Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Huumorintajuisena (juu mielestäni meillä skorppareilla on iso huumorintaju) ja hersyvänä skorpionina mulla suurimmat repeilyt ja huvitukset tulee oinaiden, leijonien, kalojen ja toisten skorpionien kanssa.
Neitsyillä ei ole suoranaista huumoriaspektia meinigissä vaikka miten oisikin hauskaa muuten. Kaksoset on usein iloisia ja hyväntuulisia, mutta se on eri asia kuin huumorintaju, huumorin ymmärrys on heillä vähän alakanttiin ja jopa tyystin hakusessa. Samoin tuppaa oleen kauriilla jotka ei oikein osaa ottaa ainakaan itseään huumorilla.
Mutta loppujenlopuksi kaikilla merkeillä on ihan se oma näkövinkkelinsä hauskuuteen ja sitä on todella hauskaa seurata.
Vierailija kirjoitti:
Lupaako hyvää jos naisella ja miehellä kuut ja venukset samoissa merkeissä?
+Miehen mars sama kuin naisen aurinko ja merkurius, naisen mars sama kuin miehen kuu, miehen merkurius sama kuin naisen venus?
Samat kuumerkit ovat ihan hyvät yleensä.
Samat venusmerkit taas... Minusta se on aika monimutkaista sanoa, että onko se hyvä vai huono juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+Miehen mars sama kuin naisen aurinko ja merkurius, naisen mars sama kuin miehen kuu, miehen merkurius sama kuin naisen venus?
Samat venusmerkit taas... Minusta se on aika monimutkaista sanoa, että onko se hyvä vai huono juttu.
Miksi?
Kuukaksosilla on mielestäni ollut paras huumorintaju. Saavat kyllä lennokkailla jutuillaan ja vitseillään kaikki ympärillä olijat nauramaan :D
Vierailija kirjoitti:
Gebardi. Pilkut ärsyttää.
Horoskoopit on olemassa, geBardia ei. Menisit muualle viisastelemaan, mutta opettele ensin oikeinkirjoitus.
Kaksoset
Aika älyvapaa kysymys?
Me ollaan äitini kanssa vesimiehiä ja eipä voisi olla kahta luonteeltaan niin erilaista ihmistä!
Ulkonäkö riippuu ihmisen rodusta. Linjakkaan näköisillä ihmisillä on usein monia aatelissukuja taustalla, jos puhutaan esim. suomalaisista ihmisistä.Olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Joko kumpikin haluaa samaa asiaa, mikä on hyvä. Tai sitten kumpikin haluaa kumppanilta samaa asiaa, ilman että kumpikaan on itse sellainen, mikä on huono. Siihen pitäisi sitten ottaa huomioon Aurinko ja Mars, ja se että perääntyykö se Mars sun muuta.
Vierailija kirjoitti:
Aika älyvapaa kysymys?
Me ollaan äitini kanssa vesimiehiä ja eipä voisi olla kahta luonteeltaan niin erilaista ihmistä!
Teillä on hyvin erilainen syntymäkartta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika älyvapaa kysymys?
Teillä on hyvin erilainen syntymäkartta.
Kukahan mahtoi alapeukuttaa? Niin se astrologia on oikeasti toiminut jo tuhansia vuosia, ennen kuin sanomalehtien tekijät päättivät myydä massoille ajatuksen jostain kahdestatoista persoonallisuustyypistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Joko kumpikin haluaa samaa asiaa, mikä on hyvä. Tai sitten kumpikin haluaa kumppanilta samaa asiaa, ilman että kumpikaan on itse sellainen, mikä on huono. Siihen pitäisi sitten ottaa huomioon Aurinko ja Mars, ja se että perääntyykö se Mars sun muuta.
Täällä on muistaakseni sanottu että Venusmerkki vaikuttaisi (nousun ja auringon ohella) naisen ulkonäköön rakkausasioiden lisäksi. Ja että miehet etsisivät Venusmerkkinsä oloista naista.
Tässä tapauksessa auringot Oinas ja Kaksoset, marsit Kaksoset ja Vaaka(nouseva), kuut Vaa´at ja venukset Härässä. Merkuriukset Härkä ja Kaksoset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Täällä on muistaakseni sanottu että Venusmerkki vaikuttaisi (nousun ja auringon ohella) naisen ulkonäköön rakkausasioiden lisäksi. Ja että miehet etsisivät Venusmerkkinsä oloista naista.
Tässä tapauksessa auringot Oinas ja Kaksoset, marsit Kaksoset ja Vaaka(nouseva), kuut Vaa´at ja venukset Härässä. Merkuriukset Härkä ja Kaksoset.
:D En ole kysyjä, mutta minun aurinkomerkki, nouseva ja venusmerkki ovat kaikki yhtä ja samaa kaksosta.
Onko ketään muita jolla sama tilanne näiden 3:n merkin suhteen?
Vaikuttaako hallitseva planeetta ulkonäköön? Yksi kaunis kaverini on Venuksen hallitsema ja mietin, voiko tämä johtua siitä.
Hänen Venusmerkkinsä on muuten vaaka, sekin varmaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Hänen Venusmerkkinsä on muuten vaaka, sekin varmaan vaikuttaa.
Ihmiset joiden syntymäkartassa on paljon vaakaa ovat yleensä aika hyvännäköisiä.
Itse olen kaksonen ja hyvin tyytyväinen siihen, koska synttärit aina kun kesä on alkamaisillaan. Erityisesti 18 kun täytti, niin tämä oli kiva.
Pahin on varmaan jousimies, koska synttärit lähellä joulua.
Vierailija kirjoitti:
Pahin on varmaan jousimies, koska synttärit lähellä joulua.
Kauris pahempi, Jousimies loppuu ennen joulua. Jousimiehet muutenkin mielenkiintoisempia kuin kuivakat Kauriit.
Lilith ja Lilith. Tämä yleisimmin tarkoitettu (Lilithejä on useampia) ei ole muuta kuin täysin hypoteettinen, laskennallinen piste. Aivan niinkuin kaikki huoneet sun muut.