Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12740)

Vierailija
7781/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä merkillä isoin k. Yrpä??

Tulimerkkien miehet vetävät tässä asiassa kyllä pisimmän korren. Ehkä siksi ovat niin varmoja itsestään!

Maskuliiniset merkit, eli tulen ja ilman elementeissä syntyneet, omaavat usein perinteisen maskuliinisia piirteitä ja avuja. Nousumerkki vaikuttaa tosin olennaisesti tähän, sekä miehellä Marsin sijainti.

Vastaavasti naisilla feminiiniset elementit auringossa, nousumerkissä ja Venuksessa vaikuttavat naiselliseen ulkonäköön.

Jos naisella aurinko, venus ja nousumerkit on kaikki tulimerkissä mutta kuumerkki on feminiinisessä kuukaloissa niin onko nainen silloin miehinen mutta jollain lailla pehmeä?

Vierailija
7782/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei saisko tulkinta-apua?

Aurinko rapu

Jousimies kuu

Nouseva neitsyt

Merkurius leijona

Venus leijona

Mars vaaka

Jupiter oinas

Saturnus härkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulimerkkien miehet vetävät tässä asiassa kyllä pisimmän korren. Ehkä siksi ovat niin varmoja itsestään!

Maskuliiniset merkit, eli tulen ja ilman elementeissä syntyneet, omaavat usein perinteisen maskuliinisia piirteitä ja avuja. Nousumerkki vaikuttaa tosin olennaisesti tähän, sekä miehellä Marsin sijainti.

Vastaavasti naisilla feminiiniset elementit auringossa, nousumerkissä ja Venuksessa vaikuttavat naiselliseen ulkonäköön.

Jos naisella aurinko, venus ja nousumerkit on kaikki tulimerkissä mutta kuumerkki on feminiinisessä kuukaloissa niin onko nainen silloin miehinen mutta jollain lailla pehmeä?

Tunne-elämä on vahvaa ja intuitiivista, kuukalat on hyvin tunneälykäs sijainti. Kuu ei juurikaan vaikuta ulkonäköön, mutta käytöksen herkkyyden ansiosta olemuksessa on luultavasti pehmeyttä, joka lisää feminiinisyyttä. Nousumerkin sijainti on ulkonäön kannalta olennaisin.

Vierailija
7784/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa minulle semmoinen juttu, mikä tämän merkin määrää. JOs henkilö syntyy keskosena tai vaikkapa yliaikaisena, merkkikin usein muuttuu. Esim. täällä sanotaan, että leijona hyvä, neitsyt ei. Mutta kun sekin voi olla päivästä kiinni, kumpiko ihminen on. Selityksiä, kiitos.

Vierailija
7785/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jai, olen Kaksoset ja nouseva Skorpioni.

En tunnista itsessäni kummankaan merkin piirteitä, paitsi manipuloinnin (kontrollintarpeen). Olen vetäytyvä ja herkkä introvertti, en pitkävihainen kostaja tai pettäjä.

olenj kaksonen, enkä tunnista tuota 

pettäjä ominaisuutta, minut kylläö on 

petetty, ettäå näin.- Olen kyllä kuitenkin aika lä'he3llä 

härkää, voi vaikuttaa joihinkinj asioihin. Nainen olen

Vierailija
7786/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa kaksos-merkkisiä. Emme petä. Edellisissä suhteissa emme pettäneet, jos kumppanikin oli uskollinen.

Vierailija
7787/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petän. T. härkä.

Vierailija
7788/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne-elämä on vahvaa ja intuitiivista, kuukalat on hyvin tunneälykäs sijainti. Kuu ei juurikaan vaikuta ulkonäköön, mutta käytöksen herkkyyden ansiosta olemuksessa on luultavasti pehmeyttä, joka lisää feminiinisyyttä. Nousumerkin sijainti on ulkonäön kannalta olennaisin.

Kiitos. Tunneälyä, empaattisuutta ja intuitiivisuutta löytyy vaikka muille jakaa. Aurinkomerkkini on tulessa ja muut mainitsemani myös, mutta jotenkin koen muut aurinkotulimerkit ja kuutulimerkit liiallisena ja vaikeina käsitellä. Etenkin kuuoinas, kuuleijona ja kuukaksoset eivät pidä herkkyydestäni ja tavastani suhtautua asioihin, kun ovat itse niin nopeita ja tulisia.

Vierailija
7789/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on nousujousimies nainen?

Vierailija
7790/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen skorpioni ja täytyy kyllä sanoa, että ihmettelen mistä noita luonnekuvauksia taas kaivetaan. Syvällinen olen ja pitkäaikaiset ystäväni yleisimmin kuvailevat minua luotettavaksi.

Ihmiset taitaa nyt vaan nähdä sen mitä haluavat. Moni myös ei ajattele itse vaan matkii muiden mielipiteitä. Lisäksi yhden tai kahden ihmisen perusteella on yksinkertaisesti typeryyden osoitus julistaa kaikki tietyn ajan sisällä syntyneet ihmiset samanlaisiksi. Noh, kukin uskoo mihin haluaa.

Vierailija
7791/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioni ja täytyy kyllä sanoa, että ihmettelen mistä noita luonnekuvauksia taas kaivetaan. Syvällinen olen ja pitkäaikaiset ystäväni yleisimmin kuvailevat minua luotettavaksi.

Ihmiset taitaa nyt vaan nähdä sen mitä haluavat. Moni myös ei ajattele itse vaan matkii muiden mielipiteitä. Lisäksi yhden tai kahden ihmisen perusteella on yksinkertaisesti typeryyden osoitus julistaa kaikki tietyn ajan sisällä syntyneet ihmiset samanlaisiksi. Noh, kukin uskoo mihin haluaa.

Parhaat ystäväni ovat (2 kpl) skorpioneja ja kumpikin erilaisia, mutta heitä yhdistäviä asioita ovat kiinnostus kauhuelokuvia kohtaan, pitävät syvästi eläimistä, ovat luotettavia eivätkä juoruile ja puolustavat todellisia ystäviään. Skorpioni on mielestäni yksi hyvä merkki (top 5 parhain minulle) juurikin luotettavuuden ansiosta. Syvällisiä olette ette pinnallisia ja viihtyvät pienissä ryhmissä tai kahdestaan lähimpien seurassa. Skorpioni on ns. salaa herkkä eikä näytä todellista luonnettaan saati syvimpiä ajatuksiaan kaikille vaan juurikin harvoille ja valituille. Itse en ole skorpioni.

Vierailija
7792/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisestä skorpionikuvauksesta alkaa löytyä jo sitäkin skorpionia, jota itse koen olevani. Kauhua tosin en ole viitsinyt katsoa vuosiin, koska jää vaan traumat.

Terveisin skorpionimies

Vierailija
7793/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa minulle semmoinen juttu, mikä tämän merkin määrää. JOs henkilö syntyy keskosena tai vaikkapa yliaikaisena, merkkikin usein muuttuu. Esim. täällä sanotaan, että leijona hyvä, neitsyt ei. Mutta kun sekin voi olla päivästä kiinni, kumpiko ihminen on. Selityksiä, kiitos.

Astrologiassa sillä ei ole niin väliä, milloin ihmisen olisi pitänyt syntyä, vaan siinä milloin hän syntyi. Astrologian näkökulmasta jokainen syntyy juuri silloin kun on tarkoitettu, oli se sitten keskosena tai yliaikaisena, käynnistetyllä synnytyksellä tai täysin luonnollisesti.

Täällä ei myöskään yksioikoisesti sanota, että leijona hyvä, neitsyt ei. Se on jokaisen mielipide, joka muodostuu varmaankin osittain omien kokemusten kautta. Lisäksi vaikkapa leijonassa, joka on syntynyt 22.8. eli merkin viimeisenä päivänä, on hyvin luultavasti persoonallisia planeettoja neitsyen merkissä ja vastaavasti 23.8. syntyneellä sijainteja leijonassa. On myös heitä, jotka ovat syntyneet jonkin merkin viimeisillä tai ensimmäisillä minuuteilla, ja sekin on merkityksellistä ihmisen persoonaa ajatellen. Aurinkomerkkejä jokaisella on kuitenkin vain yksi.

Vierailija
7794/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, nopea liikkeissään, usein suora, huoleton ja hienostelematon. Rakastaa väittelyä ja omaa kärkkäät mielipiteet. Viihtyy niin ihmisjoukossa kuin yksin vaeltamassa. Luonnonläheinen, kiinnostunut elämän syvemmistä puolista. Tulee helposti toimeen ihmisten kanssa, sillä arvostaa jokaista omana itsenään ja osaa kohdata vaikka kuninkaan toisena ihmisenä.

Ulkonäön suhteen tyypillistä molemmilla sukupuolilla ovat pitkät raajat, leveä lantio suhteessa muuhun kehoon, pitkänomaiset kasvot ja aistilliset huulet. Nousujousimiehet ovat usein keskimääräistä pidempiä ja heillä on paksut hiukset, kuin hevosen harja. Tyypillisesti he alkavat lihoa vanhemmalla iällä, sillä omaavat usein varsin hedonistiset elämäntavat.

Vierailija
7795/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykäs, nopea liikkeissään, usein suora, huoleton ja hienostelematon. Rakastaa väittelyä ja omaa kärkkäät mielipiteet. Viihtyy niin ihmisjoukossa kuin yksin vaeltamassa. Luonnonläheinen, kiinnostunut elämän syvemmistä puolista. Tulee helposti toimeen ihmisten kanssa, sillä arvostaa jokaista omana itsenään ja osaa kohdata vaikka kuninkaan toisena ihmisenä.

Ulkonäön suhteen tyypillistä molemmilla sukupuolilla ovat pitkät raajat, leveä lantio suhteessa muuhun kehoon, pitkänomaiset kasvot ja aistilliset huulet. Nousujousimiehet ovat usein keskimääräistä pidempiä ja heillä on paksut hiukset, kuin hevosen harja. Tyypillisesti he alkavat lihoa vanhemmalla iällä, sillä omaavat usein varsin hedonistiset elämäntavat.

Ulkonäöltään huoleton ja hienostelematon vai sanojen ja tekojen kautta?

Vierailija
7796/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat on kyllä neitsyt (pikkumaisia, ilkeitä niuhottajia) ja skorpionit (kateellisia, mustasukkaisia ja raivohulluja). Parhaita ovat tulimerkit, ehkä leijona tai jousimies! 

Itse olen kaksonen.

Nyt tuli asiaa. Itse Jousimies ja Vaimo Leijona. (nipottaja ,siivoushullu,mutta Fiksu, Rehellinen ja uskollinen.)

Vierailija
7797/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on aurinkorapu nousuneitsyt?

Vierailija
7798/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän minäkin haluan tietää ja olin itse tulossa kysymään samaa. Tiedän yhden miehen, jonka tiedän olevan aurinkorapu ja uskoisin olevan nousuneitsyt. Kertokaa minkälaisia ovat?

Vierailija
7799/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän minäkin haluan tietää ja olin itse tulossa kysymään samaa. Tiedän yhden miehen, jonka tiedän olevan aurinkorapu ja uskoisin olevan nousuneitsyt. Kertokaa minkälaisia ovat?

Tietynlainen ujous ja varautuneisuus taitaa olla ko. kombon omaavan henkilön määrittävä piirre, vaikka kuun sijainti kertoo sekin jotakin. Ensivaikutelma on kuitenkin tarkkaileva ja viileä, analysoiva ja kriittinen. Kun henkilön oppii tuntemaan paremmin, hän on todella herkkä, uskollinen, huolehtivainen ja aina valmis auttamaan.

Rapu on hyvin intuitiivinen merkki, jolla vaikuttaa välillä olevan lähestulkoon kuudes aisti. Tämä piirre yhdistettynä neitsyeen, jolta ei jää pieninkään yksityiskohta huomaamatta, tekee henkilöstä loistavan ihmistuntijan. Lisäksi hänellä on mitä luultavimmin erinomainen muisti. Häntä on todella vaikea huijata!

Neitsyt kiinnittää paljon huomiota yksityiskohtiin ja ravulla on usein hyvä mielikuvitus, joten henkilöllä voi olla taiteellisia lahjoja. Hänellä on usein muutenkin hyvä esteettinen silmä, ja osaa usein pukeutua sekä sisustaa. Rapu lisäksi rakastaa kotiaan. Nousuneitsyet ovat usein kiinnostuneet terveydestä ja ravut pitävät kokkaamisesta, joten hän voi olla hyvä ruoanlaittaja. Henkilö saattaa olla jollain alalla, missä pääsee hoivaamaan tai auttamaan muita - ehkäpä opettaja!

Vesi ja maa ovat molemmat feminiinisiä elementtejä, joten tämän kombon voisi äkkiseltään ajatella toimivan paremmin naispuolisessa henkilössä. Paljon riippuu muista sijainneista, mutta oli henkilön sukupuoli kumpi tahansa, dynaamista tulen elementtiä ja kepeää ilman elementtiä kaivataan tasapainon saavuttamiseksi. Rapu on johtava ja neitsyt muuttuva merkki, joten ihanteellinen sijainti kuulle olisi kiinteä tulen merkki eli leijona. Merkurius tulen merkissä, edelleen varsinkin leijonan, toisi persoonaan kaivattua eloisuutta ja itsevarmuutta.

Neitsyt on taipuvainen ylianalysoimaan, samoin rapu. Henkilö voi olla todella altis ahdistukselle ja masennukselle ja hänen mielialansa saattavat vaihdella paljonkin. Hän voi pahimmillaan olla todella raskassoutuinen, eikä itsetuntokaan välttämättä ole paras mahdollinen. Herkkä, helposti loukkaantuva rapu saattaa kätkeä pehmeän sisimpänsä neitsyen kriittisen, teräväkielisen kuoren taakse eikä huonoina hetkinään osaa välttämättä pyytää apua edes lähimmiltään.

Vierailija
7800/12740 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltään huoleton ja hienostelematon vai sanojen ja tekojen kautta?

Tarkoitin tässä ensisijaisesti sanoja ja tekoja, mutta ulkonäkökään on harvoin kovin sliipattu. Nousujousimiestä ei haittaa, jos tukkaa ei kampaa joka päivä tai ripsarit valuvat kesäsateessa. Hän on usein luonnonlapsityyppiä.