Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4841/12684 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin uutena harrastajana että mikä on sellainen tärkeä planeetta tai huone tai asema mikä jää useimmilta huomaamatta siinä omassa kokonaisuudessa? Mikä kannattaisi huomioida?

Signature sign oli minulle uutta, ja se kuvastaa minua paremmin kuin aurinko ja nousumerkkini (vaakaa molemmat) ja se Signature sattuu myös olemaan sama kuin kuumerkkini eli vesimies.

Auringon huonesijainti kannattaa ainakin katsoa, omien kokemusten mukaan myös Lilith kertoo ihmisen parisuhteista ja seksuaalisuudesta yleensä paljonkin, varsinkin naisilla. 

Aurinko Kaksoset 9. huoneessa. Lilith Jousimies, mitä tämä naisella kertoo?

Vierailija
4842/12684 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyisin uutena harrastajana että mikä on sellainen tärkeä planeetta tai huone tai asema mikä jää useimmilta huomaamatta siinä omassa kokonaisuudessa? Mikä kannattaisi huomioida?

Signature sign oli minulle uutta, ja se kuvastaa minua paremmin kuin aurinko ja nousumerkkini (vaakaa molemmat) ja se Signature sattuu myös olemaan sama kuin kuumerkkini eli vesimies.

Auringon huonesijainti kannattaa ainakin katsoa, omien kokemusten mukaan myös Lilith kertoo ihmisen parisuhteista ja seksuaalisuudesta yleensä paljonkin, varsinkin naisilla. 

Lilith on miehen kartalla myös todella merkittävä, esim. monilla naisten sarjamurhaajilla näkyy se "ura" selvästi lilithin kautta.

Mikä on sarjamurhaaja-lilith? Mikä sitten hyvä sijainti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4843/12684 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sanoisin, että elämässä yleensäkin kannattaa katsoa noususolmu, ja laskusolmu, melkein kaikki meistä toteuttaa laskusolmun asioita, ja niistä pitäisi pyrkiä eroon tässä elämässä ja ottaa itselle ne noususolmun asiat.

Yleensä, jos toteuttaa laskusolmun juttuja (eli edellisen elämän teemoja), kaikki menee pieleen, siis ihan kaikki ja on "huono onni", asiat muuttuu, kun alkaa tietoisesti toteuttamaan niitä noususolmun teemoja (eli tämän elämän).

Kannattaa kokeilla ja miettiä. 

Tämä oli kyllä jännä, signature signin ja Fortunen lisäksi. Itselläni nuo laskusolmuKauris ja noususolmuRapu, joita ei muualla kartassani ole ja sitä kautta vähän vieraita. Miten voisin toteuttaa tuota Rapua?

Olen aina ollut se jonka niskaan vastuuta kaadetaan ja oppinut rajaamaan sitten pakon edessä niitä vastuita/asioita/ihmisiä elämästäni. Olen kahden lapsen sinkkuäiti, mutta tästä pidän.

Vaikeuksia heittäytyä muiden varaan eikä minua ole vanhempien jälkeen kukaan elättänyt/ylläpitänyt vaikka pitkä parisuhdekin on historiassa. Monet saavat minusta itsenäisen, vahvan, ylpeänkin kuvan. Oikeasti olen monelta kannalta ihanteellista ystävä- ja kumppaniainesta, en vaan osaa "tyrkyttää" itseäni mihinkään.

Laitan tähän tumblrista löydetyn tulkinnan, koska mielestäni nämä tulkinnat oli aika syvällisiä ja hyviä-

North Node in Cancer/South Node in Capricorn: A tendency to feel the need to be in control, to take responsibilities too seriously, and to be rigid and fearful of being dependent on others are some of the issues this position suggests.

With this position, we need to let go of our tendency to over-manage our lives and others’ lives, to relax our standards of perfection and achievement, and to avoid falling victim to living through the eyes of society instead of valuing our own personal (as opposed to professional/status) achievements. Being dependent on others is a fear, but only when we release some of our need to be in control will we achieve our goals in our professional lives.

We need to work on allowing ourselves to be vulnerable, exposing some of our insecurities and personal needs without fear, and making time for our home and family life. By working on our inner foundation and our “base”, success will ricochet back to our public and professional lives.

By allowing ourselves to follow our personal instincts, rather than be driven by our ambitions, we can achieve greater happiness, balance, and fulfillment in all areas of life.

Ehkä olen muutama vuosi sitten lähtenyt tavoitetta kohti, vaikka silloin en näistä aspekteista tiennyt.

Voimia vieneen parisuhteen ja parista muusta aikuisesta huolehtimisen lopettaminen ja varallisuuden ihannoinnin väheneminen on tehnyt onnellisemmaksi. Työttömyys ei ahdista enää niin suuresti, enemmänkin muiden odotukset. Vaikka työelämään olisi mukava palata, niin silti nautin siitä että voin täysipainoisesti keskittyä lasten elämän tukemiseen. Enää en edes haluaisi parisuhdetta jossa joudun olemaan vetovastuussa. Olisi ihana jossain vaiheessa kohdata ihminen johon voisi aidosti tukeutua, ehkä sitten oppisin senkin.

Vierailija
4844/12684 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni nuo laskusolmuKauris ja noususolmuRapu, joita ei muualla kartassani ole ja sitä kautta vähän vieraita....

Olen huomannut, että noususolmu tuntuu melkein kaikilla vieraalta ja se laskusolmu on se tuttu ja turvallinen.

Tuosta on myös hyvä tulkinta, että aina, kun kaipaamme turvaa menemme takaisin laskusolmuun, esim. laskusolmu kauris muuttuu vaikeassa tilanteessa todella kauriiksi, kylmäksi, etäiseksi, keskittyy esim. työhön, kun taas noususolmu rapu vaatii, että vaikeassa tilanteessa haetaan ja annetaan turvaa muista, avaudutaan, ollaan tunteiden kanssa kosketuksissa jne.

Tuo teema on jotenkin todella vaikea yleensä ihmisillä, se tuttu ja turvallinen laskusolmu on niin automaattinen ja vaistomainen verrattuna noususolmuun.

Jotkut osaa myös näistä katsoa karmisia suhteita.

Oho, olen juuri tuollainen että haluan olla surussa/vihassa omissa oloissani. Tai sitten olen oppinut sen jo lapsena, äiti juoksi viihteellä, isä suosi pienempää sisarusta. Ja usein muut hakevat minusta tukea vaikka tilanne koskettaisi minua yhtälailla.

Vihaan hautajaisia sen julkisen surun kaivelun, itkun ja kollektiivisen pahan mielen takia.

Vierailija
4845/12684 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on saatu auki mc ja ic.

Chiron(Härässä,8.huone) ja Lilith(Jousimiehessä, 3.huone) vähän hämäriä, osaako joku kertoa niistä?

Vierailija
4846/12684 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkin alla oleva masentuu herkimmin?

Vierailija
4847/12684 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maa- ja vesimerkit ovat kokemukseni mukaan alttiimpia masennukselle kuin tuli- ja ilmamerkit, joiden mielenterveysongelmat näkyvät enemmän sitten maniana tai ahdistuksena - näin kärjistetysti, tietenkin! 

Helpoiten masentuu ehkä rapu, vaikka myös kalat, neitsyt ja kauris ovat taipuvaisia masennukseen. 

Vierailija
4848/12684 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan kalat, rapu ja skorpioni.

Vierailija
4849/12684 |
30.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on jäänyt häiritsemään eräästä miehestä onko acNeitsyt-dcKalat vai acKauris-dcRapu, on siis jompikumpi noista. Onko jotain tuntomerkkejä näistä mitä voisin vertailla häneen :D

Mistä tiedät, että hän on jompikumpi noista?

Vierailija
4850/12684 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua on jäänyt häiritsemään eräästä miehestä onko acNeitsyt-dcKalat vai acKauris-dcRapu, on siis jompikumpi noista. Onko jotain tuntomerkkejä näistä mitä voisin vertailla häneen :D

Mistä tiedät, että hän on jompikumpi noista?

Syntymäkellonaika suunnilleen tiedossa, mutta vuorokaudenaika ei :D

Vierailija
4851/12684 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä tyypillistä ravun käytöstä? Työkaveri loukkaantui ja otti kauhean henkilökohtaisesti yhden työasian ja hyökkäsi mun kimppuun. Kyseessä oli puhdas väärinymmärrys, mutta hän koki sen jotenkin niin että juonin sen selän takana. Puolustelin itseni ja selitin miten sen ymmärsin, syytti mua edelleen etten muistanut mitä asioita käsiteltiin aiemmin, asenne oli hyökkäävä ja syyttelevä. Lopulta yritin sopia ja ehdotin ratkaisua, sekään ei kelvannut vaan tiuski kiukkuisena että ei tarvitse tehdä mitään ja hän tekee niin kun mä ymmärsin (=hänen mielestä ”vaadin”). Järkytyin itse pahasti tuosta hyökkäyksestä ja olin todella ahdistunut. Seur. työpäivänä oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, itse otin häneen etäisyyttä niin kyseli muilta onko kaikki ok, ei tullut kysymään multa suoraan, alkoi vältellä mua. Ihme marttyyri. Lopulta tulin itse puhumaan hänelle muista työasioista ja ollaan taas väleissä, mutta loukkaannuin ettei se tajunnut käyttäytyvänsä huonosti mua kohtaan eikä tajunnut pyytää anteeksi. Kuulin että oli myös muita kyseisessä projektissa mukana olleita kohtaan hyökkäävä. Aion pitää hajurakoa siihen jatkossakin, vaikka pidin sitä aiemmin mukavana tyyppinä, joskus ennenkin se kyllä tiuski mulle, muttei sentään hyökännyt tällä tavalla.

Vierailija
4852/12684 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä tyypillistä ravun käytöstä? Työkaveri loukkaantui ja otti kauhean henkilökohtaisesti yhden työasian ja hyökkäsi mun kimppuun. Kyseessä oli puhdas väärinymmärrys, mutta hän koki sen jotenkin niin että juonin sen selän takana. Puolustelin itseni ja selitin miten sen ymmärsin, syytti mua edelleen etten muistanut mitä asioita käsiteltiin aiemmin, asenne oli hyökkäävä ja syyttelevä. Lopulta yritin sopia ja ehdotin ratkaisua, sekään ei kelvannut vaan tiuski kiukkuisena että ei tarvitse tehdä mitään ja hän tekee niin kun mä ymmärsin (=hänen mielestä ”vaadin”). Järkytyin itse pahasti tuosta hyökkäyksestä ja olin todella ahdistunut. Seur. työpäivänä oli kuin mitään ei olisi tapahtunut, itse otin häneen etäisyyttä niin kyseli muilta onko kaikki ok, ei tullut kysymään multa suoraan, alkoi vältellä mua. Ihme marttyyri. Lopulta tulin itse puhumaan hänelle muista työasioista ja ollaan taas väleissä, mutta loukkaannuin ettei se tajunnut käyttäytyvänsä huonosti mua kohtaan eikä tajunnut pyytää anteeksi. Kuulin että oli myös muita kyseisessä projektissa mukana olleita kohtaan hyökkäävä. Aion pitää hajurakoa siihen jatkossakin, vaikka pidin sitä aiemmin mukavana tyyppinä, joskus ennenkin se kyllä tiuski mulle, muttei sentään hyökännyt tällä tavalla.

On aika tyypillistä rapua, pitkävihaisin ja epäluuloisin merkki koko eläinradalla.

Me ei unohdeta ikinä mitään ja luullaan, että kaikki muutkin on yhtä kovia juonittelijoita kuin me.

Ikävää, olet luultavasti päässyt sen ikuisuusvihalistalle, se vaan odottaa tilaisuutta kostaa, vaikka vuosiakin, se on ravun luonne. Ravut on paljon pahempia kuin skorpionit. Toivottavasti se ymmärtää jossakin vaiheessa, että kyse oli väärinkäsityksestä.

Vierailija
4853/12684 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä iloisin merkki?

Vierailija
4854/12684 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä iloisin merkki?

Vierailija
4855/12684 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä iloisin merkki?

Minun kokemukseni mukaan vesimiehet, härät, kaksoset, leijonat ja vaa'at.

Vierailija
4856/12684 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki on huumorinTAJUTTOMIN?

Vierailija
4857/12684 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle tällainen oli Fortune, olen saanut käsityksen että monet pitävät turhana ylimääräisyytenä kartassa. Kertoo (tulkintani mukaan) elämäntyylistä yms. Kartallani ei ole muuta Vesimiestä kuin tuo mutta se kolahti todella paljon.

Signaturesign pätee omalla ja monen muun kohdalla hyvin, monesti paremmin kuin aurinkomerkki.

Itselläni tosin samaamerkkiä myös nousu, kuu, mars ja pluto.

Minulla Signature Kaksonen ja myös kuu Kaksosessa.

Fortune ja kaikki Midpointit Ravussa. Tämä hämmästytti ehkä eniten, koska kartallani ei ole muuta Rapua!

MC/10 huone on Härkä, sekin ainoa Härkä minun kartassani.

Mars minulla Vesimiehessä, samoin DC/7 huone, Node ja 6 huone.

IC/4 huone on skorpioni, samoin Jupiter.

Muuten karttani on hyvin tulivoittoinen eli leijonaa ja jousimiestä löytyy eniten. Seuraavana ilma, eli vaaka ja kaksonen. Maa- ja vesimerkkejä hyvin vähän planeetoissa ja huoneissa.

Vierailija
4858/12684 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaka

Vierailija
4859/12684 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaako hyvää jos naisella ja miehellä kuut ja venukset samoissa merkeissä?

+Miehen mars sama kuin naisen aurinko ja merkurius, naisen mars sama kuin miehen kuu, miehen merkurius sama kuin naisen venus?

Vierailija
4860/12684 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaka

Ei ole, tunnen monta hauskaa Vaakaa. Huumorintajuun ne ihanuudet monesti loppuukin :D

Kauris tulee itselle mieleen, tai Härkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän