Sivut

Kommentit (4676)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti vesimies. Elää jossain omassa pikku kuplasssaan eikä minkään näköistä todellisuuden tajua. Ihan mahdoton yrittää järkeillä vesimiehen kanssa, koska se heidän ajatusmaailmansa on jostain ihan eri planeetalta.  Heillä on myös hirveästi suuria suunnitelmia, mutta eivät ikinä toteuta niistä yhtäkään tai pidä lupauksiaan. Olen tapaillut neljää vesimiestä ja kaikissa tuo sama vika. 

Parasta on vaikea sanoa. Oinaitten, kaksosten ja kalojen kanssa olen yleensä tullut toimeen ilman mitään ongelmia ja tosi harvoin tulee mitään isoja riitoja, joten varmaan joku niistä sitten. Itse olen leijona. 

Itse olen myös leijona ja vesimies on tosiaan meidän polaarimerkki, eli vastamerkki.

Itsekin inhoan sydämeni pohjasta vesimies miehiä, vesimies naiset on ihan mukavia, mutta vesimies miehet on ihan järkyttäviä, mustasukkaisia, esittävät muka jotain vapaita sieluja, ovat oikeasti todella vanhanaikaisen omistushaluisia, ällöttävä merkki.

Itse tulen hyvin toimeen kaikkien skorpionien kanssa, myös kuu- ja noususkorpionien, olen rapu/neitsyt painotteinen, joten sen takia varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.

Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.

Manson oli juuri tyypillinen esimerkki skorpionista. Ei tappanut itse ketään, mutta manipuloi kylttinsä jäsenet tappamaan. Juuri tuo manipulointi on skorpioneissa yksi vastenmielisimmistä piirteistä.

Manson oli vahvasti painottunut vesimieheen, nousu uranus yhdistettynä kuuvesimieheen. Kuvaa sitä niiden hippiaikaa, vesimies on juuri hippiajan edustaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.

Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.

Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.

Ei päde kuuskorpioniin. Voihan se olla niinkin että hän on kuuvaaka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pahin pettäjå minkä tiedän on jousimies.

Jousimies voitti muuten jonkun äänestyksenkin eräällä astrofoorumilla ällöimmästä merkistä miehellä.

Ne on myös yliedustettuna sarjamurhaajissa jostakin syystä.

Mutta tosiaan kovia pettämään, ja muutenkin kyseenalaisia usein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.

Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.

Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.

Ei päde kuuskorpioniin. Voihan se olla niinkin että hän on kuuvaaka.

Itselläni on läpi elämän kaikki läheiset ystävät olleet kuuskorppareita.

Ne ei tosiaan ole itserakkaita niin kuin aurinkoskorppari, mutta ihan äärimmäisen kostonhimoisia, ne on sellaisia "salaisia" skorpioneja, eli skorpionin piirteet piilotettuna.

Vierailija

Oinasnaiset ihan hirveitä, etenkin työelämässä. Kiusaajia ja päällepäsmäreitä!

Vaakanaiset epätasapainoisia, mielialat heittelee nollasta tuhanteen minuutin sisällä.

t. Kaksosnainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaakanaiset epätasapainoisia, mielialat heittelee nollasta tuhanteen minuutin sisällä.

t. Kaksosnainen

Voin allekirjoittaa tuon oinasnaisen kiusaajana, ei muutenkaan ehkä kovin miellyttävä, jos yleistää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No yleensä olen tykännyt leijonista mutta esim. Meghanissa leijonan huonot puolet kyllä näkyy...tietääkö kukaan mikä Katen horoskooppimerkki on? Dianahan oli muistaakseni rapu ja Charles skorpioni. 

Kate on kauris.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani playerimiehet ovat olleet jousimiehiä. Aina.

Uskollisimmat kumppanit ovat aina olleet kaurismiehiä.

Kauris on tosiaan yleensä uskollinen, paras on nousumerkkinä kauris.

Toisaalta aina on poikkeuksia, siskoni pomona oli joskus kaurismies, joka oli ihan kamala pettäjä vaimolleen, niillä oli kuusi lastakin. En tiedä sen muita merkkejä, mutta sen bff oli härkämies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

t. Kaksosnainen

En tiedä ketään oinasta joka kiusaisi tahallaan. He halveksivat kiusaajia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No yleensä olen tykännyt leijonista mutta esim. Meghanissa leijonan huonot puolet kyllä näkyy...tietääkö kukaan mikä Katen horoskooppimerkki on? Dianahan oli muistaakseni rapu ja Charles skorpioni. 

Meghan on aurinkoleijona, kuu-vaaka ja nouseva merkki kauris.

Hänen MC-IC (Keskitaivas-Keskiyö) akseli joka kuvaa uraa, ammattia, asemaa / kotia, perhettä, turvallisuutta, on oinas, se tekee hänestä päällepäsmärisen, viekkaan ja itsetietoisen.

Minä en olisi arvannut häntä leijonaksi, jotenkin tuo oinas tulee sieltä läpi. Saman tyylinen ihminen kuin veljeni puoliso joka oinas. Toisen veljen puoliso on leijona ja hänen kanssaan tulen oikein hyvin juttuun.

Vierailija

Minä olen leijona ja parhaat kaverit ovat aina olleet skorpioneja, vesimiehiä tai neitsyitä.

Miehistä olen aina tullut parhaiten toimeen kaksosten tai vesimiesten kanssa. Epäonnistuneet suhteet löytyy kalojen tai vaakojen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jospa siirryttään siihen tärkeimpään eli millaisia eri horoskooppimerkit ovat sängyssä?

Leijona haluaa hallita tilannetta totaalisesti, häntä et pääse sitomaan etkä pääse pitämään häntä allasi :D Kaikki menee leijonan ehdoilla alusta loppuun.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat