Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikein kyselee uudelta tuttavuudelta tämän nousumerkkiä tai tarkkaa syntymäaikaa? Itse en todellakaan kehtaa ennen kuin tunnetaan paremmin. Tuli tuosta edellisestä mieleen ja vaikuttaa siltä että aika moni täällä tietää ihan satunnaisten tuttavien nousumerkit...
T. Neitsyt
Jos minua tarkoitit, niin en kysynyt leijonamieheltä suoraan vaan sain ne muuta kautta tietooni.
Millainen on kaksonen joka nouseva rapu?
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi (joka ei edes todellakaan usko tähän roskaan), mutta olen tosi herkästi uudesta innostuva, optimisti, joskus kaksijakoinen, usein päättämätön mutta voimakastahtoinen jääräpää, ihmisiä miellyttämään pyrkivä, ristiriitoja pakeneva, seurallinen mutta välillä erakko, kovakuorinen mutta aivan liian ylitunteellinen empaattinen herkkis sisältä.
-Kaksosmies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi (joka ei edes todellakaan usko tähän roskaan), mutta olen tosi herkästi uudesta innostuva, optimisti, joskus kaksijakoinen, usein päättämätön mutta voimakastahtoinen jääräpää, ihmisiä miellyttämään pyrkivä, ristiriitoja pakeneva, seurallinen mutta välillä erakko, kovakuorinen mutta aivan liian ylitunteellinen empaattinen herkkis sisältä.
-Kaksosmies
Millainen tunne-elämäsi on? Moraali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-KaksosmiesMillainen tunne-elämäsi on? Moraali?
Tunteet ovat vuoristorataa. Mietin ehkä liikaakin mikä on oikein itseni ja muiden kannalta ja olen asettanut omassa elämässäni aika tiukat säännöt miten tulee elää, haluan tehdä asiat oikein. Aina se ei tietenkään onnistu ja tunnen epäonnistumisista syyllisyyttä.
Uudella pääministerillä Sanna Marinilla on hyvin tyypillinen skorpionin katse. Olin varma merkistä jo ennen kuin tarkistin ja tosiaan, hän on syntynyt 16. marraskuuta.
Elvytetään vähän ketjua: Millainen on mielestäsi tyypillinen merkin edustaja, jos puhutaan vaikka julkkiksista? Yritän keksiä joka merkistä stereotyyppisen julkkiksen, katsotaan onnistunko, heitän nyt ekana mieleen tulevat sekä mies- että naispuoliset...
Oinas: Lady Gaga/Steven Tyler
Härkä: Penelope Cruz/George Clooney
Kaksonen: Amy Schumer/Sir Ian McKellen
Rapu: Selena Gomez/Tom Cruise
Leijona: Madonna/Jason Momoa
Neitsyt: Beyonce/Keanu Reeves
Vaaka: Kim Kardashian/Will Smith
Skorpioni: Jodie Foster/Matthew McConaughey
Jousimies: Nicki Minaj/Walt Disney
Kauris: Aaliyah/Kit Harrington
Kalat: Dakota Fanning/Justin Bieber
Mitä olette mieltä jousimies-naisesta, joka on nouseva vaaka ja jolla kuu oinas ja Midheaven Mc leijona (mitä tämä tarkoittaa?)?
Onko hankala persoona?
T. Kaksosmies
Parhaimpia merkkejä voisi olla neitsyt, vaaka, kalat ja rapu, näitä merkkejä edustavat tuttuni/kaverini ovat olleet suurimman osan ajasta mukavia, ymmärtäviä ja ennen kaikkea ystävällisiä. Lisäksi neitsyiden ja vaakojen ahkeruus ja avoin mieli on älytöntä!
Pahimpia merkkejä on mun mielestä oinas, härkä ja kaksonen, en tule oikein toimeen näiden merkkien kanssa. Kaikki tuntemani oinaat ovat olleet omapäisiä ja lähestulkoon narsistisia persoonia, härät itsepäisiä ja usein "typeriä" eivätkä suostu avaamaan silmiään tai ymmärtämään asioita. Elämässäni kaksoset ovat olleet ilkeitä ja pettäjiä. Kaksosten vauhti on myös kummallista seurattavaa.
Oon ite siis neitsyt. Kaikissa merkeissä on hyvät ja huonot puolensa. Monet valittaa aina neitsyeiden pikkumaisuudesta ja "nalkuttamisesta", mutta kyse on useimmiten perfektionismistä - neitsyet haluavat kaiken olevan kohdillaan ja saattavat apeutuvat helposti, jos niin ei käy. Pikkumaisuus ja nalkuttaminen on keino estää asioiden hajoamista kasaan, vaikka se usein muita ärsyttääkin. Neitsyet on kanssa usein kärsivällisiä, rehellisiä, ajattelevaisia, realisteja, maanläheisiä ja ahkeria, että ite näen merkissäni ainakin enemmän positiivista kuin negatiivista.
Horoskoopeissahan ihmiseen vaikuttaa aurinkomerkin lisäksi etenkin kuumerkki ja nouseva merkki.
Parhaimmat on 100% varmuudella neitsyt, rapu ja skorpioni.
Wau oikeesti ne on goals.
Sukupuolierot näkyvät ehkä eniten Kaloissa ja Kaksosissa, naisten eduksi.
Onko muilla kokemusta ihmisistä joilla kuu on aurinkoa edeltävässä tai seuraavassa merkissä? Itse tiedän ainakin Oinaan Kalatkuulla ja Jousimiehen Kauriskuulla ja molemmat ovat jotenkin vaikeaselkoisia tapauksia.
Tekeekö joku muu aspekti kuin aurinkoSkorpioni erityisen katseen ihmiselle?
Sellaisen viekkaan, salaperäisen, kauniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteet ovat vuoristorataa. Mietin ehkä liikaakin mikä on oikein itseni ja muiden kannalta ja olen asettanut omassa elämässäni aika tiukat säännöt miten tulee elää, haluan tehdä asiat oikein. Aina se ei tietenkään onnistu ja tunnen epäonnistumisista syyllisyyttä.
Kun rakastut niin miten se näkyy ulospäin? Peitätkö tunteesi tarkasti? Kestääkö luottamuksen saaminen?
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolierot näkyvät ehkä eniten Kaloissa ja Kaksosissa, naisten eduksi.
Onko muilla kokemusta ihmisistä joilla kuu on aurinkoa edeltävässä tai seuraavassa merkissä? Itse tiedän ainakin Oinaan Kalatkuulla ja Jousimiehen Kauriskuulla ja molemmat ovat jotenkin vaikeaselkoisia tapauksia.
Tekeekö joku muu aspekti kuin aurinkoSkorpioni erityisen katseen ihmiselle?
Sellaisen viekkaan, salaperäisen, kauniin.
Miten perustelet oinas kalatkuulla olisi vaikeaselkoinen?
Onko muita joiden mielestä me kalat ollaan hyviä tunnistamaan toiset kalat ja meissä aidoissa ja muissa kaloissa (kalojen sijainti muualla kuin auringossa) on salamyhkäisiä, intuitiivisia ja mystisiä piirteitä? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastut niin miten se näkyy ulospäin? Peitätkö tunteesi tarkasti? Kestääkö luottamuksen saaminen?
En tiedä näkyykö se ulos, vaikka sisälläni velloo tunnemyrsky. Ehkä pitkistä katseista ja ystävällisyyden osoituksista, jos jostakin. Olen kyllä muutenkin ystävällinen luonne, mutta tietysti eniten heille joista erityisesti välitän. Minuun kyllä luotetaan, olen kuuntelija ja tulen aina kaikkien kanssa hyvin toimeen, mutta itselläni on vaikeuksia luottaa ja avautua muille, tosiystäviä on vain vähän. Ehkä olen lähimmillenikin mysteeri.
Kumpi on pahempi jäärä oinas vai härkä
Vierailija kirjoitti:
Uudella pääministerillä Sanna Marinilla on hyvin tyypillinen skorpionin katse. Olin varma merkistä jo ennen kuin tarkistin ja tosiaan, hän on syntynyt 16. marraskuuta.
Samoin :D Aloin tuota miettiä jo aikoja sitten, kun ajattelin, että jotain kummallista, kuin maagista, hänessä on. Ja sitten tuli mieleen tarkastaa asia, ja näinhän se menee.
Näin skorpionina tunnistan tuon viileän kulissin taakse kätkeytyvän sisäisen palon. Siellä lieskat lyövät. Voi vielä ärähdellä, kunhan tutummaksi tullaan. Ei pidä antaa hämätä tuon "maailman nuorin pääministeri". Kaukana jostain kiltistä pikku tyttösestä.
Ja entäs Antti Rinne, 3.11. ? Pieni piru istuu olkapäällä...
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on pahempi jäärä oinas vai härkä
Oinas mekkaloi ja yrittää dominoida, härkä kurtistaa kulmat, ottaa tukevan asennon ja seisoo siinä vaikka maailman loppuun. Oinas yrittää kovemmin, mutta luovuttaa nopeammin.
Härkä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin :D Aloin tuota miettiä jo aikoja sitten, kun ajattelin, että jotain kummallista, kuin maagista, hänessä on. Ja sitten tuli mieleen tarkastaa asia, ja näinhän se menee.
Näin skorpionina tunnistan tuon viileän kulissin taakse kätkeytyvän sisäisen palon. Siellä lieskat lyövät. Voi vielä ärähdellä, kunhan tutummaksi tullaan. Ei pidä antaa hämätä tuon "maailman nuorin pääministeri". Kaukana jostain kiltistä pikku tyttösestä.
Ja entäs Antti Rinne, 3.11. ? Pieni piru istuu olkapäällä...
Sama juttu, ei ollut Marinin aurinko Erkki yllätys :D
Kuu näyttäisi hänellä olevan hyvin tunteensa hallitsevassa Kauriissa, mikä varmaan vielä osaltaan tuo vastuuntuntoisuutta ja halua saada asioita aikaan. Mars on Vaa'assa, eli kykenee diplomaattiseen ja harkitsevaan toimintaan! Aika ässä kartta poliitikolle :)
Kuka oikein kyselee uudelta tuttavuudelta tämän nousumerkkiä tai tarkkaa syntymäaikaa? Itse en todellakaan kehtaa ennen kuin tunnetaan paremmin. Tuli tuosta edellisestä mieleen ja vaikuttaa siltä että aika moni täällä tietää ihan satunnaisten tuttavien nousumerkit...
T. Neitsyt