Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12736)
Itsekäs minä-kakka. Ilkeä pahanpuhuja josta seuraa epärehellisyys, toisen omaisuuden tuhoaminen, ystävien ja rakastuneiden välien rikkoja siis ovela pahantekijä jolla ei ole omaatuntoa. Itse olen tämän nähnyt. Ei tarvita tämän merkin edustajaa lainkaan, tämä tuhoaa rauhan maailmasta ja ihmisten onnellisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs minä-kakka. Ilkeä pahanpuhuja josta seuraa epärehellisyys, toisen omaisuuden tuhoaminen, ystävien ja rakastuneiden välien rikkoja siis ovela pahantekijä jolla ei ole omaatuntoa. Itse olen tämän nähnyt. Ei tarvita tämän merkin edustajaa lainkaan, tämä tuhoaa rauhan maailmasta ja ihmisten onnellisuuden.
Tarkoitin inhottavaa skorppionia.
Ekaa kertaa menossa treffeille Kauris-miehen kanssa, vinkkejä?
Syntymäkellonaikaa en tiedä, mutta merkurius, venus ja mars kai Vesimies, Jousimies ja Kaksoset.
Astro.fin kuvaukset rakkaushoroskoopissa on kaikista merkeistä jotenkin negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikeastaan usko näihin, mutta täytyy sanoa että ihanimmat kultakimpaleet ihmisinä joita olen tavannut, ovat järjestään olleet Skorpioneja.
Tai sitten ei ole tietoa katalasta ihmisestä jos noin on. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Kammottavin kokemus on rapunaisesta. Muka mukava ja empaattinen, osaa muka kuunnella, mutta todellisuudessa omaan napaan tuijottava manipuloiva hirviö. Parin paukun jälkeen koko seurueen on kuunneltava tämän jopa aggressiiviseksi muuttuvan ravun itkuvirsiä, kerjää sääliä kauheilla elämänkokemuksillaan, on kärsinyt vääryyttä enemmän kuin muut yhteensä jne. Ja tämä virsi uudestaan ja uudestaan. Saa raivarin jos et jaksa koko iltaa kuunnella häntä. Huoh, hirveä tapaus.
Totta.
Minkälainen on aurinkokauris, nouseva kaksonen ja kuumerkki jousimies?
Parhaat: Neitsyt, kalat, kauris.
Huonoinmat: Oinas, Vesimies, Jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Syntymäkellonaikaa en tiedä, mutta merkurius, venus ja mars kai Vesimies, Jousimies ja Kaksoset.Astro.fin kuvaukset rakkaushoroskoopissa on kaikista merkeistä jotenkin negatiivisia.
Voi elämän kevät! Toivottavasti kerrot rehellisesti miehelle, että uskot vakaasti astrologiaan, jolle tieteellisesti ole mitään perusteita. Onpahan eräs taikauskon muoto ohjata ja rahastaa.
Kertokaahan millainen nainen on:
aurinko leijona, mars skorpionissa 12 huoneessa, noususkorpioni ja neptunus sekä vesta skorpionissa...muista ei tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Alan olla aidosti huolissani tämän skorpionihullun mielentilasta. Ystävä hyvä, elät syvällä harhoissa.
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni kirjoitti:
Ehkä asia muista näyttää tai kuulostaa pelkältä kärpäseltä, mutta skorpioni näkee siinä mahdollisesti kärpäseksi naamioituneen härkäsen ja tunteet ottaa vallan.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja vouhkaa niin, että alkaa käydä hermoille ja ahdistamaan. Onko hyvä piirre, minusta ei ole. Mutta jollekin tietysti käy.
Vouhkaava skorpioni? Juu ei 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntymäkellonaikaa en tiedä, mutta merkurius, venus ja mars kai Vesimies, Jousimies ja Kaksoset.Astro.fin kuvaukset rakkaushoroskoopissa on kaikista merkeistä jotenkin negatiivisia.
Voi elämän kevät! Toivottavasti kerrot rehellisesti miehelle, että uskot vakaasti astrologiaan, jolle tieteellisesti ole mitään perusteita. Onpahan eräs taikauskon muoto ohjata ja rahastaa.
Pipoa löysemmälle :D
Ikinä en ole tulkinnoista mitään maksanut.
Olen vaan huomannut, että samat planeettasijainnit usein tekee samoja piirteitä, esimerkkinä nuo 4 mars-skorpparia.
Kauriksen kanssa treffeillä voisi puhua rahasta, paitsi jos oman tilin saldo on nollilla, sitä ei kannata mainita.
Seurustelin kauan sitten yhden kauriin kanssa, jätin hänet ja hän löysi kyllä sittemmin uuden paljon paremman tilalleni. No, tapasimme sitten muutaman vuoden päästä kadulla ja hän kertoi menneenä naimisiin juurikin tämän saman naisen kanssa, jota alkoi tapailla minun jälkeeni. Vaimoaan hän kommentoi näin: "On sillä hyvä palkka".
Kauriille on suotavaa antaa itsestään kunnianhimoinen ja asiallinen vaikutelma sekä osoittaa olevansa ihminen, jolla on korkea moraali. Kaurismies arvostaa usein myös naisellisia naisia, mutta harvoin haluaa mitään uusavutonta prinsessaa vierelleen, vaan itsenäisen ja vahvan naisen jolla on nk. paska kasassa.
Millainen on nainen, jolla on Venus neitsyessä? Onko häntä ihan överivaikea miellyttää? Tutustuin aika ihanan oloiseen tyyppiin tässä hiljattain ja hänellä on tämä sijainti, eli sillä mietin. Nousumerkkiä en tiedä, mutta aurinko ja Mars leijonassa, Venus ja Merkurius neitsyessä. Kuu jousimiehessä.
Itse olen aurinkokaksonen, nousuvaaka ja kuuneitsyt, Merkurius ja Venus härässä, Mars oinaassa. Kiitos jos joku osaa/viitsii vastata!
Vierailija kirjoitti:
Kauriille on suotavaa antaa itsestään kunnianhimoinen ja asiallinen vaikutelma sekä osoittaa olevansa ihminen, jolla on korkea moraali. Kaurismies arvostaa usein myös naisellisia naisia, mutta harvoin haluaa mitään uusavutonta prinsessaa vierelleen, vaan itsenäisen ja vahvan naisen jolla on nk. paska kasassa.
🦌❤️💩
😂
Jousimies-mies. Pahin ikinä.
Lapsellinen, narsistinen, mammanpoika, pettäjä, valehtelija, kostaja, kateellinen, kaunainen, pihi. Seurustelun alussa kiirehtivät, sitten alkaa tuuliviirimäinen saikkaus. Kokemusta kolmesta. Never again!
Huoneiden sijainnit. Analyysiä?
☀️ 10
🌙 3
Merkurius 11
Venus 11
Mars 2
Jupiter 8
Saturnus 8
Uranus 5
Neptunus 5
Pluto 3
Huoneiden sijainnit. Analyysiä?