Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5041/12684 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh. Ja toisaalla av:llä ollaan olevinaan kiinnitetty huomiota Marinin niin "omituisen tyhjään katseeseen." Varmaan kaksosten älyllisiä huomioita.

Av ei petä.

Vierailija
5042/12684 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette vastamerkkien toimivuudesta ihmissuhteissa? Näistä sanotaan, että vetävät toisiaan kovin puoleensa mut onko pidemmän päälle kuitenkaan toimivia? Paras kaverini jousimies ja jousimies-mies kiikarissa. Sattumaako vaiko eikö, kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5043/12684 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. Ja toisaalla av:llä ollaan olevinaan kiinnitetty huomiota Marinin niin "omituisen tyhjään katseeseen." Varmaan kaksosten älyllisiä huomioita.

Av ei petä.

Aah. Meillähän on nyt Pluto-ihminen pääministerinä. He vaikuttavat monesti kylmiltä ja kaukaisilta. Pluto-ihmisen pelkkä läsnäolo on shokki systeemiin.

Vierailija
5044/12684 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempi jäärä oinas vai härkä

Oinas mekkaloi ja yrittää dominoida, härkä kurtistaa kulmat, ottaa tukevan asennon ja seisoo siinä vaikka maailman loppuun. Oinas yrittää kovemmin, mutta luovuttaa nopeammin.

Härkä voittaa.

Onko härkäkuu samanlainen itsepäisyydessään?

Vierailija
5045/12684 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolierot näkyvät ehkä eniten Kaloissa ja Kaksosissa, naisten eduksi.

Onko muilla kokemusta ihmisistä joilla kuu on aurinkoa edeltävässä tai seuraavassa merkissä? Itse tiedän ainakin Oinaan Kalatkuulla ja Jousimiehen Kauriskuulla ja molemmat ovat jotenkin vaikeaselkoisia tapauksia.

Tekeekö joku muu aspekti kuin aurinkoSkorpioni erityisen katseen ihmiselle?

Sellaisen viekkaan, salaperäisen, kauniin.

Miten perustelet oinas kalatkuulla olisi vaikeaselkoinen?

Ehkä se ristiriitaisuus, Oinaan impulsiivinen pomotus yhdistettynä Kalatmaiseen epävarmuuteen/tunteellisuuteen. Jousimiehen rento seikkailuasenne jähmeällä tunne-elämällä.

Tai sitten se on vaan tuo MarsSkorpioni joka näemmä molemmilla... Se tuntuu tekevän ainakin miehistä tavallistakin vaikeaselkoisempia.

Vierailija
5046/12684 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on pahempi jäärä oinas vai härkä

Oinas mekkaloi ja yrittää dominoida, härkä kurtistaa kulmat, ottaa tukevan asennon ja seisoo siinä vaikka maailman loppuun. Oinas yrittää kovemmin, mutta luovuttaa nopeammin.

Härkä voittaa.

Vaikuttaako venus Härässä samoin? Aika monta kertaa aurinko-Oinaat on turhaan koittaneet saada taivuteltua minua tahtoonsa, joskus kyllä antaudunkin mielelläni, mutta jos ei satu kiinnostamaan juuri silloin kun Oinailla impulssi iskee niin eivät kyllä saa vastakaikua. Jaksavat silti yrittää vaikka pitäisin radiohiljaisuuttakin :D

Vierailija
5047/12684 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette vastamerkkien toimivuudesta ihmissuhteissa? Näistä sanotaan, että vetävät toisiaan kovin puoleensa mut onko pidemmän päälle kuitenkaan toimivia? Paras kaverini jousimies ja jousimies-mies kiikarissa. Sattumaako vaiko eikö, kokemuksia?

Jousimiesmiesten kanssa etenkin on leppoisaa olla ja juttua riittää, intohimoisia seikkailuita hyvine keskusteluineen, tykkään :) Kevyemmissä suhteissa ainakin oikein mukavaa seuraa, pidemmän päälle en tiedä... Ehkä hieman vaikeita saada vakiintumaan?

t.Kaksoset

Vierailija
5048/12684 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jousimiesmiesten kanssa etenkin on leppoisaa olla ja juttua riittää, intohimoisia seikkailuita hyvine keskusteluineen, tykkään :) Kevyemmissä suhteissa ainakin oikein mukavaa seuraa, pidemmän päälle en tiedä... Ehkä hieman vaikeita saada vakiintumaan?

t.Kaksoset

Entäs Jousimieskuu? Kuuhan hallitsee tunne-elämää

Vierailija
5049/12684 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroavaisuuksia on aurinkomerkki jousimiehellä ja kuumerkki jousimiehellä? 

Vierailija
5050/12684 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av ei petä.

Aah. Meillähän on nyt Pluto-ihminen pääministerinä. He vaikuttavat monesti kylmiltä ja kaukaisilta. Pluto-ihmisen pelkkä läsnäolo on shokki systeemiin.

Mikä on Plutoihminen? Hallitseva planeetta vai?

Vierailija
5051/12684 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av ei petä.

Jos on monta planeettaa skorpionissa, kahdeksannessa huoneessa, tai jos Pluto tekee monta merkittävää aspektia, niin ihmistä voi sanoa Pluto-ihmiseksi. Marinilla on Aurinko, Saturnus, Venus ja Pluto skorpionissa. Pluto tekee aspekteja Venukseen, Jupiteriin, Neptunukseen ja Kuuhun.

Vierailija
5052/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av ei petä.

Jos on monta planeettaa skorpionissa, kahdeksannessa huoneessa, tai jos Pluto tekee monta merkittävää aspektia, niin ihmistä voi sanoa Pluto-ihmiseksi. Marinilla on Aurinko, Saturnus, Venus ja Pluto skorpionissa. Pluto tekee aspekteja Venukseen, Jupiteriin, Neptunukseen ja Kuuhun.

Okei, kiitos! Sanoisitko minua Plutoihmiseksi? Minulla on vain skorpioni Plutossa mutta se on hallitseva planeettani Merkuriuksen ohella ja tekee aspekteja Aurinkoon, Merkuriukseen, Saturnukseen ja Neptunukseen. 

Vierailija
5053/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun kuulen miehen olevan Rapu (tai muu vesimerkki), ajattelen heti että tästä ei voi tulla mitään...

Voisiko siis joku kertoa hyviä puolia miesRavusta jolla kuu Skorpioni, merkurius Rapu, venus Kaksoset ja mars Neitsyt.

Noin vallitseva vesikartta tekee ilman hallitseman naisen epätoivoiseksi :D

Ainoa valopilkku kartassa on se että olin lukevinani täältä, että venus kertoo miehen naisihanteen...

t. Kaksoset

Vierailija
5054/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun kuulen miehen olevan Rapu (tai muu vesimerkki), ajattelen heti että tästä ei voi tulla mitään...

Voisiko siis joku kertoa hyviä puolia miesRavusta jolla kuu Skorpioni, merkurius Rapu, venus Kaksoset ja mars Neitsyt.

Ainoa valopilkku kartassa on se että olin lukevinani täältä, että venus kertoo miehen naisihanteen...

t. Kaksoset

Rapu on ehkä ainoa merkki mikä on oma itsensä, oli mukana mitä tahansa  muita merkkjä. Kuuskorpioni on arvoituksellinen, syvällinen ja intohimoinen. Merkurius ravulla on tunteet mukana päätöksissä ja puheissa. Rapumiehet on pohjimmiltaan herkkiä ja intuitiivisia, loukkaantuvat helposta mutta rakkaus on  aitoa kun löytävät oikean puolison. Onko rapumies kiinnostunut sinusta?

Vierailija
5055/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av ei petä.

Okei, kiitos! Sanoisitko minua Plutoihmiseksi? Minulla on vain skorpioni Plutossa mutta se on hallitseva planeettani Merkuriuksen ohella ja tekee aspekteja Aurinkoon, Merkuriukseen, Saturnukseen ja Neptunukseen. 

Hmm. Ehkä?

