Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12736)

Vierailija
8041/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

astra-tv'n astrologi, koko ajan vippaa silmät oikealle ja vasemmalle, miksiköhän?

Vierailija
8042/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noiden mainitsemiesi lisäksi skorpionit ovat hyvin epäsopivia. Vähän sellaisia selän takana vehtailevia, juonittelevia, hyvin kostonhimoisia (myös sellaiset asiat tulkitaan aggressiona, mitkä ei millään muotoa sitä ole. Ja sitten kostoretkelle.) Charmikkaita, vietteleviä, mutta sitten tulee sitä piikkiä. Näyttäytyy varsinkin uusille ihmisille todella överinkin lempeänä, kohteliaana ja ystävällisenä, mutta kaikki lähelle tulevat, mutta valikoidut inhokit erityisesti, saavat kuulla joko suoraan tai selän takana kaikki skorpionin havaitsemat "virheet." Monesti laajat, mutta löyhät piirit. Taitavia sosiaalisessa manipulaatiossa ja henkisessä väkivallassa jos teet tai sanot skorpparin mielestä väärin. Pyrkii näyttäytymään lempeänä, avuliaana ja empaattisena, mutta sisimmässään melko tunnekylmä. Tuntuu, että ainoat koetut tunteet on negatiivisia; viha, suru, kateus, pelko, kostonhimo jne.

Kaikki, siis KAIKKI skorpionin läheiset on jatkuvan juoruilun ja negatiivisen puheen ja mäkätyksen kohteena. Raskasta kuunneltavaa, kun käytännössä 90% kaikista keskusteluista keskittyy skorpparin sosiaaliseen elämään, ja yleensä juurikin joka ikisestä negatiivisestä kanssakäymisestä skorpparin historiassa avautumista. Ja kaikki exät on psykopaatteja ja narsisteja 🙄

En ikinä puhuisi sillä tavalla edes vihamiehistäni, jolla skorpioni puhuu läheisistään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut näyttää olevan inhokkeja tällä palstalla 😬

No ravut nyt ovat monen mielestä pidemmän päälle raskasta seuraa. He rämpivät niin syvällä ailahtelevien tunteidensa aallokossa, että hukuttavat liian lähelle pyrkivät. Tämän vielä jotenkin ymmärrän, mutta valitettavasti tapaamani ja tuntemani ravut ovat olleet täysin kaksinaismoralistista porukkaa. Heille itselleen on sallittua sellainen käytös, mitä muilta ei suvaita hetkeäkään. Ja tämän he oikeuttavat sillä, että heillä on niin syvät tunteet.

Luin juuri Hesarin jutun synnytyssairaaloiden ruuhkista, joissa piikki on osunut kuulema useampana vuotena heinäkuulle. En voinut välttää ajatusta, että kiva, saadaan lisää rapuja Suomeen...

jäikö lääkitys ottamatta? Jos sellaista ei vielä ole, varaa aika psykiatrille.

Vierailija
8044/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin Vaaka, jonka päättämättömyys on jotain raivostuttavaaaaaa.... argh!

Seuraavana takinkääntäjä Rapu, joka kääntyilee joka suuntaan miellyttämisenhaluisena.

Paras lienee Jousimies, joka on vakaa pesänrakentajatyyppi.

Olen itse niukinnaukin Skorpioni, en ole pitkävihainen, kateellinen, eikä kiinnosta vallankäyttö.

Jos näistä aurinkomerkeistä tahtoo jotain saada irti, pitäisi tietää nouseva- ja kuumerkkikin.

Terv. Nouseva Neitsyt, kuu Kaksosissa.

Vierailija
8045/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sellainen, kun on perinyt sukulaisgeenin ja millainen kasvatus ja ystäväpiiri on. Itse olen kauris, ihme kyllä merkki pitää paikkansa. Olen luotettava, taiteellinen ja sitkeä. Siskoni on skorpioni. On kiero ja itseensävetävä. Ollaan kuin yö ja päivä.

