Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Millainen on oinaksen (mies) ja kaksosen (nainen) parisuhde? Kestääkö, entä mitä hyviä ja huonoja puolia?
Tuttu aikuinen pariskunta tällä yhdistelmällä. Jatkuvaa kinaa siitä kumpi on oikeassa, siis aivan tauotonta. Oinasmies tietää aina parhaiten ja kaksosnainen sanoo mielipiteensä ja vaihtoehtoisen näkemyksensä joka ainoaan asiaan, siis ihan joka ainoaan asiaan alkaen miehen ruoanlaitosta veneen moottorin korjaamiseen. Erittäin rasittavaa olla heidän seurassaan.
Mutta he tykkäävät toisistaan, ovat aina toistensa tukena, ovat tavattoman aikaansaava pari. Kaikki onnistuu, illallisten järjestäminen, lastenlasten hoito, maansiirtotyöt ja lomareissut epämääräisiin kohteisiin autuaan tietämättöminä esim. paikan vaarallisuudesta. Aina selviävät yhdessä.
Skorppari ei ole paha kaksoselle, vaikka muille edustaakin vahvaa auktoriteettiä. Kaksonen pystyy höynäyttämään skorpparia mennen tullen. Kaksosena olin nuorena tuuliviiri, mutta nykyään jämäkkä ja uskollinen, kun on saanut elämänkokemusta.
Inhottavin horoskooppimerkki on neitsyt, itsekäs ja ymmärtämätön lapsi, läpi koko elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin on ehdottomasti Vaaka - kylmä ja tunteeton takinkääntäjä. Paras on rapu - ovat kilttejä, sydämellisiä ja lempeitä.
Tasapainonsa löytänyt vaaka on mitä rakastettavin kumppani. Tulimiehet jyrää kaiken eteensä osuvan. Olin monta vuotta narsistileijonan lelu, minkä olen vasta paljon myöhemmin tajunnut.
En ole eläissäni tavannut kuin ilkeitä vaakoja. Jos tapaan uuden ihmisen kierrän kaukaa jos henkilö on vaaka, koska vaaka on ilkein, pahin ja kylmin selkäänpuukottaja. Diplomaattinen vaaka ei ole totta. Minua on työpaikkakiusannut vaaka, huijannut ja vienyt rahaa jonka takana oli vaaka sekä valehteleva ystävää esittänyt vaaka, joka puukotti selkään ja aiheutti pahaa jälkeä. Kaikkea pahaa ja vääriä tekojaan vaaka perustelee diplomaattisuudella, mutta niiltä puuttuu tunteet ja ymmärrys oikeasta ja väärästä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on oinaksen (mies) ja kaksosen (nainen) parisuhde? Kestääkö, entä mitä hyviä ja huonoja puolia?
Yhteiselosta en osaa sanoa mutta parasta seksiä ikinä. Kemia heti alusta ihan uskomaton, valitettavasti hiipui reilussa vuodessa. Vieläkin kaipaan.
Vaaka Kaksoskuulla Neitsytmerkurius venus- ja marsLeijona.
Voisiko joku valaista minulle tätä kummallista miestapausta.
Toistuvasti vedän puoleeni aurinkoVaakoja ja/tai kuuKaksosia, itselläni nuo merkit toisinpäin.
Eniten kemiaa Oinaiden ja Jousimiesten kanssa, ovat suoria ja hyvää juttuseuraa, silti noita jahkaajaVaakoja tulee joka suunnasta tai palaavat bumerangina takaisin kuvioihin.
Mitä sanotte parista oinas n ja oinas m? Taivaallista vai päin mäntyä?
Vaaka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on nyt paljon yleistystä asioista, jotka eivät kuulu astrologian vaikutuspiiriin varsinkaan näin pinnallisella tasolla liikuttaessa.
Merkin tai edes merkkiyhdistelmien perusteella EI koskaan lähdetä ruotimaan kenenkään seksuaalisia tai mielenterveysongelmia.
Olen ihan samaa mieltä. Tavallaan kyllä ymmärrän, että rapu voi käytöksellään aiheuttaa epäilyjä jonkinlaisesta mt-ongelmasta. Siis jos ei osaa ilmaista itseään kunnolla ja sitten räiskii hetken mielijohteesta menemään tunteidensa kanssa niin voi antaa varsin tasapainottoman ja kypsymättömän kuvan itsestään. Toiselle osapuolelle tämä tulee yllätyksenä, koska ensivaikutelma ravusta on ollut rauhallinen ja ihan järkevä, jopa hillitty.
Olen myös huomannut, että miesravut jostain syystä hieman häpeilevät seksuaalisuuttaan ja mieltymyksiään, mikä voi johtaa suorituspaineisiin. Miellyttämishaluinen kyllä ja siksi varmasti monelle tosi hyvä. Mulle kuitenkin ihan liian vanilja.
Liian vanilja? Eli mitä?
No kokeilunhaluisen ja uteliaan vastakohta lähinnä. Ei oikein tykkää tuhmuuksista tai yhden illan jutuista. Enempi pellainen... perinteisen tyylin mies :D Tunteet vahvasti mukana makuuhuoneessakin. Romanttista, hidasta ja hellää. Jälkeenpäin haluaa halia ja puhua tunteistaan.
En sitten tiedä rohkaistuuko pitkässä suhteessa kokeilemaan enemmän kun itse en ole ravun kanssa koskaan edennyt siihen asti.
Minun mieheni on rapu ja on juuri kuvailemasi kaltainen tunteet vahvasti mukana, romanttinen ja hidas. Omani ei ole kokeilunhaluinen, mutta tarvitsee aikaa ja luottamusta. Kun olimme olleet naimisissa kaksi vuotta mies kertoi, että hän ei pysty rakastelemaan jos hänellä ei ole fiilistä, kun on niin herkkä. Tästä on pari vuotta aikaa ja olemme edelleen naimisissa. Mies myönsi myös, että ei ole muille kuin minulle asiasta sanonut, koska luottaa minuun. Rapu on herkkä, joten tunteet ja seksi ei ole niille pikku juttu. Rapu on ainoa mies, jonka kanssa olen ollut ja jota rakastan, enkä ole itsekään nopea tai kokeilunhaluinen. Hyvä näin. :)
Kuka pelkää eniten koronaa?
Hygieenikko-Neitsyt? Märehtijä-Rapu?
Vierailija kirjoitti:
Synkistelijä-Kauris, Itkupilli-Kalat tai Paranoidi-Skorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taklataan se jäähän - oinas, Eletään sen kanssa sovussa - vesimies, Mähän en sitä bakteeria vai mikä se nyt oli pelkää - kaksonen. Ei nämä ainakaan.
Coronan sanotaan näkyvän astrologiassa saturnuksen ja pluton yhtymänä kauriissa joka oli tammikuussa. Lisäksi siinä pisteessä on juuri nyt jupiter ja muutaman päivän päästä mars joten ehkä se on jonkinlainen käännekohta, mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu. Kauris on kovassa kulmassa oinaaseen, vaakaan ja rapuun joten jos planeettoja noiden merkkien lopussa voi kolista kovaa vaikka onhan tämä jo sen laajuinen ongelma että koskee jokaista aspekteihin katsomatta.
Mikä on paras merkki ja miksi se on Skorpioni?
t. skorpionimies
Vierailija kirjoitti:
Kaikki merkit pelkäävät ja eivät pelkää koronaa eniten. Rapu suojelee rakkaansa ensimmäisenä ja murehtii ehkä sitten jos ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taklataan se jäähän - oinas, Eletään sen kanssa sovussa - vesimies, Mähän en sitä bakteeria vai mikä se nyt oli pelkää - kaksonen. Ei nämä ainakaan.
Jep, tuli ja ilma ei pelkää, korkeintaan Vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, tuli ja ilma ei pelkää, korkeintaan Vaaka.
Vaaka on aika älyllinen merkki. Me vaaka naiset olemme myös hyvin loogisia, joten yleinen hysteria ja pelko ei tartu helposti. Mielestäni sosiologisesti kiinnostava tilanne. Lisäksi näen, että tällä voi pitkällä juoksulla olla positiivisiakin seurauksia. Mutta toki ymmärrän myös ihmisten huolen läheisistään, sehän on aivan luonnollinen reaktio.
Oliko riittävän vaakamainen vastaus?
Oinas on fatalisti. Se tehdään mikä voidaan _järkevästi_ tehdä uhan torjumiseksi, mutta sen jälkeen tulee mikä on tullakseen ja siitä selviytymiseen on omat keinonsa
Skorpioni ilmoittautui juuri avuksi tutuille, sukulaisille, naapureille. Teen mitä tarvis niin kauan kuin pystyn/pysyn jaloillani.
Tasapainonsa löytänyt vaaka on mitä rakastettavin kumppani. Tulimiehet jyrää kaiken eteensä osuvan. Olin monta vuotta narsistileijonan lelu, minkä olen vasta paljon myöhemmin tajunnut.