Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5801/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku kertoa miksi minä vaakanainen, jolla nousu leijonassa, kuu kaloissa, venus neitsyessä, merkurius vaa'assa ja mars jousimiehessä, vedän vesimerkkejä puoleeni magneetin lailla?

Toki itseäni kiehtoo kovasti heidän arvoituksellisuutensa, mutta alkuhuuman jälkeen on yleensä todettava, että ei jatkoon. Kuitenkin aina tahtoisivat jäädä kanssani pidempään suhteeseen, vaikka on selvää ettei se olisi kummallekaan hyväksi. 

Eli ovatko syvästi tuntevat vesimerkit jotenkin taipuvaisia masokismiin, mitä ihmissuhteisiin tulee?

Vierailija
5802/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku kertoa miksi minä vaakanainen, jolla nousu leijonassa, kuu kaloissa, venus neitsyessä, merkurius vaa'assa ja mars jousimiehessä, vedän vesimerkkejä puoleeni magneetin lailla?

Toki itseäni kiehtoo kovasti heidän arvoituksellisuutensa, mutta alkuhuuman jälkeen on yleensä todettava, että ei jatkoon. Kuitenkin aina tahtoisivat jäädä kanssani pidempään suhteeseen, vaikka on selvää ettei se olisi kummallekaan hyväksi. 

Eli ovatko syvästi tuntevat vesimerkit jotenkin taipuvaisia masokismiin, mitä ihmissuhteisiin tulee?

En ole pro astroilija mutta johtuisikohan kuukaloista. Kuukalat on emotionaalinen vesimerkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5803/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni. Ja sitten esimerkkejä suosikeistanne eri merkeiltä! Kevättä ja kehuja kiitos.

Oinasmiehet ja Jousimiesmiehet, seksi-, seikkailu- ja keskusteluseuran parhaimmistoa. Onko muilla sama havainto että Jousimiesmiehet ovat aina pitkiä ja hoikkia? :)

Leijonanaiset ystävinä, Skorpioninaiset hyvää seuraa syvempiin keskusteluihin, kunhan ohittaa ajoittaisen ylidramaatisuuden, Neitsyet kumpaakin sukupuolta hyviä emäntiä/isäntiä kaveriporukassa.

Kaksoset

Vierailija
5804/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole pro astroilija mutta johtuisikohan kuukaloista? Kuukalat on emotionaalinen vesimerkki.

Vierailija
5805/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole pro astroilija mutta johtuisikohan kuukaloista. Kuukalat on emotionaalinen vesimerkki.

Tästäkö johtuu että Vaakamiehet tuntevat vetoa minuun? Heistä on sen verran kokemuspohjaa, että jään suosiolla vain kaveritasolle heidän kanssaan :D

kuu-Vaaka

Vierailija
5806/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumerkkisi on vesimerkissä. Yksi parhaita synastria-aspekteja on jos toisen kuumerkki on sama kuin toisen aurinkomerkki. Skorppari ja rapu ovat hyvässä aspektissa kuumerkkiisi, siksi he tuntevat sinuun vetoa.

Vierailija
5807/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumerkkisi on vesimerkissä. Yksi parhaita synastria-aspekteja on jos toisen kuumerkki on sama kuin toisen aurinkomerkki. Skorppari ja rapu ovat hyvässä aspektissa kuumerkkiisi, siksi he tuntevat sinuun vetoa.

Juurikin tämä. Olen myös huomannut että nousumerkin vastamerkki vetää puoleensa vastamerkin aurinkomerkkiä ja asia kismittää minua.

Vierailija
5808/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on härkä ja kakkosena kauris. Pahin ehkä skorpioni tai leijona.

Olen itse jousimies.

Vierailija
5809/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästäkö johtuu että Vaakamiehet tuntevat vetoa minuun? Heistä on sen verran kokemuspohjaa, että jään suosiolla vain kaveritasolle heidän kanssaan :D

kuu-Vaaka

Kyllä. Jos olet ilmamerkkinen kuu, vedät puoleesi ilmamerkkisiä. Mikä olet nousunmerkiltä?

5810/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillinen vaaka olen ja aina ollut ylpeä siitä, vaikka tällaista pseudotiedettä inhoankin. Vaakana saa aina tietynlaista ihailua osakseen horoskooppiuskovaisilta ja populaarikulttuurissa vaakoihin liittyy aina jotain suurta viisautta.

Vierailija
5811/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adolfina Mielivalta kirjoitti:

Hyvin tyypillinen vaaka olen ja aina ollut ylpeä siitä, vaikka tällaista pseudotiedettä inhoankin. Vaakana saa aina tietynlaista ihailua osakseen horoskooppiuskovaisilta ja populaarikulttuurissa vaakoihin liittyy aina jotain suurta viisautta.

