Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12740)
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni...
Aurinko vaaka
Nousu leijona
Kuu kalat
Venus neitsyt
Millainen tyyppi on tämä nainen?
Herkkä tuuliviiri, joka kaipaa huomiota. En jaksaisi tuollaista. Ja venus neitryessä; tunnemaailmaltaan kylmä, laskelmoiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni...
Aurinko vaaka
Nousu leijona
Kuu kalat
Venus neitsyt
Herkkä tuuliviiri, joka kaipaa huomiota. En jaksaisi tuollaista. Ja venus neitryessä; tunnemaailmaltaan kylmä, laskelmoiva.
Höhöpö. Voi kyllä vaikuttaa siltä. Miksi paljastaa tunteensa jokaiselle?
N aurinko vaaka venus neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny de Vito on skorpioni, samoin Owen Wilson 🤭
Frendien söpöliini Ross eli David Schwimmer
Whoopi Goldberg, Naapurintyttö Meg Ryan ja laulaja Björk
Ei mitään stereotyyppejä nämäkään
Jenni Pääskysaari, Ella Kanninen, Ellen Jokikunnas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on nainen joka
aurinko-kauris
nousu-skorpioni
kuu-rapuKuka osaisi kertoa?
Ahkera, vallanhimoinen, manipuloiva marttyyri. Pysyisin kaukana.
Tosi kiva. Mun äiti on juuri aurinko kauris ja kuu rapu. Nousumerkkiä en tiedä, mutta aivan sama. Varmaa on se, että se oli meille kaikille ilkeä silloin, kun oltiin lapsia.
T: Aurinkorapu, jousimies kuu, nouseva neitsyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen on nainen joka
aurinko-kauris
nousu-skorpioni
kuu-rapuKuka osaisi kertoa?
Kunnianhimoinen ja pedantti työssään, joka on hänelle tärkeää. Syvä tunne-elämä viileän ja asiallisen kuoren alla. Varoisin loukkaamasta tätä henkilöä. Se voi tosin voi olla vaikeaa, sillä hän loukkaantuu todella helposti ja on suuttuessaan pitkävihainen.
Minulle pahin on ollut vesimies, kalat on epäluotettava, neitsyt aina naputtaa, rapu on raaka kananmuna. Liika tuli tekee ihmisestä itsekeskeisen. Tyydyn syksyyn. T. Still Alive
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny de Vito on skorpioni, samoin Owen Wilson 🤭
Frendien söpöliini Ross eli David Schwimmer
Whoopi Goldberg, Naapurintyttö Meg Ryan ja laulaja Björk
Ei mitään stereotyyppejä nämäkään
Epäilen että tunne ketään näistä ja arvioit asiaa roolihahmojensa kautta 🙈
Millainen tyyppi, jos:
Aurinko leijonassa
Nousu skorpionissa
Kuu vesimiehessä
Merkurius leijonassa
Venus kaksosissa
Mars oinaassa
Millainen on henkilö, joka on aurinkoleijona, nouseva jousimies ja kuukalat?
Vierailija kirjoitti:
Millainen tyyppi, jos:
Aurinko leijonassa
Nousu skorpionissa
Kuu vesimiehessä
Merkurius leijonassa
Venus kaksosissa
Mars oinaassa
Kertokaas tästä, minuakin kiinnostaisi
Pahin on kaksonen. Omahyväisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni...
Aurinko vaaka
Nousu leijona
Kuu kalat
Venus neitsyt
Höhöpö. Voi kyllä vaikuttaa siltä. Miksi paljastaa tunteensa jokaiselle?
N aurinko vaaka venus neitsyt
Ihan hyvät sijainnit. Miellyttävä ja syvällinen ihminen, joka taitaa myös small talkin. Tykkää punnita asioita huolella, mutta tuskin mikään tuuliviiri kuitenkaan. Venus neitsyessä ei ole ihan kotonaan, joten tutustuisin kaikessa rauhassa ja antaisin hänelle aikaa. Älä kaada heti kaikkia tunteitasi hänen niskaansa, vaikka oletkin ihastunut. Hiljaa hyvä tulee :)
Piti vielä sanoa, että aurinko vaa'assa tasoittaa venus neitsyen pidättyväisyyttä ja kuu kaloissa tekee myös haaveilijan. Eli viileän kuoren alta voi löytyä romantikko.
T: 7513
Epämiellyttävin, huomionhakuisin, egoistisin ja manipuloivin ihminen jonka tunnen on skorpioni (nainen)
Vierailija kirjoitti:
Millainen tyyppi, jos:
Aurinko leijonassa
Nousu skorpionissa
Kuu vesimiehessä
Merkurius leijonassa
Venus kaksosissa
Mars oinaassa
Tarkennuksena vielä, tässä on kyseessä nainen josta haluaisin tietää
Mun mielestä ravut on tuuliviirejä. Just sellaista kylmää-kuumaa mitä täällä kerrottu. Ja draamaa myös.
Vaa'an voi olla vaikea tehdä päätöksiä, mutta se johtuu siitä että me halutaan pohtia asioita kaikista näkökulmista ja etsiä kompromisseja, ei niinkään tunne-elämän ailahteluista.
Vaaka
Vierailija kirjoitti:
No pahimmat on kaksonen ja skorpioni. Kaksoset on fiksuja, mutta niihin ei voi luottaa yhtään, suhteissa tai muussakaan. Olen parin kaksosimiehen kanssa seurustellut ja molemmat päätyneet eroon koska mies petti. Skorpionin kanssa olen seurustellut kerran ja se oli ihan hirveää. Se kontrollointi ja mustasukkaisuus oli jotain mitä ei ennen ollut kokenut. Mistään ei voinut myöskään puhua suoraan vaan jäätävä murjotus aina päällä milloin mistäkin.
Olen vaaka.
Olen skorpioni ja mieheni on kaksonen. Yhteiseloa on aviossa yli 40 vuotta. Hyvin tullaan toimeen keskenään ja myös lasten perheiden kanssa. Huumorissa löytyy.......
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävin, huomionhakuisin, egoistisin ja manipuloivin ihminen jonka tunnen on skorpioni (nainen)
Et ole ainoa, ikävää että olet moiseen hirviöön törmännyt. Niin olen minäkin, mutta koskaan enää
en tule törmäämään. Vitipäitä ja psykopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainoa, ikävää että olet moiseen hirviöön törmännyt. Niin olen minäkin, mutta koskaan enää
en tule törmäämään. Vitipäitä ja psykopaatteja.
Olemme töissä samassa paikassa! Yritän vältellä tätä henkilöä mahdollisimman paljon.