Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla yleisin horoskooppimerkki, tai harvinaisin? Kevätmerkkejä (kaksoset, härkä) on ainakin minun lähipiirissäni aika paljon. Mitä mieltä olette? Ehkä netistä voisi löytyä jotain.
Kalat oli pitkään Suomessa yleisin (laitettiin aluille juhannuksen tienoilla), nykyisin syntyvillä ei taida olla enää. Vesimies on kuulemma harvinaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän mahtaa olla yleisin horoskooppimerkki, tai harvinaisin? Kevätmerkkejä (kaksoset, härkä) on ainakin minun lähipiirissäni aika paljon. Mitä mieltä olette? Ehkä netistä voisi löytyä jotain.
Kalat oli pitkään Suomessa yleisin (laitettiin aluille juhannuksen tienoilla), nykyisin syntyvillä ei taida olla enää. Vesimies on kuulemma harvinaisin.
Itse en ainakaan kunnolla tunne yhtäkään Vesimiestä, paitsi pienen sydäntalven poikani :)
onko suomessa paljon rapuja?
kaksonen on aika paska ja härkä vielä paskempi. niin itsekeskeisiä ja helposti leimahtavia, tunneäly ja empatia kyky 0.
Vierailija kirjoitti:
Noin 1/12 osa kansasta 😉
Sitä olen miettinyt, että miten ihmeessä olette saaneet tietoonne puolituttujenne merkit? Siihenhän tarvitaan syntymäkellonaika. Itse ainakin pitäisin outona, jos esim. joku vasta tapaamani mies kysyisi syntymäkellonaikaani :D Ja mielestäni aika harva edes muistaa, moneltako on syntynyt. Oletteko pöllineet tuntemienne ihmisten syntymätodistuksia?
Minun lähipiirissäni on eniten kaksosia. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä olen miettinyt, että miten ihmeessä olette saaneet tietoonne puolituttujenne merkit? Siihenhän tarvitaan syntymäkellonaika. Itse ainakin pitäisin outona, jos esim. joku vasta tapaamani mies kysyisi syntymäkellonaikaani :D Ja mielestäni aika harva edes muistaa, moneltako on syntynyt. Oletteko pöllineet tuntemienne ihmisten syntymätodistuksia?
Normaalit asiasta kiinnostuneet yleensä kysyvät ystävällisesti: "mikä sinun horoskooppimerkkisi on?" ja siitä sitten jatketaan vastauksesta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Kellonaika kertoo nousumerkin, ei muita merkkejä. Eli syntymäpäivä vie aika pitkälle.
Onko täällä spekuloitu Sinkkuelämää -sarjan henkilöiden merkkejä? En tiedä onko heille kerrottu jotkut merkit sarjassa, mutta miltä merkiltä päähenkilöt vaikuttaa, niin naiset kuin miehet?
Charlotte on ilmiselvä rapu.
Miranda kauris tai neitsyt.
Carrie vaaka.
Samantha leijona.
Mr. Big voisi ehkä olla kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ennemmin härkä?
Vierailija kirjoitti:
Charlotte on ilmiselvä rapu.
Miranda kauris tai neitsyt.
Carrie vaaka.
Samantha leijona.
Itsellenikin tulee Mirandasta ekana Kauris mieleen (työnarkomaani), Carrie ehkä myös Vaaka (etsii parisuhdetta vimmalla, toisaalta pärjäilee itsekseenkin), toisaalta Charlottekin voisi olla Vaaka tai sitten juuri Rapu (perhe tärkeä, mutta myös esteetikko). Samanthaa jäin miettimään...Oinas, Kaksoset, Leijona?
Mitäs miehiä oli...Mr Big, Aidan, se kirjailijaheppu, Samanthan nuori rakastaja ja se on-off pomomies, Mirandan lapsen isä, Charlotten aviomiehet...
Mr Big voisi hyvinkin olls kaksonen. Mijulla oli nuorena juuri samankaltainen kaksosmies joka ei itsekään tiennyt mitä halusi.
Heh, tää onkin hauskaa sadepäivän hömppää :)
Se Carrien taiteilijamies Alexander Petrovsky, jonka kanssa lähti Pariisiin voisi olla skorpioni. Laittoi aina kaiken muun heidän suhteensa edelle ja ui tosi syvissä, synkissä vesissä tunteidensa ja taiteellisten kriisiensä kanssa.
Charlotten eka aviomies Trey oli kontrollifriikin oloinen kuten neitsyt. Toisaalta (liiankin) tiivis suhde äitiin ja konservatiiviset perhearvot vaikuttavat ravulta.
Veikkaan myös, että Carrien kirjailijaheppu, joka jätti sen post it-lapulla oli kalat ja Samanthan on-off bisnesmies oli jousimies.
Vierailija kirjoitti:
Heh, tää onkin hauskaa sadepäivän hömppää :)
Se Carrien taiteilijamies Alexander Petrovsky, jonka kanssa lähti Pariisiin voisi olla skorpioni. Laittoi aina kaiken muun heidän suhteensa edelle ja ui tosi syvissä, synkissä vesissä tunteidensa ja taiteellisten kriisiensä kanssa.
Charlotten eka aviomies Trey oli kontrollifriikin oloinen kuten neitsyt. Toisaalta (liiankin) tiivis suhde äitiin ja konservatiiviset perhearvot vaikuttavat ravulta.
Veikkaan myös, että Carrien kirjailijaheppu, joka jätti sen post it-lapulla oli kalat ja Samanthan on-off bisnesmies oli jousimies.
Berger oli kyllä ilmiselvä Kalat 😂
Aidan voisi olla härkä, tasainen, käsistään taitava ja bisnesvainuinen (oli varaa ostaa asunto Manhattanilta) koti-ihminen.
Sopiiko oinas-oinas pari yhteen vai meneekö sarvien kolisteluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 1/12 osa kansasta 😉
Se että merkkejä on 12, ei tarkoita että niiden edustajia syntyy kaikkia yhtä suuri osuus😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kellonaika kertoo nousumerkin, ei muita merkkejä. Eli syntymäpäivä vie aika pitkälle.
Syntymäkellonaika kertoo kyllä aika paljon muutakin kuin nousumerkin. Kellonajan perusteellahan huoneiden ja taivaankappaleiden tarkat sijainnit määrittyvät. Syntymäpäivä kertoo pelkän aurinkomerkin eli ei todellakaan "vie pitkälle".