Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4881/12684 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen Venusmerkkinsä on muuten vaaka, sekin varmaan vaikuttaa.

Myös Härkä on Venuksen hallitsema. Mitä eroa siis venusHärän ja venusVaa´an ulkonäössä?

Vierailija
4882/12684 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joiden syntymäkartassa on paljon vaakaa ovat yleensä aika hyvännäköisiä.

Toivottavasti :)

t: nousu-, kuu-, mars-, saturnus-, pluto ja signaturesign Vaaka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/12684 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako hallitseva planeetta ulkonäköön? Yksi kaunis kaverini on Venuksen hallitsema ja mietin, voiko tämä johtua siitä. 

No huhhuh. Uskon, että saattaa johtua ihan vaan hyvistä geeneistä aka vanhemmistaan. 

Vierailija
4884/12684 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako hallitseva planeetta ulkonäköön? Yksi kaunis kaverini on Venuksen hallitsema ja mietin, voiko tämä johtua siitä. 

No huhhuh. Uskon, että saattaa johtua ihan vaan hyvistä geeneistä aka vanhemmistaan. 

Niin se konkreettisesti tapahtuu fyysisessä maailmassa. Ehkä meidän pitäisi muuttaa tätä meidän semantiikkaa, kun eivät ne planeetat konkreettisesti "vaikuta" yhtään mihinkään. Ne vain "tapahtuvat" samaan aikaan.

Vierailija
4885/12684 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä planeetalta näitä viisastelijoita aina pulpahtaa tänne?

Kaunis ulkomuoto on muutakin kuin geeneistä johtuvat ominaisuudet.

Vierailija
4886/12684 |
12.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonien ulkonäkö jää usein mieleen, positiivisella tavalla.

Vaikkeivät olisi peruskauniita tai -komeita, niin heissä on aina jotain puoleensavetävää, seksikästä, vastustamatonta, monella tapaa hyvää näköä ja hallitsevat koko tilaa näyttävyydellään, sama missä ovat. Hiukset aina hyvät miehillä ja naisilla, mutta usein joko suussaan tai silmissään on jotain jännittävää, kiihkeää.

Vartalonsa ovat hyviä ja liikehdintänsä muistuttaa kissaeläintä eli sulavaa ja näyttävää.

Vierailija
4887/12684 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

bi-neitsytN kirjoitti:

Leijonien ulkonäkö jää usein mieleen, positiivisella tavalla.

Vaikkeivät olisi peruskauniita tai -komeita, niin heissä on aina jotain puoleensavetävää, seksikästä, vastustamatonta, monella tapaa hyvää näköä ja hallitsevat koko tilaa näyttävyydellään, sama missä ovat. Hiukset aina hyvät miehillä ja naisilla, mutta usein joko suussaan tai silmissään on jotain jännittävää, kiihkeää.

Vartalonsa ovat hyviä ja liikehdintänsä muistuttaa kissaeläintä eli sulavaa ja näyttävää.

Olen huomannut, että leijonilla on usein kauniit, suuret silmät ja korkeat poskipäät. Kasvoissa on jotain kissamaista. 

Neitsyetkin ovat yleensä miellyttävän näköisiä, puhtaita ja selkeäpiirteisiä. 

Vierailija
4888/12684 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sellaisista ihmisistä en tykkää, jotka tuomitsee jonkun heidän horoskooppinsa takia.

Vierailija
4889/12684 |
13.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummat ovat kauniimpia. Aurinko vai venus leijona?

Vierailija
4890/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin oman kokemuksen perusteella, että Aurinkoleijonat. Se leijonan energia tulee puhtaammin esiin kuin Venuksessa ja vaikuttaa ainakin minun mielestäni paljonkin henkilön viehättävyyteen. Leijonista huokuu joku sisäinen säteily ja karisma, joka lisää heidän viehätysvoimaansa vaikka he eivät olisikaan perinteisen komeita tai kauniita.

Varsinkin leijonamiehet voivat usein olla varsin lyhyitä ja kaikkea muuta kuin perinteisen komeita, mutta silti he ovat erittäin seksikkäitä. Leijonanaiset sitten taas ovat useammin myös konventionaalisesti kauniita. He pitävät hyvää huolta itsestään ja pitävät itseään arvossa, mikä on kauniiden kasvojen lisäksi aina viehättävää. 

Venusleijonissa tämä säteily on himmeämpää ja näkyy usein pelkästään romanttiselle kumppanille. Venus leijonassa tuo usein dramaattista ja näyttävää pukeutumista sekä taipumuksen lahjoa kumppaniaan. 

Vierailija
4891/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Härkä on Venuksen hallitsema. Mitä eroa siis venusHärän ja venusVaa´an ulkonäössä?

Venushärkä on yleensä vartaloltaan runsaampi kuin siro ja sopusuhtainen Venusvaaka. Venushärässä on jotain lehmämäistä - enkä tarkoita tätä haukkuna vaan kehuna! Suuret silmät ja huulet ja isot rinnat sekä muhkea takamus ovat Venushärän tavaramerkkejä. He ovat pehmeämpiä ja isokokoisempia kuin Venusvaa'at, joiden olemus on sekin naisellinen, mutta hoikempi ja tyttömäisempi. En tiedä onnistuinko selittämään tätä nyt yhtään hyvin :D Paras ystäväni on Venushärkä ja hän on vartaloltaan kunnon Sophia Loren! Venusvaaka on ehkä enemmän Marilyn. 

Vierailija
4892/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen molempia ja lisäksi kuuleijona ja marsleijona, silti en osaa vastata tuohon :D

Aurinko leijonassa tekee kuulemma vetovoimaisen olemuksen ja venus leijonassa kiihkeän rakastajattaren. Näin minulle on joskus astrologin toimesta kerrottu.

Vierailija
4893/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouskarimiehissä on useasti jotain selittämättömän seksyä. Voivat olla sliipatun asiallisia ja silti rosoisen kapinallisia, voivat olla iältään vanhoja ja silti olemukseltaan nuorekkaita.

Jim Morrison oli jouskari.

Esim. Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Jamie Foxx ja Ralph Fiennes jouskareita myös.

Vierailija
4894/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouskarimiehissä on useasti jotain selittämättömän seksyä. Voivat olla sliipatun asiallisia ja silti rosoisen kapinallisia, voivat olla iältään vanhoja ja silti olemukseltaan nuorekkaita.

Jim Morrison oli jouskari.

Esim. Brad Pitt, Jake Gyllenhaal, Jamie Foxx ja Ralph Fiennes jouskareita myös.

Kyllä. Jousimies on usein myös kapinallinen ja luova - Ozzy Osbourne, Jimi Hendrix  ja Walt Disney ovat kaikki jousimiehiä. Myös monet tunnetut rikolliset ja poliitikot edustavat samaa merkkiä, esim. Ted Bundy ja Pablo Escobar, Stalin ja Churchill. Jouskarimiehet viehättävät yleensä naisia juuri seksikkäällä hälläväliä -asenteellaan, luovalla hulluudellaan ja terävällä älyllään. Muuttuvana tulimerkkinä jousimies on impulsiivinen ja älykäs uudistaja jolla riittää ideoita ja halua toteuttaa niitä, muttei omaa juurikaan kärsivällisyyttä tai ota aina muita huomioon. 

Vierailija
4895/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen molempia ja lisäksi kuuleijona ja marsleijona, silti en osaa vastata tuohon :D

Aurinko leijonassa tekee kuulemma vetovoimaisen olemuksen ja venus leijonassa kiihkeän rakastajattaren. Näin minulle on joskus astrologin toimesta kerrottu.

Leijona on naisella niitä parhaimpia merkkejä. Uskollinen, älykäs, luova, kunnianhimoinen, kiihkeä, hyvännäköinen ja äidillinen. Aurinkoleijona nousevalla vaa'alla ja kuukaloilla on upea sekoitus itsevarmuutta, diplomatiaa ja herkkyyttä. 

Miehellä paras merkki on ehkä kauris, joka on vakaa ja turvallinen olematta kuitenkaan tylsä. Vielä nousumerkki vesimieheen ja kuumerkki johonkin tulimerkkiin niin ai että! 

Tämä on vain oma mielipiteeni, tietenkin. Itse olen vesimies kuuleijonalla ja nousevalla vaa'alla. 

Vierailija
4896/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venushärkä on yleensä vartaloltaan runsaampi kuin siro ja sopusuhtainen Venusvaaka. Venushärässä on jotain lehmämäistä - enkä tarkoita tätä haukkuna vaan kehuna! Suuret silmät ja huulet ja isot rinnat sekä muhkea takamus ovat Venushärän tavaramerkkejä. He ovat pehmeämpiä ja isokokoisempia kuin Venusvaa'at, joiden olemus on sekin naisellinen, mutta hoikempi ja tyttömäisempi. En tiedä onnistuinko selittämään tätä nyt yhtään hyvin :D Paras ystäväni on Venushärkä ja hän on vartaloltaan kunnon Sophia Loren! Venusvaaka on ehkä enemmän Marilyn. 

Tuntemani VenusLeijonanainen on juuri sellainen X:n muotoinen kurvijumalatar. Luomu vieläpä. Siron ja normaalin väliltä muuten, mutta iso peppu ja isot rinnat. Tosi kapea vyötärö ja pienet jalat. Vähän yli 170 senttinen. Kuin olisi suoraan 50-luvulta :)

Vierailija
4897/12684 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin oman kokemuksen perusteella, että Aurinkoleijonat. Se leijonan energia tulee puhtaammin esiin kuin Venuksessa ja vaikuttaa ainakin minun mielestäni paljonkin henkilön viehättävyyteen. Leijonista huokuu joku sisäinen säteily ja karisma, joka lisää heidän viehätysvoimaansa vaikka he eivät olisikaan perinteisen komeita tai kauniita.

Varsinkin leijonamiehet voivat usein olla varsin lyhyitä ja kaikkea muuta kuin perinteisen komeita, mutta silti he ovat erittäin seksikkäitä. Leijonanaiset sitten taas ovat useammin myös konventionaalisesti kauniita. He pitävät hyvää huolta itsestään ja pitävät itseään arvossa, mikä on kauniiden kasvojen lisäksi aina viehättävää. 

Venusleijonissa tämä säteily on himmeämpää ja näkyy usein pelkästään romanttiselle kumppanille. Venus leijonassa tuo usein dramaattista ja näyttävää pukeutumista sekä taipumuksen lahjoa kumppaniaan. 

Okei. Kuulostaa kyllä pinnalelta, mutta olen epävarma ja siksi kysyin

Terveisin venus leijona aurinko rapu

Vierailija
4898/12684 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

U......... U........ PPPPP

U......... U........ P........... P

U......... U........ PPPPP

U......... U........ P

...UUU........... P

Vierailija
4899/12684 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua petti kaksosmies. Itse olen rapumies.

Vierailija
4900/12684 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on ovela kieroilija, näyttelee vaatimatonta mutta on aivan muuta.

Oikea minä, minä tyyppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme