Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vierailija
18.12.2018 |

Eli otsikon mukaisesti, myös oman merkin voi kertoa jos haluaa. :)

Paras horoskooppimerkki omasta mielestäni on vaaka. Kaikissa tuntemissani vaakaihmisissä on jotain sisäsyntyisesti miellyttävää, käyttäytyminen on muita huomioonottavaa ja mukavaa, ei ole tarvetta lytätä muita. Vaa'at ovat myös kultturelleja ja älykkäitä sekä usein viehättäviä.

Pahin merkki on mielestäni skorpioni tai rapu. Vesimerkit ovat usein hyvin tunteellisia, mikä ei ole mitenkään huono asia, mutta varsinkin skorpioni ja rapu sortuvat helposti huonosta itsetunnosta johtuvaan manipulointiin ja ovat usein kateellisia ja katkeria, ilkeitäkin.

Itse olen härkä.

Paras ja pahin horoskooppimerkki? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (12684)

Vierailija
4541/12684 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa olisi näköjään paljon skorpioneja IC:ssä.

Jossain vaiheessa Suomessa oli eniten  pe rh e sur mi a  maailmassa väkilukua kohti. Oliko eräänä vuonna jopa 10? Onko tämmöinen siis skorpioniperheilmapiirin pahin ilmentymä???

Jossain oli kauan sitten juttua siitä että Suomessa olisi hyvin paljon nousevia leijonia, ja tämä selittänee sen miksi työpaikkojen ilmapiirit ovat hankalia ja ihmiset vallanhaluisia, taistelevat itsekkäästi etujensa puolesta eli nousuleijonan huonot piirteet nousevat esiin ryhmissä?

Vierailija
4542/12684 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aurinkoskorppari-isä pahoinpiteli minua lapsena ja teininä, ja vielä kehui saavutuksillaan kaikille että sai hakattua minun päähän järkeä kun ei muuten onnistu. Kukaan ei uskaltanut puuttua! Koen yhä nyt 35-vuotiaana olevani alistettu ja siksi välttelen konflikteja ihmisten kanssa. Jos minä olin oikeassa jonkin asian suhteen ja isä väärässä, niin hän saattoi väittää olevansa oikeassa ja vaahtosi niin kauan että menettei malttinsa ja löi. Omaa tytärtään! Vaikken provosoinut. Joskus tuli katsomaan muutaman tunnin päästä vain että jäikö iskuista ruma jälki minuun! Tietysti sen vuoksi ettei kukaan huomaisi esimerkiksi koulun jumppatunneilla ja joutuisi viranomaisten kanssa tekemisiin. Ei koskaan pyytänyt anteeksi. Löi äitiänikin ja haukkui mustasukkaisuuksissa prrseenjakajaksi kun hänellä oli ollut yksi poikaystävä muinoin ennen isää. Siis varmaan joskus parikymmentä vuotta aiemmin, haloo.

En halunnut mennä kotiin koulusta, hengailin alaikäisenä ystävieni luona mahdollisimman paljon, myös poikaystävän kotona iltapäivät ja yöt sillä hänen ihanat äitinsä ja isänsä pitivät minua kuin omana tyttärenään. Hemmottelivat matkoilla, vaatteilla, pitivät minulle synttärijuhlia. Poikaystävän kanssa meni kuitenkin poikki koska hän jäi kotipaikkakunnalle ja minä muutin 500 km päähän, kauas kotoa. En pystynyt  mitenkään jäämään samaan kaupunkiin.

Tapasin myöhemmin miehen joka paljastui joskus suhteen jälkeen kuuskorppariksi, kun mielenkiinnosta katsoin exien tähtikarttoja. Hän hakkasi kännissä minut, sanoi että nauttisi siitä jos löytyisin joku päivä kuolleena tien laidasta että pääsisi minusta helpolla eroon. Kuulin jälkikäteen sukulaisten kautta että minun isäni oli kuullut tuosta pahoinpitelystäni ja oli sanonut leuhkasti ja tyytyväisenä että joku sentää osaa pitää minut kurissa että tuo on hyvä mies ja että saisi hakata minua sairaalaan jatkossakin jotten tulisi ylimieliseksi! Ihan sairasta!

Nyt olen suhteessa kaksosen kanssa ja meillä on ihanaa :)

t. vaaka-oinas-vesimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4543/12684 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni-isä sai pöyristyttäviä mustasukkaisuuskohtauksia.

Kuoli viisi vuotta sitten, oli helpotus kaikille.

Muistui mieleen eräs nolo kohtaus johon jouduin tahtomattani mukaan. Olin 17v ja vasta aloittanut autokoulun ja tulin kotiin. Isä oli kotona humalassa ja alkanut kuvitella että äitini (oinas) pettää häntä. Uhkaili minua ja sanoi että minun on pakko ajaa hänet kuntosalille katsomaan mitä äiti puuhaa, kun ei voi itse ajaa! Jouduin hypätä autonsa rattiin, ihan peloissani ja hermostuneena, ja ajoin viiden kilsan päähän. Hän räyhäsi ja haukkui kaikki naiset h-uoriksi siinä matkalla, heilui viereisellä istuimella raivoissaan ja minä paniikissa että jos jäädään kiinni ja minä ajokortitta ajamisesta jos poliisi tulee vastaan ja huomaa hänen epäilyttävän käytöksen.

Päästiin kuntosalille. Isä ryntäsi sisään, hyppäsi autosta vaikken ollut saanut autoa vielä parkkiin, ja huomasi kun äiti oli jumppaamassa noin kymmenen muun naisen kanssa, taisi olla sen aikaista suosittua step-aerobicia. Menin perässään sisälle koska yritin rauhoittaa häntä. Isä raivosi että täällä ollaan v-u taas h-uoraamassa ja esittelemässä p-llua trikoissa vieraille miehille, repi huutavan äidin mukaansa ja kantoi autoon. Kuntosalilla ei näkynyt miehiä, taisi olla naisvaltainen paikka muutenkin. Äiti huusi että mitä helvettiä, kerran viikossa sama jumppa missä käy että mitä äijä s-tana sekoilee! Äiti sitten ajoi kotiin, jätti pyöränsä sinne salille, samalla kun isä istui vieressä ja uhkaili häntä ja minä häpesin silmät päästä takapenkillä..........

Tappelivat aina baareista tullessaan, sukujuhlien jälkeen, jopa minun yo-juhlissa tuli jokin mustasukkaisuusdraama kun naapurin setä oli mukamas katsonut äitiäni sillä silmällä.

4544/12684 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kostonhimoinen ja haudon ja janoan sitä. En tiedä miksi. En haluaisi olla, mutta vatvon ja suurentelen asioita mielessäni, saatan olla naurettavan mustasukkainen ilman syytä. Mietin mitä kaikkea ikävää tekisin ihmisille jotka ovat minua loukanneet, minua vähätelleet, minua pettäneet ja minun selän takana minusta puhuneet. Jossain vaiheessa pääsen kuitenkin irti niistä ajatuksista, mutta synkkyys valtaa mieltä aika ajoin ja tuntuu etten jaksa ihmisiä kun ne tekee minulle kuitenkin jotain ikävää.

Moni tuttu, joka ei ole vielä tiennyt merkkejäni, on sanonut minulle että sinä olet takuuvarmasti skorpioni kun olet tuollainen.

Tein nuo kartat mutta minulla ei ole skorpionissa muuta kuin Jupiter ja joku sellainen kuin IC.

Voiko tuo IC vaikuttaa? Vai jokin muu planeetta? Jokin synkkämielinen semmoinen?

IC liittyy lapsuudenkotiin. Se voi viitata lapsuudenkotisi "teemaan", ja niihin tapoihin mitä opit jo pienenä. Voit miettiä vähän sitä miten vanhempasi käsittelivät tunteitaan, ja mitä he opettivat sinulle elämästä. Oliko kotonasi "skorpionimainen" henki? Olivatko vanhempasi kostonhimoisia?  

Mullakin on IC Skorpionissa ja lapsuuden kodissa hyvin kieroutunut ja myrkyllinen ilmapiiri. Olen joutunut käymään terapiassa, että pääsisin juuri tuosta synkkyydestä ja kostonhimosta, sillä se saa minut vahingoittamaan itseäni. Olen myös välillä menettänyt uskoni ihmisiin lähes täysin.  Aurinkomerkkini (vaaka) ja muidenkaan sijaintien puolesta mun ei todellakaan pitäisi olla näin synkkä ihminen.

Oho! Minä kaksonen ja minulla tuo sama kokemus lapsuudenkodistani, ja skorppari myös IC!

Täälläkin IC- tosin myös kuu- skorpioni ja samantyylinen lapsuus.

Vierailija
4545/12684 |
26.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä30904 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kostonhimoinen ja haudon ja janoan sitä. En tiedä miksi. En haluaisi olla, mutta vatvon ja suurentelen asioita mielessäni, saatan olla naurettavan mustasukkainen ilman syytä. Mietin mitä kaikkea ikävää tekisin ihmisille jotka ovat minua loukanneet, minua vähätelleet, minua pettäneet ja minun selän takana minusta puhuneet. Jossain vaiheessa pääsen kuitenkin irti niistä ajatuksista, mutta synkkyys valtaa mieltä aika ajoin ja tuntuu etten jaksa ihmisiä kun ne tekee minulle kuitenkin jotain ikävää.

Moni tuttu, joka ei ole vielä tiennyt merkkejäni, on sanonut minulle että sinä olet takuuvarmasti skorpioni kun olet tuollainen.

Tein nuo kartat mutta minulla ei ole skorpionissa muuta kuin Jupiter ja joku sellainen kuin IC.

Voiko tuo IC vaikuttaa? Vai jokin muu planeetta? Jokin synkkämielinen semmoinen?

IC liittyy lapsuudenkotiin. Se voi viitata lapsuudenkotisi "teemaan", ja niihin tapoihin mitä opit jo pienenä. Voit miettiä vähän sitä miten vanhempasi käsittelivät tunteitaan, ja mitä he opettivat sinulle elämästä. Oliko kotonasi "skorpionimainen" henki? Olivatko vanhempasi kostonhimoisia?  

Mullakin on IC Skorpionissa ja lapsuuden kodissa hyvin kieroutunut ja myrkyllinen ilmapiiri. Olen joutunut käymään terapiassa, että pääsisin juuri tuosta synkkyydestä ja kostonhimosta, sillä se saa minut vahingoittamaan itseäni. Olen myös välillä menettänyt uskoni ihmisiin lähes täysin.  Aurinkomerkkini (vaaka) ja muidenkaan sijaintien puolesta mun ei todellakaan pitäisi olla näin synkkä ihminen.

Oho! Minä kaksonen ja minulla tuo sama kokemus lapsuudenkodistani, ja skorppari myös IC!

Täälläkin IC- tosin myös kuu- skorpioni ja samantyylinen lapsuus.

Oho, meitähän löytyy monta! Aika surullista, mutta myös tavallaan lohduttavaa.

Tuon skorpionin väkivaltaisuuden joudun myös valitettavasti allekirjoittamaan. Seurustelin vuosia sellaisen miehen kanssa. Terapiassa olen tajunnut, että tämä johtui juuri IC skorppari-lapsuudessani opituista vääristyneistä kiintymysmalleista ja täydellisestä omanarvontunnon puutteesta.

Vierailija
4546/12684 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaren kanssa ollaan aina oltu eri aaltopituuksilla, vaikka ollaan Kaksoset ja Jousimies, minä omanarvontuntoinen vastuunkantaja, hän lammasmainen huomionhakija, toisaalta hajoileva uhoilija, vaikka sai pikkulapsuudenkodissa enemmän huomiota kuin minä.

ICt Kauris ja Skorpioni

Vierailija
4547/12684 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo palstamammojen keskustelusuosikkilapsi Greta T näyttäisi olevan kauris.

Onko tuollainen yhteisön lakkojohtaminen tai muun liikkeen vetäminen tyypillistä kauriille?

Vierailija
4548/12684 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollainen yhteisön lakkojohtaminen tai muun liikkeen vetäminen tyypillistä kauriille?

Kyllähän se kauriilta sujuu.

Hmm. Aurinko kauriissa, Kuu kauriissa. Mars skorppionissa. Voimakas Uranus. Ei ole kauheasti Greta jutut kiinnostaneet, mutta kyllä nää setit vaikuttaa sopivan vallankumoukselliseen taistelijaan.

Vierailija
4549/12684 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä mieltä yhdistelmästä neitsyt ja nouseva skorpioni?

Miniä (kuinka ollakaan) ko. merkkien alla ja emme tule toimeen sitten lainkaan. Tyttö on kyllä älykäs ja menestynyt alallaan, mutten vain pidä hänestä. Liian analyyttinen, ei haluaisi olla meidän kanssa tekemisissä. Ihme venkoilua suuntaan ja toiseen. Poika toiminut sillanrakentajana...

Tajusin vasta vastikään, että horoskoooppimerkkimme ovat päälaellaan toisiinsa nähden (vaikkei niihin muka kukaan usko)

En vain osaa olla rennosti tämän ihmisen kanssa, vaikka kuinka yritän.

Itse olen kalat.

Äiti65

Vierailija
4550/12684 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Aurinko kauriissa, Kuu kauriissa. Mars skorppionissa. Voimakas Uranus. Ei ole kauheasti Greta jutut kiinnostaneet, mutta kyllä nää setit vaikuttaa sopivan vallankumoukselliseen taistelijaan.

Kauris on realisti ja kova paiskimaan töitä. Gretalla näytti olevan myös kaksosta ja leijonaa, joten nopea analyysi näistä on että kaksoset tykkää  puhua ja leijona tykkää paistatella huomion keskipisteessä.

Vierailija
4551/12684 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä merkkien nimet pitäisi vaihtaa sukupuolineutraaleiksi: Jousi- ja Vesihenkilö ja Oinas (kuohittu pässi) voisi olla ihan vaikka Lammas.

Vierailija
4552/12684 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä merkkien nimet pitäisi vaihtaa sukupuolineutraaleiksi: Jousi- ja Vesihenkilö ja Oinas (kuohittu pässi) voisi olla ihan vaikka Lammas.

Niin ja onhan siellä Härkäkin, se voisi olla Nauta.

Vierailija
4553/12684 |
28.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin turhaa aivan kuten sukuouolineitraalit liikenne merkitkin

Vierailija
4554/12684 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4555/12684 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauris on realisti ja kova paiskimaan töitä. Gretalla näytti olevan myös kaksosta ja leijonaa, joten nopea analyysi näistä on että kaksoset tykkää  puhua ja leijona tykkää paistatella huomion keskipisteessä.

Gretan kartalla ovat kaksosessa noususolmu ja Saturnus, leijonassa Jupiter. Nuo ovat hitaasti liikkuvia planeetoja jotka eivät kerro ihmisen persoonasta kovinkaan paljon.

Itse antaisin enemmän painoarvoa sille, että Gretan aurinko, kuu ja Merkurius ovat kauriissa ja Mars ja Venus skorpionissa. Syntymäaika ei ilmeisesti ole tiedossa eli nousumerkkiä ei voi tietää. Kuitenkin, hänen karttaansa dominoivat vahvatahtoiset merkit. Kauris on looginen ja vakaa, tuloksiin tähtäävä ja arvovaltainen merkki, johon sijainnit skorpionissa tuovat intensiteettiä ja intohimoa. Dominoivat planeetat ovat Uranus, Saturnus ja Pluto. Uranus mielletään usein hieman kapinalliseksi planeetaksi, eräänlaiseksi uudistajaksi. 

Vierailija
4556/12684 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vauvana kuolleen sisarukseni karttaa, ainoa kerta kun olen jonkun kartasta saanut tuloksen: ambiguous signature sign.

:o

Vierailija
4557/12684 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo lehdissä ollut seiskajulkkis Maisa Torppa tyypillinen oinas? Tuo josta täälläkin keskustellaan? Näköjään syntynyt 17.4.1991.

Häneen kun on yhdistetty Axlin salakuvaamiskohua, salasuhteita (tää uusin juttu), väärennetyillä raskaustodistuksilla kiristämistä, haukkui pienirintaiset naiset rumasti julkisuudessa ym.

Minun tuntemat muutamat oinaat tekevät mitä tahansa jotta saavat tahtonsa läpi, vallahaluisia, näyttävät ikäistään jonkin verran vanhemmilta ja useimmilla heistä ollut kaksikin suhdetta päällekkäin. Miehet ja naiset.

Vierailija
4558/12684 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo lehdissä ollut seiskajulkkis Maisa Torppa tyypillinen oinas? Tuo josta täälläkin keskustellaan? Näköjään syntynyt 17.4.1991.

Häneen kun on yhdistetty Axlin salakuvaamiskohua, salasuhteita (tää uusin juttu), väärennetyillä raskaustodistuksilla kiristämistä, haukkui pienirintaiset naiset rumasti julkisuudessa ym.

Minun tuntemat muutamat oinaat tekevät mitä tahansa jotta saavat tahtonsa läpi, vallahaluisia, näyttävät ikäistään jonkin verran vanhemmilta ja useimmilla heistä ollut kaksikin suhdetta päällekkäin. Miehet ja naiset.

Tuntemani Oinaat ei ole ikäistään vanhemman näköisiä. Torppa on huono esimerkki siinä suhteessa, kun on leikelty, täytelty ja rusketettu keski-ikäisen näköiseksi.

Vierailija
4559/12684 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas laukoo asioita suoraan päin näköä loukaten ihmisiä, muttei kuitenkaan tarkoita pahaa? Itelläni pari oinasihmistä lähipiirissä ja molemmissa tämä ikävä piirre, ei näe itse siinä mitään vikaa. Kaikkeen pitää päsmäröidä kun hän tietää kaiken paremmin, jopa miltä toisesta tuntuu (pitäisi tuntua). Raivostuttavaa. Kieltämättä pahin horoskooppimerkki.

Vierailija
4560/12684 |
01.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas laukoo asioita suoraan päin näköä loukaten ihmisiä, muttei kuitenkaan tarkoita pahaa? Itelläni pari oinasihmistä lähipiirissä ja molemmissa tämä ikävä piirre, ei näe itse siinä mitään vikaa. Kaikkeen pitää päsmäröidä kun hän tietää kaiken paremmin, jopa miltä toisesta tuntuu (pitäisi tuntua). Raivostuttavaa. Kieltämättä pahin horoskooppimerkki.

Itse mietin tekevätkö tuota huonon itsetunnon takia. Oinaathan haluaisivat olla ykkösiä ja parhaita, mutta tuntuvat vaativan pönkitystä muilta. Osa Oinaista on miehiä/naisia paikallaan, osa taas käsittämättömiä päsmäreitä. Jotkut jopa poistavat elämästään ihmisiä jos toiset eivät taivu heidän tahtoonsa/jaa samaa mielipidettä. Intohimoisia ja itsekeskeisiä.