Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Kaksonen kokemukseni mukaan petollinen. Pirullinen, paholaisen asianajaja.
En tiedä meneekö tää aiheen ohi, mutta jos Harry Potter maailma olisi totta, mihin tupaan kukin horoskooppi menee, jos otetaan huomioon muut planeetat?
Esim mun tietääkseni kauriit ovat kunnianhimoisia ja kunnianhimo on luihuisten ihanne, mutta mitäs jos tällä kauriilla on kuu vaikkapa kaloissa, onko tupa enää luihuinen
Elämäntapaintiaani päällikkö kirjoitti:
Olen sitä mieltä, että jos perustaa katsomuksensa sekä henkilötuntemuksensa joihinkin tähtien liikkeisiin ja asentoihin, niin pitäisi hakeutua hoitoon ja äkkiä!
Jos ajatellaan, että joku tähti on nyt "tuossa" niin ihmisestä tulee tietynlainen.
Eikös tällä ajattelumallilla saada jatkumo siihen, että tietynlaiset (lue, tiettynä aika syntyneet) ihmiset ovat hyviä tai pahoja, ja sitä kautta voidaan terminoida se "huono" elämä.Miettikääpä tätä hörhöt??!!
Voi vittu
Astrologiassa ei ole mitään pahuuden planeettaa, josta voisi luotettavasti päätellä, että onko joku syntynyt hyväksi tai pahaksi.
Sosiaalidarvinismi on kyllä liittynyt enemmän ateistiseen maailmankuvaan.
Jätkäsaaren skorppu, the narsist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen Venusmerkkinsä on muuten vaaka, sekin varmaan vaikuttaa.
Myös Härkä on Venuksen hallitsema. Mitä eroa siis venusHärän ja venusVaa´an ulkonäössä?
Venushärkä on yleensä vartaloltaan runsaampi kuin siro ja sopusuhtainen Venusvaaka. Venushärässä on jotain lehmämäistä - enkä tarkoita tätä haukkuna vaan kehuna! Suuret silmät ja huulet ja isot rinnat sekä muhkea takamus ovat Venushärän tavaramerkkejä. He ovat pehmeämpiä ja isokokoisempia kuin Venusvaa'at, joiden olemus on sekin naisellinen, mutta hoikempi ja tyttömäisempi. En tiedä onnistuinko selittämään tätä nyt yhtään hyvin :D Paras ystäväni on Venushärkä ja hän on vartaloltaan kunnon Sophia Loren! Venusvaaka on ehkä enemmän Marilyn.
Olen juuri tuon näköinen venusHärkä :D Tosin olen lähes aurinkoHärkä-äitini klooni, venus hänellä Kalat, nousumerkkiä en tiedä. Eroina meillä: minulla sirommat kädet, pyöreämpi nenä, silmät sopusuhtaisemmalla etäisyydellä, olen hitusen pidempi ja vaaleampi. Olen aurinkoKaksoset ja nousuVaaka.
Mietiskelin aiemmin onko tapaamani mies Oinas vai Härkä, kun on syntynyt 20.4. enkä tiedä kellonaikaa.
No luulen että tämä on näillä tuntomerkeillä aika selvä: ollut koko ikänsä urheiluhullu, kaikenlaisia lajeja,
telonut itsensä mm. moottoripyöräonnettomuudessa, ikänsä tehnyt töitä ja melko hyvässä ammatissa, nuorempana impulsiivinen naistenmies, taitava ja kestävä rakastaja, pientä taipumusta dominointiin.
Mitäs sanotte? :D
Vierailija kirjoitti:
Mietiskelin aiemmin onko tapaamani mies Oinas vai Härkä, kun on syntynyt 20.4. enkä tiedä kellonaikaa.
No luulen että tämä on näillä tuntomerkeillä aika selvä: ollut koko ikänsä urheiluhullu, kaikenlaisia lajeja,
telonut itsensä mm. moottoripyöräonnettomuudessa, ikänsä tehnyt töitä ja melko hyvässä ammatissa, nuorempana impulsiivinen naistenmies, taitava ja kestävä rakastaja, pientä taipumusta dominointiin.
Mun veikkaus on, että oinas se on
Oman kokemuksen mukaan pettäjät löytyy useimmiten Kaksosista ja Oinasta, miehissä ainakin.
Eräskin varattu Kaksonen seisoi eräänä iltana oveni takana vaikka olin sanonut etten ole tavattavissa.
Syinä se että hän on varattu, minulla lapsi kotona ja se ettei kirjoitettu/sanottu sana näköjään mennyt perille.
Kun kysyin myöhemmin syytä, vastasi että teki mieli tehdä jotain spontaania! Eli siis pettää??
Oinaat ei sentään kutsumatta ovelle ole ilmestyneet mutta jaksavat vongata vaikka puoli vuotta, syynä esim se että kotona saa kyllä seksiä muttei sellaista kipinää ja intohimoa kuin minun kanssani.
Ihme touhuilijoita.
Kaksosnainen
Vierailija kirjoitti:
Astrothemen mielestä härkä kellonajasta riippumatta. Härältä kuulostaa muutenkin. Sanon että härkä se on.
Rapuneito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin tuon kestävän rakastajan perusteella, että todennäköisemmin härkä. Oinaalla on yleensä vähän enemmän kiire asiassa, kuin asiassa, kun härällä.
bi-neitsytN kirjoitti:
Leijonien ulkonäkö jää usein mieleen, positiivisella tavalla.
Vaikkeivät olisi peruskauniita tai -komeita, niin heissä on aina jotain puoleensavetävää, seksikästä, vastustamatonta, monella tapaa hyvää näköä ja hallitsevat koko tilaa näyttävyydellään, sama missä ovat. Hiukset aina hyvät miehillä ja naisilla, mutta usein joko suussaan tai silmissään on jotain jännittävää, kiihkeää.
Vartalonsa ovat hyviä ja liikehdintänsä muistuttaa kissaeläintä eli sulavaa ja näyttävää.
Oma kokemukseni on, että vaikka ei olisi kauniskaan, tai komea, tekee asenne ja itsevarmuus sen karisman, mitä usein kauneudeksi "luullaan". Leijona kun ei ole tunnetusti mikään seinäruusu tai turhan vaatimaton luonne. Säteilyä ja itsevarmuutta tuntuu riittävän, monesti jopa tympäännykseen asti. Isot luulot itsestään monilla, olen huomannut.
Tuntemani naispuoliset ovat olleet hyvällä ja aistillisella, kuin myös kalliilla maulla varustettuja. Tyyliä pitää olla, vaikka kukkarosta pohja häämöttääkin. Usein kuitenkin näyttämistä ja esitystä. Totta toinen puoli. Todella kivaa viettää heidän kanssaan iltaa, osaavat juhlia tyylillä. Kauniit kattaukset ja laadukkaat juomat kuuluvat tietty asiaan. Luksusta pitäisi olla.
Miestäni yritti sinnikkäästi iskeä eräs (entinen) naisystäväni, leijona, ja voi sitä hyökkäävää uhoa, millä asiansa toi esille. Ei röyhkeydessään hävennyt mitään. Sai kyllä tuntea skorpionin raivon. Nuolee kai vieläkin haavojaan.
Rapuneito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, taitaa olla. Härkä on nautinnon- ja mukavuudenhaluinen verrattuna oinaaseen. Ja tuntemani härät ovat todellakin olleet kulinaristeja ja taipuvaisia liialliseen nautiskeluun. Oinas ei ehdi aikaansa ruokapöydässä viettämään, tulta ja tappuraa. Mikähän voima niitä ajaa. ohis
Vierailija kirjoitti:
Rapuneito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, taitaa olla. Härkä on nautinnon- ja mukavuudenhaluinen verrattuna oinaaseen. Ja tuntemani härät ovat todellakin olleet kulinaristeja ja taipuvaisia liialliseen nautiskeluun. Oinas ei ehdi aikaansa ruokapöydässä viettämään, tulta ja tappuraa. Mikähän voima niitä ajaa. ohis
Tällä miehellä ei ole kyllä ylipainosta tietoakaan, vaikkei ole kovin pitkä eikä enää ihan nuorikaan niin kropassa erottuvat lihakset. Kiireitä tuntuu olevan, mutta seksi kelpaisi koska vaan.
Ehkä minulle Kaksosena kestävä rakastaja on eri asia kuin hitaammille merkeille, parin-kolmen tunnin sekstailut (keskusteluineen) on minulle jo maksimin rajoilla. Ennemmin vaikka useampi kerta yössä kuin tuntikausien hipelöintejä :D
Vierailija kirjoitti:
bi-neitsytN kirjoitti:
Leijonien ulkonäkö jää usein mieleen, positiivisella tavalla.
Vaikkeivät olisi peruskauniita tai -komeita, niin heissä on aina jotain puoleensavetävää, seksikästä, vastustamatonta, monella tapaa hyvää näköä ja hallitsevat koko tilaa näyttävyydellään, sama missä ovat. Hiukset aina hyvät miehillä ja naisilla, mutta usein joko suussaan tai silmissään on jotain jännittävää, kiihkeää.
Vartalonsa ovat hyviä ja liikehdintänsä muistuttaa kissaeläintä eli sulavaa ja näyttävää.
Oma kokemukseni on, että vaikka ei olisi kauniskaan, tai komea, tekee asenne ja itsevarmuus sen karisman, mitä usein kauneudeksi "luullaan". Leijona kun ei ole tunnetusti mikään seinäruusu tai turhan vaatimaton luonne. Säteilyä ja itsevarmuutta tuntuu riittävän, monesti jopa tympäännykseen asti. Isot luulot itsestään monilla, olen huomannut.
Tuntemani naispuoliset ovat olleet hyvällä ja aistillisella, kuin myös kalliilla maulla varustettuja. Tyyliä pitää olla, vaikka kukkarosta pohja häämöttääkin. Usein kuitenkin näyttämistä ja esitystä. Totta toinen puoli. Todella kivaa viettää heidän kanssaan iltaa, osaavat juhlia tyylillä. Kauniit kattaukset ja laadukkaat juomat kuuluvat tietty asiaan. Luksusta pitäisi olla.
Miestäni yritti sinnikkäästi iskeä eräs (entinen) naisystäväni, leijona, ja voi sitä hyökkäävää uhoa, millä asiansa toi esille. Ei röyhkeydessään hävennyt mitään. Sai kyllä tuntea skorpionin raivon. Nuolee kai vieläkin haavojaan.
Tämä pääpiirteittäin sama (aika passiivisaggressiivinen) viesti oli aikaisemmin tässä ketjussa, kun leijonia kehuttiin jostain muusta kuin ulkonäöstä. Muistan tuon "skorpionin raivon" kun leijona oli hänen miestään mennyt vikittelemään...olisikohan ko. skorppari hieman katkera jostakin?
Rapuneito kirjoitti:
En tiedä meneekö tää aiheen ohi, mutta jos Harry Potter maailma olisi totta, mihin tupaan kukin horoskooppi menee, jos otetaan huomioon muut planeetat?
Esim mun tietääkseni kauriit ovat kunnianhimoisia ja kunnianhimo on luihuisten ihanne, mutta mitäs jos tällä kauriilla on kuu vaikkapa kaloissa, onko tupa enää luihuinen
J.K.Rowlinghan ilmeisesti tuntee jonkun verran astrologiaa ja on ilmoittanut useiden hahmojen horoskooppimerkitkin. Jossain haastattelussa muistaakseni sanoi, että kehitti tuvat eri elementtien mukaan: tuli - rohkelikko, vesi - luihuinen, ilma - korpinkynsi ja maa - puuskupuh. Tämä on mielestäni merkeille aika hyvä jako. Toisaalta rapu ja vaaka voisi olla myös puuskupuhissa ja kaksonen ja kauris luihuisissa jos minulta kysytään. Ja neitsyt ja jousimies korpinkynnessä. Leijona ja oinas taas kuuluvat itseoikeutetusti rohkelikkoon, samoin skorpioni luihuiseen, vesimies korpinkynteen ja härkä puuskupuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapuneito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä miehellä ei ole kyllä ylipainosta tietoakaan, vaikkei ole kovin pitkä eikä enää ihan nuorikaan niin kropassa erottuvat lihakset. Kiireitä tuntuu olevan, mutta seksi kelpaisi koska vaan.
Ehkä minulle Kaksosena kestävä rakastaja on eri asia kuin hitaammille merkeille, parin-kolmen tunnin sekstailut (keskusteluineen) on minulle jo maksimin rajoilla. Ennemmin vaikka useampi kerta yössä kuin tuntikausien hipelöintejä :D
Kuulostaa hyvältä. Lycka till! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen Venusmerkkinsä on muuten vaaka, sekin varmaan vaikuttaa.
Myös Härkä on Venuksen hallitsema. Mitä eroa siis venusHärän ja venusVaa´an ulkonäössä?
Venushärkä on yleensä vartaloltaan runsaampi kuin siro ja sopusuhtainen Venusvaaka. Venushärässä on jotain lehmämäistä - enkä tarkoita tätä haukkuna vaan kehuna! Suuret silmät ja huulet ja isot rinnat sekä muhkea takamus ovat Venushärän tavaramerkkejä. He ovat pehmeämpiä ja isokokoisempia kuin Venusvaa'at, joiden olemus on sekin naisellinen, mutta hoikempi ja tyttömäisempi. En tiedä onnistuinko selittämään tätä nyt yhtään hyvin :D Paras ystäväni on Venushärkä ja hän on vartaloltaan kunnon Sophia Loren! Venusvaaka on ehkä enemmän Marilyn.
Olen juuri tuon näköinen venusHärkä :D Tosin olen lähes aurinkoHärkä-äitini klooni, venus hänellä Kalat, nousumerkkiä en tiedä. Eroina meillä: minulla sirommat kädet, pyöreämpi nenä, silmät sopusuhtaisemmalla etäisyydellä, olen hitusen pidempi ja vaaleampi. Olen aurinkoKaksoset ja nousuVaaka.
Kaksosen tavaramerkki on usein kauniit, sirot kädet ja pitkät sormet. Kaksosen merkki hallitsee käsiä. Kaksonen on usein myös hoikempi ja pidempi kuin härkä, ja nousuvaaka tuo ulkonäköön lisäksi sopusuhtaisuutta. :)
Ulkonäköön vaikuttavat aurinkomerkki, nousumerkki ja naisilla Venus sekä miehillä Mars. Lisäksi dominoivat planeetat saattavat vaikuttaa jonkin verran, esim. Pluton dominoivat henkilöt omaavat intensiivisen katseen ja Venuksen dominoivat ovat usein viehättäviä, vaikka eivät olisikaan perinteisesti kauniita tai komeita. Marsin dominoivissa on olemuksessaan jotain kesyttämätöntä ja villiä.
Vaaka on kyllä kumma häilääjä. Tasapainoton toilaaja.