Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!
Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)
Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.
Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.
Itse olen härkä.
Kommentit (12684)
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on oinas ja itse olen puolestani rapumies. Olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta ja kaikissa yhteensopivuus jutuissa oinas-rapu pari on tuhoon tuomittu ja samalla luetellaan kuinka temperamenttinen oinasnainen jyrää herkän ravun. Luin viimeisimmät kommentit oinaista tässä ketjussa ja nyt kerron omani. Oinasnainen on verbaalisesti vahva, mutta sisältä herkkä eikä näytä sisintään kuin läheisimmille. Oma vaimo ei pidä väittelemisestä eikä päsmäröinnistä, mutta epäoikeudenmukaisuutta ei siedä. Minun on herkkänä rapuna helppo olla hänen kanssaan, koska koti on meille turvasatama ja paikka, jossa molemmilla on hyvä olla. Oinaani osaa antaa tilaa silloin kun minulla on tarve vetäytyä yksin miettimään asioita ja tuon jälkeen tukee minua ja kuuntelee tuomitsematta. Entinen oinaspomoni oli vaimoni vastakohta, voimakas, hyökkäävä, jyräävä ja dominoiva oksat pois -tyyppi, jonka kanssa koskaan emme ymmärtäneet toisiamme ja keskustelimme vain välttämättömät työasiat. Ahdistukseni oli suuri ja helpotus suurempi kun ilmoitettiin, että pomo vaihtuu. En tiedä oliko sillä mitään tekemistä, että vaimoni on syntynyt lähellä kaloja ja entinen pomoni oli huhtikuun oinas.
Jaahas oinaille taas viime viesteissä lokaa niskaan, ei tietenkään yllätä, mutta ei huolta sillä itsetuntomme kyllä kestää sen :) . Tunnistan kyllä omat heikkouteni (kärsimättämyys ja ajoittainen besserwisserismi). Mutta puolisona (Olen nainen) olen paljolti kuten tuo yllä kuvattu. Valitsen taisteluni ja olen lojaali ja suurpiirteinen ja minulla on voimakas oikeudentunto. Pidän myös heikompien puolta. Ulkoisesti olen vahva mutta sisältä herkkä ja salaa janoan hyväksyntää ja kehuja. En jää kiistelemään turhista asioista ja jos havaitsen että ihmissuhteessa (esim. kaveri) ei synny molemminpuolista ymmärrystä ja jos joku loukkaa, jätän asian mielummin sikseen kuin loputtomiin jauhan asiaa, sillä en ole oppinut riitelemään (Olen myös ainut lapsi) ja konfliktitilanteet ahdistavat minua. Parin henkilön kanssa yhteydenpito on näistä syistä jäänyt minun päätöksestäni.
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan tehnyt karttani päin mäntyä vai voiko tosiaan olla että merkit ovat näin paljon samaa:
Aurinko: Kaksonen
Kuu: Kaksonen
Merkurius: Kaksonen
Venus: Leijona
Mars: Leijona
Nouseva: VaakaMuilla samaakaltaisuutta/tietoa/kokemuksia tästä? Vaikuttaako miten persoonaan?
Venus ja mars tuntuu olevan monilla samoissa merkeissä, aurinko ja merkuriuskin aika usein.
Itselläni on samaa merkkiä aurinko ja merkurius (Kaksoset), sekä nouseva merkki, kuu ja mars (Vaaka), venus ainoa maa-merkki kartassani.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ihmisiä, joilla on aurinko ja/tai kuu kahdeksannessa huoneessa? Miten se on teihin vaikuttanut?
Itselläni aurinko 10.huone, kuu 1.huone. 8. huoneessa venus.
Minuakin kiinnostaisi nuo vaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani playerimiehet ovat olleet jousimiehiä. Aina.
Uskollisimmat kumppanit ovat aina olleet kaurismiehiä.
Mun tuntemat kauriit on pettäjiä. Ulospäin ollaan niin fiksua, mutta naisia riittää. Naiskauriitakin on samanlaisia.
Juuri pari vuorokautta sitten todistin Kaurismiehen petollisuutta. Aika huono ensivaikutelma, kun en aiemmin ole juurikaan Kauriita tuntenut. Poliittisesti aktiivinen, hyväpalkkaisessa työssä, mutta kun joku teini-ihastus kävelee vastaan, on heti vietävissä.
Jousimiehet osaa kyllä pelata, mutta pettäjiin en ole heissä törmännyt.
Itselläni on aurinko 10 huoneessa kuu 3. Merkurius venus 11 ja mars 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aurinkoneitsyt, kuujousimies ja nouseva leijona. Olen lukenut astrologiasta jonkun verran ja paras yhdistelmä omasta mielestäni olisi ehkä aurinkokauris, nouseva vesimies ja kuuskorpioni tai kuukalat.
Pahin olisi varmaan aurinko-oinas, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. :D
Pahin olisi omasta mielestäni ehdottomasti juuri joku tulinousu, jolla nousuun yhtymässä pluto/mars/saturnus tai joku muu kauhea nousuplaneetta!
Siihen aurinko ja kuu ilmamerkkiin, mars rapuun (jostakin syystä aina toistuu kamalien ihmisten yhteydessä).
Tuohon vielä joku mars/pluto yhtymä (mullakin on se, tekee todella räjähtävää skorpionimaista väkivaltaisuutta), venus/mars yhtymä (vastustamaton toisen sukupuolen silmissä), ja joku kamala saturnus aspekti.
Mars ravussa on kyllä pahin! Tekee ihmisestä todella kieron tunteilla manipuloijan ja uhriutujan, jaksaa mököttää montakin elämää läpi.
Se on jostakin syystä todella huono merkki marsille, toinen on kauris mars, ne ei ole inhottavia ihmisinä, mutta niille käy aina huonosti monissa asioissa, varsinainen epäonnen mars merkki.
Naisilla muuten usein mars kertoo sen mikä on ihanne miesten suhteen, jos jollakin kiinnostaa, esim. mars härkä nainen voi tarvita miehen, joka on hyvin jalat maassa, esteetikko ja samalla vähän hedonisti jne.
Kiinnostavaa. Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan. Ennemminkin niin että mars kauriissa on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn.
Mikä merkki tai mikä merkki jossain tietyssä planeetassa voisi tehdä ihmisestä tällaisen?
Rauhallinen, melko tyyni, levollinen, näyttää siltä ettei häntä hätkäytä mikään, ja joku toinen vain jatkaa ja jatkaa hänen ärsyttämistään eri tavoin ja aikansa, jolloin tämä henkilö saa tarpeekseen ja rähähtää suurin piirtein niin että se näkyy tuonne taivaalle asti ja lataa niin sanotusti täysillä takaisin päin, ja vielä lisää ja lisää kaupan päälle. Loukkaa, solvaa, manaa, haukkuu, pilkkaa toisen syvimpään maan rakoon ja saa jopa vahvan ihmisen itkemään kun osuu niihin arkoihin kohtiin. On siis sellainen henkilö jota ei halua missään tapauksessa suututtaa, koskaan. Enkelistä suoraan piruksi.
Tuossa on jotain tuttua. Tulee ekaksi jotkut sukulaiset mieleen.
Härkä? Itse melko rauhallisena ihmisenä olen joskus saanut tuollaisia raivareita kun tarpeeksi ärsytetään. Olen kauris ja nouseva härkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aurinkoneitsyt, kuujousimies ja nouseva leijona. Olen lukenut astrologiasta jonkun verran ja paras yhdistelmä omasta mielestäni olisi ehkä aurinkokauris, nouseva vesimies ja kuuskorpioni tai kuukalat.
Pahin olisi varmaan aurinko-oinas, nouseva skorpioni ja kuukaksonen. :D
Pahin olisi omasta mielestäni ehdottomasti juuri joku tulinousu, jolla nousuun yhtymässä pluto/mars/saturnus tai joku muu kauhea nousuplaneetta!
Siihen aurinko ja kuu ilmamerkkiin, mars rapuun (jostakin syystä aina toistuu kamalien ihmisten yhteydessä).
Tuohon vielä joku mars/pluto yhtymä (mullakin on se, tekee todella räjähtävää skorpionimaista väkivaltaisuutta), venus/mars yhtymä (vastustamaton toisen sukupuolen silmissä), ja joku kamala saturnus aspekti.
Mars ravussa on kyllä pahin! Tekee ihmisestä todella kieron tunteilla manipuloijan ja uhriutujan, jaksaa mököttää montakin elämää läpi.
Se on jostakin syystä todella huono merkki marsille, toinen on kauris mars, ne ei ole inhottavia ihmisinä, mutta niille käy aina huonosti monissa asioissa, varsinainen epäonnen mars merkki.
Naisilla muuten usein mars kertoo sen mikä on ihanne miesten suhteen, jos jollakin kiinnostaa, esim. mars härkä nainen voi tarvita miehen, joka on hyvin jalat maassa, esteetikko ja samalla vähän hedonisti jne.
Kiinnostavaa. Enpä ole tuollaisesta kuullutkaan. Ennemminkin niin että mars kauriissa on hyvä asia.
Tarkoittaako venus-mars-yhtymä sitä että ne ovat samaa merkkiä? Olen meinaan huomannut monilla tapaamallani miehellä tuon. Ja sekö tekee ihmisestä vastustamattoman?
Itselläni mars-Vaaka, mutta enpä tiedä onko miesihanteeni. Ennemminkin Vaakamiehet tuntuvat minuun tykästyvän. Vai onko marsVaaka sitten erilaisia asioita arvostava kuin mitä aurinkoVaa´at ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on oinas ja itse olen puolestani rapumies. Olemme olleet naimisissa kymmenen vuotta ja kaikissa yhteensopivuus jutuissa oinas-rapu pari on tuhoon tuomittu ja samalla luetellaan kuinka temperamenttinen oinasnainen jyrää herkän ravun. Luin viimeisimmät kommentit oinaista tässä ketjussa ja nyt kerron omani. Oinasnainen on verbaalisesti vahva, mutta sisältä herkkä eikä näytä sisintään kuin läheisimmille. Oma vaimo ei pidä väittelemisestä eikä päsmäröinnistä, mutta epäoikeudenmukaisuutta ei siedä. Minun on herkkänä rapuna helppo olla hänen kanssaan, koska koti on meille turvasatama ja paikka, jossa molemmilla on hyvä olla. Oinaani osaa antaa tilaa silloin kun minulla on tarve vetäytyä yksin miettimään asioita ja tuon jälkeen tukee minua ja kuuntelee tuomitsematta. Entinen oinaspomoni oli vaimoni vastakohta, voimakas, hyökkäävä, jyräävä ja dominoiva oksat pois -tyyppi, jonka kanssa koskaan emme ymmärtäneet toisiamme ja keskustelimme vain välttämättömät työasiat. Ahdistukseni oli suuri ja helpotus suurempi kun ilmoitettiin, että pomo vaihtuu. En tiedä oliko sillä mitään tekemistä, että vaimoni on syntynyt lähellä kaloja ja entinen pomoni oli huhtikuun oinas.
Jaahas oinaille taas viime viesteissä lokaa niskaan, ei tietenkään yllätä, mutta ei huolta sillä itsetuntomme kyllä kestää sen :) . Tunnistan kyllä omat heikkouteni (kärsimättämyys ja ajoittainen besserwisserismi). Mutta puolisona (Olen nainen) olen paljolti kuten tuo yllä kuvattu. Valitsen taisteluni ja olen lojaali ja suurpiirteinen ja minulla on voimakas oikeudentunto. Pidän myös heikompien puolta. Ulkoisesti olen vahva mutta sisältä herkkä ja salaa janoan hyväksyntää ja kehuja. En jää kiistelemään turhista asioista ja jos havaitsen että ihmissuhteessa (esim. kaveri) ei synny molemminpuolista ymmärrystä ja jos joku loukkaa, jätän asian mielummin sikseen kuin loputtomiin jauhan asiaa, sillä en ole oppinut riitelemään (Olen myös ainut lapsi) ja konfliktitilanteet ahdistavat minua. Parin henkilön kanssa yhteydenpito on näistä syistä jäänyt minun päätöksestäni.
No tämä kuvaa enemmän sitä tuntemaani Oinasmiestä. Tosin tuo asian/ihmissuhteen jättäminen sikseen kertomatta/avaamatta asiaa toiselle on turhauttavaa.
Kaksoset
Kuppi totaalisen nurin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn.
Mikä merkki tai mikä merkki jossain tietyssä planeetassa voisi tehdä ihmisestä tällaisen?
Rauhallinen, melko tyyni, levollinen, näyttää siltä ettei häntä hätkäytä mikään, ja joku toinen vain jatkaa ja jatkaa hänen ärsyttämistään eri tavoin ja aikansa, jolloin tämä henkilö saa tarpeekseen ja rähähtää suurin piirtein niin että se näkyy tuonne taivaalle asti ja lataa niin sanotusti täysillä takaisin päin, ja vielä lisää ja lisää kaupan päälle. Loukkaa, solvaa, manaa, haukkuu, pilkkaa toisen syvimpään maan rakoon ja saa jopa vahvan ihmisen itkemään kun osuu niihin arkoihin kohtiin. On siis sellainen henkilö jota ei halua missään tapauksessa suututtaa, koskaan. Enkelistä suoraan piruksi.
Härkä? Itse melko rauhallisena ihmisenä olen joskus saanut tuollaisia raivareita kun tarpeeksi ärsytetään. Olen kauris ja nouseva härkä.
Aika tutulta kuulostaa. Olen Vaaka ja nouseva Leijona. Yleensä inhoan kovaäänistä riitelyä ja yritän olla diplomaattinen sekä miellyttävä. Ärsyttäjien suhteen minulla on hyvin pitkä pinna, mutta sitten kun tietty raja ylittyy niin pääsee helvetti irti. Olen saanut monta kertaa vahvan ihmisen itkemään, koska osaan kohdistaa loukkaukseni kaikkein syvimpiin tunteisiin ja heikoimpiin kohtiin.
Julmaa, tiedän. Mutta näin käy vain silloin kun minua ärsytetään tarpeeksi kauan tai loukataan verisesti.
Miks ketjussa käy huutelemassa väkeä, jotka eivät tajua että aurinkomerkin lisäksi on kuu- ja nousumerkit, sekä signature signit ja planeettojenkin sijainnit ja huoneet?
Jo olisi aika tylsä maailma, jos kaikkien luonteet osuisivat nappiin 12 tähtimerkin kohdalle! :D
Vierailija kirjoitti:
Kuppi totaalisen nurin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn.
Aika tutulta kuulostaa. Olen Vaaka ja nouseva Leijona. Yleensä inhoan kovaäänistä riitelyä ja yritän olla diplomaattinen sekä miellyttävä. Ärsyttäjien suhteen minulla on hyvin pitkä pinna, mutta sitten kun tietty raja ylittyy niin pääsee helvetti irti. Olen saanut monta kertaa vahvan ihmisen itkemään, koska osaan kohdistaa loukkaukseni kaikkein syvimpiin tunteisiin ja heikoimpiin kohtiin.
Julmaa, tiedän. Mutta näin käy vain silloin kun minua ärsytetään tarpeeksi kauan tai loukataan verisesti.
Kyllä juuri noin.
Nousuleijona on tuollainen kun kuvailtiin että enkelistä piruksi eli kauan jaksaa olla leppoisa kunnes joku ärsyttää siihen pisteeseen. Myös kuuskorpioni voi olla jossain määrin tuollainen muttei yhtä äänekäs. :D
Vaakanaiset salakavalia oman eduntavoittelijoita.
Iha mahdotonta katsoa Kumman Kaa ajattelematta miten kumpikin näyttelijä on kaksonen, että he on itse tuon käsikirjoittaneet, ja miten mahtava kuvaus se on kaksosten tavasta elää ihan omassa maailmassaan ja luulla että muut ei tajuu LOL. Mahtava.
Miten kuvailisitte sellaisia pareja, kun kalat ja kalat sekä kalat ja oinas?
Kysyn tätä, koska mun molemmat mummot ovat kaloja joista toinen on eronnut vuosikymmeniä sitten ja toinen on ollut nyt viimeiset 3 vuotta leskinä
Mikä tuon signature signin pointti on? Mulla se on kauris (eli kartallani on eniten maamerkkejä ja johtavia merkkejä?) mutta kauris on minulle ehkä kaikkein kaukaisin eläinradan merkki oinaan ja vaa'an jälkeen. Mitä sen nyt pitäisi minusta kertoa, olen vasta täällä av:llä edes kuullut koko signature signista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiinnosta kysyn.
Skorpioni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan tehnyt karttani päin mäntyä vai voiko tosiaan olla että merkit ovat näin paljon samaa:
Aurinko: Kaksonen
Kuu: Kaksonen
Merkurius: Kaksonen
Venus: Leijona
Mars: Leijona
Nouseva: VaakaMuilla samaakaltaisuutta/tietoa/kokemuksia tästä? Vaikuttaako miten persoonaan?
Venus ja mars tuntuu olevan monilla samoissa merkeissä, aurinko ja merkuriuskin aika usein.
Itselläni on samaa merkkiä aurinko ja merkurius (Kaksoset), sekä nouseva merkki, kuu ja mars (Vaaka), venus ainoa maa-merkki kartassani.
Venus ja Mars sekä Aurinko ja Merkurius eivät voi olla järin kaukana (monen merkin päässä) toisistaan, siksi ne usein osuvat samaankin merkkiin.
J.K.Rowling oli/on perehtynyt atrologiaan.
4 oppilasryhmää oli saaneet vaikutteet näin: Rohkelikot tuli, Luihuiset vesi, Korpinkynsi ilma, Puuskupuh maa. Nuo on aika selvyyksiä.
Monilla hahmoilla on mainittu syntymäpäivä. Aika hauskaa tyypittelyä. Urheimmat tyypit on toki laitettu leijoniksi kuten Harry ja Ginny, Hermione ja Dolores Pimento neitsyitä, Ron Weasley kalat, Ronin veljet oinaita, Ronin äiti Molly Weasley ja Sirius Black skorpioneja, Severus Snape ja Voldemort kauriita, Draco Malfoy kaksonen, Hagrid jousimies, Luna Lovegood vesimies. Muun muassa.
Miehet välttäkää viimeiseen asti Neitsyt naisia !