Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12740)

Vierailija
7701/12740 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras yhdistelmä on kauriin ja ravun yhdistelmä miehellä. Ravun pehmeys, romantiikka, huolenpito ja perhekeskeisyys ja kauriin auktoriteetti, ahkeruus, säästäväisyys, perinteiset arvot. <3

Rapumiehet hot! Ujoja, jalat maassa.

Vierailija
7702/12740 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimiehet, aah. Fiksuja ja filmaattisia eivätkä välitä siitä, mitä muut ajattelevat... ns. "mustia lampaita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/12740 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä ketjussa on yllättävän vähän juttuja kaksosista. Onko muut huomanneet saman? Kaksoset on kaikkein mielenkiintoisin ja kivoin merkki, oon itse kaksonen ja tuun parhaiten toimeen muiden kaksosten kanssa.

Vierailija
7704/12740 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset ovat ystävällisiä, nopeita, nokkelia ja näppäriä. Heiltä sujuu filosofointi ja käytännön hommat, kaikki keveällä mutkattomalla asenteella. Aivan omimmillaan he ovat tarinan kerronnassa ja mukavissa jutuissa ja kirjoituksissa. He tuovat iloa, keventävät tunnelmaa ja ratkaisevat asioita, ovat avuliaita ja ystävällisiä. Heillä on siistit kodit ja nätit vaatteet. Siinäpä minun kokemus kaksosista.

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä ketjussa on yllättävän vähän juttuja kaksosista. Onko muut huomanneet saman? Kaksoset on kaikkein mielenkiintoisin ja kivoin merkki, oon itse kaksonen ja tuun parhaiten toimeen muiden kaksosten kanssa.

Vierailija
7705/12740 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murhanhimoa ja mustaa kostoa... LOL ... kuolen nauruun

Sun pitää vaihtaa kaveriporukoita, on kyllä kyse jostain ihan muusta kuin horoskoopeista sun piireissä

Juu vaihdettu on jo vuosia sitten todellisuuden valjettua. En luonnollisestikaan ole missään tekemisissä vapaaehtoisesti, enkä pakollakaan, mielisairaiden kahjujen kanssa. Hullut kuitenkin jatkavat maineeni mustaamista laaja-alaisesti fanaattisella kiihkolla ja mustalla kostonhimolla. Varokaa miehet skorpioni-naisia. He ovat pahoja.

Entä kun on itse kolminkertainen skorpioninainen? Aurinko, Merkurius ja Venus skorpionissa?

Kuinka itse kuvailisit itseäsi? Minkälaisena itse näet omat käyttäytymismallisi erityisesti konfliktitilanteissa ja niiden jälkitoimissa?

Vierailija
7706/12740 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvailla itseäni. Mies joskus kuvaili minua "sellainen kaikesta stressaantunut". Konfliktitilanteissa olen opetellut pois aiemmista huonoista käyttäytysmalleista, mutta en vieläkään ole niissä hyvä. Usein jään mielessäni kertaamaan niitä hyvin pitkiksi ajoiksi ja mietin niitä tilanteita uudelleen ja uudelleen. Otan ne tilanteet aika vakavasti ja raskaasti. En oikein pääse niistä yli.

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murhanhimoa ja mustaa kostoa... LOL ... kuolen nauruun

Sun pitää vaihtaa kaveriporukoita, on kyllä kyse jostain ihan muusta kuin horoskoopeista sun piireissä

Juu vaihdettu on jo vuosia sitten todellisuuden valjettua. En luonnollisestikaan ole missään tekemisissä vapaaehtoisesti, enkä pakollakaan, mielisairaiden kahjujen kanssa. Hullut kuitenkin jatkavat maineeni mustaamista laaja-alaisesti fanaattisella kiihkolla ja mustalla kostonhimolla. Varokaa miehet skorpioni-naisia. He ovat pahoja.

Entä kun on itse kolminkertainen skorpioninainen? Aurinko, Merkurius ja Venus skorpionissa?

Kuinka itse kuvailisit itseäsi? Minkälaisena itse näet omat käyttäytymismallisi erityisesti konfliktitilanteissa ja niiden jälkitoimissa?

Vierailija
7707/12740 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan kaksos- ja jousimiesmiehet ovat pahimmasta päästä. Hurmaavia joo, mutta todella epäluotettavia tapauksia on tullut useampi vastaan. Pariin kertaan hairahduin vakavaankin suhteeseen, joka päättyi toisessa tapauksessa (jousimies) pettämiseen, toisessa jätin miehen kun en jaksanut enää niitä tuuliviirimäisiä mielialanvaihdoksia ja lapsellisia kiukkukohtauksia. Tuntui kuin olisi seurustellut murrosikäisen kanssa - ikinä ei voinut tietää, millä tuulella toinen seuraavaksi on.

Miesten parhaimmistoa ovat edustaneet sitten täälläkin hehkutettu kauris. He ovat karismaattisia, suoraselkäisiä, turvallisia ja rehellisiä. Vietämme kaurispuolisoni kanssa pian kolmatta vuosipäivää, eikä toivottavasti loppua näy. Toinen merkki, joka tapaamissani miehissä on erottunut edukseen, on ollut oinas. He ovat ehkä hieman mahtailevia makuuni, mutta toisaalta he saavatkin yleensä paljon aikaan. He ovat itsevarmoja, hauskoja ja suorasanaisia, ja heidän kanssaan on helppo olla.

Naisten kanssa olen kohdannut vaikeuksia lähinnä rapujen ja skorpionien kanssa. Olen itse kalat, joten voisi luulla meidän tulevan toimeen mutta draamaa ja kipuilua on vesisisarien kanssa riittänyt niin, etten meinaa jaksaa enää. Periaatteessa tunneälykkäät tyypit oikeuttavat itselleen vaikka minkälaisen kiukuttelun, mutta muiden pitäisi ymmärtää heitä puolesta sanasta, tai mieluiten oikeastaan vihjeestä. Varsinkin rapunaiset helposti olettavat, että muut osaavat arvata heidän kulloisenkin tunteensa. Skorpioneja taas usein vaivaa ihmeellinen harha siitä, että kaikki olisivat kiinnostuneet heistä ja heidän tekemisistään, välillä vainoharhaisuuteen asti.

Parhaimpiin ystäviini lukeutuvat fiksu ja sarkastisen hauska neitsyt, joka on aina valmis auttamaan ja todella hyvä kuuntelija - hänen elämässään kaikki on paremmin järjestyksessä kuin kellään tuntemallani ja senkin takia kuuntelen mielelläni hänen hyviä elämänohjeitaan. Olen tuntenut myös lämpimän ja hauskan leijonanaisen lapsesta asti, enkä vaihtaisi häntä mihinkään. Antelias, vahvatahtoinen tyyppi joka tietää mitä haluaa ja seisoo aina rinnallasi vaikeissakin tilanteissa. Hänen kanssaan elämästä voi nauttia!

Tykkään kovasti myös naispuolisista häristä, todella maadoittavaa ja luovaa seuraa. Vaakanaiset ovat usein miellyttäviä, vaikka en yhtäkään läheisemmin tunnekaan.

Vierailija
7708/12740 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioneja taas usein vaivaa ihmeellinen harha siitä, että kaikki olisivat kiinnostuneet heistä ja heidän tekemisistään, välillä vainoharhaisuuteen asti.

.

Ai mitä tällä tarkoitetaan? En ymmärrä tätä lausetta. Skorpionit siiskö eivät pidä siitä, että ihmiset ovat kiinnostuneita heistä ja kuitenkin kokevat, että ihmiset on kiinnostuneita juuri heistä?

Vierailija
7709/12740 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa. Syy miksi en välitä muiden mielipiteistä on se että ymmärrän kuinka vähän minä ja tekemiseni kiinnostavat ketään muita. Kylillä juoruilu on hetken viihdettä juoruilijoille ja silloinkin kun olen juorun kohteena ei he minusta kovin kiinnostuneita ole vaan se on heille vaan ajanvietettä.

skorpioni

Vierailija
7710/12740 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset ovat usein pinnallisia, levottomia juorukelloja. Mutta kaikille riittää tykkääjiä. Kyllähän samanmerkkiset varmaan ymmärtää toisiaan hyvin.

Vierailija
7711/12740 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Ex-kaveri myös pettäjä kaksonen.

Exmies, sarjapettäjä, oli myös kaksonen! 

Mun eksä on kans kaksonen ja petti mua sekä eksäänsä ja just kuulin että nykyistäkin on jo ehtinyt pettää .. taitaa olla kaksosilla veressä

Kyllä

Vierailija
7712/12740 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahin pettäjå minkä tiedän on jousimies.

Jousimies voitti muuten jonkun äänestyksenkin eräällä astrofoorumilla ällöimmästä merkistä miehellä.

Ne on myös yliedustettuna sarjamurhaajissa jostakin syystä.

Mutta tosiaan kovia pettämään, ja muutenkin kyseenalaisia usein.

Jousimies oli ex, vaarallinen narsisti. Oli mielestään täydellinen ja aina oikeassa. Toisia alisti ja halveksi

Kaksoset on pettäjiä ( miehet )

Vierailija
7713/12740 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään merkki ei ole huono, vaikka omina suosikkeina pidän rapua, neitsyttä, härkää ja kaurista sekä skorpionia. Vaakoihin ja kaloihin suhtaudun varauksella, koska en oikein luota näihin. Kalat on empaattisia ja kilttejä, mutta yleensä lupaukset ei pidä ja vaa'at taasen ovat ensivaikutelmalta mukavia, mutta niistä ei saa mitään kunnollista irti muuta kuin että etsivät jatkuvasti tasapainoa. Toinen asia sitten löytävätkö koskaan etsimäänsä.

Olen kalat, mutta koen itse olevani vahvasti vesimiehen suuntaan. Olen pikkutarkka noudattamaan, mitä lupaan

Vierailija
7714/12740 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksoset ovat usein pinnallisia, levottomia juorukelloja. Mutta kaikille riittää tykkääjiä. Kyllähän samanmerkkiset varmaan ymmärtää toisiaan hyvin.

Kaksoset on tuuliviirejä takinkääntäjiä, en ole ikinä ymmärtänyt heitä..eikä heitä mun ystävissäni olekaan.

Syvyyden puute vaivaa kaksosia..

t: tuplaskorpioni, jolla leijona- ja vaakaystäviä

Vierailija
7715/12740 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras yhdistelmä on kauriin ja ravun yhdistelmä miehellä. Ravun pehmeys, romantiikka, huolenpito ja perhekeskeisyys ja kauriin auktoriteetti, ahkeruus, säästäväisyys, perinteiset arvot. <3

No joo. Aika paljon riippuu muistakin sijainneista. Eksäni oli aurinkorapu, nouseva jousimies ja kuuvesimies, eikä ollut ujoa nähnytkään. Jalat liiteli pään kanssa myös hyvin korkealla pilvissä. Suhde kaatuikin sitten siihen, että hän oli käynyt maksullisissa useampaan otteeseen ja paljasti asian mulle kännissä kaverini häissä. Että sellainen hottis.

Vierailija
7716/12740 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo. Aika paljon riippuu muistakin sijainneista. Eksäni oli aurinkorapu, nouseva jousimies ja kuuvesimies, eikä ollut ujoa nähnytkään. Jalat liiteli pään kanssa myös hyvin korkealla pilvissä. Suhde kaatuikin sitten siihen, että hän oli käynyt maksullisissa useampaan otteeseen ja paljasti asian mulle kännissä kaverini häissä. Että sellainen hottis.

:( Kurjaa.. Nouseva jousimies on aktiivinen seikkailija joka pitää huumorista. Tykkään rapumiehistä jos ovat ns. perinteisiä rapuja ilman tuli- ja ilma sijainteja. Vesi ja maa on yhdistettynä hyvä kombo.

Vierailija
7717/12740 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia on aidot härkämiehet? Kokemuksia?

Vierailija
7718/12740 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman tuli- tai ilmasijainteja kuolettavan tylsiä. Sori. Rehellisiä, hieman juroja ja hitaita keskustelijoita. Eivät loista väittelyssä mutta eivät toisaalta muuta mielipidettään ikinä, mistään syystä. Kovia tekemään töitä jonka vastapainoksi makaavat sitten kaiken vapaa-aikansa sohvalla. Perheestään tykkäävät ja puhuvat siitä paljon. Täysin vailla minkäänlaisia tasoja, mutta ainakin tiedät mitä saat.

Vierailija
7719/12740 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin. 

Olen vaaka.

Olen syntynyt kaksosen merkeissä ja nouseva merkkini on skorpioni.

Vierailija
7720/12740 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman tuli- tai ilmasijainteja kuolettavan tylsiä. Sori. Rehellisiä, hieman juroja ja hitaita keskustelijoita. Eivät loista väittelyssä mutta eivät toisaalta muuta mielipidettään ikinä, mistään syystä. Kovia tekemään töitä jonka vastapainoksi makaavat sitten kaiken vapaa-aikansa sohvalla. Perheestään tykkäävät ja puhuvat siitä paljon. Täysin vailla minkäänlaisia tasoja, mutta ainakin tiedät mitä saat.

Amen! Härkämies, joka oli nouseva rapu ja kuuneitsyt, oli kiinnostunut minusta ja vaikka tyyppi oli sinänsä aluksi sympaattinen, en pystynyt suhteeseen. Hän oli itselleni liian kiltti eikä osannut puhua mistään. Mielipiteitä kyllä löytyi, jos hänestä ne esille sai nyhdettyä, ja ne olivatkin sitten todella konservatiivisia. Tyyliin mies elättää perheen ja nainen hoitaa lapset kotona, päiväkodit on helvetistä jne jne. Näitä miehiä, joiden mielestä hänen oma, suurtalouskeittiössä ikänsä työskennellyt ja samalla lapset hoitanut äitinsä teki kaiken täydellisesti ja muiden naisten pitäisi siitä ottaa sitten mallia. Ja mies oli lähemmäs kolmea- kuin neljääkymmentä, eli ei mikään ikäloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän