Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
7721/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia on aidot härkämiehet? Kokemuksia?

Ilman tuli- tai ilmasijainteja kuolettavan tylsiä. Sori. Rehellisiä, hieman juroja ja hitaita keskustelijoita. Eivät loista väittelyssä mutta eivät toisaalta muuta mielipidettään ikinä, mistään syystä. Kovia tekemään töitä jonka vastapainoksi makaavat sitten kaiken vapaa-aikansa sohvalla. Perheestään tykkäävät ja puhuvat siitä paljon. Täysin vailla minkäänlaisia tasoja, mutta ainakin tiedät mitä saat.

Mielestäni kauris- ja härkämiehet ovat tyylikkäimmät ja rapumies myös. Maamerkkinä härkä on tasainen ja HIDAS. David Beckham on härkä eikä vaikuta jurolta.

Vierailija
7722/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman tuli- tai ilmasijainteja kuolettavan tylsiä. Sori. Rehellisiä, hieman juroja ja hitaita keskustelijoita. Eivät loista väittelyssä mutta eivät toisaalta muuta mielipidettään ikinä, mistään syystä. Kovia tekemään töitä jonka vastapainoksi makaavat sitten kaiken vapaa-aikansa sohvalla. Perheestään tykkäävät ja puhuvat siitä paljon. Täysin vailla minkäänlaisia tasoja, mutta ainakin tiedät mitä saat.

Mielestäni kauris- ja härkämiehet ovat tyylikkäimmät ja rapumies myös. Maamerkkinä härkä on tasainen ja HIDAS. David Beckham on härkä eikä vaikuta jurolta.

Beckham on aivan täydellinen malliesimerkki härkämiehestä. Itse tunnen juurikin tällaisia miehiä - toki eivät yllä ulkonäöllisesti Becksin tasolle, vaikka komeita miehiä ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7723/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimies on pahin. Tunnen useita.

Vaaka paras, sovittelija, rauhallinen.

Vaikka toisaalta en usko Horoskooppimerkin vaikuttavan ihmisen luonteeseen. Kyllä se on elinympäristö, joka sen muokkaa. Ja nämä merkit nyt sattuivat olemaan elämässäni jollakin tavoin.

Vierailija
7724/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beckham on aivan täydellinen malliesimerkki härkämiehestä. Itse tunnen juurikin tällaisia miehiä - toki eivät yllä ulkonäöllisesti Becksin tasolle, vaikka komeita miehiä ovatkin.

David ei ole suomalaisen juro haastatteluissa, mutta harkitseva ja hitaanpuoleinen. Ei vaikuta spontaanilta kuten ei härät yleensäkään. Beckham on myös perhekeskeinen ja tyylikäs, kuten härkämiehistä sanotaan.

Vierailija
7725/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko Ville Valo skorpioni vai jousimies? Pitäisikö tietää syntymisen kellonaika?

Vierailija
7726/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko Ville Valo skorpioni vai jousimies? Pitäisikö tietää syntymisen kellonaika?

Tästä tuli mieleen että muistan tutkineeni Ville Valon karttaa joskus ja oli aika identtinen oman karttani kanssa! Olen nainen, mutta meissä on kyllä todella paljon samaa.

Vierailija
7727/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ketjussa on yllättävän vähän juttuja kaksosista. Onko muut huomanneet saman? Kaksoset on kaikkein mielenkiintoisin ja kivoin merkki, oon itse kaksonen ja tuun parhaiten toimeen muiden kaksosten kanssa.

Tykkään kaksosista. Lähipiirissäni on paljon kaksosia, olen itse jousimies. Kaksoset ovat kovia puhumaan, ja kyllä vähän myös valehtelemaan. Mutta ovat eläväisiä ja siitä tykkään.

Vierailija
7728/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni sanoisin.

Vierailija
7729/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoiselta habitukselta enemmän skorpionin suuntaan viittaava, mutta mitään varmaa tietoa asiasta ei ole enkä tunne henkilöä.

Vierailija
7730/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien sanojensa mukaan on Jousimies, mutta koska on syntynyt cuspissa omaa paljon Skorpionia. Taas yksi loistoesimerkki cuspien vaikutuksesta.

Vierailija
7731/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan täydellisiä esimerkkejä kaurismiehistä ja rapumiehistä?

Vierailija
7732/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomerkki ei ole yksistään kiinnostava. Pitää tietää koko kartta.

Vierailija
7733/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damiano David on kauris klassisine piirteineen

Vierailija
7734/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kaksosista: jos olet jossain paikassa tai tilanteessa, missä Sinun pitää kysyä jotakin ja tarvitset neuvoa tai vastauksen, niin kaksonen on se, joka vastaa. Olen tämän kokenut monet kerrat. Kaksonen vastaa normaaliin kysymykseen normaalilla tavalla. Tämä on tosi kiva piirre kaksosissa. Myös jos heille vain sanoo jotakin, niin he heti vastaavat siihen.

Kaikki merkit ei näin tee. Minulle esim kun sanoo jotain, niin voi saada vastaukseksi vain hiljaisuutta.

Vierailija
7735/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirteitä (Rapu) miehessäni: loistava kokki, mykkäkoulun pitäjä, auttaa kaikkia, hyväntahtoinen, laiska, mukavuudenhaluinen, työnsä hoitaa tunnollisesti, hyvä isä

Vierailija
7736/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin:

Hämähäkki väärinpäin, koska pitäisi olla oikeinpäin.

Vierailija
7737/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kommentoijissa yhtään miestä? Yleensä miehet tekevät horoskooppeja ja naiset lukevat niitä.

Vierailija
7738/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Kalat ja allerginen kalalle.

Vierailija
7739/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen vaakamiestä. Todella hurmaava, osaa keskustella, flirttailla, hyvä sängyssä, itsevarma. Ulkoinen habitus itsessä ja kumppanissa tärkeää. Sanoo asiat turhankin suoraan. Juhlissa ja isoissa porukoissa ei viihdy.

Vierailija
7740/12740 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien sanojensa mukaan on Jousimies, mutta koska on syntynyt cuspissa omaa paljon Skorpionia. Taas yksi loistoesimerkki cuspien vaikutuksesta.

On nouseva skorpioni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme