Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12736)

Vierailija
8281/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on signature leijona?

Signature leijona:

Jos Signaturesi on leijona, sinulla on suuri sydän. Tämä horoskooppimerkki on kuuluisa anteliaisuudestaan. Tykkäät antaa. Leijonat tarvitsevat luksusta ympärilleen. He nauttivat muiden ympärillä olemisesta, saavat ihmiset nauramaan ja piristämään heitä. Olet optimistinen ja sinulla on paljon energiaa. Pystyt tartuttamaan muut intohimoasi.

Jos elät leijonan negatiivisen ilmentymän mukaan, voit tulla ylimieliseksi ja kerskailevaksi. Leijonilla on yleensä suuri ego, mutta on tärkeää ymmärtää, että tämä satuttaa ihmisiä ympärilläsi. Voit olla hallitseva ja ylimielinen. Jos näytät muille pehmeän puolesi, he antavat sinulle kaiken haluamasi rakkauden.

Äitini oli Härkä jolla Ss Leijona, kuulostaa hyvin paljon hänen elämänkaareltaan.

Itse olen Kaksoset Ss Vaaka ja minun oli usein vaikeaa ymmärtää äitiäni.

Vierailija
8282/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyll

ä ne raskaimmat ihmiset elämässäni ovat olleet poikkeuksetta rapuja. Myös tuttavapiirissäni tämä merkki on yliedustettuna, kun vaikeista tyypeistä puhutaan. Ei voi mitään.

Rapumiehet ovat turvallisia persoonia.

Eivät ole, koska hakevat aina itse turvaa ja äitihahmoa jokaisesta tuntemastaan naispuolisesta henkilöstä. Passattavina tykkäävät olla ja pitävät uhriutumisesta. Ehkä jokin henkisesti kypsä yksilö voi olla kasvanut sen tietynlaisen lapsenomaisuuden yli, mikä ravuilla vaikuttaisi olevan yleinenkin piirre ihan sukupuolesta riippumatta.

Mikä ihmeen totuuden torvi sinä kuvittelet olevasi? Ravuille on luonnollista hakea ja antaa turvaa - sukupuolesta riippumatta. Äiti ja äitiys on vahvasti osa rapua ja ravun kanssa saat koko paketin. Uhriutumista on erilaista, joten riippuu tapauksesta. Mikä lapsenomaisuus?

En ole tuo aikaisempi kirjoittaja, mutta allekirjoitan kyllä tietynlaisen lapsenomaisuuden. Rapu loukkaantuu helposti ja mököttää sitten suu mutrussa odottaen anteeksipyyntöä. Hänen itsensä on lisäksi oman kokemukseni mukaan vaikea pyytää mitään anteeksi. Tuntemillani ravuilla on lisäksi ollut eriasteisia vaikeuksia ottaa muita huomioon silloin, kun ovat itse syystä tai toisesta huonolla tuulella. Mielestäni tuo kaikki on varsin lapsellista käytöstä.  En tiedä oletko itse tai onko joku läheisesi rapu, mutta kirjoituksestasi paistaa loukkaantuminen merkin puolesta. Totta kai ihmiset ovat yksilöitä, sehän täällä on monta kertaa todettu ja niin edellinenkin kirjoittaja sanoi. En silti ihan ymmärtänyt, että mitä tarkoitit erilaisella uhriutumisella?

En itsekään miellä rapua erityisen turvalliseksi persoonaksi - siis ainakaan sellaiseksi, jolta itse turvaa sitä kaivatessani hakisin. Oman kokemukseni mukaan rapumiehet ovat ailahtelevia, epämiellyttävän takertuvia ja omaavat hämmentävän usein tavalla tai toisella ongelmallisen äitisuhteen. Mikä "koko paketti"?

En ole rapu mutta hakeudun rapujen seuraan ja saan heiltä aina tukea ja turvaa. Rapu ei ole samalla tavalla hyökkäävä kuin esimerkiksi sotiva oinas. Jos haluat tappelevan ihmisen niin valitse oinas, ne toimii suoraan ja ajattelematta. Rapu puolustaa rakkaitaan ja suojelee mutta ei hypi naamalle. Lapsellisuus ja lapsenomaisuus ovat kaksi eri asiaa.

Koko paketilla tarkoitin että ravun äitimäisyys on sukupuolesta riippumatta ja et voi saada rapua ilman laajaa tunneskaalaa. Ravut ovat todella tunteellisia ja herkkiä, loukkaantuvat helposti ja muistavat vääryyden. Kova kuori suojaa ravun herkkää sisintä mitä rapu ei näytä helposti muille ellei toden teolla luota ja rakasta juuri sinua. Ravulle perhe ja ystävät ovat kaikki kaikessa. Tunteet ovat todella suuri hämmennys jopa ravulle itselleenkin.

Taas tämä rapuhullu valtaa alaa.