Vierailija
8046/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkini skorpionin kanssa kestämiselle;

Pidä suhde kevyenä, älä puhu ikinä tunteista, älä päästä skorpionia ihon alle (niin hyvässä kuin pahassa,) älä puhu mistään juoruilua syvällisemmästä, ole maailman tasapainoisin ja järkkymättömin ihminen, älä rajoita skorpionia millään tavalla (mutta älä anna myöskään hänen rajoittaa sinua,) älä tee tai sano mitään mikä osuu hänen herkkään egoonsa tai saat piikistä, älä ole tossu, älä alistu hetkeksikään, älä näytä heikkouksiasi, äläkä varsinkaan puhu heikkouksistasi, epävarmuuksistasi tai itsellesi aroista asioista hänen kuullen, tai niistä tulee hänelle lyömäase jota käyttää, kun hän (taas kerran) suuttuu sinulle jostakin mitättömästä asiasta. Jos haluat tunteita tai syvällisempää keskustelua tai rakkautta, älä valitse skorpionia. Jos haluat tunteetonta seksiä, pinnallista seurapiiriliirtoelämää, charmikkaan, mutta tunnekylmän partnerin, joka ei ole uskollinen, valitse skorpioni.

Vierailija
8047/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla hyvä juttu, jos on näin paljon yhtä merkkiä, vai?

Nousu, aurinko, kuu, venus: jousimies

Merkurius: skorpioni

Mars: vaaka

:D

Vierailija
8048/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravut näyttää olevan inhokkeja tällä palstalla 😬

No ravut nyt ovat monen mielestä pidemmän päälle raskasta seuraa. He rämpivät niin syvällä ailahtelevien tunteidensa aallokossa, että hukuttavat liian lähelle pyrkivät. Tämän vielä jotenkin ymmärrän, mutta valitettavasti tapaamani ja tuntemani ravut ovat olleet täysin kaksinaismoralistista porukkaa. Heille itselleen on sallittua sellainen käytös, mitä muilta ei suvaita hetkeäkään. Ja tämän he oikeuttavat sillä, että heillä on niin syvät tunteet.

Luin juuri Hesarin jutun synnytyssairaaloiden ruuhkista, joissa piikki on osunut kuulema useampana vuotena heinäkuulle. En voinut välttää ajatusta, että kiva, saadaan lisää rapuja Suomeen...

Erehdyin kesällä treffaamaan taas yhden Ravun (vaikka jo monesti luvannut itselleni etten näihin enää sekaannu), no juttu jäi yhteen tapaamiseen koska tämä itseään romanttiseksi herrasmieheksi tituleeraava tyyppä ghostasi mut :D Olen katsellut hänen seuranhakuaan eräällä sinkkujen keskustelupalstalla ja ei hitto mitä valkopesua, jutut on ihan eri kuin oikea käytös. Ihan liian tunteidentuuliviirejä ja mustaa valkoiseksi selittäjiä.

t.Kaksoset

Vierailija
8049/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ihan uskomaton ketju, kun ihmiset vertailee jo kolmatta vuotta tosissaan horoskooppimerkkejä, jotka siis oikeasti ovat niin täyttä hölynpölyä kuin mikään voi olla.

Ne treffit ja suhteet eivät todellakaan kaadu horoskooppien yhteensopimattomuuteen, vaan ihmisten.

Jos haluaa onnistua toisten kanssa, pitäisi osata tutustua itseensä ja toisiin (ja tässä järjestyksessä) omien ennakko-oletusten ja harhakuvien yli. Horoskoopit vain tukevat niitä ennakko-oletuksia, joten niiden miettiminen kertoo, että on jo menty vikaan.

Vierailija
8050/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on ihan uskomaton ketju, kun ihmiset vertailee jo kolmatta vuotta tosissaan horoskooppimerkkejä, jotka siis oikeasti ovat niin täyttä hölynpölyä kuin mikään voi olla.

Ne treffit ja suhteet eivät todellakaan kaadu horoskooppien yhteensopimattomuuteen, vaan ihmisten.

Jos haluaa onnistua toisten kanssa, pitäisi osata tutustua itseensä ja toisiin (ja tässä järjestyksessä) omien ennakko-oletusten ja harhakuvien yli. Horoskoopit vain tukevat niitä ennakko-oletuksia, joten niiden miettiminen kertoo, että on jo menty vikaan.

Niin no, en tiedä mitä tässä ketjussa itse oikein teet. Veikkaan suurimman osan keskustelijoista olevan liikkeellä enemmän tai vähemmän kepeästi, ja harva perustaa käsityksensä ihmisestä pelkän horoskooppimerkin varaan. Tämä on viihdettä, jota kirjoitetaan anonyymisti jossain vauvapalstalla. Uskon, että suurin osa kykenee tosielämässä tulemaan toimeen jopa niiden inhokkimerkkiensä kanssa :D

T. Leijona

Vierailija
8051/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin Vaaka, jonka päättämättömyys on jotain raivostuttavaaaaaa.... argh!

Seuraavana takinkääntäjä Rapu, joka kääntyilee joka suuntaan miellyttämisenhaluisena.

Paras lienee Jousimies, joka on vakaa pesänrakentajatyyppi.

Olen itse niukinnaukin Skorpioni, en ole pitkävihainen, kateellinen, eikä kiinnosta vallankäyttö.

Jos näistä aurinkomerkeistä tahtoo jotain saada irti, pitäisi tietää nouseva- ja kuumerkkikin.

Terv. Nouseva Neitsyt, kuu Kaksosissa.

Ai jousimies vakaa pesänrakentajatyyppi? Tirsk.

Vierailija
8052/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekäs minä-kakka. Ilkeä pahanpuhuja josta seuraa epärehellisyys, toisen omaisuuden tuhoaminen, ystävien ja rakastuneiden välien rikkoja siis ovela pahantekijä jolla ei ole omaatuntoa.  Itse olen tämän nähnyt. Ei tarvita tämän merkin edustajaa lainkaan, tämä tuhoaa rauhan maailmasta ja ihmisten onnellisuuden.

Alan olla aidosti huolissani tämän skorpionihullun mielentilasta. Ystävä hyvä, elät syvällä harhoissa.

Tämän kirjoittaja ei elä harhoissa, vaan on "saanut" kurkistaa skorpionin todelliseen, mielipuoliseen, sysimustaan ja demonisen pahaan, olemukseen. Te voitte uskoa hänen sanoihinsa tai olla uskomatta, hän on kuitenkin täysin oikeassa ja voin vahvistaa hänen karvaiden kokemustensa totuudellisuuden henkilökohtaisesti. Älkää nyt sitten kukaan sanoko, ettei ole varotettu tämän merkin tuhoavuudesta kaikkeen hyvään, oikeaan ja kauniiseen.

T: toinen "skorpionihullu" kokemustensa kautta.

P.s Tsemppiä kaikille skorpionien uhreille, ei koskaan enää. Kiertäkää nämä sieluttomat hirviöt kuten myrkyllisimmät käärmeet.

Vierailija
8053/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kokemusta kaksos miehestä, pettäjä, valehtelija,tasapainoton.

Neitsyet hyvin pikkutarkkoja, niuhottajia.

Skorpionit piikikkäitä, nenäkkäitä, kateellisia, eivät näe itsessään mitää vikaa.

Kalamiehet, itserakkaita, narsistisia,manipuloivia.

Vesimies tunteettomia, itsekkäitä..

Vierailija
8054/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä jännä, että vaaka on äänestyksen perusteella pahin. Stereotyyppinen vaaka (optimistinen, sosiaalinen, herkkä, arvostaa kauniita asioita) kuulostaa mielestäni kaikin puolin hyvältä tyypiltä. Itse tosin olen tuntenut kaksi vaakaa, ja molemmat ovat olleet ihan päinvastaisia: murjottavia, jopa aika ilkeitä eivätkä ole lainkaan välittäneet toisten ihmisten seurasta.

Vierailija
8055/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta olen nähnyt, Neitsyet on hyvin raskaita lähiympäristölle. Ovat aina oikeassa, läheiset ei osaa tehdä mitään heidän mielestään, kulkevat tekemässä töitä töisten perässä, kun kukaan muu ei "osaa".

Kääntävät kelkkansa usein, eivät pidä lupauksiaan.

Hyvin kaksosten tyylisiä, ailahtelevia. Kuin kalatkin.

Vierailija
8056/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jousimies ja kumppanini rapu. Horoskooppien kuvausten perusteella meidän pitäisi olla käytännössä ihan päinvastaiset persoonat: sosiaalinen, seikkailunhaluinen pettäjä ja ylitunteellinen, manipuloiva masentuja. Parisuhteemme on kuitenkin hyvin harmoninen, elämänarvomme ovat samanlaiset ja tykkäämme samoista aktiviteeteista. Toki meissä on paljon erojakin, mutta tuemme toisiamme ja mielestäni tuomme toisistamme parhaat puolet esiin :)

Vierailija
8057/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, en tiedä mitä tässä ketjussa itse oikein teet. Veikkaan suurimman osan keskustelijoista olevan liikkeellä enemmän tai vähemmän kepeästi, ja harva perustaa käsityksensä ihmisestä pelkän horoskooppimerkin varaan. Tämä on viihdettä, jota kirjoitetaan anonyymisti jossain vauvapalstalla. Uskon, että suurin osa kykenee tosielämässä tulemaan toimeen jopa niiden inhokkimerkkiensä kanssa :D

T. Leijona

Siis mitä tein? Ihmettelen vaan tätä touhua. Ja yritin sanoa että horoskoopit ovat 100% hölynpölyä. Ei siis vähäpätöinen, vaan kuvitteellinen ja harhaanjohtava juttu. Horoskooppi kertoo ihmisestä mihin aikaan vuodesta hän on syntynyt, ja vain sen. Horoskoopin huomiointi ei siksi auta tutustumista itseensä tai toisiin, vaan haittaa sitä. Horoskoopista voi saada "kevein mielin" väärän kuvan ihmisestä. Ihmisen todellinen luonne näkyy vain siinä miten kukin oikeasti toimii.

Tottakai ihminen halutessaan löytää itsestään ja toisista tietyn horoskooppimerkin vahvuuksia ja heikkouksia, mutta jos niitä katsoo avoimin mielin, niin jokaiselle löytyykin monta osuvaa horoskooppia, joista syntymäajan mukaan valittu voi olla yksi, tai sitten ei. Aika moni myös tuntee toisia ihmisiä, jotka ovat syntyneet varsin tarkkaan samana päivänä, mutta ovat luonteeltaan päinvastaisia.

Tiedän toki, että ihmiset uskovat kaikenlaiseen hölynpölyyn ja että on paljon haitallisempiakin uskomuksia kuin horoskoopit. Silti aika uskomatonta miten näihin hurahdetaan.

Vierailija
8058/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla hyvä juttu, jos on näin paljon yhtä merkkiä, vai?

Nousu, aurinko, kuu, venus: jousimies

Merkurius: skorpioni

Mars: vaaka

:D

No, minulla Nousu, kuu, mars Vaaka

Aurinko ja merkurius Kaksoset

Venus Härkä

:)

Vierailija
8059/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauriille on suotavaa antaa itsestään kunnianhimoinen ja asiallinen vaikutelma sekä osoittaa olevansa ihminen, jolla on korkea moraali. Kaurismies arvostaa usein myös naisellisia naisia, mutta harvoin haluaa mitään uusavutonta prinsessaa vierelleen, vaan itsenäisen ja vahvan naisen jolla on nk. paska kasassa.

Naisellinen, itsenäinen ja vahva osuu minuun aika hyvin, kunnianhimo tai rahauskovaisuus ei niinkään.

Hän tietää nämä viestittelyjemme kautta. Olen hänen mielestään viehättävä, fiksu, jalat maassa -tyyppi.

Exparisuhteeni oli jahkaavan ja aikaansaamattoman Vaakamiehen kanssa, joten kaipaankin vakaampaa.

Ja tällä Kauriilla, joka minun pitäisi piakkoin treffata, tosiaan kartassa Vesimiestä, Kaksosta ja Jousimiestä.

Itse olen Kaksoset ripauksella Härkää ja vahvasti Vaakaa.

Vierailija
8060/12736 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä jännä, että vaaka on äänestyksen perusteella pahin. Stereotyyppinen vaaka (optimistinen, sosiaalinen, herkkä, arvostaa kauniita asioita) kuulostaa mielestäni kaikin puolin hyvältä tyypiltä. Itse tosin olen tuntenut kaksi vaakaa, ja molemmat ovat olleet ihan päinvastaisia: murjottavia, jopa aika ilkeitä eivätkä ole lainkaan välittäneet toisten ihmisten seurasta.

Tuossa äänestetään parasta merkkiä :D Eli vaaka, leijona ja skorpioni ovat äänestyksen perusteella kärjessä.

Itsekään en kyllä ole kovin ihastunut vaakoihin. En tykkää siitä, että yrittävät miellyttää kaikkia.