Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
5061/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun kuulen miehen olevan Rapu (tai muu vesimerkki), ajattelen heti että tästä ei voi tulla mitään...

Voisiko siis joku kertoa hyviä puolia miesRavusta jolla kuu Skorpioni, merkurius Rapu, venus Kaksoset ja mars Neitsyt.

Noin vallitseva vesikartta tekee ilman hallitseman naisen epätoivoiseksi :D

Ainoa valopilkku kartassa on se että olin lukevinani täältä, että venus kertoo miehen naisihanteen...

t. Kaksoset

Rapu on ehkä ainoa merkki mikä on oma itsensä, oli mukana mitä tahansa  muita merkkjä. Kuuskorpioni on arvoituksellinen, syvällinen ja intohimoinen. Merkurius ravulla on tunteet mukana päätöksissä ja puheissa. Rapumiehet on pohjimmiltaan herkkiä ja intuitiivisia, loukkaantuvat helposta mutta rakkaus on  aitoa kun löytävät oikean puolison. Onko rapumies kiinnostunut sinusta?

Sitä yritän selvitellä, en vain oikein tiedä miten. Tavattiin vasta yöelämässä ja olin iloisesti yllättynyt että hänen yhdessä nukkumaanmenoehdotus oikeasti tarkoittikin vain yhdessä nukkumista. Aamulla hänellä ei ollut kiire mihinkään, tykkäsi jatkaa halailua, saattoi minut kaupungille kun minun piti lähteä ja suukotti julkisella paikalla hyvästiksi.

En halunnut olla liian innokas, vaikka jutellessa huomasin meidän ajattelevan etenkin ihmissuhdeasioista melkoisen samoin. En kuitenkaan illalla voinut vastustaa kiusausta laittaa viestiä, tultiin siinä kehuneiksi toisiamme älykkäiksi ja hauskoiksi. Vihjasin että haluaisin nähdä toistekin ja jos haluaa vielä irrota kodistaan kaupungille niin näkisin mielellään. No kyllä hän sinne sitten yllätyksenä ilmestyi ja päädyttiin taas saman peiton alle :)

Nyt sitten mietiskelen että mitä pitäisi ajatella ja tehdä ,:D Pelkään olevani liian kärsimätön selvittämään tilannetta, vaikkei minulla parisuhde siintelekään mielessä mutta keskustelut ja hellyydenosoitukset oli niin mukavia että haluaisin tietää paremmin. Välillä kyllä pelkään ettei hän aina ymmärrä huumoriani, vaikka sanoinkin ettei kaikkia lennokkaita juttujani kannata ihan tosissaan ottaa ja sanoi ymmärtävänsä...

Minulla venus on maa, kuten hänellä mars ja hänellä ilmavenus, minulla ilmamars, en tiedä onko siitä apua...

p.s. mitähän mahtaa miehellä merkitä venus-Kaksoset, aurinkoKaksosmiehet ei minulta kovin suuria pisteitä saa usein heillä ilmenevän petollisuuden vuoksi.

Rapu on juuri tuollainen huomaavainen ja tykkää antaa hellyydenosoituksia. Ravun vahvuuksia on intuitio, joka auttaa lukemaan ihmistä (se ei tarkoita että lukee suoraan ajatuksesi tai tietää sinusta kaiken). Rapu siis yleensä tietää/aavistaa mistä pidät ja mistä et. Kaksoset on yleensä jokapaikan merkki eli ajatukset ja fyysinen olemus saattavat olla kahdessa paikkaa kun taasen rapu on hidas, itsepäinen ja vetäytyvä, etenkin jos kokee olonsa uhatuksi tai haluaa syventyä pohtimaan omassa rauhassa asioita. Ole oma itsesi, älä valehtele, äläkä missään nimessä loukkaa rapua. Ravuilla on kova pintakuori mutta sisältä ne on ikuisia herkkiksiä. Ovat myös aidosti hyväntahtoisia.

Koti on ravulle pyhä paikka ja tuokin kun kirjoitit, että halusi nukkua, niin harvoin ravut harrastavat yhden yön juttuja. He suhtautuvat rakkauteen ja seksiin vakavasti eivätkä ole pinnallisia, rapu testaa ennen kuin avautuu ja tarrautuu saksilla kiinni. Siksi sanoin, että älä pelaa äläkä esitä mitään mitä et ole, koska ero ja irroittautuminen ovat ravuille kuin helvetti. Jos olet vakavissasi niin anna aikaa, kuuntele ja ole läsnä.

Kiitos vastauksesta. Tiesinkin että Ravut pitävät kodistaan, siksi vähän ihmetyin kun kummallakin tapaamisella olisi halunnut kutsua minut heti luokseen, mutta menimme sijainnin vuoksi minun kotiini.

Ja jaksoi vielä toisena iltana kaivautua sohvalta kaupungille :) Melko sosiaaliselta ihmiseltä kyllä vaikuttaa, paljon kavereita, jotka kuulemma haluavat häneltä parisuhdeneuvojakin :D mutta ottaa perheasiat tosissaan. Meillä molemmilla on pitkät avoliitot takana, lapset tehty, asuttu vuosia yksin. Kun hän on lapsensa kanssa, paneutuu siihen täysillä, samoin minäkin teen. Naureskeltiin että eletään molemmat "kaksoiselämää", kun sitten lasten ollessa toisilla vanhemmillaan annetaan palaa omalla ajalla :D

Mainittakoon että meistä kumpikin oli vanhassa suhteessa jättäjä, koska arki oli intohimotonta ja arvostelevaa. Nyt on fiilis ettei kumpikaan ole erityisesti haku päällä. Mutta yhdessäolo oli niin henkisesti kuin fyysisestikin miellyttävää, toisena yönä ei enää pidetty vaatteita päällä...ja mies halusi tehdä kaikkensa minun nautintoni eteen/antautui käyttööni. Rapu tuli mieleen siitäkin kun halusi nukkuessakin kietoa kädet ympärilleni, jopa sormet lomittain. Selvästi nautti sellaisesta läheisyydestä :)

Eniten tässä nyt mietin että onko tungettelevaa ottaa yhteyttä vai haluaako olla rauhassa. Kumpikaan meistä ei harrasta treffailuja lasten läsnäollessa ja nyt voi mennä pitkäkin aika seuraavaan mahdolliseen tapaamisajankohtaan :/

Vierailija
5062/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kun kuulen miehen olevan Rapu (tai muu vesimerkki), ajattelen heti että tästä ei voi tulla mitään...

Voisiko siis joku kertoa hyviä puolia miesRavusta jolla kuu Skorpioni, merkurius Rapu, venus Kaksoset ja mars Neitsyt.

Ainoa valopilkku kartassa on se että olin lukevinani täältä, että venus kertoo miehen naisihanteen...

t. Kaksoset

Rapu on ehkä ainoa merkki mikä on oma itsensä, oli mukana mitä tahansa  muita merkkjä. Kuuskorpioni on arvoituksellinen, syvällinen ja intohimoinen. Merkurius ravulla on tunteet mukana päätöksissä ja puheissa. Rapumiehet on pohjimmiltaan herkkiä ja intuitiivisia, loukkaantuvat helposta mutta rakkaus on  aitoa kun löytävät oikean puolison. Onko rapumies kiinnostunut sinusta?

Sitä yritän selvitellä, en vain oikein tiedä miten. Tavattiin vasta yöelämässä ja olin iloisesti yllättynyt että hänen yhdessä nukkumaanmenoehdotus oikeasti tarkoittikin vain yhdessä nukkumista. Aamulla hänellä ei ollut kiire mihinkään, tykkäsi jatkaa halailua, saattoi minut kaupungille kun minun piti lähteä ja suukotti julkisella paikalla hyvästiksi.

En halunnut olla liian innokas, vaikka jutellessa huomasin meidän ajattelevan etenkin ihmissuhdeasioista melkoisen samoin. En kuitenkaan illalla voinut vastustaa kiusausta laittaa viestiä, tultiin siinä kehuneiksi toisiamme älykkäiksi ja hauskoiksi. Vihjasin että haluaisin nähdä toistekin ja jos haluaa vielä irrota kodistaan kaupungille niin näkisin mielellään. No kyllä hän sinne sitten yllätyksenä ilmestyi ja päädyttiin taas saman peiton alle :)

Nyt sitten mietiskelen että mitä pitäisi ajatella ja tehdä ,:D Pelkään olevani liian kärsimätön selvittämään tilannetta, vaikkei minulla parisuhde siintelekään mielessä mutta keskustelut ja hellyydenosoitukset oli niin mukavia että haluaisin tietää paremmin. Välillä kyllä pelkään ettei hän aina ymmärrä huumoriani, vaikka sanoinkin ettei kaikkia lennokkaita juttujani kannata ihan tosissaan ottaa ja sanoi ymmärtävänsä...

Minulla venus on maa, kuten hänellä mars ja hänellä ilmavenus, minulla ilmamars, en tiedä onko siitä apua...

p.s. mitähän mahtaa miehellä merkitä venus-Kaksoset, aurinkoKaksosmiehet ei minulta kovin suuria pisteitä saa usein heillä ilmenevän petollisuuden vuoksi.

Rapu on juuri tuollainen huomaavainen ja tykkää antaa hellyydenosoituksia. Ravun vahvuuksia on intuitio, joka auttaa lukemaan ihmistä (se ei tarkoita että lukee suoraan ajatuksesi tai tietää sinusta kaiken). Rapu siis yleensä tietää/aavistaa mistä pidät ja mistä et. Kaksoset on yleensä jokapaikan merkki eli ajatukset ja fyysinen olemus saattavat olla kahdessa paikkaa kun taasen rapu on hidas, itsepäinen ja vetäytyvä, etenkin jos kokee olonsa uhatuksi tai haluaa syventyä pohtimaan omassa rauhassa asioita. Ole oma itsesi, älä valehtele, äläkä missään nimessä loukkaa rapua. Ravuilla on kova pintakuori mutta sisältä ne on ikuisia herkkiksiä. Ovat myös aidosti hyväntahtoisia.

Koti on ravulle pyhä paikka ja tuokin kun kirjoitit, että halusi nukkua, niin harvoin ravut harrastavat yhden yön juttuja. He suhtautuvat rakkauteen ja seksiin vakavasti eivätkä ole pinnallisia, rapu testaa ennen kuin avautuu ja tarrautuu saksilla kiinni. Siksi sanoin, että älä pelaa äläkä esitä mitään mitä et ole, koska ero ja irroittautuminen ovat ravuille kuin helvetti. Jos olet vakavissasi niin anna aikaa, kuuntele ja ole läsnä.

Kiitos vastauksesta. Tiesinkin että Ravut pitävät kodistaan, siksi vähän ihmetyin kun kummallakin tapaamisella olisi halunnut kutsua minut heti luokseen, mutta menimme sijainnin vuoksi minun kotiini.

Ja jaksoi vielä toisena iltana kaivautua sohvalta kaupungille :) Melko sosiaaliselta ihmiseltä kyllä vaikuttaa, paljon kavereita, jotka kuulemma haluavat häneltä parisuhdeneuvojakin :D mutta ottaa perheasiat tosissaan. Meillä molemmilla on pitkät avoliitot takana, lapset tehty, asuttu vuosia yksin. Kun hän on lapsensa kanssa, paneutuu siihen täysillä, samoin minäkin teen. Naureskeltiin että eletään molemmat "kaksoiselämää", kun sitten lasten ollessa toisilla vanhemmillaan annetaan palaa omalla ajalla :D

Mainittakoon että meistä kumpikin oli vanhassa suhteessa jättäjä, koska arki oli intohimotonta ja arvostelevaa. Nyt on fiilis ettei kumpikaan ole erityisesti haku päällä. Mutta yhdessäolo oli niin henkisesti kuin fyysisestikin miellyttävää, toisena yönä ei enää pidetty vaatteita päällä...ja mies halusi tehdä kaikkensa minun nautintoni eteen/antautui käyttööni. Rapu tuli mieleen siitäkin kun halusi nukkuessakin kietoa kädet ympärilleni, jopa sormet lomittain. Selvästi nautti sellaisesta läheisyydestä :)

Eniten tässä nyt mietin että onko tungettelevaa ottaa yhteyttä vai haluaako olla rauhassa. Kumpikaan meistä ei harrasta treffailuja lasten läsnäollessa ja nyt voi mennä pitkäkin aika seuraavaan mahdolliseen tapaamisajankohtaan :/

Teillä on siis seksisuhde? Kertomasi perusteella on tiettyjä ravun ominaisuuksia, mutta tuntematta miestä kuulostaa jossain määrin erilaiselta ravulta kuin minun rapuihastus. Olen ihastunut rapumieheen, joka on kuuhärkä, marsrapu ja nousuneitsyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/12684 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kaksoset

Teillä on siis seksisuhde? Kertomasi perusteella on tiettyjä ravun ominaisuuksia, mutta tuntematta miestä kuulostaa jossain määrin erilaiselta ravulta kuin minun rapuihastus. Olen ihastunut rapumieheen, joka on kuuhärkä, marsrapu ja nousuneitsyt.

En laske kahden tapaamisen perusteella vielä minkäänlaiseksi suhteeksi. Tavata haluaisin vielä.

Kerroinkin sen hänelle viestissä, vastasi muihin asioihin muttei siihen.

Vierailija
5064/12684 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. Ja toisaalla av:llä ollaan olevinaan kiinnitetty huomiota Marinin niin "omituisen tyhjään katseeseen." Varmaan kaksosten älyllisiä huomioita.

Av ei petä.

Aah. Meillähän on nyt Pluto-ihminen pääministerinä. He vaikuttavat monesti kylmiltä ja kaukaisilta. Pluto-ihmisen pelkkä läsnäolo on shokki systeemiin.

Mikä on Plutoihminen? Hallitseva planeetta vai?

Jos on monta planeettaa skorpionissa, kahdeksannessa huoneessa, tai jos Pluto tekee monta merkittävää aspektia, niin ihmistä voi sanoa Pluto-ihmiseksi. Marinilla on Aurinko, Saturnus, Venus ja Pluto skorpionissa. Pluto tekee aspekteja Venukseen, Jupiteriin, Neptunukseen ja Kuuhun.

Okei, kiitos! Sanoisitko minua Plutoihmiseksi? Minulla on vain skorpioni Plutossa mutta se on hallitseva planeettani Merkuriuksen ohella ja tekee aspekteja Aurinkoon, Merkuriukseen, Saturnukseen ja Neptunukseen. 

Hmm. Ehkä?

Löysin tollaisen sivun, josta vois olla apua:

https://skywriter.wordpress.com/2010/01/16/how-strong-is-your-pluto-her…

Kiitos! Sain tulokseksi 35, eli Pluto kyllä vaikuttaa persoonassani. 

Vierailija
5065/12684 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhan "tyttöjen kirjan" vuodelta 1972 äitini tavaroista ja siinä kuvailtiin lyhyesti kaikki horoskoopit. Ajattelin tylsän illan ratoksi jakaa ne tänne muillekin jos niistä olisi jollekulle iloa, osa näistä on aika hauskoja! :)

Kauriin merkki 22. joulukuuta - 20. tammikuuta

Naispuolisen kauriin sanotaan olevan voimakas, työteliäs, rauhallinen ja kestävä. Hyviä ominaisuuksia, mikäs siinä. Lisäksi hänen kerrotaan olevan säästäväinen, elävän yksinkertaisesti ja suhtautuvan arvostelevasti leveästi eläviin ihmisiin. Ympäristö antaa arvoa hänen velvollisuudentunnolleen ja luotettavuudelleen. Ainahan tällaisia ominaisuuksia arvostetaan. Mutta katso - viileän kuoren alla sykkii intohimoinen sydän ja kaiken lisäksi kauristyttö on uskollinen ja uhrautuva. Ellet tunne kuvausta itsestäsi, yritä ainakin olla luotettava.

Vesimiehen merkki 21. tammikuuta - 18. helmikuuta

Naispuolisen vesimiehen väitetään olevan eloisa ja sopeutuvainen. Hänellä on miellyttävä käytös ja hänen on helppo saada ystäviä. Hän pitää vaihtelusta, matkoista ja huvituksista, rakastaa taidetta ja kauneutta sen kaikissa muodoissa. Hän on monipuolinen ja vaatii ehdottomasti, että mies on älykäs. Hän kokeilee miestä ensin ystävänä ja rakastuu vasta sitten. Sinänsä järkevää eikä horoskooppikirja kerro, onko olemassa vesimiesnaista, joka vastoin kaikkea todennäköisyyttä rakastuisikin päätä pahkaa.

Kalan merkki 19. helmikuuta - 20. maaliskuuta

Naispuolista kalaa ei ole luotu kestämään elämän myrskyjä, sanotaan. Ja niinpä hän tietysti toivoo, että mies olisi hänelle tuki ja turva, huomaavainen ja avulias. Mitä tästä sanoopi naisasialiike? Kalatytön sanotaan olevan toverillinen, vieraanvarainen, avulias ja kunnollinen. Mutta voi, hän kärsii silti alemmuuskompleksista ja häntä voi käsitellä epäoikeudenmukaisesti ilman, että hän näyttää edes huomaavan sitä. Poikaan hän suhtautuu pidättyvästi ja asettaa harmonisen ystävyyden suhteessa etusijalle. 

Oinaan merkki 21. maaliskuuta - 20. huhtikuuta

Naispuolisen oinaan vilkkaus, spontaanius ja naivius saavat muotoja, joista kaikki eivät pidä. Hän kun ei arkaile sanoa mitä ajattelee. Eikä hän edes ymmärrä, että joku voi loukkaantua. Määräileväkin tämä oinastyttö kuulemma on. Mutta hän vaatii tavattomasti myös itseltään. Ja jos hän on taiteilija, hän vaatii vielä enemmän. Toivottavasti tämä otetaan ammattisoveltuvuustesteissä huomioon. Lisäksi oinastyttö on ulospäin pehmeä ja rauhallinen, mutta tunteissaan voimakas. Syvä rakkaus ja toveruus poreilee hänen avioliitossaan.

Härän merkki 21. huhtikuuta - 21. toukokuuta

Tyttöhärkä on taloudellinen ja säästäväinen. Siksi hän ei myöskään pidä tuhlailevista pojista. Rakkaudessa hän on uskollinen ja vaatii samaa mieheltä. Hänen mustasukkaisuutensa saattaa olla varsin piinallista - kenenpä ei olisi. Ja toisaalta hänellä on rauhoittava vaikutus poikiin. Hänen oma charminsa houkuttelee hänen valitsemastaan pojasta parhaat puolet esille - voi hyvä tavaton. Ja kaiken lisäksi hänellä sanotaan olevan kyvyn tehdä arkipäivistäkin juhlia. Siinä maistuvat silli ja perunatkin kaviaarilta ja shampanjalta. 

Kaksosten merkki 22. toukokuuta - 21. kesäkuuta

Kaksosten merkeissä syntynyt nainen on kuin kaksi ihmistä. Miehille hän näyttäytyy mitä viehättävimpänä, on viihtyisä, monipuolinen ja kiinnostunut mistä vaan. Mutta tässä virheettömässä korussa on myös takapuoli. Se on hermostunut, kärsimätön ja koko elämänsä eräänlainen lapsi. Ja hän rakastaa kohteliaita, hienoja, elegantteja ja rikkaita miehiä. Rikkaita kun ei löydy kaikille, on tällä naisella sentään onneksi horoskoopin mukaan kyky sopeutua mitä erilaisimpiin miehiin.

Vierailija
5066/12684 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu :)

Ravun merkki 22. kesäkuuta - 22. heinäkuuta

Rapunainen on horoskooppitieteen mukaan hallittu, taantumuksellinen ja koti-ihminen. Hänen suhtautumisensa mieheen on rauhallinen ilman intohimon myrskyjä. Hänen rakkautensa on sielukasta eikä häntä voi kuvitellakaan vapaassa suhteessa. Hän asettaa avioliiton etusijalle ja on erinomainen äiti ja perheenemäntä. Todellinen ihannenainen, kun kuvaan vielä lisätään käytännöllisyys, taloudellisuus ja kyky tehdä koti viihtyisäksi. Etten sanoisi ihanteellinen ikävystyttävyyteen saakka.

Leijonan merkki 23. heinäkuuta - 23. elokuuta

Leijonan voimakkaassa merkissä syntyneessä naisessa yhdistyvät voima, neuvottelukyky, hyvyys ja suurpiirteisyys. Itsevarmankin hänen väitetään olevan ja sellainenhan tulkitaan helposti ylpeydeksi. Vaikka hän temperamentikkaana kuohahtaakin helposti, hänellä on myös sopeutumiskykyä. Leijonanaisen suuri lämmin sydän pumppaa kyllä samanlämpöistä verta kuin muidenkin, mutta rakkaudessaan hänen väitetään olevan impulsiivinen. Jos hän purjehtii täysin purjein avioliiton satamaan, on hän löytänyt sen oikean.

Neitsyen merkki 24. elokuuta - 23. syyskuuta

Neitsytnaisen tunne-elämää hallitsee äly ja ymmärrys. Hän sopii erinomaisesti työnjohtajaksi, mikä täten vihjeenä kerrottakoon ammatinvalinnanohjaajille. Hän on tietoinen päämäärästään ja saapuu sinne tavattomalla ahkeruudellaan. Hän seuraa ympäristöään varsin arvostelevin silmin. Älä polje hänen liikavarpailleen, sillä hänen on vaikea unohtaa kärsimäänsä vääryyttä. Tyhmät miehet älkööt vaivautuko. Todellisessa rakkaudessa ja todellisessa ystävyydessä tämä nainen on uskollinen ja valmis minkälaisiin uhrauksiin tahansa. 

Vierailija
5067/12684 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaa'an merkki 24. syyskuuta - 23. lokakuuta

Vaakanainen on sitten älykäs, lahjakas ja seurallinen. Ja lisäksi vielä iloinen, huumorintajuinen ja sopeutuu helposti eri tilanteisiin. Tosin hän kyllä loukkaantuu helposti, mutta ei onneksi ole pitkävihainen. Vaikutelmat ja tunnelmat ovat hänelle tärkeitä. Kerrotaan myös, että vaikka hän vaikuttaisi kylmältä ja välinpitämättömältä, hän jo seuraavassa hetkessä on hyvin kiinnostunut. Käytännöllinenkin hän on, mutta vähän tuhlaavainen. Ja mikä pahinta: hän on ailahtelevainen sympatioissaan, rakkaudessaan ja suhteissaan miehiin. 

Skorpionin merkki 24. lokakuuta - 22. marraskuuta

Skorpioninainen kuuluu niihin itsenäisiin ja itsevarmoihin naisiin, jotka tietävät mitä haluavat ja jotka vievät tahtonsa läpi eivätkä anna muiden käyttää itseään hyväkseen. Hänen sanotaan olevan lisäksi taitava, työteliäs ja kestävä. Niinpä hän saavuttaakin usein korkean aseman. Valitettavasti hänen sanotaan myös helposti kiivastuvan ja loukkaantuvan vielä helpommin. Ja voi, tämän itsenäisen naisen sielua raastavat intohimon myrskyt ja mustasukkaisuuden tyrskyt. Hän pitää kuin leijona kiinni miehestään eikä salli mitään sivukatseita.

Jousimiehen merkki 23. marraskuuta - 21. joulukuuta

Jousimiesnainen on positiivisesti elämään suhtautuva tahtoihminen. Hän on eloisa, impulsiivinen, itsenäinen ja intohimoinen. Lisäksi väitetään, että hän olisi seurallinen, toverillinen ja uhrauksiin altis. Mutta löytyypä sentään heikkouksiakin; hän on itsepintainen ja kiivas, mutta sentään avosydäminen. Hän osaa hankkia sekä sympatiaa että arvostusta. Tämän varsinaisen Neiti Suorasuun kaipuu vapauteen ja riippumattomuuteen on lähes itsekästä. 

Mitä mieltä oman merkkisi tulkinnasta? Itse olen neitsyt eikä minun liikavarpailleni tosiaan kannata talloa! :D

Vierailija
5068/12684 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaakanainen on sitten älykäs, lahjakas ja seurallinen. Ja lisäksi vielä iloinen, huumorintajuinen ja sopeutuu helposti eri tilanteisiin. Tosin hän kyllä loukkaantuu helposti, mutta ei onneksi ole pitkävihainen. Vaikutelmat ja tunnelmat ovat hänelle tärkeitä. Kerrotaan myös, että vaikka hän vaikuttaisi kylmältä ja välinpitämättömältä, hän jo seuraavassa hetkessä on hyvin kiinnostunut. Käytännöllinenkin hän on, mutta vähän tuhlaavainen. Ja mikä pahinta: hän on ailahtelevainen sympatioissaan, rakkaudessaan ja suhteissaan miehiin. 

Skorpioninainen kuuluu niihin itsenäisiin ja itsevarmoihin naisiin, jotka tietävät mitä haluavat ja jotka vievät tahtonsa läpi eivätkä anna muiden käyttää itseään hyväkseen. Hänen sanotaan olevan lisäksi taitava, työteliäs ja kestävä. Niinpä hän saavuttaakin usein korkean aseman. Valitettavasti hänen sanotaan myös helposti kiivastuvan ja loukkaantuvan vielä helpommin. Ja voi, tämän itsenäisen naisen sielua raastavat intohimon myrskyt ja mustasukkaisuuden tyrskyt. Hän pitää kuin leijona kiinni miehestään eikä salli mitään sivukatseita.

Jousimiesnainen on positiivisesti elämään suhtautuva tahtoihminen. Hän on eloisa, impulsiivinen, itsenäinen ja intohimoinen. Lisäksi väitetään, että hän olisi seurallinen, toverillinen ja uhrauksiin altis. Mutta löytyypä sentään heikkouksiakin; hän on itsepintainen ja kiivas, mutta sentään avosydäminen. Hän osaa hankkia sekä sympatiaa että arvostusta. Tämän varsinaisen Neiti Suorasuun kaipuu vapauteen ja riippumattomuuteen on lähes itsekästä. 

Mitä mieltä oman merkkisi tulkinnasta? Itse olen neitsyt eikä minun liikavarpailleni tosiaan kannata talloa! :D

Virheetön koru jossa myös takapuoli ;)

Kaksoset

Vierailija
5069/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, Sympaattinen ja toiset huomioon ottava skorpioni on paras merkki mennen tullen. Ehkä joillekin pintaliitäjille liian syvällinen. 

Vierailija
5070/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 18.12 tulee kuluneeksi vuosi, kun tämä keskustelu luotiin. Juhlikaamme siis sitä

Vierailija
5071/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tutkineet karttojanne? Itse tutkailin omaani ja huomasin, että minulla on kartalla todella paljon oppositiota, enemmän kuin mitään muuta aspektia. Oppositiot luovat ilmeisesti ristiriitaa ja nyt hieman huolettaa miten ne heijastuvat elämään. Olen kyllä usein levoton, ristiriitainen ja päätöksenteko on minulle vaikeaa.

Onko muita joilla sama tilanne ja miten aspektit näkyvät elämässänne?

Vierailija
5072/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virheetön koru jossa myös takapuoli ;)

Kaksoset

Osui ja upposi! T. Esimiesasemassa työskentelevä skorpioni, joka ei todellakaan salli mitään sivukatseita!

Vierailija
5073/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rapu enkä kyllä koe olevani ollenkaan tylsä. Tekeekö kotona viihtyminen tylsäksi? Rakkauteni on kyllä sielukasta.

Vierailija
5074/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rapu enkä kyllä koe olevani ollenkaan tylsä. Tekeekö kotona viihtyminen tylsäksi? Rakkauteni on kyllä sielukasta.

Ei tee, voit olla huoletta. :) Muiden silmissä ravut ovat kotona viihtyviä mökkihöperöitä, mutta ravulle koti on rakkaus. <3

Vierailija
5075/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaaka ja leijona viihtyy yhdessä. Olen vaaka-nainen ja kiinnostunut leijona-miehestä. Edellinen suhteen oli vaaka-mieheen, harmonista oli mutta intohimo puutttui. Lisäksi en jaksanut vaaka-miehen päätttämättömyyttä. Mä itse en taas ole sellainen vaikka vaaka olenkin. Musta tuntuu kaikkien katseiden perusteella nyt siltä että tässä leijona-miehessä olisi sitä intohimoa, kiihkoa ja ehkä vähän jännitystäkin mitä vaa'an kanssa kaipasin. Tuntuu että kipinät lentää eikä koskaan ole näin polttavalta tuntunut !!! Muita vinkkejä leijona-miehen "kesyttämiseen" 😍?

Vierailija
5076/12684 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat sijainnit miehelle astrologiassa ovat aurinkorapu, kuuhärkä, mars rapu, venus rapu, jupiter rapu, merkurius rapu tai neitsyt, nousuneitsyt.

Vierailija
5077/12684 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5078/12684 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaaka ja leijona viihtyy yhdessä. Olen vaaka-nainen ja kiinnostunut leijona-miehestä. Edellinen suhteen oli vaaka-mieheen, harmonista oli mutta intohimo puutttui. Lisäksi en jaksanut vaaka-miehen päätttämättömyyttä. Mä itse en taas ole sellainen vaikka vaaka olenkin. Musta tuntuu kaikkien katseiden perusteella nyt siltä että tässä leijona-miehessä olisi sitä intohimoa, kiihkoa ja ehkä vähän jännitystäkin mitä vaa'an kanssa kaipasin. Tuntuu että kipinät lentää eikä koskaan ole näin polttavalta tuntunut !!! Muita vinkkejä leijona-miehen "kesyttämiseen" 😍?

Kuulostaa todella tutulta Vaaka-miehen kuvaukselta. Itselläni signature sign Vaaka ja pitkä parisuhde Vaakamiehen kanssa takana. Onkohan yleistäkin tuo Vaakamiesten intohimottomuus... Päättämättömyys ainakin riesana varmaan kaikilla tuntemillani sen merkin miehillä.

Itse opin eron jälkeen intohimosta Oinaan, useammankin kanssa, ja koin seikkailuita Jousimiesten kanssa :)

Leijona saattaisi olla liian itseriittoinen makuuni, tosin tunnen Leijonamiehiä ainoastaan veljeni.

Hän ei ainakaan tee mitään mistä ei itse pidä tai hyödy :D

Vierailija
5079/12684 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko tutkineet karttojanne? Itse tutkailin omaani ja huomasin, että minulla on kartalla todella paljon oppositiota, enemmän kuin mitään muuta aspektia. Oppositiot luovat ilmeisesti ristiriitaa ja nyt hieman huolettaa miten ne heijastuvat elämään. Olen kyllä usein levoton, ristiriitainen ja päätöksenteko on minulle vaikeaa.

Onko muita joilla sama tilanne ja miten aspektit näkyvät elämässänne?

Kolme Jumalan sormea/yod kartassa osoittaen 8. huoneeseen HärkäVenukseen ja HärkäChironiin. Tätä kukaan ei ole osannut avata...

Vierailija
5080/12684 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani skorpionit ovat mielestäni NARSISTEJA ♤♤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän