Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12736)

Vierailija
8021/12736 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut näyttää olevan inhokkeja tällä palstalla 😬

Vierailija
8022/12736 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on ehdottomasti kaksoset. Kaksoset ovat aina olleet saippuapalan tavoin käsistä lipeäviä tuuliviirejä, jotka eivät kykene olemaan aloillaan sekuntiakaan tai keskittymään mihinkään. Suusta tuleva teksti on usein tyyliä ”lsdgkösgsökgs”, koska eivät ajattele sekuntiakaan ennen kuin avaavat suun. Ihmissuhteet vaihtuvat lennosta. Tänään on kivaa, huomenna ei. Tai nyt on kivaa ja viiden minuutin päästä ei enää ole. Ei päätä, ei häntää. Kaksoset ovat hyviä valehtelemaan ja tuntuvat valehtelevan enemmän kuin mikään muu merkki. Kaikki tuntemani kaksoset ovat olleet tällaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8023/12736 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinasnaiset ihan hirveitä, etenkin työelämässä. Kiusaajia ja päällepäsmäreitä!

Vaakanaiset epätasapainoisia, mielialat heittelee nollasta tuhanteen minuutin sisällä.

t. Kaksosnainen

Allekirjoitan oinasnaisista tehdyn havainnon!

Vierailija
8024/12736 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinasnaiset ihan hirveitä, etenkin työelämässä. Kiusaajia ja päällepäsmäreitä!

Vaakanaiset epätasapainoisia, mielialat heittelee nollasta tuhanteen minuutin sisällä.

t. Kaksosnainen

Allekirjoitan oinasnaisista tehdyn havainnon!

Kuin myös... 😬 🆘

Vierailija
8025/12736 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeita tapauksia ymmärtää, etenkin kun ei itse ole ailahtelevainen vesimerkin edustaja!

Vierailija
8026/12736 |
06.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaahan missä leijonat on hyviä?

Vierailija
8027/12736 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaahan missä leijonat on hyviä?

Parrasvaloissa.

Vierailija
8028/12736 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonat on hyviä: aitoudessa, lämminsydämisyydessä, tyylitajussa, sisustamisessa, juhlien järjestäjänä, antelias uudessa, rehellisyydessä, tarinan kerronnassa, jaloudessa ja vaikka missä muussa. Lisäksi heillä on kiva huumori.

Vierailija
8029/12736 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoks. anteliaisuudessa

Skorpioni kirjoitti:

Leijonat on hyviä: aitoudessa, lämminsydämisyydessä, tyylitajussa, sisustamisessa, juhlien järjestäjänä, antelias uudessa, rehellisyydessä, tarinan kerronnassa, jaloudessa ja vaikka missä muussa. Lisäksi heillä on kiva huumori.

Vierailija
8030/12736 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jousimies-mies. Pahin ikinä.

Lapsellinen, narsistinen, mammanpoika, pettäjä, valehtelija, kostaja, kateellinen, kaunainen, pihi. Seurustelun alussa kiirehtivät, sitten alkaa tuuliviirimäinen saikkaus. Kokemusta kolmesta. Never again!

Minulla on taas päinvastaisia kokemuksia jousimies-miehistä. Nuorena seurustelin ihanan miehen kanssa, johon suhde katkesi hänen poismenoonsa. Nykyinen aviomieheni on myös jousimies. Rakastava, huomaavainen, antelias, huumorintajuinen ja optimistinen.

Vierailija
8031/12736 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin tuossa ylhäällä joku sanoi jousimiehen hyvyydestä. Niin samoin joka horoskooppimerkissä tasapainoiset yksilöt on hyviä tyyppejä joissa siten korostuu ne horoskooppimerkinkin parhaat puolet. Samoin kuin epätasapainoisissa yksilöissä korostuu merkin huonot puolet.

Tunnen mukavia ja tasapainoisia rapuja jotka eivät kertaakaan edes alkoholia nauttineena ole olleet rasittavia, päin vastoin ovat olleet aina huumorintajuisia ja hauskaa seuraa . Ja pitkiä onnellisia liittoja usealla.

Tunnen vastuuntuntoisia ja mukavia jousimiehiä joiden seurassa viihtyy aina ja naurua riittää.

Ja ihania kaloja jotka arvostavat kumppaniaan ja ystäviään ja osaavat käyttää viisauttaan hyvään tarkoitukseen.

Ja mahtavia herkkiä vaakoja joilla ystäviä riittää ja parhaat syvälliset keskustelutkin olen käynyt vaakojen kanssa.

Ja parhaimmat oinaat ovat herkkiä sisimmältään ja rehellisiä tunteissaan ja ajatuksissaan. Huumoria ja hyviä keskusteluja riittää. Myöskin anteliaita ja huomaavaisia ovat useat.

Skorppiooneissa on uskollisia hyviä kumppaneita ja ystäviä ja ovat sinut syvällisyytensä kanssa ja hyväksyvät sinutkin sellaisena kuin olet.

Monet kauriit ovat viisaita, ymmärtäväisiä ja hyväntahtoisia. Rakastavat ja arvostavat kumppaneitaan ja sitoutuvat koko elämäksi.

Useat leijonat ovat mahtavaa seuraa ja heidän kanssaan saa nauraa ja tehdä hauskoja asioita.

Loistavia rakkaudessa ja romanttisuudessa puhumattakaan vanhemmuudesta jossa loistavat parhaiten.

Tunnen kilttejä ja jopa meneviä härkiä joiden seurassa ei tylsää tule. Ovat hyviä kumppaneita jotka näyttävät rakkautensa ja ovat romanttisia.

Kaksosista tunnen uskollisia ja rauhallisia ihmisiä jotka ovat parasta seuraa niin ryhmässä kuin kahdestaankin, ja hyviä kuuntelijoita, ymmärtävät vastavuoroisen keskustelun parhaiten.

Neitsyissä tunnen uskollisimpia ja parhaimpia ystäviä mitä voi olla. Hyviä ja hauskoja keskustelijoita ja sitoutuneita kumppaneita joihin voi luottaa.

Ja vesimiehissä eläinrakkaita ja ihmisystävällisiä tyyppejä jotka eivät tekisi kirjaimellisesti kärpäsellekkään pahaa ja kohtelevat rakkaitaan yhtä arvostavasti ja herkästi.

Vierailija
8032/12736 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny:

Aurinko vaaka

Kuu kalat

Nouseva leijona

Armi:

Aurinko neitsyt

Kuu oinas

Nouseva vaaka

Vierailija
8033/12736 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkurius Venus leijona huoneessa 11?

Vierailija
8034/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko tämä kuvaus oinasnaiseen? Lempeä, kiltti, rauhallinen ja todella kärsivällinen. Tapasin oinasnaisen ja horoskooppimerkeistä en tiedä mutta nainen kertoi olevansa oinas.

Vierailija
8035/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopiiko tämä kuvaus oinasnaiseen? Lempeä, kiltti, rauhallinen ja todella kärsivällinen. Tapasin oinasnaisen ja horoskooppimerkeistä en tiedä mutta nainen kertoi olevansa oinas.

Ei sovi tyypillisen oinaan kuvailuun, mutta voi toki pitää itse itseään tuollaisen kaltaisena. Oinailla on tunnetusti vahvat mielipiteet, joista tykkäävät pitää tiukasti kiinni - jopa ollessaan täydellisen väärässä.

Vierailija
8036/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi tyypillisen oinaan kuvailuun, mutta voi toki pitää itse itseään tuollaisen kaltaisena. Oinailla on tunnetusti vahvat mielipiteet, joista tykkäävät pitää tiukasti kiinni - jopa ollessaan täydellisen väärässä.

Tapaamani oinasnainen ei kuvaillut itseään mitenkään vaan tuollaisen kertomani ensivaikutelman sain. Ei ollut mitenkään jyrkkä tai hyökkäävä vaan rauhallinen keskustelija joka enemmäkseen kuunteli ja oli hiljaa. Kirjoittamissaan viesteissäänkin nainen on lempeä ja rauhallinen. En ole itsekään kova puhumaan joten aavistin ettei hiljaiset hetket haitanneet kumpaakaan ja olen siis itse rapumies.

Vierailija
8037/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse horoskooppimerkiltäni vaaka. Sain tietää että olen nouseva jousimies. Kuu on kauriissa. Neptunus on kauriissa. Merkurius ja Venus ovat skorpionissa. Jupiter on kaloissa.

Voisiko joku tulkita tätä minulle? Kiitos.

Vierailija
8038/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ravut nyt ovat monen mielestä pidemmän päälle raskasta seuraa. He rämpivät niin syvällä ailahtelevien tunteidensa aallokossa, että hukuttavat liian lähelle pyrkivät. Tämän vielä jotenkin ymmärrän, mutta valitettavasti tapaamani ja tuntemani ravut ovat olleet täysin kaksinaismoralistista porukkaa. Heille itselleen on sallittua sellainen käytös, mitä muilta ei suvaita hetkeäkään. Ja tämän he oikeuttavat sillä, että heillä on niin syvät tunteet.

Luin juuri Hesarin jutun synnytyssairaaloiden ruuhkista, joissa piikki on osunut kuulema useampana vuotena heinäkuulle. En voinut välttää ajatusta, että kiva, saadaan lisää rapuja Suomeen...

Vierailija
8039/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Jos sosiopatialla ja jollain merkillä olisi yhteys se näkyisi rikoksentekijöiden syntymäajoissa. Mutta ei se näy.

https://www.bustle.com/life/these-are-the-most-common-zodiac-signs-amon…

/ cough

Voih. Luin tuon ja ymmärrän noi pointit; oon Neitsyt-mies, ja kieltämättä voisin kuvitella olevani tehokas rikollinen jos sille polulle lähtisin. Mutta luonteelle hyvin epätavanomaista että haluaisi tappaa jonkun, vaikka olisi kuinka hirveä ihminen kyseessä.

En oo esim. ikinä fantasioinu väkivallasta millään tavalla, en edes roolipelimielessä. Itsepuolustuksena voisin kyllä tarvittaessa käyttää väkivaltaakin.

Mutta tuo pikkutarkkuus ja kyky suunnitelmallisuuteen osuu kyllä. Ja osaan olla verbaalisesti hyvinkin aggressiivinen.

Ja oon ehkä vähän sosiopaattinen, negatiivinen kohtelu elämän aikana on tehnyt vähän välinpitämättömäksi varsinkin pintapuolisesti. Pinnan alla sitten kulkee syvempiä tunteita, mutta niitä ei osaa hirveän hyvin näyttää. Mutta oon samanaikasesti empaattinen, mutta jos joku kohtelee mua huonosti, vihaisena tavallaan menetän hetkellisesti empatiakyvyn.

Ja narsistisia tai psykopaattisia ihmisiä kohtaan mun on hyvin vaikea kokea minkäänlaista empatiaa. Olin liian pitkään liian sinisilmäinen ja luottavainen ja sellanen, että uskoin aina pelkkää hyvää kusipäistäkin ja annoin lukemattomia "second chanceja."

Vierailija
8040/12736 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt kirjoitti:

En oikeastaan usko horoskooppimerkkeihin, koska niin moni muukin asia, kuten kotikasvatus ja ympäristö/ystävät vaikuttavat meihin. Mutta jos nyt leikkimielellä vastaan, niin pahimmat kokemukset ovat tulleet vastaan seuraavien horoskooppimerkkien kanssa: kauris, oinas, kalat ja vesimies.

Vesimies osaa olla hyvinkin empaattinen ja älykäskin, jopa manipuloivan älykäs, mutta häneen ei loppupelissä voi luottaa ollenkaan ja ei tarkoita koskaan oikeasti, mitä sanoo, vaikka voi hyvinkin vakavissaan muka olla jotain mieltä. Lupaa tehdä asioita, joita ei koskaan saata loppuun. Edessäpäin on muille mielin kielin ja hyväntuulinen, mutta läheisilleen kuin myrkyn niellyt marisija. Unohtaa jatkuvasti asioita ja mitä mieltä oli pari viikkoa aiemmin ollut asioista/elämästä sekä liiankin spontaani ihminen, eli ts. tuuliviiri tai voisiko sanoa leikkimielisesti, että vesimies on mies, joka elää "haaleassa vedessä ja omassa vesikuplassaan". Lisäksi ei koskaan voi myöntää olevansa väärässä ja haluaa aina olla oikeassa, puhuu ihmisen vaikka nukuksiin omilla teorioillaan, jotta saa olla oikeassa. Puhuu, että olisi jo aika saada lapsia, mutta puoli vuotta myöhemmin selviääkin, että on pettänyt, eikä ollakaan enää toisillemme sopivia. Tunnekylmä/jääkylmä, jos niin tahtoo. Ei osaa pyytää anteeksi edes silloin, kun on itse pettänyt ja laittaa syyn vielä petetyn niskaan.

Oinaat sen sijaan ovat olleet hieman omituisia, oikukkaita tuuliviirejä myös: toisena päivänä olet kaveri ja toisena et. Kauriissa myös samaa vikaa ja lisäksi valehtelevat mielellään selän takana aivan pöyristyttäviä juttuja, joita keksivät omasta päästään sekä puhuvat jatkuvasti ihmisten selän takana pahaa. Työntävät mielellään myös omat vääryytensä toisten niskaan, jotta näyttäisivät itse viattomilta ja keräävät sitten muka viattomina myötätuntoa muilta. Kalojen elämä taas on aika tasapainotonta, eivätkä he osaa keskittyä mihinkään kunnolla ja unohtelevat jatkuvasti, mitä on aiemmin puhuttu/sovittu. Keräävät usein myötätuntoa, jopa kierolla tavalla ja osaavat manipuloida ihmisiä sekä osaavat olla ilkeitä ja itsepäisiä jankkaajia, eivätkä osaa pitää mitään itsellään vaan kertovat ympäri maailmaa kaikki epämiellyttävimmätkin asiat. Äly ei ole mitä parhain ja hölöttävät liikaa juoruilla. Eivät myöskään ole stabiileja ja aina rehellisiä itselleenkään, esim. ensin ollaan fanaattisiä uskovaisia ja käydään kirkossa melkein joka viikonloppu ja sitten parin vuoden kuluttua kerrotaan itse, ettei olla koskaan oltukaan kauhean uskovaisia. Saattavat myös olla hyvin ahneita.

Itse olen neitsyt ja yleensä ujo vieraassa seurassa ja siksi ehkä työpaikan kahvihuoneista poispäin vetäytyvä, mikä on joskus myös aiheuttanut sen, että minua on tulkittu aivan väärin, kuten ehkä jotenkin kylmäksi/ylimieliseksi, mutta en todellakaan ole kylmä ja ylimielinen, vaan aika lämminsydäminen ja oikeudenmukainen. Jos kuitenkin huomaan, että ihmiset ovat täyshölmöläisiä, käyttävät ihmisiä hyväkseen, ovat epärehellisiä valehtelijoita, kiusaajia, manipuloijia, vain omaan napaan tuijottelijoita, niin saatan tarpeeksi pitkään sitä katsottuani tylsistyä ja suuttua ja tahallanikin muuttua jääkylmäksi, ylimieliseksi ja pisteliääksi, jotta nämä muut huomaisivat itse, millaisia oikeasti ovat ja muuttaisivat käytöstään, kun ei järjellisillä keskusteluilla ole päässyt kerta aiemmin mihinkään tuloksiin. Tarkka tosiaankin olen tällaisissa asioissa.

Hyvin toimeen olen tullut härän, skorpionin, leijonan, neitsyen, jousimiehen, ravun ja osin vaakojen kanssa, mutta siis eihän näistä muutamista ihmisistä voi päätellä, että kaikki horoskooppimerkkiin kuuluvat ovat juuri tällaisia. Itselläni on tapana ottaa jokainen ihminen omana itsenään, eikä tuomita jotain, ennenkuin olen tutustunut häneen syvällisemmin.

Harvoin sanon näin, mutta olisin itse voinut kirjoittaa tämän! Täysin samaa mieltä! En lähtökohtaisesti usko hirveänä horoskooppeihin, mutta tuntuu niissä jotain perää olevan.. Sitten taas jos horoskoopit pyörittää koko elämää ja ei vaikka anna ihmiselle mahdollisuutta horoskooppimerkin takia, mennään jo mielestäni metsään.