Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Merkurius siirtyi jousimieheen 9.12.2019, ja tuon jälkeen ekat koronavirustapaukset löytyi Kiinasta!
On puhuttu myös 20.02.2020 -päivämäärästä ja sattumaltako Italian Lombardian eka koronatapaus tuli julki seuraavana päivänä eli 21.2?!
Olen skorpioni nainen. Kaksi pitkää parisuhdetta ensimmäinen oli Neitsyt mies toinen oli Kaksonen. Neitsyt mies petti minua kaksi kertaa, toisen kerran jälkeen tuli ero. Oli miellyttävä mutta kaksinaamainen. Kemiamme eivät kolahtaneet, Neitsyt mies oli tylsää seuraa sitä ei koskaan kiinnostanut mikään mitä ehdotin, olen hyvin eläväinen tyttölapsi ollut aina. Neitsyt miehen kanssa en syttynyt seksihommista. Kaksosmiehen kanssa koin elämäni parhaat seksivuodet, olimme molemmat kokeilunhaluisia ja intohimoisia. Kaksosmies oli minulle parempi, mutta hermostuin tiettyihin asioihin kyseisessä tyypissä, nimittäin kaksinaamaisuuteen, ei varmasti tahtonut tehdä selkäni takana mitään mutta teki kuitenkin. Ei tietääkseni pettänyt mutta koijaili kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pelkää eniten koronaa?
Hygieenikko-Neitsyt? Märehtijä-Rapu?
Synkistelijä-Kauris, Itkupilli-Kalat tai Paranoidi-Skorpioni.
Taklataan se jäähän - oinas, Eletään sen kanssa sovussa - vesimies, Mähän en sitä bakteeria vai mikä se nyt oli pelkää - kaksonen. Ei nämä ainakaan.
Eikä "Ai täälläkö oli liikkeellä joku viirus... BILEET!" -jousimies. Näitä tuntuu edelleen olevan iso osa populaatiosta, kun pitäisi kerrankin vakavoitua ison asian äärelle.
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että Nostradamus ennusti koronan, mutta se esiintyi teoksissa nimellä rutto ja luultiin ensin että se viittaisi myös maanjäristykseen, mutta sijaintina LOMBARDIA Italiassa ja viittaa että tämä tapahtuma vaikuttaa länsimaihin. Hän kirjoitti 1500-luvulla;
The sloping park, great calamity,
Through the Lands of the West and Lombardy
The fire in the ship, plague and captivity;
Mercury in Sagittarius, Saturn fading.Oliko merkurius mahdollisesti jousimiehessä kun tämä tauti lähti liikkeelle, ja saturnus hiipui?
Tulkinnan mukaan tuo Merkurius-Saturnus olisi ollut 23-24.1, ja juuri 23.1 Wuhan eristettiin! Siksi tuo Captivity mainittu.
24.1 Kiina ilmoitti 830:sta kuolemantapauksesta.
Koko tulkinta täällä
https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/80/590x/secondary/Coronavi…
Itse olen skorpioni ja tiedän, että olen kamala ihminen
Olen Kaksonen (aurinko), oinas (kuu), kauris (nouseva) ja rapu (venus). En siedä pettämistä, mutta ihmiset kehuvat usein huumorintajuani. Myönnän että mielipiteeni usein vaihtuvat, mutta koen että se on voimavara (näkee monen ihmisen näkökulman) useimmin kuin pahe :)
En tule toimeen kaksosmiesten kanssa, mutta kaksosnaiset ovat hauskaa ja luotettavaa seuraa oman kokemuksen mukaan! Oma isäni oli kaksonen, äitini skorpioni. Molempien kanssa aina vääntöä nuorena, vanhempana rauhotuin ja opin arvostamaan enemmän. Isovanhempani olivat rapu-härkä duo, heistä jäi hyvin lämpimät muistot. Tosin muistan isoäidin marttyyrimaisuuden ja isoisän järkyttävän jääräpäisyyden :D
Molemmat nuoremmat sisaret jousimiehiä, yksi hyvin 'diivamainen' ja dramaattinen, toinen hyvinkin ujo ja herkkä.
Parhaimmat ystäväni tulevat lapsuudesta; merkit ovat leijona, kalat (2), rapu (2), kauris sekä kaksonen. Skorpionien kanssa en tullut ikinä toimeen, mutta olen varma että kyllä siellä kivojakin yksilöitä on (oma äitini oli 50/50). Itselleni ei vain osunut parhaita kohdalle. Muistan yhden ystäväni ongelman skorpionimiehen kanssa joka stalkkasi häntä.
Parhaimmat aurinko merkit:
Kauris
Kalat
Jouskarinaiset
Kaksosnaiset
Oinas
Härkä
Kenen kanssa en yleensä tule toimeen:
Skorpioni
Vaakanaiset (miehet kyllä menee)
Vesimies (oli hirveän itsekäs ja ylimielinen, mutta olen tavannut vain yhden)
Olen 40v leijona-oinas-kaksosnainen ja minulla on kumppanit vaihtuneet usein siitä lähtien kun olen ollut 18-ikäinen.
Yleensä 2-3 vuoden jälkeen kyllästyn kaikkiin. Aiemmat kumppanit olleet vesimies, jousimies, skorpioni, härkä, neitsyt ja kalat.
Viimeinen suhde kestänyt kohta 7 vuotta, erittäin hyvin menee, ja sattumalta avomieheni oinas-kaksonen-leijona joten olemme hyvin samankaltaisia! :D Meillä molemmilla vielä tuon lisäksi venukset vaa'assa.
Meillä perhe vapaaehtoisesti "kotikaranteenissa", kaupassa kyllä käyn tarvittaessa ja ulkoillaan, mutta harvemmin ja vain perheenä.
Kaksoset-äiti= otetaan iisisti, onneksi on some, radio päällä lähes kokoajan tiedotusten takia ja vaikka kuinka paljon keskeneräisiä projekteja kotona mitä ehkä kerrankin saa tehtyä loppuun :D
Jousimiestyttö= koulutehtävät on kivoja, hoituvat nopeaan ja tekee extraakin, ainoa harmitus kun ei pääse kavereiden kanssa ulos
Vesimiespoika= touhuilee kotona tavalliseen tapaan, kehitteli legoista kaulakorun heti ekana päivänä :)
Onko tämä tyypillistä leijonamiestä? Esimieheni esitteli meidät toisillemme, koska olemme töiden kautta tekemisissä. Leijonamies työskentelee eri osastolla kuin minä. Ensimmäisen kerran tavatessamme en ollut juurikaan laittautunut ja huomasin kuinka leijona vilkaisi minua ikään kuin halveksien päästä varpaisiin ja kätellessä jotenkin tunkeutui minuun katseellaan. Toisella tapaamisella vilkuili taas mutta ei yhtä selkeä eleisesti kuin aiemmin. Mies ei sanonut mitään omaan paremmuuteensa viitaten, mutta tyyli miten esitteli itsensä, tavoitteensa ja tapansa istua tuolilla oli niin kuninkaallista että huh huh. Ihmettelin miten mies voi olla niin laiska, että pyytää (vaatii) muita tekemään vaativampia työtehtäviä ja itse kerää kirsikat kakun päältä. Hyvästä ja nopeasta työstä leijona kehui. Siinä kaikki.
Parhaita leijona, vesimies, kalat ja vaaka.
Skorppari pahin.
Rasittavimpia ovat neitsyt ja rapu.
Neitsyet on kyllä täysin vailla intuitiota, empaattisuutta ja kuvittelukykyä. Melkoisia heinäseipäitä.
Terv. Kalattyttö
Härät on hyviä kokkeja ja laulajia, erityisesti oopperalaulajia. Lahjakas ja lämmin horoskooppimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen skorpioni ja tiedän, että olen kamala ihminen
Mikä sinusta tekee kamalan?
Millaisista naisista pitää venusVaaka -mies?
Vierailija kirjoitti:
Kauniista ja ilmamerkkisistä luulen.
Vierailija kirjoitti:
Älyllisistä, hyväkäytöksisistä ja esteettisistä. Venus-Vaa'at nauttivat keskusteluista, taiteesta ja heille törkeys, röyhkeys tai tahallinen satuttaminen on ehdoton turn off.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tyypillistä leijonamiestä? Esimieheni esitteli meidät toisillemme, koska olemme töiden kautta tekemisissä. Leijonamies työskentelee eri osastolla kuin minä. Ensimmäisen kerran tavatessamme en ollut juurikaan laittautunut ja huomasin kuinka leijona vilkaisi minua ikään kuin halveksien päästä varpaisiin ja kätellessä jotenkin tunkeutui minuun katseellaan. Toisella tapaamisella vilkuili taas mutta ei yhtä selkeä eleisesti kuin aiemmin. Mies ei sanonut mitään omaan paremmuuteensa viitaten, mutta tyyli miten esitteli itsensä, tavoitteensa ja tapansa istua tuolilla oli niin kuninkaallista että huh huh. Ihmettelin miten mies voi olla niin laiska, että pyytää (vaatii) muita tekemään vaativampia työtehtäviä ja itse kerää kirsikat kakun päältä. Hyvästä ja nopeasta työstä leijona kehui. Siinä kaikki.
Ei kuulosta leijonalta, enemmän oinaalta jolla saattaisi olla kuu tai nousu skorpionissa.
Jos miettii pelkkiä aurinkomerkkejä, miten sopii yhteen kaksoset ja neitsyt?
Tiesittekö että Nostradamus ennusti koronan, mutta se esiintyi teoksissa nimellä rutto ja luultiin ensin että se viittaisi myös maanjäristykseen, mutta sijaintina LOMBARDIA Italiassa ja viittaa että tämä tapahtuma vaikuttaa länsimaihin. Hän kirjoitti 1500-luvulla;
The sloping park, great calamity,
Through the Lands of the West and Lombardy
The fire in the ship, plague and captivity;
Mercury in Sagittarius, Saturn fading.
Oliko merkurius mahdollisesti jousimiehessä kun tämä tauti lähti liikkeelle, ja saturnus hiipui?