Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12683)
Leijonat hirvittävän huomionkipeitä ja draamanhaluisia, oinaat aggressiivisia ja lapsellisia ja skorpionit intensiivisiä, pelottaviakin.
Kauriista olen alkanut tykätä, järkeviä eikä mitään turhannaurajia tai draamailijoita. Härät osaa olla mukavan leppoisia, mutta toki myös jääräpäisiä ja hitaita. Kalojen kanssa tulen helposti toimeen.
Leijona paras. Sehän on itsestään selvää jo kysyttäessä. ;)
Leijona paras, sanon minäkin. Minä, siskoni ja paras ystäväni ollaan kaikki leijonia, ja ovat myös lempityyppejäni. Toki ollaan hirveästi myös erilaisia, mutta pakkohan meissä jotain samaa leijonan ihanuutta on olla ;)
Mieheni on vaaka, tasapainoittaa hyvin.
Pahimmaksi sanoisin skropparin. Ärsyttävä, ilkeä, jankkaava. Ja härkä, itsepäinen ja liian määrätietoinen.
Paras on skorpioni, joka todella pistää tunteensa peliin ja sitoutuu suhteeseen täydestä sydämestään.🦂❤️
Ilkein: vaaka, leijona, skorpioni.
Tylsin: kauris
Itsekkäin: leijona, vaaka, oinas
tyhmin: vaaka
ahnein ja pihein: härkä
kieroin: vaaka, kala
Mukavin: rapu, neitsyt, vesimies
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.
Vierailija kirjoitti:
Paras on skorpioni, joka todella pistää tunteensa peliin ja sitoutuu suhteeseen täydestä sydämestään.🦂❤️
Mun ex-mies stalkkasi mua lopulta ja hän oli skorpioni. Että sydämiä vaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Skorpionit ovat suoraan saatanasta. Laskelmoivia, ilkeitä ja terävällä kielellä varustettuja m*lkkuja. Kaikki pahimmat sarjamurhaajat ovat olleet horoskooppimerkeiltään skorpioneja.
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.
Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.
AP! Olen myös härkä horoskoopiltani! Meillä on jotain yhteistä!
- IGOR -
Tämän on pakko olla vajaaälyisin ketju koskaan av:n historiassa
Vierailija kirjoitti:
No yleensä olen tykännyt leijonista mutta esim. Meghanissa leijonan huonot puolet kyllä näkyy...tietääkö kukaan mikä Katen horoskooppimerkki on? Dianahan oli muistaakseni rapu ja Charles skorpioni.
Kate taitaa olla kauris.
En tiedä toista merkkiä, josta yhtä visusti pysyn kaukana kuin skorpioni.
Täydellisen itsekeskeskeinen, kylmä ja tuhoava.
Huom: saattaa kyllä hymyillä ja vaikuttaa viehättävältä. Mutta vain niin kauan, kuin olet hänen kanssaan samaa mieltä, ihailet hänen tekemisiään ja sinusta on hyötyä hänelle.
Älä kysy, kyseenalaista ja varsinkaan menesty skorpionia paremmin.
Skorpioni haluaa olla huomion keskipisteenä, vallassa, auktoriteetti ja kadehdittu.
Hän kerää ympärilleen hovin reppanoista. Skorpioni on Monni, hovi Pilli ja Pulla.
Jos haluat, voit huvitella imartelemalla Skorpionia. Hän on niin itserakas, että paksuinkin mairittelu menee läpi.
Jos haluat nauraa Skorpionin töppäilylle, varmista että teet sen panssarilasin takaa.
Sen jälkeen vaihda nimeä ja asuinpaikkaa ja hanki lähestymiskielto.
Vierailija kirjoitti:
No yleensä olen tykännyt leijonista mutta esim. Meghanissa leijonan huonot puolet kyllä näkyy...tietääkö kukaan mikä Katen horoskooppimerkki on? Dianahan oli muistaakseni rapu ja Charles skorpioni.
Kate on kauris ja kuurapu, eli todella perhekeskeinen, vakaa ja luotettava, william on myös kuurapu (ja myös aurinko on ravussa).
Meghan on tosiaan leijona, mutta nousurapu ja kuuvaaka. Vaaka yhdistettynä leijonaan tekee sellaisen persoonan kuin meghan..... Niillä on harryn kanssa raju pluto/venus aspekti yhteisellä kartalla, eikä paljon muuta yhdistävää, eli luvassa on kuuma, intohimoinen ja lyhytkestoinen suhde, josta ei jää mitään jäljelle.
Eihän noi horoskooppimerkkien luonteet voi pitää paikkansa sataprosenttisesti.
Olen itse härkä ja parhaat ystäväni elämän aikana ovat myös härkiä. Jokainen on kuitenkin omanlaisensa.
Kiinalaisessa olen koira ja se kuvaa aika hyvin persoonaani.
Olen aikoinaan kysynyt tunnetulta astrologilta elämästäni ja hän katsoi et minussa on syntymähetken perusteella paljon jousimiestä myös. Taivaankappaleet olleet siinä asennossa.
Ystävissä löytyy myös vaaka ja on äärettömän negatiivinen persoona ja leijona, joka on ikuinen kilpalija ja suorittaja ja neitsyt, joka antaisi vaikka paitansa ystävälle ja jäisi itse ilman. Tutuissa kaksi rapua, joiden kanssa olen kaukana kun molemmat ovat päsmäreitä ja määräilijöitä ja ahneita oman edun tavoittelijoita. Sisar skorpioni , joka on kateellinen, katkera ja pahansuopa joka toivoo toisille pahaa ja kiittelee kun kuulee et jollakin on käynyt huono tuuri tms.
Pahin on ehdottomasti vesimies. Elää jossain omassa pikku kuplasssaan eikä minkään näköistä todellisuuden tajua. Ihan mahdoton yrittää järkeillä vesimiehen kanssa, koska se heidän ajatusmaailmansa on jostain ihan eri planeetalta. Heillä on myös hirveästi suuria suunnitelmia, mutta eivät ikinä toteuta niistä yhtäkään tai pidä lupauksiaan. Olen tapaillut neljää vesimiestä ja kaikissa tuo sama vika.
Parasta on vaikea sanoa. Oinaitten, kaksosten ja kalojen kanssa olen yleensä tullut toimeen ilman mitään ongelmia ja tosi harvoin tulee mitään isoja riitoja, joten varmaan joku niistä sitten. Itse olen leijona.
Se miten täällä on skorpioneja kuvailtu ei kauheasti sovi niihin pariin skorpioniin, jotka tunnen. Toinen on niin kaukana kuvauksesta kuin olla ja voi, ja toinen on tulisieluinen, mutta hänen kanssaan tulen hyvin toimeen - toisaalta olen itse rapu ja näidenhän merkkien ilmeisesti sanotaan tulevan toimeen?
Rapu oli ainakin äsken melko korkealle rankattu, omasta mielestä voidaan olla kyllä molemmissa päissä listaa. Yhdestä ravusta voi kuoriutua esiin hyvin erilaiset puolet. Toisen seurassa olla ihaninta seuraa ja jonkun toisen seurassa rasittavinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmaksi merkiksi sanoisin vaa'an. Ovat mukavia ja ystävällisiä.Suurin osa sarjamurhaajista on itse asiassa ollut rapuja. Ei sinänsä yllätä, takertuvuus ja syvät tunteet yhdistettynä manipulointikykyyn ovat hyviä ominaisuuksia sarjamurhaajille. Charles Manson oli skorpioni, mutta hän ei henkilökohtaisesti ikinä murhannut ketään.
Manson oli juuri tyypillinen esimerkki skorpionista. Ei tappanut itse ketään, mutta manipuloi kylttinsä jäsenet tappamaan. Juuri tuo manipulointi on skorpioneissa yksi vastenmielisimmistä piirteistä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noi horoskooppimerkkien luonteet voi pitää paikkansa sataprosenttisesti.
Olen itse härkä ja parhaat ystäväni elämän aikana ovat myös härkiä. Jokainen on kuitenkin omanlaisensa.
Kiinalaisessa olen koira ja se kuvaa aika hyvin persoonaani.
Olen aikoinaan kysynyt tunnetulta astrologilta elämästäni ja hän katsoi et minussa on syntymähetken perusteella paljon jousimiestä myös. Taivaankappaleet olleet siinä asennossa.
Ystävissä löytyy myös vaaka ja on äärettömän negatiivinen persoona ja leijona, joka on ikuinen kilpalija ja suorittaja ja neitsyt, joka antaisi vaikka paitansa ystävälle ja jäisi itse ilman. Tutuissa kaksi rapua, joiden kanssa olen kaukana kun molemmat ovat päsmäreitä ja määräilijöitä ja ahneita oman edun tavoittelijoita. Sisar skorpioni , joka on kateellinen, katkera ja pahansuopa joka toivoo toisille pahaa ja kiittelee kun kuulee et jollakin on käynyt huono tuuri tms.
Sä voit itse katsoa kaikki sun merkit ja aspektit menemällä astro.comiin, sieltä saa myös tulkintoja kartasta ilmaiseksi, paras niistä on astro click.
Yksi hauska juttu mitä kannattaa katsoa sieltä on astro travel, se näyttää kaikki maantieteelliset paikat yhdistettynä sun omaan karttaan, ja siitä voi katsoa missä ehkä viihtyisi.
Esim. jupiter aspektit jossakin paikassa kertoo viihtyvyydestä jne.
Mun entinen miniä on kaksonen.Eronnut kolme kertaa,kun kaikki miehensä ovat olleet vuorotöissä.Yövuorojen aikaan petti miehiään.Nyt on taas avoliitossa ja sama peli jatkuu.Mistäkö tiedän.Lapset kertovat,vaikka äiti sanoo,että on salaisuus,ettei saa kertoa.