Hyväksyisitkö miehelläsi naispuolisen ystävän joka on ollut seksikumppani?
Siis ennen suhteenne alkua ovat harrastaneet seksiä.
Kommentit (59)
En. Silti harmittaa ettei mies hyväksy minun miespuolista (expano) ystävääni..
Miksi niitä ex-panoja pitää roikottaa ystävinä?
Hyväksyisin jos seksiä ei enää ole.
Eipä se minulle kuulu, kenet mieheni valitsee ystävikseen. En ole mikään mieheni vartija.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:14"]
[/quote]
Koska ihminen voi olla tosi kiva ja ihana.
Mun parhaat kaverit on eks-panoja ja jos mies ei sitä kestä, sen itsetunto ei kestä muutakaan. Olen pitänyt vaatimuksena sitä, että sen kestää. Moni luulee kestävänsä, mutta alkaa nillittämään vähän ajan kuluttua. Uusi heila on aina se joka lähtee. Toiseen eksään minulla on ollut 20 vuoden kaverisuhde ja toiseen 15 vuoden.
Jos siinä oli alunperinkin mukana ystävyyttä eikä pelkästään seksiä, niin kyllä; jos ei, niin ihmettelisin tietysti, että mitä siinä on takana. En muutenkaan pidä ajatuksesta, että määräilisin, kuka saa olla mieheni ystävä ja kuka ei.
En, eikä miehenikään varmasti tykkäisi että mulla olisi tollaisia ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:17"]
[/quote]
[/quote]
Miksi niihin panoihin pitää edes tutustua noin syvällisesti?
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:27"]
[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 18:17"]
[/quote]
[/quote]
Miksi niihin panoihin pitää edes tutustua noin syvällisesti?
[/quote]
Miksi ei? :O
Ruma ajatusmaailma sulla.
Hyväksyisin. En minäkään himoitse entisiä suhteitani seksuaalisessa mielessä, jos on vuosia vietetty yhdessä ja toinen ihminen tuntee minut paremmin, mitä lähiomaiseni, tietysti haluan pitää ihmisen ystävänä, jos ero on tapahtunut sopuisasti. En ole mieheni äiti enkä evää/anna lupaa miehelleni mennä hiekkalaatikolle milloin kenenkin kanssa. Mieheni on aikuinen mies ja vastaa itse omista menemisistään/ystävistään. En voi millään ymmärtää kyttäämistä ja vahtimista, se joka pettää, pettää vahtimisesta huolimatta.
En, eikä mieskään hyväksyisi mulle.
Onko av tosiaan pullollaan näin epävarmoja ihmisiä. Minä en missään tapauksessa ole mitään mieltä siitä kuka on poikaystäväni kaveri, eipä tulisi hänelle tosin mieleenkään alkaa "hyväksyttämään" minulla kavereitaan, eikä minulla mieleenkään asiaan puuttua.
Mun mies on ystävä kaikkien entisien heilojen kanssa ja ei mulla ole sitä vastaan mitään. Ei niitä tosin ole kuin kolme ja yhden kanssa olen minäkin lähemmin tutustunut, niin että ollaan oltu tekemisissä ilman miestänikin. Yhdenyönjutuista en tiedä.
Mulla on vain yks exä ja sit toinen sellanen kaveripano -tyyppi. Exän kanssa en ole enään missään tekemisissä, vaikka erottiikin sovussa. Kaverin kanssa oon tekemisissä vieläkin ja ei mun miestä näytä haittaavan. Tosin, ehkä se saattaa vaikuttaa asiaan, että kyseessä on nainen. Yhden yön juttuja mulla ei ole.
Vaikeaa olisi, vaikka itsetuntoni on hyvä, enkä ole epävarma. Vaikka mies sanoo saavansa minulta elämänsä parasta seksiä ja minun oleva elämänsä nainen, eikä hän ole koskaan rakastunut kehenkään yhtä tulisesti kuin minuun. Silti...vaikeaa olisi. Ei siksi, etten luottaisi, vaan ...en mä osaa edes sanoa!
En hyväksyisi.
Mun miehellä ei ole naisia ystävinä. On naispuolisia vanhoja tuttuja joita moikkailee kaupungilla ja juttelee heidän kanssaan esim. viihteellä mutta eivät pidä aktiivisesti yhteyttä puolin ja toisin. Jos nyt yht'äkkiä ilmestyisi joku nainen jonka esittelisi hyvänä ystävänä, tulisi epäilys että on jotain enemmän kuin "ystävyyttä".
Tottakai, olemme molemmat aikuisia ihmisiä ja ystäviä kenen kanssa haluamme. Jos on joskus ollut sängyssä jonkun kanssa ja se on jo mennyttä, miksi oletetaan että se toistuisi, varsinkaan jonkun ex-puolison kanssa?
En