Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Kommentit (12740)

Vierailija
7461/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tyhmin juttu, mutta jos horoskoopit olisi seksuaalivähemmistöä, millaista parisuhde draamaa niillä olisi esimerkkinä vaikkapa

vesi-bi ja tuli-homo vs maa-lesbo ja ilma-bi

(merkit saa keksiä ihan vapaasti)

Vierailija
7462/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Draama kirjoitti:

Varmaan tyhmin juttu, mutta jos horoskoopit olisi seksuaalivähemmistöä, millaista parisuhde draamaa niillä olisi esimerkkinä vaikkapa

vesi-bi ja tuli-homo vs maa-lesbo ja ilma-bi

(merkit saa keksiä ihan vapaasti)

Miten seksuaalivähemmistöjen parisuhdedraama eroaa heteroiden parisuhdedraamasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7463/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kuinka Vaakaa täällä ylistetään ja Skorpionia parjataan. Kuitenkin kahden vierekkäisen merkin suhteen on niin, että osa henkilökohtaisista planeetoista on usein juuri siinä viereisessä merkissä. Näin esim. ihanalla Vaa'alla voi itseasiassa olla enemmän Skorpparia kartallaan eikä hän silloin ole mikään "Vaaka-ihminen" eikä hänen persoonaansa vaikuta Vaa'an merkki eniten. Samoin Skorpionilla voi olla Vaakaa ja muita lutuisempia merkkejä kartallaan vaikka muille jakaa. Mutta teille se on all about Aurinko, I get it :D

Ei täällä omasta mielestä kauheasti ole vaakoja ylistetty. Kauriista tuntuvat pitävän lähes kaikki, muut merkit saavat säännöllisesti lokaa niskaansa. Ja onhan täällä puhuttu henkilökohtaisista planeetoista ja just viime sivulla nousumerkin vaikutuksesta - missä vaakaa taas haukuttiin. Kysehän on tosiaan myös yhdistelmistä, ja joku taisi sanoakin, että vaa'an ja skorpionin yhdistelmä - oli aurinko missä tahansa - oli pahimmillaan aika karmea :D

Vierailija
7464/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäävätkö merkit oman merkkinsä muista edustajista?

Olen se sama, joka taannoin kysyi, että tulevatko kaksi skorpionia toimeen keskenään. Puoliväliriihi sekä skorpionit Sanna Marin ja Annika Saarikko inspiroivat pohtimaan asiaa.

Olen itse härkä, ja pääsääntöisesti tulen kyllä muiden härkien kanssa toimeen. Härkä (ja ehkä rapu) on ainakin paras kaveri sohvalla löhöilyyn ja herkutteluun! Jääräpäisyys ärsyttää välillä, kun samanlainen jäärä olen itsekin.

Vierailija
7465/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se sama, joka taannoin kysyi, että tulevatko kaksi skorpionia toimeen keskenään. Puoliväliriihi sekä skorpionit Sanna Marin ja Annika Saarikko inspiroivat pohtimaan asiaa.

Olen itse härkä, ja pääsääntöisesti tulen kyllä muiden härkien kanssa toimeen. Härkä (ja ehkä rapu) on ainakin paras kaveri sohvalla löhöilyyn ja herkutteluun! Jääräpäisyys ärsyttää välillä, kun samanlainen jäärä olen itsekin.

Olen skorpioni enkä yleensä pidä toisista skorpioneista. Ehkä näen heidän lävitseen liian helposti. Monet skorpionit ovat pohjimmiltaan ihan toista kuin tutustumisvaiheessa eikä heidän kiemuroihinsa kiinnosta enää sotkeutua.

Toisaalta kartastani on suurin osa tulta, eli en ehkä ole itse se tyypillisin skorppari ja se voi selittää miksi eivät suosikkeihini kuulu. (Suosikkini on jousimies, jos pitäisi valita.)

Vierailija
7466/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne kovin montaa skorpionia. Ne, ketkä tunnen, niin ehkä välillämme on jonkinlainen varovainen kunnioitus. Naapurin skorpioni on muuten taas myötämielinen meitä kohtaan.

Tuntemani skorpionit on kaikki hyvin siistejä järjestyksen ihmisiä, kodit ja tavarat järjestyksessä. Itse en ole sellainen ollut, mutta siihen pyrin nyt. Itsellä ei tällä hetkellä ole huonoja välejä keneenkään tuntemaani ihmiseen ja aion pitää tätä linjaa yllä.

Vierailija
7467/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marinilla on aurinko ja Venus skorpionissa, kuu kauriissa, Merkurius jousimiehessä ja Mars vaa'assa.

(16.11.1985, Helsinki)

Annika Saarikolla on aurinko ja Merkurius skorpionissa, kuu kauriissa, Venus vaa'assa ja Mars neitsyessä.

(10.11.1983, Oripää)

Aurinkoskorpioni kuukauriilla voi olla ihmisenä varsin kovapintainen. Kunnianhimoa ainakin löytyy, jopa tietynlaista kylmyyttä tunnetasolla. Se on tietenkin poliitikoille edullista.

Marinin selkeä tyyli artikuloida tulee Merkuriuksesta jousimiehessä.

Mars vaa'assa on perinteisesti heikko sijainti, sillä Mars hallitsee vaa'an vastamerkkiä, oinasta. Mars on tavallaan heikoimmillaan tässä diplomaattisessa ilmamerkissä, joka välttää konflikteja. Marinin hallitus onkin jahkaillut päätöksenteossa usein juuri silloin, kun nopeita ratkaisuja ja rohkeutta olisi tarvittu.

Mars neitsyessä, kuten Saarikolla, tuo henkilöön lisää analyyttista viileyttä. Tämäkin on hyvä sijainti poliitikolle.

Venuksesta en sano tässä kohtaa mitään, sillä sen hallitsemat asiat eivät politiikkaan niin heijastu.

Olisi mielenkiintoista tietää molempien nousumerkit, mutta ilman syntymäaikaa se on mahdotonta. Jos pitäisi veikaita, sanoisin, että Marin on nousuneitsyt tai -vaaka ja Saarikko nousujousimies.

Vierailija
7468/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen mainiosti toimeen muiden skorpionien kanssa. Sukulaisista ja ystävistä löytyy huomattavan paljon tätä omaa merkkiäni ja ymmärrys, kunnioitus, auttaminen ja huomioiminen on pääosassa. Kukaan ei päsmää päälle ja kaikilla on tilaa ja aikaa olla oma itsensä.

Vierailija
7469/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen oinas ja en pidä tulimerkeistä. Maa- ja vesimerkkien kanssa sujuu parhaiten, kauris on jämäkkä ja järkevä, rapu hoivaa mistä pidän paljon, skorpioni on luotettava, kalat mielikuvituksellinen, härkä on maanläheinen ja neitsyt ystävällinen. Näiden kanssa viihdyn parhaiten niin työaikana kuin vapaallakin.

Vierailija
7470/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna Marinilla on aurinko ja Venus skorpionissa, kuu kauriissa, Merkurius jousimiehessä ja Mars vaa'assa.

(16.11.1985, Helsinki)

Annika Saarikolla on aurinko ja Merkurius skorpionissa, kuu kauriissa, Venus vaa'assa ja Mars neitsyessä.

(10.11.1983, Oripää)

Aurinkoskorpioni kuukauriilla voi olla ihmisenä varsin kovapintainen. Kunnianhimoa ainakin löytyy, jopa tietynlaista kylmyyttä tunnetasolla. Se on tietenkin poliitikoille edullista.

Mars vaa'assa on perinteisesti heikko sijainti, sillä Mars hallitsee vaa'an vastamerkkiä, oinasta. Mars on tavallaan heikoimmillaan tässä diplomaattisessa ilmamerkissä, joka välttää konflikteja. Marinin hallitus onkin jahkaillut päätöksenteossa usein juuri silloin, kun nopeita ratkaisuja ja rohkeutta olisi tarvittu.

Mars neitsyessä, kuten Saarikolla, tuo henkilöön lisää analyyttista viileyttä. Tämäkin on hyvä sijainti poliitikolle.

Venuksesta en sano tässä kohtaa mitään, sillä sen hallitsemat asiat eivät politiikkaan niin heijastu.

Olisi mielenkiintoista tietää molempien nousumerkit, mutta ilman syntymäaikaa se on mahdotonta. Jos pitäisi veikaita, sanoisin, että Marin on nousuneitsyt tai -vaaka ja Saarikko nousujousimies.

Mielenkiinnosta kysyn mistä päättelet nousimerkit?

Vierailija
7471/12740 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(16.11.1985, Helsinki)

(10.11.1983, Oripää)

Mielenkiinnosta kysyn mistä päättelet nousimerkit?

Käytöksestä ja ulkonäöstä. Marinilla on huomattavan nuorekkaat piirteet, mikä on tyypillistä nousuneitsyelle. Hänen käytöksessään on viileyttä, jopa tietynlaista varautuneisuutta, joka sopisi hyvin neitsyeen. Toisaalta nousuvaa'an diplomaattisuus, pintapuolinen kohteliaisuus ja ulkoinen sopusuhtaisuus sopisi häneen myös.