Löysin tollaisen sivun, josta vois olla apua:

https://skywriter.wordpress.com/2010/01/16/how-strong-is-your-pluto-her…

Vierailija
5056/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kaksoset

Rapu on ehkä ainoa merkki mikä on oma itsensä, oli mukana mitä tahansa  muita merkkjä. Kuuskorpioni on arvoituksellinen, syvällinen ja intohimoinen. Merkurius ravulla on tunteet mukana päätöksissä ja puheissa. Rapumiehet on pohjimmiltaan herkkiä ja intuitiivisia, loukkaantuvat helposta mutta rakkaus on  aitoa kun löytävät oikean puolison. Onko rapumies kiinnostunut sinusta?

Sitä yritän selvitellä, en vain oikein tiedä miten. Tavattiin vasta yöelämässä ja olin iloisesti yllättynyt että hänen yhdessä nukkumaanmenoehdotus oikeasti tarkoittikin vain yhdessä nukkumista. Aamulla hänellä ei ollut kiire mihinkään, tykkäsi jatkaa halailua, saattoi minut kaupungille kun minun piti lähteä ja suukotti julkisella paikalla hyvästiksi.

En halunnut olla liian innokas, vaikka jutellessa huomasin meidän ajattelevan etenkin ihmissuhdeasioista melkoisen samoin. En kuitenkaan illalla voinut vastustaa kiusausta laittaa viestiä, tultiin siinä kehuneiksi toisiamme älykkäiksi ja hauskoiksi. Vihjasin että haluaisin nähdä toistekin ja jos haluaa vielä irrota kodistaan kaupungille niin näkisin mielellään. No kyllä hän sinne sitten yllätyksenä ilmestyi ja päädyttiin taas saman peiton alle :)

Nyt sitten mietiskelen että mitä pitäisi ajatella ja tehdä ,:D Pelkään olevani liian kärsimätön selvittämään tilannetta, vaikkei minulla parisuhde siintelekään mielessä mutta keskustelut ja hellyydenosoitukset oli niin mukavia että haluaisin tietää paremmin. Välillä kyllä pelkään ettei hän aina ymmärrä huumoriani, vaikka sanoinkin ettei kaikkia lennokkaita juttujani kannata ihan tosissaan ottaa ja sanoi ymmärtävänsä...

Minulla venus on maa, kuten hänellä mars ja hänellä ilmavenus, minulla ilmamars, en tiedä onko siitä apua...

p.s. mitähän mahtaa miehellä merkitä venus-Kaksoset, aurinkoKaksosmiehet ei minulta kovin suuria pisteitä saa usein heillä ilmenevän petollisuuden vuoksi.

Vierailija
5057/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kaksoset

Sitä yritän selvitellä, en vain oikein tiedä miten. Tavattiin vasta yöelämässä ja olin iloisesti yllättynyt että hänen yhdessä nukkumaanmenoehdotus oikeasti tarkoittikin vain yhdessä nukkumista. Aamulla hänellä ei ollut kiire mihinkään, tykkäsi jatkaa halailua, saattoi minut kaupungille kun minun piti lähteä ja suukotti julkisella paikalla hyvästiksi.

En halunnut olla liian innokas, vaikka jutellessa huomasin meidän ajattelevan etenkin ihmissuhdeasioista melkoisen samoin. En kuitenkaan illalla voinut vastustaa kiusausta laittaa viestiä, tultiin siinä kehuneiksi toisiamme älykkäiksi ja hauskoiksi. Vihjasin että haluaisin nähdä toistekin ja jos haluaa vielä irrota kodistaan kaupungille niin näkisin mielellään. No kyllä hän sinne sitten yllätyksenä ilmestyi ja päädyttiin taas saman peiton alle :)

Nyt sitten mietiskelen että mitä pitäisi ajatella ja tehdä ,:D Pelkään olevani liian kärsimätön selvittämään tilannetta, vaikkei minulla parisuhde siintelekään mielessä mutta keskustelut ja hellyydenosoitukset oli niin mukavia että haluaisin tietää paremmin. Välillä kyllä pelkään ettei hän aina ymmärrä huumoriani, vaikka sanoinkin ettei kaikkia lennokkaita juttujani kannata ihan tosissaan ottaa ja sanoi ymmärtävänsä...

Minulla venus on maa, kuten hänellä mars ja hänellä ilmavenus, minulla ilmamars, en tiedä onko siitä apua...

p.s. mitähän mahtaa miehellä merkitä venus-Kaksoset, aurinkoKaksosmiehet ei minulta kovin suuria pisteitä saa usein heillä ilmenevän petollisuuden vuoksi.

Rapu on juuri tuollainen huomaavainen ja tykkää antaa hellyydenosoituksia. Ravun vahvuuksia on intuitio, joka auttaa lukemaan ihmistä (se ei tarkoita että lukee suoraan ajatuksesi tai tietää sinusta kaiken). Rapu siis yleensä tietää/aavistaa mistä pidät ja mistä et. Kaksoset on yleensä jokapaikan merkki eli ajatukset ja fyysinen olemus saattavat olla kahdessa paikkaa kun taasen rapu on hidas, itsepäinen ja vetäytyvä, etenkin jos kokee olonsa uhatuksi tai haluaa syventyä pohtimaan omassa rauhassa asioita. Ole oma itsesi, älä valehtele, äläkä missään nimessä loukkaa rapua. Ravuilla on kova pintakuori mutta sisältä ne on ikuisia herkkiksiä. Ovat myös aidosti hyväntahtoisia.

Koti on ravulle pyhä paikka ja tuokin kun kirjoitit, että halusi nukkua, niin harvoin ravut harrastavat yhden yön juttuja. He suhtautuvat rakkauteen ja seksiin vakavasti eivätkä ole pinnallisia, rapu testaa ennen kuin avautuu ja tarrautuu saksilla kiinni. Siksi sanoin, että älä pelaa äläkä esitä mitään mitä et ole, koska ero ja irroittautuminen ovat ravuille kuin helvetti. Jos olet vakavissasi niin anna aikaa, kuuntele ja ole läsnä.

Vierailija
5058/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastsmerkkinen pariskunta, oinas (minä) - vaaka (mies), yhdessä yli 20 v. Vetovoimaa on mutta myös yhteenottoja. Alkuun toisessa viehättävänä koetut ominaisuudet voi alkaa ärsyttää ja sen asian kanssa on tehtävä töitä jotta suhde ei hajoa riitoihin,mutta kun kulmat on joutuneet ja kumpikin ymmärtää tehdä kompromissejä ihan hyvin menee. Mutta eikähän tämä ole ihan yleensäkin niin ihmissuhteissa olipa merkit mitkä tahansa. Henk.koht olen tuntenut oinaana eniten vetoa vaakoihin, jousimiehiin ja leijoniin, yksi nuoruuden suuri rakkaus oli kaksonen,jota en suuresta rakastumisesta huolimatta oppinut oikein tuntemaan tai ymmärtämään.

Vierailija
5059/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vastsmerkkinen pariskunta, oinas (minä) - vaaka (mies), yhdessä yli 20 v. Vetovoimaa on mutta myös yhteenottoja. Alkuun toisessa viehättävänä koetut ominaisuudet voi alkaa ärsyttää ja sen asian kanssa on tehtävä töitä jotta suhde ei hajoa riitoihin,mutta kun kulmat on joutuneet ja kumpikin ymmärtää tehdä kompromissejä ihan hyvin menee. Mutta eikähän tämä ole ihan yleensäkin niin ihmissuhteissa olipa merkit mitkä tahansa. Henk.koht olen tuntenut oinaana eniten vetoa vaakoihin, jousimiehiin ja leijoniin, yksi nuoruuden suuri rakkaus oli kaksonen,jota en suuresta rakastumisesta huolimatta oppinut oikein tuntemaan tai ymmärtämään.

Olen Vaa´an hallitsema Kaksosnainen, jolle kuumimmat miehet on olleet Oinaita ja Jousimiehiä, minulla laskeva merkki (käyttäytyminen parisuhteessa) Oinas ja Jousimies aurinkoni vastamerkki.

Vaakojakin sattunut tielle vähän riesaksikin asti, kuten myös Kaksosia. Leijonienkin kanssa tulen hyvin toimeen :)

Vierailija
5060/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kaksoset

Haluaako rapumies parisuhteen kanssasi? Kerroit, että parisuhde ei välttämättä siinnä ajatuksissasi eli mitä haluat mieheltä? Venus kaksosissa haluaa osoittaa kiintymyksensä sanoin, parisuhteessa kaipaa vaihtelua ja keskusteluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän