. Itse olen vaaka.
Lapsuudenystäväni on triplaoinasnainen - aurinko, kuu ja venus kaikki oinaassa. Nouseva jousimies. Ei mitään hajua hänellä mistään käytöstavoista, elämänhallinnasta tai vastuunotosta. Surullista tosiaan, hän on tosi hauska ja hyvää tarkoittava ihminen mutta mikään ei tunnu onnistuvan elämässä mutta mikään ei ole toisaalta oma vikakaan. Miessekoilut, alkoholismi, talousasiat...you name it. Lähtee aina soitellen sotaan tosi varmana siitä että nyt kaikki hoituu muttei itse hoida mitään vaan ihmettelee kun asiat ei vain tapahdu hänelle kun hän niin toivoo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kaksosnainen
Lapsuudenystäväni on triplaoinasnainen - aurinko, kuu ja venus kaikki oinaassa. Nouseva jousimies. Ei mitään hajua hänellä mistään käytöstavoista, elämänhallinnasta tai vastuunotosta. Surullista tosiaan, hän on tosi hauska ja hyvää tarkoittava ihminen mutta mikään ei tunnu onnistuvan elämässä mutta mikään ei ole toisaalta oma vikakaan. Miessekoilut, alkoholismi, talousasiat...you name it. Lähtee aina soitellen sotaan tosi varmana siitä että nyt kaikki hoituu muttei itse hoida mitään vaan ihmettelee kun asiat ei vain tapahdu hänelle kun hän niin toivoo...
Itse tiedän triplaoinas miehen, se on myös hieman erikoinen.
Todella vihainen valtiolle siitä, että sen vaimo jätti sen.
Kuulemma valtio maksaa lapsilisää yms. sen vaimolle, joten se pystyi jättämään sen. Se syy siihen jättämiseen oli se, että se triplaoinas mies kävi koko ajan *uorissa, ja jäi sitten kiinni siitä, mutta syy on tosiaan valtion......
Sillä on muitakin outoja juttuja, mutta tuo on mielestäni ihan uskomaton perustelu, ja se on sen kanssa ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Kaksosnainen
Itse tiedän triplaoinas miehen, se on myös hieman erikoinen.
Todella vihainen valtiolle siitä, että sen vaimo jätti sen.
Kuulemma valtio maksaa lapsilisää yms. sen vaimolle, joten se pystyi jättämään sen. Se syy siihen jättämiseen oli se, että se triplaoinas mies kävi koko ajan *uorissa, ja jäi sitten kiinni siitä, mutta syy on tosiaan valtion......
Sillä on muitakin outoja juttuja, mutta tuo on mielestäni ihan uskomaton perustelu, ja se on sen kanssa ihan tosissaan.
Oinaat on hulluja egomaanikoita.
Olen nouseva leijona, eräs läheinen on leijona . Kumpi meistä voittaa jos riidellään? Riidat lähes murhia välillämme.
Oinaat on rasittavimpia, ravut ikävimpiä, vaa'at ärsyttävimpiä ja jousimiehet mitäänsanomattomimpia.
Tykkään häristä, kauriista, vesimiehistä ja kaloista. Skorpionit, leijonat ja jopa kaksoset on ok. Tulen aivan erityisen hyvin toimeen muiden neitsyiden kanssa.
-neitsyt
P. S. Itsekin tunnen pari sekopäistä ja seinätyhmää oinasta.
Vierailija kirjoitti:
Onpas paljon skorpionivihaa täällä :D Tunteekohan puoletkaan skorpparien dissaajista yhtään skorpionia henkilökohtaisesti. Itse tunnen pari ja ovat ihan tavallisia, mukavia ihmisiä. Ainoan yhdistävän tekijän voisin sanoa olevan tunteellisuus.
Ja ei, en ole itse skorppari, olen neitsyt.
Tunnen läheisesti kaksi. Toinen on rakas siskoni: tulemme hyvin toimeen, hän tuntee vahvasti, julmasti jotenkin, kaikki asiat. Voi olla monelle käsittämätön tyyppi. Todella älykäs ja samalla tyhmä kun ei ikinä näe asioita toisten näkökulmasta. Uskollinen puoliso ja taitava äiti.
Olen tosi epäsovinnainen, luova ja voimakkaasti tunteva. Ja horoskoopiltani kauris. Sen verran tiedän horoskoopeista, että mikään noista ominaisuuksista ei ole ns. virallisesti kauriin. Mahtaa olla hämmentävää, jos on tehnyt minusta päätelmiä horoskoopin perusteella ja sitten tutustuukin paremmin. :D
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi epäsovinnainen, luova ja voimakkaasti tunteva. Ja horoskoopiltani kauris. Sen verran tiedän horoskoopeista, että mikään noista ominaisuuksista ei ole ns. virallisesti kauriin. Mahtaa olla hämmentävää, jos on tehnyt minusta päätelmiä horoskoopin perusteella ja sitten tutustuukin paremmin. :D
Nouseva merkkisi ja kuusi voi kertoa sinusta enemmän kuin aurinkosi. :)
Onko neitsytnaiset kovia pettämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouseva merkkisi ja kuusi voi kertoa sinusta enemmän kuin aurinkosi. :)
Tämä oli uutta tietoa. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikista merkeistä voi tietenkin kuoriutua sopivissa olosuhteissa pettäjiä, mutta eniten sitä tuntuvat harrastavan levoton kaksonen, vastuuntunnoton jousimies ja romanssia rakastava vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kaikista merkeistä voi tietenkin kuoriutua sopivissa olosuhteissa pettäjiä, mutta eniten sitä tuntuvat harrastavan levoton kaksonen, vastuuntunnoton jousimies ja romanssia rakastava vaaka.
Vähiten pettäviä oman kokemukseni mukaan on leijona ja härkä.
Leijona ei voi pettää helposti, koska leijonilla on sellainen kunniakoodisto, ja se tekisi leijonasta jotenkin alempiarvoisen omissa silmissään, joten leijonat ei yleensä petä, tai itse asiassa en tunne yhtään leijonaa, joka olisi koskaan pettänyt ja tunnen niitä kymmeniä.
Härkä taas on, no, härkä, ne varmaan murtuisi jotenkin sisäisesti, jos ne on sitoutuneita ja päätyy pettämään.
Kuukalat on myös hyvin uskollinen, niin kuin kuurapukin, niillä on se tunne-elämän vesi tuollainen, että ne sitoutuu tunnetasolla voimakkaasti.
Tuo nyt oli vain yleistystä, varmasti joku vaakapainotteinen leijona/härkä on kiinnostunut pettämisestä, mutta noin yleisesti ottaen.
Anteeksi nyt kun korjaan, mutta vaaka on kylläkin tasapainotteleva eikä tasapainoinen...kaikki tuntemani vaa'at ovat neuroottisia siitä, pitävätkö kaikki varmasti heistä.
T. Pisteliäs, kylmä neitsyt