Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Onko täällä muuten paljonkin ennenaikaisesti tai yliajalla syntyneitä? Tai tunnetko jonkun jonka piti olla toista merkkiä? Alkoi kiinnostamaan että kuinka paljon se lasketun ajan merkki ihmisessä näkyy vai näkyykö ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä muuten paljonkin ennenaikaisesti tai yliajalla syntyneitä? Tai tunnetko jonkun jonka piti olla toista merkkiä? Alkoi kiinnostamaan että kuinka paljon se lasketun ajan merkki ihmisessä näkyy vai näkyykö ollenkaan.
Yksi kaverini on keskosena syntynyt. Hänen piti olla jousimies mutta syntyikin skorpionin aikaan. Aika paljon hänessä on kyllä noita jousimiehen piirteitä - hän on kovin iloinen, rehellinen ja suorasanainen skorpioni. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen laskettuaika oli heinäkuun puolella, mutta syntyikin jo 22.6. Rapuaikaan syntyi ja on niin rapumainen ettei uskokaan. ^^
Vetääkö venusHärkänainen jotenkin erityisesti puoleensa marsSkorpionimiehiä?
Tuntuu että törmäilen näihin vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa risut ja ruusut näistä aspekteista:
Aurinko KaksosetNouseva Vaaka, laskeva Oinas
Kuu Vaaka
Merkurius Kaksoset
Venus Härkä
Mars Vaaka
Jupiter Skorpioni
Saturnus Vaaka
Uranus Jousimies
Neptunus Jousimies
Pluto Vaaka
Merkurius kaksosissa ja Venus härässä ovat ainakin ns. omilla paikoillaan eli ko. planeetat hallitsevat noita merkkejä. Hyvin suotuisia aspekteja, joissa merkkien ominaisuudet toimivat hyvin puhtaasti ja positiivisesti.
Sen sijaan Mars vaa'assa on epäsuotuisa sijainti, sillä vaaka on oinaan vastamerkki ja oinas hallitsee Marsia. Näin vaa'an energia on niin kaukana Marsin luontaisesta energiasta kuin voi olla ja ko. merkki ilmentää Marsia hyvin vaikeasti ja epävarmasti.
Nouseva vaaka tuo ulkonäköön ja käytökseen miellyttävyyttä ja tasapainoa, laskeva oinas kertoo henkilön käyttäytyvän oinasmaisesti parisuhteissaan.
Kuu vaa'assa tekee henkilöstä diplomaattisen tunnetasolla. Hän on hyvin esteettinen eikä pidä konflikteista.
Aurinko kaksosissa tekee ihmisestä dualistisen toimissaan ja tunnetasolla, nokkelan ja nopean liikkeissään. Kaksosta saattaa joskus vaivata pinnallisuus ja taipumus juoruiluun.
Muut sijainnit ovat ns. sukupolvisijainteja, jossa planeetat liikkuvat huomattavan hitaasti. Näistä ei kannata vetää liikaa johtopäätöksiä henkilön persoonan suhteen. Lisäksi on sanottava, etteivät mitkään sijainnit ole sen parempia tai huonompia kuin toiset, mutta kun merkki osuu planeettaan, joka sitä hallitsee, se pääsee toteuttamaan itseään puhtaimmin. Taas vastaavasti jos planeettasijainti on hallitun merkin vastamerkissä, odotettavissa on enemmän haasteita. Esim. Kuu hallitsee rapua, joten tunteellinen rapu on tässä sijainnissa parhaimmillaan. Kauris taas on ravun vastamerkki, eli Kuu kauriissa on haasteellinen sijainti ja tuo usein ongelmia tunne-elämään.
Tapasin juuri erään miehen joka on aurinko- ja merkuriusJousimies, kuu- ja venusKauris, marsSkorpioni.
Todella kova puhumaan ja kertoo intensiivisesti omista kiinnostuksenkohteistaan, mutta tuntuu hämääntyvän keskustelun kääntyessä tunteellisempiin asioihin, tai kun venusHärkänä ilmaisen itseäni luonnostaan fyysisestikin, vaihtoi aiheen taas niihin omiinsa jos vihjasin jotain "epäsopivassa" tilanteessa...
Ajatusmaailma meillä, minun ollessa Kaksonen, on hyvinkin samanlainen ja fyysistä vetovoimaa toisiamme kohtaan, ihana hellä, rento, turvallisen oloinen mies sängyssä ja sen ulkopuolella, mutta tuo kommunikointi jäi hämäämään.
Minun piti syntyä kauriina, mutta laskettu aika meni ohi 10 päivällä ja synnyin vesimiehenä. Ei minusta kauhea kohtalo, enemmän olen vesimiesmäinen maailmanparantaja.
Vierailija kirjoitti:
Minä kaksoset ja lapseni jouskari ja veskari olemme kaikki yliaikaisia 3pv-2vkoa, mutta silti lasketun ajan merkin alla syntyneitä :) Pelkäsin pojasta tulevan Kalat, mutta onneksi ei :D
Lapsestani piti lasketun ajan mukaan tulla skorpioni, syntyi paria päivää aikaisemmin ja tulikin vaaka. Onneksi. :)
Itse synnyin rapuna pari viikkoa ennen laskettua aikaa, joka osui elokuun alkuun. Olen kyllä itseni ja muidenkin mielestä ollut aina enemmän leijonamainen kuin rapumainen, varsinkin vanhemmiten omanarvontunto on kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi kuvitella olevani loppuelämääni yhdessä miehen kanssa joka on horoskoopissa leijona, oinas, skorpioni, kaksoset, vaaka, vesimies, jousimies. Ehdoton EI mainituille merkeille! Mitä jää jäljelle ja mitä suosittelet puolisoksi?
Jäljelle jää...yksinäisyys
Leijonat on karmeita ihmisiä
Paras on Tiikeri ja Sika.
Huonoin: Lehmä ja Rotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaksoset ja lapseni jouskari ja veskari olemme kaikki yliaikaisia 3pv-2vkoa, mutta silti lasketun ajan merkin alla syntyneitä :) Pelkäsin pojasta tulevan Kalat, mutta onneksi ei :D
Mitä vikaa kaloissa?
Pärjääkö leijonamiehen kanssa nainen, joka ei ihaile tätä eikä anna jatkuvaa huomiota vaan on hidas, rauhallinen ja herkkä, ns. värikäs sielunelämä? Käykö niin että leijonamies jyrää herkän naisen yli kaikessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa kaloissa?
No ei sinänsä mitään, mutta itsekin olen sitä mieltä että naispuoliset kalat ovat paljon miellyttävämpiä yleisesti ottaen kuin miespuoliset. Ei minua haittaisi, jos tyttäreni olisi merkiltään kalat, mutta en toivoisi pojalleni samaa merkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Pärjääkö leijonamiehen kanssa nainen, joka ei ihaile tätä eikä anna jatkuvaa huomiota vaan on hidas, rauhallinen ja herkkä, ns. värikäs sielunelämä? Käykö niin että leijonamies jyrää herkän naisen yli kaikessa?
Riippuu vähän muista sijainneista, mutta ihan hyvin voi pärjätä. Leijona on todella suojeleva läheisiään kohtaan ja vaikka omaa vahvat mielipiteet, osaa kyllä kuunnella toisiakin. Leijona kyllä kaipaa tunnustusta - ei ehkä jatkuvaa suitsutusta, mutta heille on yleensä todella tärkeää tuntea itsensä arvostetuksi ja rakastetuksi varsinkin läheisten ihmisten taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän muista sijainneista, mutta ihan hyvin voi pärjätä. Leijona on todella suojeleva läheisiään kohtaan ja vaikka omaa vahvat mielipiteet, osaa kyllä kuunnella toisiakin. Leijona kyllä kaipaa tunnustusta - ei ehkä jatkuvaa suitsutusta, mutta heille on yleensä todella tärkeää tuntea itsensä arvostetuksi ja rakastetuksi varsinkin läheisten ihmisten taholta.
Mitä sanot tästä, onko onnistunut vai epäonnistunut kombo?
Mies aurinkoleijona, kuuoinas, mars jousimies ja nousuvaaka. Nainen aurinko-oinas, kuukalat, mars rapu ja nousukauris.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies aurinkoleijona, kuuoinas, mars jousimies ja nousuvaaka. Nainen aurinko-oinas, kuukalat, mars rapu ja nousukauris.
Leijona ja oinas tulevat keskenään yleensä todella hyvin toimeen. Kipinät sinkoilevat, mutta molemmat ovat toisen mielestä mielenkiintoisia ja ennen kaikkea he ovat tasavertaisia keskenään - kumpikaan ei suostu alistumaan eikä toisaalta pääse pomottamaankaan toista. Kun leijona ja oinas puhaltavat yhteen hiileen, liekit lyövät todella korkeina. Todellinen power couple!
Kuumerkit taas edustavat vastamerkkejä (oinas ja kalat) joka voi merkitä vahvaa keskinäistä kemiaa mutta myös vastoinkäymisiä ja väärinymmärryksiä. Herkkä ja intuitiivinen kalat loukkaantuu herkästi suorasukaisen oinaan heitoista. Samoin Mars ravussa on taipuvainen murjottamaan ja vetäytymään kuoreensa, kun taas jousimies täräyttää asiat kaunistelematta niinkuin ne ovat. Mies on selkeästi hyvin tulinen tapaus. Nousuvaaka tuo olemukseen kaivattua diplomaattisuutta ja taas naisen nousukauriin jämäkkyys ja auktoriteetti tuovat vastapainoa vesimerkkien herkkyydelle. Sanoisin, että parilla on hyvät mahdollisuudet onnistua, kunhan tunnetasolla ollaan tarpeeksi avoimia ja mies ottaa naisen herkemmän puolen huomioon.
Anteeksi huomiohuoraus (koskasitätämäon) mutta kertokaa mielipiteenne tästä. Ja vain pelkkä mielipide.
Aurinko rapu (10)
Nouseva neitsyt
Jousimieskuu (3)
Merkurius Venus leijona (11)
Mars vaaka (2)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijona ja oinas tulevat keskenään yleensä todella hyvin toimeen. Kipinät sinkoilevat, mutta molemmat ovat toisen mielestä mielenkiintoisia ja ennen kaikkea he ovat tasavertaisia keskenään - kumpikaan ei suostu alistumaan eikä toisaalta pääse pomottamaankaan toista. Kun leijona ja oinas puhaltavat yhteen hiileen, liekit lyövät todella korkeina. Todellinen power couple!
Kuumerkit taas edustavat vastamerkkejä (oinas ja kalat) joka voi merkitä vahvaa keskinäistä kemiaa mutta myös vastoinkäymisiä ja väärinymmärryksiä. Herkkä ja intuitiivinen kalat loukkaantuu herkästi suorasukaisen oinaan heitoista. Samoin Mars ravussa on taipuvainen murjottamaan ja vetäytymään kuoreensa, kun taas jousimies täräyttää asiat kaunistelematta niinkuin ne ovat. Mies on selkeästi hyvin tulinen tapaus. Nousuvaaka tuo olemukseen kaivattua diplomaattisuutta ja taas naisen nousukauriin jämäkkyys ja auktoriteetti tuovat vastapainoa vesimerkkien herkkyydelle. Sanoisin, että parilla on hyvät mahdollisuudet onnistua, kunhan tunnetasolla ollaan tarpeeksi avoimia ja mies ottaa naisen herkemmän puolen huomioon.
Olen itse tuo nainen ja kertomani leijonamies on kiinnostunut minusta. Mies on todella hallitseva kaikessa ja hakee huomiota mitä minä en osaa enkä halua antaa. Kävin miehen kanssa syömässä ja hän puhui itsestään ja saavutuksistaan ja kysyi minulta vain muutaman hassun kysymyksen joihin en saanut vastattua. Ainoa oinasmainen piirre minussa on itsepäisyys ja se näkyy haluna kulkea omaa tietä eikä olla tukemassa (ihailemassa) toista. Mies maksoi syömiset ja oli antelias kaikin puolin mutta intuition avulla luin miestä pintaa syvemmältä ja tajusin nopeasti miksi mies imartelee minua enkä pidä sellaisesta yhtään. Mies ei mieti sanomisiaan, puhuu suoraan ja on suoran toiminnan mies eli suomennettuna mies ahdistaa minua. Olen herkkä, intuitiivinen, rauhallinen eikä suora puhe tai toiminta ole osa minua. Tunteissaan mies on nopea joten tässäkin menee metsään ja miehestä huokuu elinvoimaisuus ja voimakas seksuaalisuus, kun minä menen sydän ja tunteet edellä hitaasti ja varovasti toimien. Mies on myös vaativa, lähettelee viestejä ja jos en heti vastaa, niin sanoo siitäkin suoraan. Nyt mietin miten annan miehelle pakit?
Kuumerkki taitaa olla kalat tai rapu mutta en nyt varmaksi muista kumpi mutta kuumerkissä vaikuttaa vesielementti.