Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Minkälainen on kauriskuu?
Kauheimmat kuumerkit on skorpionikuu (väkivaltainen ja uhkaileva) ja kaksoset kuu (jumalattoman suorasanainen, ilkeä ja kyylä).
onko ääniharavilla mitään yhteistä tällä saralla?
Skorpionikuu on kyllä paha. Kilipää, sanalla sanoen. En ole tuntenut yhtäkään tasapainoista tyyppiä tällä sijainnilla.
Saanko analysointiapua?
Aurinko-> jousimies
Nousu-> skorpioni
Kuu-> kaksonen
Merkurius-> jousimies
Venus-> skorpioni
Mars-> neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Saanko analysointiapua?
Aurinko-> jousimies
Nousu-> skorpioni
Kuu-> kaksonen
Merkurius-> jousimies
Venus-> skorpioni
Mars-> neitsyt
Olet jousimies ja puhut kuin jousimies. Vaikutat ensinäkemältä skorpionilta ja rakastat kuin skorpioni. Tunne-elämäsi on kaksosen. Toimintatavat ovat neitsyen, olet ehkä siisti ja pidät järjestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Kauheimmat kuumerkit on skorpionikuu (väkivaltainen ja uhkaileva) ja kaksoset kuu (jumalattoman suorasanainen, ilkeä ja kyylä).
Montako kyseisten kuumerkkien edustajaa tunnet ja mistä tiedät, että ikävät piirteet selittyvät juuri kuumerkillä? Naurettavaa yleistystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako kyseisten kuumerkkien edustajaa tunnet ja mistä tiedät, että ikävät piirteet selittyvät juuri kuumerkillä? Naurettavaa yleistystä.
Tuhansia noiden kuumerkkien edustajia ja kaikissa yhdistyy samat piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuukaksonen ja ilkeä en kyllä ole ja en pidä ilkeistä ihmisistä. Olen ollut liiankin kiltti ja kohdannut ilkeitä ihmisiä. Kaipaan kyllä vaihtelua elämässäni. Aurinkomerkiltäni olen vesimies, olen alkanut viihtyä vanhemmiten yhä paremmin yksin. Ehkä olen osittain kyllästynyt ihmisiin, mutta täysin yksin en halua olla.
?
Aurinko rapu
Jousimies kuu
Nouseva neitsyt
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaaka
Jupiter oinas
Saturnus härkä
?
Aurinko Vesimies, kuu Kalat ja nouseva Vaaka. Minkälainen tyyppi on siis kyseessä astrologisesti tulkittuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen velho olet
Mitä kummaa? Eihän Härkä ole oikeasti huonoin horoskooppimerkki!
Vierailija kirjoitti:
Härkä on hyvä merkki. Täällä ehkä osa äänesti omaa merkkiään parhaaksi. Härät ja neitsyet ei ehkä äänestäneet itseään ja jäivät siksi hännille.
Äänestin vaakaa parhaaksi merkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aurinko Vesimies, kuu Kalat ja nouseva Vaaka. Minkälainen tyyppi on siis kyseessä astrologisesti tulkittuna?
Ystävällinen kaunosielu. Vesimies on aikaansa edellä oleva uudistaja ja raikas ajattelija. Nouseva vaaka tuo ihmissuhteisiin tasapainoa ja kuu kaloissa herkkyyttä ja myötätuntoa.
Nyt selvisi sekin miksi olen aina ollut vesimiehiin kallellaan. Oma kuumerkkini on vesimies.
Skorpioni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härkä on hyvä merkki. Täällä ehkä osa äänesti omaa merkkiään parhaaksi. Härät ja neitsyet ei ehkä äänestäneet itseään ja jäivät siksi hännille.
Äänestin vaakaa parhaaksi merkiksi.
Minusta härkä on huonoin merkki heti skorpionin jälkeen. Jääräpäitä, hitaita, kulinaristeja (aina sen ruuan perässä), eivät hymyile, eivät ymmärrä erilaisuutta, lapsellisia, ulkonäkökeskeisiä, hanuriin vetelijöitä
Saisinko tähän analysointiapua?
Aurinko rapu
Kuu neitsyt
Merkurius rapu
venus härkä
Mars rapu
Nousumerkki kauris
Hei saisko tulkinta-apua?
Aurinko rapu
Jousimies kuu
Nouseva neitsyt
Merkurius leijona
Venus leijona
Mars vaaka
Jupiter oinas
Saturnus härkä
Olen kiinalaisesta horoskoopiltani jänis ja vuosielementiltäni maa-jänis.
No koska nämä kiinalaisen horoskoopin elementit eivät sano mulle mitään, osaako joku kertoa maa-jäniksestä jotain?
Laiska? Miksi pitää mykkäkoulua?