Ilmaisit kirjoituksessasi kaiken minkä vuoksi inhoan vaakoja. Vaaka on top 3 inhotuimmat horoskooppimerkit listallani kolmantena heti kaksosten ja leijonan jälkeen, koska olette kylmiä ja tunteettomia. Ilkeitäkin vielä kaiken lisäksi. Olen kalat.

Vierailija
5812/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä. Olen myös huomannut että nousumerkin vastamerkki vetää puoleensa vastamerkin aurinkomerkkiä ja asia kismittää minua.

Jotain tällaista arvelinkin. Harmi, että skorppari ja etenkin rapu ovat minulle aurinko-vaakana ihan mahdottomia kumppaneita. Kalojen kanssa synkkaa kyllä paremmin. Ja selvisipä nyt samalla sekin, miksi vesimiesten kanssa on aina hurjasti sähköä ilmassa, nousuleijona kun olen.

Kiitos kaikille vastauksista!

Vierailija
5813/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuu-Vaaka

Kyllä. Jos olet ilmamerkkinen kuu, vedät puoleesi ilmamerkkisiä. Mikä olet nousunmerkiltä?

Vaaka sekin. Oinasmiehet on toinen keitä vedän puoleeni, mutta se ei itseäni haittaa ;)

Vierailija
5814/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuu-Vaaka

Vaaka sekin. Oinasmiehet on toinen keitä vedän puoleeni, mutta se ei itseäni haittaa ;)

Oinaan vastamerkki on vaaka, että en yhtään ihmettele miksi vedät puoleesi oikkumiehiä. :) Sama ei pro astroilija.

Vierailija
5815/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokj kysyi: Onko teillä perheissä "periytyviä" aurinkomerkkejä (tai muuten lähisukulaisissa)?

Itse olen oinas (nouseva jousimies, kuu leijona), isäni on vaaka ja äitini oli vesimies. Menin naimisiin vaakamiehen kanssa (jonka molemmat vanhemmat ovat vaakoja). Lapsemme ovat vesimies (sama syntymäpäivä kuin äidilläni) ja neitsyt (sama syntymäpäivä kuin enollani eki äitini veljellä).

Esikoisen syntymä tavallaan ihana ylläri, olin menettänyt äitini 1,5 vuotta aiemmin ja sitten hän syntyi äitini syntymäpäivänä 😍

Vierailija
5816/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni. Ja sitten esimerkkejä suosikeistanne eri merkeiltä! Kevättä ja kehuja kiitos.

Jousimies suosikkini Jussi Vatanen. Ihanat kaksoset Kari Aihinen ja Krista Kosonen. Skorpionit Sanna Marin ja Minttu Räikkönen. Vaaoista Anne Kukkohovi.

TV.skorpioni

Vierailija
5817/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimies suosikkini Jussi Vatanen. Ihanat kaksoset Kari Aihinen ja Krista Kosonen. Skorpionit Sanna Marin ja Minttu Räikkönen. Vaaoista Anne Kukkohovi.

TV.skorpioni

Kröhöm. Jussi on kylläkin vesimies. (:

Vierailija
5818/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV.skorpioni

Kröhöm. Jussi on kylläkin vesimies. (:

Ahaa, no sitten, vihdoinkin vesimies-mies josta tykkään :)

TV.skorpioni

Vierailija
5819/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, sovinko omien merkkieni kuvauksiin hyvin vai en, joten voisin laittaa tänne kuvauksen luonteestani ja voitte arvata, mitä merkkiä edustan. Sen voin sanoa, että yhtä merkkiä on selvä enemmistö niissä "tärkeimmissä" (aurinko, kuu, nouseva, venus, mars ja merkuriuskin kai) ja muita merkkejä aikalailla yksittäisinä.

Olen tavallaan aika ujo ja sisäänpäinkääntynyt, mutta en arka persoona. Jos minun täytyy esiintyä suuren ihmisjoukon edessä, en lamaannu täysin eikä se ole mielestäni edes kovin hirveää, mutta uusien ihmisten edessä olen yleensä aika hiljainen ja vetäytyvä. Tuttujen ihmisten kanssa voin olla puheliaskin, huumorini on aika ironista ja välillä muut eivät tajua sanomiani asioita vitseiksi.

Etenkin nuorena kärsin ulkopuolisuuden tunteesta, koska kaikkien ystävieni ajatusmaailma oli ihan erilainen kuin minun, joka pohti kaikkea maan ja taivaan välillä ja tykkäsi eniten syvällisistä keskusteluista, joissa analysoitiin asioiden syvimpiä ajatuksia, ja kaverini sitten puhuivat vain ihastuksistaan ja muusta arkipäiväisestä.

Olin etevä oikeastaan kaikissa kouluaineissa, mutta etenkin matikassa ja muissa päättelytehtävissä. Nautin paljon kirjojen lukemisesta ja taiteesta, ja tykkäänkin piirtää paljon itse. Minulla ei kuitenkaan ole pitkäjänteisyyttä tehdä isoja, yksityiskohtaisia taideteoksia, vaan yleensä teen vain nopeita luonnoksia, kunnes kyllästyn.

Olen todella huono parisuhteiden kanssa. En osaa lähestyä ihmisiä tai flirttailla, saati tutustua vain kahden kesken uuteen ihmiseen. En ole seurustellut kovin montaa kertaa elämäni aikana.

Ärsyttävimpiä ihmisiä ovat sellaiset, jotka eivät suostu keskustelemaan mielipiteistään tai perustelemaan niitä. "Tää on vaan mun mielipide" on lause, joka saa v*tutuksen nousemaan nanosekunneissa. Itse olen aika mukautuva ihminen ja valmis muuttamaan mielipiteitäni, jos joku osaa perustella sen riittävän hyvin. Tyhmyys ja loogisuuden puuttuminen ärsyttävät myös.

Minua on syytetty välinpitämättömäksi, vaikka omasta mielestäni en sellainen ole. On totta, että en oikein osaa ilmaista kiintymystäni enkä paljasta tunteitani kuin kaikkein läheisimmille ystävilleni, mutta olen myös reilu ja näen ihmisten hyvät ja huonot puolet, enkä yleensä vihaa ketään täydellä sydämellä.

Haluaisin olla, mutta en ole kovin positiivinen ihminen. Vaikka mielessäni saatan huomata elämän iloiset ja hyvät asiat ja arvostaa niitä, ääneen usein valitan ja kommentoin huonoja asioita.

Olen aika laiska ihminen. En saa aikaiseksi käytyä lenkillä tai salilla tai tehtyä mitään muutakaan järkevää täällä karanteenissa (tai muutenkaan).

Tätä ei moni tiedä, mutta itken aika paljon, itsekseni siis. Kunnolla suuttuessani alan lähes aina itkemään, mitä piirrettä vihaan itsessäni, koska en siedä muiden näkevän, että olen oikeasti oikea itkupilli.

En tykkää kertoa ihmisille paljoa elämästäni. Jos olen saanut vaikka uuden työn tai olen lähdössä reissuun, en välttämättä kerro siitä kavereilleni moneen viikkoon. Syytä tähän en edes tiedä. Ärsyynnyn myös ihmisistä, jotka kailottavat maailmalle jokaisen käymänsä lenkin ja viikonloppureissun. En tykkää leuhkailusta, mutta toisaalta ironiseen huumoriini kuuluu myös sellainen, jonka jotkut sitten ottavat tosissaan ja saattavat pitää minua ylimielisenä ja itserakkaana.

Minua jotenkin ahdistaa, että saatan vahingossa laitan tähän asioita, jotka eivät oikeasti kuvaa minua, koska olen äskettäin lukenut sen horoskooppikuvauksestani ja nyt kuvittelen sen olevan oma luonteenpiirteeni. Ja oikeastaan haluaisin kirjoittaa vaikka kuinka paljon enemmän, mutta en keksi mitään ja pelkään tosiaan, että alan selittää jotain ihan muuta, kuin oikeasti olen.

Oletko vesimies? :)

Joo! Ja tuohon seuraavaan, oon nouseva skorpioni, joten se kyllä saattaa näkyä luonteesta myös. Tarkalleen ottaen mulla on aurinko, kuu, merkurius ja venus vesimiehessä, mars kauriissa ja sitten se nouseva tosiaan skorpioni. Vesimiehen luonnekuvausta lukiessa ajattelin kyllä, että olen aika samanlainen. Mutta olin jostain lukenut että ihminen uskoo olevansa samanlainen kuin luonnekuvaukset, joiden väitetään kuvaavan heitä itseään, vaikka ei kuvaisikaan, joten olin aika kyyninen asian suhteen :D

Kuulostaa kyllä niin tyypilliseltä vesimiesajattelulta... :)

Vierailija
5820/12684 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman kaunein ja lumoavin Rapu on näyttelijätär Eva Green. Hänessä on sellaista syvien vetten arvoituksellista karismaa ja lisäksi todella hyvä näyttelijä.

David Bowie on historian muuntautumiskykyisin Kauris. Maamerkkejä harvoin pidetään erityisen luovina, mutta hänellä on varmaan joitakin vahvoja mielikuvitusta tukevia sijainteja kartallaan. Upea pitkä ura kertoo kaurismaisesta pitkäjänteisyydestä. Respect!

Suosikki Vaakani on ehdottomasti Oscar Wilde. Oman aikansa seksuaalisten normien ravistelija ja kukkahattutätien kauhistuttaja. Teki tämän tietenkin vaakamaisen hienostuneesti ja tyylillä. Hurmaava seuramies, taitava sanan käyttäjä ja esteetikko. Kauneuden, vapauden ja rakkauden puolustaja loppuun asti.