Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12736)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani härkänaiset (4) ovat laiskoja ja elävät miehiensä siivellä. Ovat pinnallisia ja itsekkäitä ja tuntuvat vaan nukkuvan. Nämä neljä ovat myös todella draamanhakuisia ja huomionkipeitä.
Äitini oli Härkä ja juuri tuollainen. Nuorempana kyllä hoivasi työkseen ja kotona, sekä piti siistinä kodin ja perheenjäsenet, mutta elintapojensa (ruoka, alkoholi, liikkumattomuus) ja jähmeän ajatusmaailman vuoksi sairaseläköidyttyään laiska siipeilijä. Aina tappelemassa Kalat-siskonsa kanssa kuin teinit. Huomionkipeä nuoresta asti, mustasukkainen, vaikka petti itse.
Itselläni on venus Härässä ja omaan kyllä hedonistisia piirteitä, mutta en tuossa määrin. Inhoan draamaa, en ole ollut aikuisiällä kenenkään elätettävänä ja joustavuus on toinen nimeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani härkänaiset (4) ovat laiskoja ja elävät miehiensä siivellä. Ovat pinnallisia ja itsekkäitä ja tuntuvat vaan nukkuvan. Nämä neljä ovat myös todella draamanhakuisia ja huomionkipeitä.
Äitini oli Härkä ja juuri tuollainen. Nuorempana kyllä hoivasi työkseen ja kotona, sekä piti siistinä kodin ja perheenjäsenet, mutta elintapojensa (ruoka, alkoholi, liikkumattomuus) ja jähmeän ajatusmaailman vuoksi sairaseläköidyttyään laiska siipeilijä. Aina tappelemassa Kalat-siskonsa kanssa kuin teinit. Huomionkipeä nuoresta asti, mustasukkainen, vaikka petti itse.
Itselläni on venus Härässä ja omaan kyllä hedonistisia piirteitä, mutta en tuossa määrin. Inhoan draamaa, en ole ollut aikuisiällä kenenkään elätettävänä ja joustavuus on toinen nimeni.
Venus onkin härälle se paras sijainti, omassa planeetassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt oikein, että Saturnus liittyy talouteen ja Jupiter onnekkuuteen? Jos kyllä, mitkä mahtaa olla parhaimmat sijainnit? Tai huonoimmat?
Omissa planeetoissaan perinteisesti paras, eli Saturnus kauriissa ja Jupiter jousimiehessä. Pahimmat sitten vastamerkit, eli Saturnus ravussa ja Jupiter kaksosissa.
Itselläni Jupiter on karttani ainoa Skorpioni ja vesimerkki, Saturnus Vaaka jota muutenkin paljon kartalla.
JupiterSkorpioni on käsittääkseni aika hyvä, mutta SaturnusVaaka tuntemattomampi vaikutuksiltaan.
Kana, en ole koskaan tykännyt kanoista. Apinat ovat myös inhottavia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Kiina olisi? Aurinkovaaka, nouseva skorpioni? Vai kenties kauris?
Vaaka Kiina ei missään nimessä olisi. Ihan mikä vain muu merkki kävisi paremmin.
Kiina voisi olla kauris noususkorpparilla.
Onko teillä yhteneväisyyksiä kartoissa lastenne kanssa?
Tyttärellä ja minulla kuut Vaaka, minulla ja pojalla marsit Vaaka.
Signaturesignit menee hieman kummasti: AurinkoKaksoset on Vaaka, Jousimies Kauris ja Vesimies Rapu s.signiltaan. Nousuilta olemme Vaaka, Leijona ja Rapu ja nämä kyllä pätevät :D
Vierailija kirjoitti:
Signaturesignit menee hieman kummasti: AurinkoKaksoset on Vaaka, Jousimies Kauris ja Vesimies Rapu s.signiltaan. Nousuilta olemme Vaaka, Leijona ja Rapu ja nämä kyllä pätevät :D
Itse olen nousuneitsyt ja kuujousimies, tyttärelläni nämä menevät toisin päin. Hänen isänsä on myös kuuneitsyt. Molemmilla on lisäksi Mars neitsyessä (kylmää kyytiä minulle, kun suuttuvat!). Signature signista en ole ottanut selvää, vielä.
Horoskoopit, uskokoon ken tahtoo, mutta välillä niissä on totuuden siemen.
Pahimmat ovat kaksoset, skorpionit ja vaaka.
Äitini, exäni, pari tätiä ja entistä ystävää ovat kaksosia ja voi sitä kaksinaamaisuuden, valehtelun ja pettämisen määrää. Onneksi pääsin osasta eroon ja muiden kanssa vietän niin vähän aikaa kuin mahdollista.
Parhaimmat tuntemani tyypit ovat vesimiehiä ja yksi on leijona.
Pari tuntemaani oinasmiestä on pettäjiä, pari tuntemaani neitsyttä taas pikkutarkkaa niuhoa.
Itse taas olen oinas ja olen oikeassa, mutta merkilleni poikkeavasti, osaan kyllä myöntää, jos en ole.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä oinas
USA kaksoset
Ranska leijona
Italia härkä
Espanja leijona
Minä olen aurinkoleijona, ja kaikki matkahoroskoopit aina tunkevat minulle Ranskaa ja Italiaa parhaiksi kohteiksi eli niiden täytyy olla tulimerkkejä.
Viihdyn nousukaksosena paremmin reissuissa USA:ssa, joten se voisi pitää paikkansa. Tosin maa on aika kaksinaismoralistinen monilta osin, ja monet ihmiset kaksinaamaisia eli se voisi pitää paikkansa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nousuneitsyt ja kuujousimies, tyttärelläni nämä menevät toisin päin. Hänen isänsä on myös kuuneitsyt. Molemmilla on lisäksi Mars neitsyessä (kylmää kyytiä minulle, kun suuttuvat!). Signature signista en ole ottanut selvää, vielä.
Olen tuon kysymyksen esittäjä, minunkin poikani on kuuNeitsyt, tytär marsNeitsyt :D
Miten nämä ilmenee tuntemissanne ihmisissä?
Vaaka on paras. Kaikki vaaka-naiset ovat kansainvälisiä kaunottaria ja syvällisiä keskustelijoita.
Onko Jupiter oinas epäonninen tapaus?
Tulkitkaa minut:
Aurinko neitsyt
Nouseva skorpioni
Kuu kalat
Merkurius neitsyt
Venus neitsyt
Mars rapu
Vierailija kirjoitti:
Olenko ymmärtänyt oikein, että Saturnus liittyy talouteen ja Jupiter onnekkuuteen? Jos kyllä, mitkä mahtaa olla parhaimmat sijainnit? Tai huonoimmat?
Jupiter on onnen planeetta, ns. hyväntekijä, jousimiehen merkin sekä 9. huoneen hallitsija. Tästä syystä jousimiesten sanotaankin olevan onnetarten lempilapsia ja putoavan kissojen tavoin aina jaloilleen. Tutuista jouskareista olen monesti huomannut, että he näyttävät onnistuvan silloinkin kun epäonnistuvat, mikä on sinänsä omanlaisensa taito sekin. He ovat luonnostaan itsevarmoja menijöitä - tässäkin puolessa planeettansa vaikutusta?
Saturnus puolestaan tunnetaan karmallisena planeettana, joka hallitsee kauriin merkkiä. Kauris liitetään usein materian palvontaan, etenkin tarkkuuteen ja tietoisuuteen raha-asioissa, joten tähän yhteyteen voitaisiin hyvin liittää mainittu talouspuolikin. Pääasiassa planeetta kuitenkin edustaa elämän haasteita, niitä kipupisteitä, joissa itseluottamuksemme on koetuksella ja pakottaa täten kohtaamaan omat varjopuolemme.
Horoskooppeihin uskominen on itsessään punainen lippu. Merkillä ei ole väliä
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppeihin uskominen on itsessään punainen lippu. Merkillä ei ole väliä
Punainen lappu sulla on housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Vaaka on paras. Kaikki vaaka-naiset ovat kansainvälisiä kaunottaria ja syvällisiä keskustelijoita.
Katsoppa vaan, kuinka monta on neitsyitä! Myös valtionjohtajina.
Omissa planeetoissaan perinteisesti paras, eli Saturnus kauriissa ja Jupiter jousimiehessä. Pahimmat sitten vastamerkit, eli Saturnus ravussa ja Jupiter kaksosissa.