Kukaan ei ole sinun alaasi vallannut, me ei nyt olla sun olkkarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8283/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon teillä on eri merkeissä planeettoja vai ovatko keskittyneet samaan merkkiin tai ilma-, tuli-, vesi- ja maamerkkeihin? Mulla on varsin kirjava kartta:

Nousumerkki neitsyessä

Aurinko vesimiehessä

Kuu kaksosissa

Merkurius kauriissa

Venus kaloissa

Mars oinaassa 

Signature sign on Jousimiehessä

Mitä sanoisitte tästä kartasta?

Elän elämääni siten, että tiedostan, että elämä on muutosta. Ulospäin olen varsin hillitty, mutta perusluonteeltani en ole niin rauhallinen. Liian kiltti olen aiemmin ollut. Olen vaihtelevasti puhelias ja hiljainen.

Vierailija
8284/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten paljon teillä on eri merkeissä planeettoja vai ovatko keskittyneet samaan merkkiin tai ilma-, tuli-, vesi- ja maamerkkeihin? Mulla on varsin kirjava kartta:

Nousumerkki neitsyessä

Aurinko vesimiehessä

Kuu kaksosissa

Merkurius kauriissa

Venus kaloissa

Mars oinaassa 

Elän elämääni siten, että tiedostan, että elämä on muutosta. Ulospäin olen varsin hillitty, mutta perusluonteeltani en ole niin rauhallinen. Liian kiltti olen aiemmin ollut. Olen vaihtelevasti puhelias ja hiljainen.

Muuten meni oikein, paitsi signature sign on kaksosissa, tämä siis korjauksena

Vierailija
8285/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nousumerkki neitsyessä

Aurinko vesimiehessä

Kuu kaksosissa

Merkurius kauriissa

Venus kaloissa

Mars oinaassa 

Itselläni on huvittavan ilmapainotteinen kartta, nousu ja lähiplaneetat ilmaa, yhtä maata lukuunottamatta.

Kaukaisemmissa planeetoissa 1 vesi, 2 tulta, 2 ilmaa.

Pelkkien elementtien perusteella voisin kuvitella että minua pidettäisiin pintaliitäjänä tms. mutta oikeasti olen monelta kannalta asioita pohtiva ja tärkeissä asioissa sinnikäs, järkeilijä enemmän kuin tunneihminen.

Vierailija
8286/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veedinen astrologia on kuulemma paljon parempi kuin länsimaalainen. Se on vanhempi ja asioita näkee niiden monimutkaisten karttojen kautta tarkemmin. Niissä mennään syvemmälle elämässäsi ja ovat erittäin yksityiskohtaisia niissä mitä on tapahtunut ja mitä voi tulla tapahtumaan.

Hankalaksi tekee sen, että Veedinen kartta voi olla erilainen länsimaalaiseen karttaan nähden. Mutta noista kahdesta ensimmäinen mainittu olisi tarkempi.

Vierailija
8287/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä

Aurinko skorpionissa

Kuu oinaassa

Merkurius skorpionissa

Venus skorpionissa

Mars jousimiehessä

Signature sign skorpionissa

Vierailija
8288/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Täällä

Aurinko skorpionissa

Kuu oinaassa

Merkurius skorpionissa

Venus skorpionissa

Mars jousimiehessä

Paljon skorpionia (vettä) ja tulta, millainen olet?

t. Se kirjavan kartan omistaja-Vesimies

Vierailija
8289/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on signature leijona?

Signature leijona:

Jos Signaturesi on leijona, sinulla on suuri sydän. Tämä horoskooppimerkki on kuuluisa anteliaisuudestaan. Tykkäät antaa. Leijonat tarvitsevat luksusta ympärilleen. He nauttivat muiden ympärillä olemisesta, saavat ihmiset nauramaan ja piristämään heitä. Olet optimistinen ja sinulla on paljon energiaa. Pystyt tartuttamaan muut intohimoasi.

Jos elät leijonan negatiivisen ilmentymän mukaan, voit tulla ylimieliseksi ja kerskailevaksi. Leijonilla on yleensä suuri ego, mutta on tärkeää ymmärtää, että tämä satuttaa ihmisiä ympärilläsi. Voit olla hallitseva ja ylimielinen. Jos näytät muille pehmeän puolesi, he antavat sinulle kaiken haluamasi rakkauden.

Olen aina ihmetellyt mistä tulee kauneuden ja "luksuksen" kaipuuni. Nyt selvisi. T. Aurinkorapu, nousuleijona

Vierailija
8290/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on signature neitsyt? Itse olen leijona, mutta nousuni ja kaikki persoonalliset planeettani kuuta lukuunottamatta ovat neitsyessä. Leijonan merkkiä en koe kovinkaan omakseni, olen enemmänkin laidoilla tarkkailija kuin kaiken keskipiste. Minuun kiinnitetään kyllä huomiota, mutta se tekee minut usein vain vaivautuneeksi. Ihmiset kuvailevat ensivaikutelmani olevan viileä ja ylimielinen, vaikka olen lähinnä ujo. Leijonan tyypilliset piirteet tulevat esiin enemmän läheisteni kanssa, joita on suhteellisen vähän sillä en ole kovin sosiaalinen. Viihdyn yksin, vaikka minulla perhe onkin.

...saatoin vastata osittain jo omaan kysymykseeni, mutta jatkakaa, jos kommentteja löytyy. Olisin myös utelias kuulemaan muista, jotka omaavat leijonaa ja neitsyttä kartallaan. Nämä kaksi merkkiä ovat jotenkin niin erilaiset.

Vierailija
8291/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on signature neitsyt? Itse olen leijona, mutta nousuni ja kaikki persoonalliset planeettani kuuta lukuunottamatta ovat neitsyessä. Leijonan merkkiä en koe kovinkaan omakseni, olen enemmänkin laidoilla tarkkailija kuin kaiken keskipiste. Minuun kiinnitetään kyllä huomiota, mutta se tekee minut usein vain vaivautuneeksi. Ihmiset kuvailevat ensivaikutelmani olevan viileä ja ylimielinen, vaikka olen lähinnä ujo. Leijonan tyypilliset piirteet tulevat esiin enemmän läheisteni kanssa, joita on suhteellisen vähän sillä en ole kovin sosiaalinen. Viihdyn yksin, vaikka minulla perhe onkin.

...saatoin vastata osittain jo omaan kysymykseeni, mutta jatkakaa, jos kommentteja löytyy. Olisin myös utelias kuulemaan muista, jotka omaavat leijonaa ja neitsyttä kartallaan. Nämä kaksi merkkiä ovat jotenkin niin erilaiset.

Signature Neitsyt:

Olet vaatimaton, tehokas ja avulias. Työskentelet kovasti. Tuottavuus on sinulle erittäin tärkeää. Neitsyt kiinnittävät erityistä huomiota yksityiskohtiin ja ratkaisevat ongelmat analysoimalla niitä. Järkevä ajattelu on yksi vahvuuksistasi.

Neitsyt ovat luotettavia ja heillä on vahva velvollisuudentunne. Tällä merkillä on erittäin voimakkaat aivot. He mieluummin ajattelevat kuin tunteet. Tunteiden ilmaiseminen voi joskus olla heille haastavaa.

Vierailija
8292/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Signature Neitsyt:

Olet vaatimaton, tehokas ja avulias. Työskentelet kovasti. Tuottavuus on sinulle erittäin tärkeää. Neitsyt kiinnittävät erityistä huomiota yksityiskohtiin ja ratkaisevat ongelmat analysoimalla niitä. Järkevä ajattelu on yksi vahvuuksistasi.

Neitsyt ovat luotettavia ja heillä on vahva velvollisuudentunne. Tällä merkillä on erittäin voimakkaat aivot. He mieluummin ajattelevat kuin tunteet. Tunteiden ilmaiseminen voi joskus olla heille haastavaa.

Löytyykö tietoa Signature Kaksosista?

Vierailija
8293/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Signature Neitsyt:

Löytyykö tietoa Signature Kaksosista?

Signature Kaksoset:

Olet utelias, nokkela ja puhelias. Olet suuri tarkkailija, joka huomaa jokaisen yksityiskohdan ja tekee siitä sitten sananlaskun. Kaksoset ovat uskomattoman älykkäitä. He rakastavat lukea ja kirjoittaa, ja he ovat yleensä lahjakkaita ilmaisemaan itseään.

Kaksosilla ei kuitenkaan ole keskittymistä, ja ne ovat joskus pinnallisia. Kyllästyt nopeasti. Tämän vuoksi tarvitset paljon henkistä stimulaatiota. Kaksoset ovat elinikäisiä oppijoita: he ovat yksinkertaisesti rakastuneita tietoon.

Vierailija
8294/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pathaimmat:

Vaaka

Skorpioni

Pahimmat:

Neitsyt

Härkä

Sielunmaisemat ei vaan kohtaa.

Vierailija
8295/12736 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet ovat pahin. Hörhöjä taivaanrannanmaalareita.

Minä tiedän. Olen vesuri itse.

Vierailija
8296/12736 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko rapu Merkurius leijona?

Vierailija
8297/12736 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Täällä

Aurinko skorpionissa

Kuu oinaassa

Merkurius skorpionissa

Venus skorpionissa

Mars jousimiehessä

Paljon skorpionia (vettä) ja tulta, millainen olet?

t. Se kirjavan kartan omistaja-Vesimies

Kiitos kysymyksestä Vesimies 💖 Olen tunneihminen, perusteellinen ja sitkeä sekä helposti innostuva. Aiemmin matkustelin paljon (mars jousimiehessä). Merkurius on minulla huoneessa 1, joten lukeminen ja kirjoittaminen on lähellä sydäntä.

Millainen Sinä olet? 💖

Vierailija
8298/12736 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestystulos selittää parhaiten narsistisimmat merkit, siis kolmen kärki.

Vierailija
8299/12736 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut kateellisia pomottajia huonoilla seurauksilla. Varastavat toisilta ideoita, aivan hulluja suuttuessaan, lapsellisia.

Vierailija
8300/12736 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorppionit piilopyrkyreitä, esittävät vaatimattomampaa kuin ovat. Pirullisia, ilkeitä, tappavat toiset sanoillaan ja nauravat kuin hullut päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi