Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4781/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä edelliseen. Rapu on perinteinen, mutta kaikki ravut eivät halua lapsia. Minä ja miesrapu haluamme mennä naimisiin ja perustaa perheen, joten senkin takia hän on tyypillinen rapu. Sukupuolesta riippumatta rapuun liitettävä äitiys voi kohdistua paapomisena ja huolehtimisena kumppaniin, sisaruksiin tai lemmikkeihin.

Suurin osa meistä rapuvaikutteisista ei halua lapsia.

Itsekin olen kuurapu ja inhoan kaikkea lapsiin liittyvää, lapset on enemmän ekstroverttien merkkien juttuja. Ravut ei kestä likaa, meteliä, eikä kaaosta kotonaan.

Meihin liitetty "äidillisyys" on niin kuin tarotien queen of cups kortti, se on enemmän tietynlainen energia, kuin varsinainen halu olla äitejä.

Niin, kuuRapu, +signaturesignRapu exäni toivoi että tekisin abortin kun kuuli että toinen lapsi oli saanut alkunsa. Valitti aina lasten äänistä ja sotkemisesta. Onneksi asuukin yksin nykyään.

Vierailija
4782/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapuneito kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inhotuin horoskooppimerkki ilmoittautuu! Olen oinas ja olen järjestelmällinen ja esimieheilen jos näen siihen syytä kuitenkaan ketään loukkaamatta tai pakottamatta. Olen hyvä lukemaan ihmisiä ja uskon itseeni silloinkin kun muut lyttäävät hienot ideani, mutta en silloinkaan lauo asioita päin naamaa. Inhoan punaista väriä mikä usein yhdistetään oinaaseen tai no okei, myönnän että muuta punaista ei ole tällä hetkellä kuin punaa huulissa. Olen herkkä ja haaveilen toisinaan paljon, loukkaannun herkästi ja perhe on minulle tärkein. En siedä vääryyttä enkä pidä nopeudesta tai hoputtelijoista vaan haluan keskittyä asioihin kaikessa rauhassa. Olen rauhallinen ja pohtiva - ainoan kerran olen sanonut suoraan kun minulle huudettiin, mutta muuten olen hillitty. En tiedä mitä muita merkkejä kartallani on, mutta ainakin olen aurinko-oinas ja vielä pahempaa rakastunut aitoon rapumieheen eli kaikista pahin yhdistelmä. Rapumiehen kanssa voin olla itseni ja hänen rinnalla koen olevani turvassa ja rakastettu.

En ole todellakaan mikään astrologi, mutta seuratessani tätä keskustelua siitä päivästä asti kun tämä luotiin, olen huomannut sen, että täällä on usein kysytty oinaan ja ravun yhteensopivuutta (minä mukaan lukien). Joten vaikka oinas ja rapu ovatkin epäsopiva pari, näiden välillä täytyy olla sitä jotain

Terveisin Rapuneito jota kiinnostaa oinaat

Molemmat on johtavia merkkejä, joten sopivat hyvin yhteen.

En tiedä, minkä takia niin monet luulee tässä keskustelussa, että rapu ja oinas ei sopisi yhteen....johtavina merkkeinä ne on perustaltaan samanlaisia ja tuntee vetoa toisiinsa. Itse tunnen vaikka kuinka paljon rapu/oinas pareja.

Johtavia merkkejä-

oinas, rapu, kauris ja vaaka

kiinteitä merkkejä-

vesimies, leijona, skorpioni ja härkä

muuttuvat merkit-

kalat, neitsyt, jousimies ja kaksoset

Nuo neljä saman joukon merkkiä tuntee aina vetoa toisiinsa ja on samalla tavalla motivoituneita.

Katsoisin ennemminkin pariskunnan signature signit kuin aurinkomerkit.

.......

Pahoittelen pikaista ja suoraa tulkintaa, kokemuksiin perustuvaa kuitenkin.

Jos oikeasti mietitään yhteensopivuutta, niin synastria ja kompositio on ne oikeasti pätevät tulkinnat.

Kirjoitin noista johtavista merkeistä yms. vain suuntaa antavasti liittyen aiheeseen, ne ja signature signit on kummatkin vain pinnallista astrologiaa, mutta kerran niistä kyseltiin, niin kirjoitin siihen liittyen.

Tein kahdella eri sivustolla kokonaisvaltaisen kartan, mutta kummassakaan ei mainita signature signia. Onko tuo signature sign siis jokin seuraavista: Node (M), Lilith (M), Chiron, Fortune?

Ei ole mikään noista.

Laitat siitä astro seekista sen dominants kohdan (viimeinen, eli tulee birth chartin, custom graphicsin jälkeen). 

Se on laskenut sun dominoivat elementit ja merkit, ensin tulee dominant planets, sitten dominant element ja sitten pienenä kohtana se signature sign.

Kiitos! Selvisi samalla oma ja miehen signature sign.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4783/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida koskaan saada vastausta, koska kielitaitoni on huono ja tuo astro-seek.com englanniksi

Vierailija
4784/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen Super mukava Skorppari ja en ole kyllä yhtään itsekäs tai kylmä. Olen myös kaksonen ja en petä koskaan mutta epäilen että mieheni joka on kaksonen pettää minua. Olen lähes sata varma sillä näin kun hän otti autolla kyytiin tuntemattoman naishenkilön. Mies on taksikuski.

Vierailija
4785/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt lukenu kuu-ja nousevista merkeistä ja nyt ymmärrän miks en allekirjoita kaikkea, mitä mun horoskooppimerkki väittää mun olevan. Eli oon kauris, mut nouseva rapu, kuumerkkinä oinas. Löydän vahvasti itsestäni varsinkin oinasta. En allekirjoita vakavaa konservatiivistä kaurista, varsinkin kun säkenöin ja innostun kaikesta, just kun oinas. Mahtavaa löytää luonnekuvaus joka osuu ja uppoaa.

Vierailija
4786/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että oinaat, vesimiehet ja skorpparit on aina kiertäneet minut kaukaa. Kauriit ja toiset neitsyet taas ehdottomasti eniten hakeutuu luokseni. Toisaalta en ole koskaan löytänyt semmosta sielunsiskoa että en tiedä. Vaikuttaa kuitenkin tähtikartan muutkin merkit.

Vierailija
4787/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SuperSkorppariKaksonen kirjoitti:

itse olen Super mukava Skorppari ja en ole kyllä yhtään itsekäs tai kylmä. Olen myös kaksonen ja en petä koskaan mutta epäilen että mieheni joka on kaksonen pettää minua. Olen lähes sata varma sillä näin kun hän otti autolla kyytiin tuntemattoman naishenkilön. Mies on taksikuski.

ei huano

Vierailija
4788/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani syntyi noin kuukausi sitten. Siskoni, joka on astrologiasta kiinnostunut ja siihen perehtynyt, teki hänelle syntymäkartan ja kävi ilmi että hänellä on Pluto ensimmäisessä huoneessa. Tämä oli siskoni mukaan jotenkin erityinen sijainti ja kertoi intensiivisestä ja karismaattisesta mutta mahdollisesti synkästä persoonasta, joka voisi saada potentiaalisesti paljon pahaa aikaan. 

En ole itse niin perehtynyt horoskooppeihin, mutta täytyy myöntää että alkoi kiinnostamaan ja vähän jännittämäänkin...poika on aurinkovaaka ja kuuskorpioni, nouseva jousimies. Onko täällä muita, joilla on samoja sijainteja tai joka olisi perehtynyt huonesijainteihin? Pojallani on myös aurinko kahdeksannessa huoneessa joka sekin oli kuulemma jotenkin "synkkä" sijainti mutta en muista tarkemmin mitä siskoni siitä sanoi. 

Itse olen härkä (nouseva vaaka ja kuujousimies) ja mieheni on oinas (nouseva leijona ja kuuneitsyt). Lisäksi perheessämme on kolmevuotias tytär, joka on neitsyt (nouseva skorpioni ja kuukalat). 

Sanoisin siskollesi terveisiä että perehtyy vielä hivenen lisää astrologiaan sekä harkitsee uudelleen, kannattaako muiden lapsille tehdä tähtikarttoja lainkaan. Tai ehkä siskosi on vain katsonut liikaa elokuvia, kuulostaa nimittäin että olet synnyttänyt suurinpiirtein seuraavan Voldemortin.

Terveisin pluto 1. huoneessa

Vierailija
4789/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikani syntyi noin kuukausi sitten. Siskoni, joka on astrologiasta kiinnostunut ja siihen perehtynyt, teki hänelle syntymäkartan ja kävi ilmi että hänellä on Pluto ensimmäisessä huoneessa. Tämä oli siskoni mukaan jotenkin erityinen sijainti ja kertoi intensiivisestä ja karismaattisesta mutta mahdollisesti synkästä persoonasta, joka voisi saada potentiaalisesti paljon pahaa aikaan. 

En ole itse niin perehtynyt horoskooppeihin, mutta täytyy myöntää että alkoi kiinnostamaan ja vähän jännittämäänkin...poika on aurinkovaaka ja kuuskorpioni, nouseva jousimies. Onko täällä muita, joilla on samoja sijainteja tai joka olisi perehtynyt huonesijainteihin? Pojallani on myös aurinko kahdeksannessa huoneessa joka sekin oli kuulemma jotenkin "synkkä" sijainti mutta en muista tarkemmin mitä siskoni siitä sanoi. 

Itse olen härkä (nouseva vaaka ja kuujousimies) ja mieheni on oinas (nouseva leijona ja kuuneitsyt). Lisäksi perheessämme on kolmevuotias tytär, joka on neitsyt (nouseva skorpioni ja kuukalat). 

Sanoisin siskollesi terveisiä että perehtyy vielä hivenen lisää astrologiaan sekä harkitsee uudelleen, kannattaako muiden lapsille tehdä tähtikarttoja lainkaan. Tai ehkä siskosi on vain katsonut liikaa elokuvia, kuulostaa nimittäin että olet synnyttänyt suurinpiirtein seuraavan Voldemortin.

Terveisin pluto 1. huoneessa

Itselläni myös Pluto 1. huoneessa Vaaka, mitä sitten tarkoittaneekaan.

Dramaattinen kuvio on kuulemma Yod/Jumalan sormi, ja kartallani niitä 3. Ainakaan toistaiseksi en hirmutekoihin ole syyllistynyt :D

Vierailija
4790/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt samana päivänä kuin Marilyn M.

Tapasin miehen joka on syntynyt samana päivänä kuin Adolf H.

Vielä mietiskelen jatkanko tapailua :D Onhan tuo kierosti kutkuttava ajatus XD

Vierailija
4791/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noususkorpioni on ns. omistavin suhteissa, koska sen dc on härässä eli omistusmerkissä.

Dc on parisuhteen alue ja se härässä, niin tuloksena eläinradan omistavin tapaus parisuhteessa.

Dc Oinaat, millaisia olette parisuhteessa?

Ei ketään nousuVaakaa (dc Oinas) ?

Vierailija
4792/12684 |
25.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten rakastamani ja toinen lähes vihaamani hlö on synt samana päivänä

Vierailija
4793/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noususkorpioni on ns. omistavin suhteissa, koska sen dc on härässä eli omistusmerkissä.

Dc on parisuhteen alue ja se härässä, niin tuloksena eläinradan omistavin tapaus parisuhteessa.

Dc Oinaat, millaisia olette parisuhteessa?

Ei ketään nousuVaakaa (dc Oinas) ?

On, mutta en ajattele että yksin DC kertoisi parisuhteessa olemisen tavoista, niin meinasin jättää vastaamatta. Olen mieltynyt siihen tulkintaan jossa DC kertoo miten lähestymme muita ihmisiä, kuinka he kokevat meidät. DC oinas ihmisenä kuulen usein olevani välitön ja aito, mutta minulla on myös mars oinaassa, joten mahdotonta irrottaa DCtä siitä erikseen. Sanotaan myös että DCn merkki vetää tuon merkin ihmisiä puoleemme, silti omassa elämässäni ei ole juuri lainkaan aurinko oinaita, ainoastaan isoäitini. Härkiä senkin edestä, joilla joitakin persoonallisia planeettoja oinaassa. Nousevia oinaita en tietääkseni tunne yhtään, on harvinainen sijainti nousuakselille Suomessa ja loppujen lopuksi melko harva muistaa tuosta noin vain tarkan syntymäkellonaikansa, josta nousumerkki riippuu.

Ajattelen 7. huoneeseen kuuluvaksi muutkin ihmissuhteet kuin vain parisuhteen. Synastrioissa varsinaiset rakkaussuhteet minulla on näkyneet enemmän 5. huoneessa. Muutenkin mielenkiintoisempaa tutkia synastrian kautta ihmissuhteita, kuin vain omia karttasijainteja.

Kuulkaate kun tässä ketjussa on niin ilkeitä kirjoittajia, että arveluttaa vastata täällä kysymyksiin. Viestejäni on myös poistettu aiemmin, saa nähdä kuinka nyt käy.

Vierailija
4794/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta en ajattele että yksin DC kertoisi parisuhteessa olemisen tavoista, niin meinasin jättää vastaamatta. Olen mieltynyt siihen tulkintaan jossa DC kertoo miten lähestymme muita ihmisiä, kuinka he kokevat meidät. DC oinas ihmisenä kuulen usein olevani välitön ja aito,

Mielenkiintoinen tulkinta.

Itse olen kokenut, että dc kalat tulee minussa esille vain parisuhteessa.

Kertokaa muut miten koette nousuneitsyet, dc kalat? Näettekö meissä sitä kalamaisuutta yleisesti ottaen ?

Vierailija
4795/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen 7. huoneeseen kuuluvaksi muutkin ihmissuhteet kuin vain parisuhteen. Synastrioissa varsinaiset rakkaussuhteet minulla on näkyneet enemmän 5. huoneessa. 

Tuo riippuu varmaan aika paljon ihmisestä, itselläni avioliitto näkyy meidän synastriassa paljon 7 kautta, ja myös meidän hääpäivän kartta näkyy tuossa huoneessa.

Me valittiin meidän hääpäivä puhtaasti numerologisesti, mutta katsoin sitä myöhemmin kartan kautta ja kyllä se näkyy aika voimakkaasti.

Varmaan esim. jonkun bdsm innostuneen seksisuhteet ilmestyy näkyviin esim. 8 huoneen kautta jne.

Vierailija
4796/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on pahin. Tunnen pari vaakaa. Esittävät mukavaa ja hurmaavaa, mutta sisimmässään ovat itsekkäitä ja epäoikeudenmukaisia ihmisiä. Heidän mielestään oikeus tapahtuu vain silloin kun he itse saavat suurimman hyödyn. Valehtelevia ja petollisia ihmisiä jotka näyttävät sinulle vain ne puolensa ja vain sen osan totuudesta jotka saavat hänet näyttämään hyvältä. Tiivistettynä vaakalle tärkeintä on se miltä asiat hänen esittämänä näyttävät, ei se miten asiat tosiasiassa ovat. Epäluotettava luonne.

Vierailija
4797/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuneito kirjoitti:

En taida koskaan saada vastausta, koska kielitaitoni on huono ja tuo astro-seek.com englanniksi

Missä asiassa tarvitset apua?

Vierailija
4798/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä oon ascendantti eli nousumerkki neitsyessä, niin mitä se tietää? Luin netin horoskooppisivustoilta, että neitsyen vastamerkki on kalat eli miten neitsyt ja kalat näkyy miehessä? Onko mies mahdollisesti komea, herkkä ja tarkka puhtaudesta?

Vierailija
4799/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta miesmerkkiä varokaa; vaaka ja kaksonen. Kummastakaan ei hyvää seuraa. Kaloilla usein alkoholiongelmaa ja kauriit työnarkomaaneja.

Vierailija
4800/12684 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä oon ascendantti eli nousumerkki neitsyessä, niin mitä se tietää? Luin netin horoskooppisivustoilta, että neitsyen vastamerkki on kalat eli miten neitsyt ja kalat näkyy miehessä? Onko mies mahdollisesti komea, herkkä ja tarkka puhtaudesta?

Heh, joo nimenomaan komea...ei vaan siis oikeasti me nousuneitsyet ollaan yleensä hyvännäköisiä, miehet ja naiset.

Parisuhteessa herkkiä haaveilijoita, muuten ei niinkään. Ollaan myös tarkkoja, ehkä hieman valittajia, tarkkoja ruokavaliosta, tarkkoja oikeastaan kaikesta, emme tykkää olla esillä, vaikka olisi mitkä aspektit ja muut merkit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi