Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12736)

Vierailija
8081/12736 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olevinaan parempia kirjoitti:

itsekkäitä, itsekeskeisiä, olevinaan parempia kuin muut.  Tyhmine möläytyksineen, paljastavat tyhmyytensä.

Juuri tuollaisia. Lisätään vielä luonnevika määrittelyyn mukaan niin aika hyvä kuvaus oinaasta.

Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki, ja onkin sanottu, että oinas käyttäytyy välillä itsekkäästi kuin lapsi. Hän on huono ottamaan muita huomioon ja osaa olla välillä melkoinen jyrä. Oinasta hallitsee sotaisa, aggressiivinen ja aktiivinen planeetta Mars, ja meno on sen mukaista. Se on myös planeetoista maskuliinisin, ja niinpä se manifestoituu naisilla usein melko huonosti. Tai sitten maskuliinisina pidettyjä piirteitä siedetään miehillä paremmin. Itse sanoisin, että oinaat osaavat olla melko itsekeskeisiä sukupuolesta riippumatta.

Ja silti tunnen mielenkiintoa oinaita kohtaan, vaikka olen tällainen rapu jonka ei pitäisi kuulemma sopia oinaalle, mutta silti oinaat kiehtoo

Vierailija
8082/12736 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itsekkäitä, itsekeskeisiä, olevinaan parempia kuin muut.  Tyhmine möläytyksineen, paljastavat tyhmyytensä.

Juuri tuollaisia. Lisätään vielä luonnevika määrittelyyn mukaan niin aika hyvä kuvaus oinaasta.

Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki, ja onkin sanottu, että oinas käyttäytyy välillä itsekkäästi kuin lapsi. Hän on huono ottamaan muita huomioon ja osaa olla välillä melkoinen jyrä. Oinasta hallitsee sotaisa, aggressiivinen ja aktiivinen planeetta Mars, ja meno on sen mukaista. Se on myös planeetoista maskuliinisin, ja niinpä se manifestoituu naisilla usein melko huonosti. Tai sitten maskuliinisina pidettyjä piirteitä siedetään miehillä paremmin. Itse sanoisin, että oinaat osaavat olla melko itsekeskeisiä sukupuolesta riippumatta.

Ja silti tunnen mielenkiintoa oinaita kohtaan, vaikka olen tällainen rapu jonka ei pitäisi kuulemma sopia oinaalle, mutta silti oinaat kiehtoo

Rapu ja oinas ovat molemmat johtavia merkkejä. Tuli ja vesi vetävät toisiaan usein puoleensa, vaikka ihmissuhde näiden kahden elementin välillä onkin usein dramaattinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/12736 |
10.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu ja oinas ovat molemmat johtavia merkkejä. Tuli ja vesi vetävät toisiaan usein puoleensa, vaikka ihmissuhde näiden kahden elementin välillä onkin usein dramaattinen.

Ok. Mites maa ja ilma? Onko heillä samanlaista vetovoimaa?

Sen verran voin sanoa, että kauris ystäväni ja hänen vesimies puoliskot ovat kuin luotuja toisilleen

Vierailija
8084/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ilmiselvä jousimies.

Skorpioneista on eniten ollut kohdallani harmia. Leijonat on parhautta, vaikkakin itsekin olen johtajaluontoinen ihminen, leijonatuttavani kohdalla jään kyllä kakkoseksi 😂 Tulen myös tosi hyvin toimeen toisten jousimiesten kanssa!

Vierailija
8085/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntemani oinasnainen on patalaiska.

Eikä ole.

Vierailija
8086/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnevika voi olla missä merkissä tahansa, ei pelkästään oinaalla.

Vierailija
8087/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani oinasnaiset ovat kauniita, lahjakkaita, eloisia, tarmokkaita tien näyttäjiä, taiteellisia, älykkäitä, eivät marise turhista ja s e x y j ä.

Vierailija
8088/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestystuloksen kolmen kärki ei yllättänyt. Ovat minä ensin kyynärpäillä kiipijöitä. Omaneduntavoittelijoita. Ei luotettavia, ilkeitä pistelijöitä, eivät etsi ystävää koska näkevät toiset uhkana tiellänsä.

8089/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset- Kaksinaamaista toimintaa

Vierailija
8090/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä jännä, että vaaka on äänestyksen perusteella pahin. Stereotyyppinen vaaka (optimistinen, sosiaalinen, herkkä, arvostaa kauniita asioita) kuulostaa mielestäni kaikin puolin hyvältä tyypiltä. Itse tosin olen tuntenut kaksi vaakaa, ja molemmat ovat olleet ihan päinvastaisia: murjottavia, jopa aika ilkeitä eivätkä ole lainkaan välittäneet toisten ihmisten seurasta.

Tuossa äänestetään parasta merkkiä :D Eli vaaka, leijona ja skorpioni ovat äänestyksen perusteella kärjessä.

Itsekään en kyllä ole kovin ihastunut vaakoihin. En tykkää siitä, että yrittävät miellyttää kaikkia.

No niin just :D Jotenkin katsoin, että oli päinvastoin. Vähän ihmettelinkin.

Vierailija
8091/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sporaskooppimerkki on Lasipalatsi H0102

Vierailija
8092/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko oinas, nouseva jousimies, kuu leijonassa.

Pystyn oinaana myöntämään suoraan luonteeni heikkoudet, mutta ihminen myös kehittyy ja omia ominaisuuksiaan pystyy hallitsemaan / käyttämään hyväkseen kun ne tuntee. Iän myötä kärsivällisyys on lisääntynyt, mikään loukkauksia laukova suorasuu en ole varsinaisesti koskaan ollutkaan, näkyy se ystäväpiirissäkin, sillä se on laaja ja olen pidetty työelämässä. Olen se, joka on aloitteellinen organisaattori ja hoitaa hommat jotka jäisi muutoin tekemättä. Esim. ystäväpiirissä olen reissujen järjestäjä ja buukkaaja, kun olen innostunut jostakin venyn ja paukun ja  annan kaikkeni asialle. Ystäville, perheelle ja puolisolle äärimmäisen lojaali. Jos jokin saa minut pettymään, en lähde kostoretkelle, sellaiset ihmiset eivät enää vaan saa minusta mitään ja jätän heidät jatkossa huomiotta.

Vierailija
8093/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestystuloksen kolmen kärki ei yllättänyt. Ovat minä ensin kyynärpäillä kiipijöitä. Omaneduntavoittelijoita. Ei luotettavia, ilkeitä pistelijöitä, eivät etsi ystävää koska näkevät toiset uhkana tiellänsä.

Mikä sua vaivaa?

Vierailija
8094/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härät tylsistyttävät mut kuoliaaksi.

-jousimies

Vierailija
8095/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härät tylsistyttävät mut kuoliaaksi.

-jousimies

Sama, vaikka neitsyenä minun pitäisi tulla heidän kanssaan hyvin toimeen. Useimmat härät ovat tuskastuttavan hitaita ajattelijoita ja toimijoita. Heissä on myös jotain pinnallista ja materialistista.

Venus härässä on kylläkin hyvä sijainti, varsinkin miehellä. Yleensäromanttisia, parisuhteessa luotettavia ja sitoutuvat puolisoonsa. 

Jos aurinkohärällä on paljon kaksosta kartallaan, se tuo henkilöön kaivattua eloisuutta. Merkurius kaksosissa on viihdyttävä ja nokkela sijainti, vaikka nämä tyypit välillä vetävätkin mutkia suoriksi eivätkä aina jaksa tarkistaa faktojaan. Silti älykkäitä ja hyviä tarinankertojia.

Merkurius härässä taas ei ole oikein kotonaan, vaan hänen argumentointinsa on tankeaa eikä hänen mieltään muuta mikään. Väittelyssä hän usein suuttuu, kun ei osaa perustella väitteitään.

Mars härässä tekee ihmisestä hirveän jäärän, jota en jaksa yhtään.

Kuu on härälle sinänsä ihan hyvä sijainti, ainakin jos aurinko on dramaattisessa tulimerkissä tai tunteellisessa vesimerkissä. Äitini on aurinkoskorpioni, jolla on kuu härässä ja hän ei turhasta pillastu, toisin kuin useat muut tuntemani skorpionit.

Vierailija
8096/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Vaaka ei todellakaan tyrki kyynärpäillä muita tieltään, vaan on tunnettu diplomaattisuudestaan ja tahdikkuudestaan. Sekä leijonan että skorpionin määritteleviä piirteitä on vahva lojaalisuus - ainakin omiaan kohtaan.

Vierailija
8097/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran voin sanoa, että kauris ystäväni ja hänen vesimies puoliskot ovat kuin luotuja toisilleen

Kyllä. Ilman ja maan liitto on yhtä vaikea kuin tulen ja veden, mutta vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa. Näistä vastakohtien liitoista voi tulla todella intohimoisia ja pitkiä liittoja, joissa romantiikka kukoistaa vielä vanhoilla päivilläkin.

Perinteisesti jokainen elementti ymmärtää omaa elementtiään hyvin, mutta romanttisessa mielessä tuli ja ilma sekä maa ja vesi ovat parhaita pariskuntia, sillä nämä elementit ruokkivat toisiaan. Tietenkään pelkkä aurinkomerkki ei kerro kaikkea.

Vierailija
8098/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ilman ja maan liitto on yhtä vaikea kuin tulen ja veden, mutta vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa. Näistä vastakohtien liitoista voi tulla todella intohimoisia ja pitkiä liittoja, joissa romantiikka kukoistaa vielä vanhoilla päivilläkin.

Perinteisesti jokainen elementti ymmärtää omaa elementtiään hyvin, mutta romanttisessa mielessä tuli ja ilma sekä maa ja vesi ovat parhaita pariskuntia, sillä nämä elementit ruokkivat toisiaan. Tietenkään pelkkä aurinkomerkki ei kerro kaikkea.

Okei ja vielä kerta kiellon päälle. Maa+tuli ja vesi+ilma?

Mun oinas sisko seurustelee neitsyen kanssa ja minä itse rapu olen ollut kerran ihastunut sekä kaksosiin, että vesimieheen.

Vierailija
8099/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaaka ja hyvä ystäväni on vaaka. Meillä on harmoninen, toisiamme kunnioittava suhde mutta tuntuu välillä että olemme liian laiskoja ja mukavuudenhaluisia ettei mitään toimintaakaan tapahdu. Olemme liian samanlaisia.

Vierailija
8100/12736 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jennifer Anistonilla ja David Schwimmerillä onnistumisen mahdollisuuksia tähtiin kirjoitettuina?