Saarikon ruumiinrakenne on yleinen nousujousimiehillä varsinkin vanhemmiten, ja hänestä saa paljon vapautuneemman ja suoremman kuvan kuin Marinista. Hän on ulosannissaan välillä lähes töksäyttelevä, eikä anna mielikuvaa että kovasti harkitsisi sanomisiaan.

Vierailija
7472/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin, Saarikko, Rinne, Vanhanen, Orpo... Vieläkö on muita?

Vierailija
7473/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjallis

Vierailija
7474/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis

Skorpioni tykkää vallasta.

Vierailija
7475/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis

Skorpioni tykkää myös hulluudesta, pahuudesta, kostosta, julmuudesta, pettämisestä ja ihmisten

alistamisesta ja yleensäkin kaikesta pahasta.

Pahuus ja mielipuolisuus vetää skorpioneja puoleensa kuin paska kärpäsiä.

Vierailija
7476/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(16.11.1985, Helsinki)

(10.11.1983, Oripää)

"Marin nousuneitsyt tai -vaaka..." Eihän noissa ole juurikaan samaa. Nousuvaaka hän tuskin ainakaan on.

Vierailija
7477/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis

Skorpioni tykkää myös hulluudesta, pahuudesta, kostosta, julmuudesta, pettämisestä ja ihmisten

Ja tämä ketju näköjään vetää puoleensa kaltaisiasi, jotka sairaalloisella tavalla vihaavat tiettyinä päivämäärinä syntyneitä ihmisiä ja liittävät heihin suorastaan demonisia piirteitä.

Vierailija
7478/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen skorpioni enkä yleensä pidä toisista skorpioneista. Ehkä näen heidän lävitseen liian helposti. Monet skorpionit ovat pohjimmiltaan ihan toista kuin tutustumisvaiheessa eikä heidän kiemuroihinsa kiinnosta enää sotkeutua.

Toisaalta kartastani on suurin osa tulta, eli en ehkä ole itse se tyypillisin skorppari ja se voi selittää miksi eivät suosikkeihini kuulu. (Suosikkini on jousimies, jos pitäisi valita.)

Minä taas usein pidän toisista skorppareista ja ylipäätäön Pluto-ihmisistä, tulee sellainen "koira koiran tuntee"- fiilis. Tai oikeastaan "susi suden".

Vierailija
7479/12740 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skorpioni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hjallis

Ja tämä ketju näköjään vetää puoleensa kaltaisiasi, jotka sairaalloisella tavalla vihaavat tiettyinä päivämäärinä syntyneitä ihmisiä ja liittävät heihin suorastaan demonisia piirteitä.

Demonisiin ihmisiin on ollut tapana liittää demonisia piirteitä.

Vierailija
7480/12740 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, kuinka Vaakaa täällä ylistetään ja Skorpionia parjataan. Kuitenkin kahden vierekkäisen merkin suhteen on niin, että osa henkilökohtaisista planeetoista on usein juuri siinä viereisessä merkissä. Näin esim. ihanalla Vaa'alla voi itseasiassa olla enemmän Skorpparia kartallaan eikä hän silloin ole mikään "Vaaka-ihminen" eikä hänen persoonaansa vaikuta Vaa'an merkki eniten. Samoin Skorpionilla voi olla Vaakaa ja muita lutuisempia merkkejä kartallaan vaikka muille jakaa. Mutta teille se on all about Aurinko, I get it :D

Mä en oo kokenut ihan näin. Molempia on arvosteltu ja kehuttu. Ihan syystä. Osittain varmaan juuri siksi että nuo mainitsemasi pelkään aurinkomerkkiin liitetyt liian suppeat sanoisinko "naistenlehtistereotypiat" on onneksi harvalle keskustelijalle se ainoa mitä luullaan aiheesta. Tyyliin "koska vaa-an merkki on vaaka niin se on tasapainoinen" tai "koska skorpionieläimellä on terävä häntä niin kyllä horoskoopiltaan skorpioni pistää". Mitkä on aivan naurettavia, noita kuvia ei pitäisi liittää mitenkään koko asiaan, mutta niitähän jotkut sitte tuijottelee. 

Kaksosetkaan ei ole kaksijakoisia, vaan harvinaisen selkeitä tyyppejä, saat sitä mitä näet tarjolla olevan eikä sieltä ilmesty mitään yllättävää "toista puolta". Jousimiehet ei ammuskele eikä leijonat karju kaikille, vai mitä.

Unohdetaan ne kuvat jo, niin voidaan alkaa ymmärtääkin jotain siitä miten eri vuodenaikoina syntyneillä voi olla jotain pieniä metatason eroja ja yhtäläisyyksiä mentaliteetissa.